Mita olet mielta pariskunnasta joka menee kahdestaan naimisiin ulkomailla..
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:35"]aika ihanaa ! Mieheni veli meni naimisiin Vegasissa. Laittoivat FBhen ilmoituksen naimisissa.
Homma latistui kovasti kun kotona laittoivat sitten tekstiviestin "sanoimme tahdon Elviksen läsnäollessa ja muistamiset voi laittaa tilinumerolle xxx ". Mieheni laittoi luult 100 e, koska oli hänen veljensä, mutta ei tietenkään mitään kiitos-korttiakaan tullut.
[/quote]
Huh huh, jos tämä totta! Uskomattoman junttia. Idea oli hyvä, mutta ahneudella ei nähtävästi ole rajaa (ja ei, en laittaisi "normihääkutsuunkaan" tilinumeroa).
Itse suunnittelen siis sita, etta mentaisiin paratiisisaarella naimisiin mutta pelkaan suvun reaktiota :)
ap
Mun unelmani. :D Vitsi kun uskaltaisi
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:38"]Itse suunnittelen siis sita, etta mentaisiin paratiisisaarella naimisiin mutta pelkaan suvun reaktiota :)
ap
[/quote]
ihanaa, tehkää se! Naimisiin menette itseänne varten ei suvun.:)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:38"]
Itse suunnittelen siis sita, etta mentaisiin paratiisisaarella naimisiin mutta pelkaan suvun reaktiota :)
ap
[/quote]
Jos haluat mennä paratiisisaarella naimisiin, mene. Nyt on hyvä hetki opetella olemaan pelkäämättä suvun reaktiota ja alkaa elää oman halunsa mukaisesti. Jos puolisosi on samoilla linjoilla, kannustan lämpimästi toteuttamaan suunnitelmasi!
Jokaisen oma asia. Me mentiin salaa kaikilta naimisiin maistraatissa. Ei ole sukulaiset valittaneet ainakaan päin naamaa. Mun mies tosin on sairas joten ymmärtävät että nyt ei jaksanut järjestää juhlia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:33"]eika jarjesta suvulle mitaan juhlaa? Itsekasta?
[/quote] ihanaa, ei tarvitse mennä häihin
Ystäväpariskunta meni paratiisisaarella naimisiin. Kun molemmilla on valtavat suvut eivätkä halunneet järjestää jättijuhlia ja ketään ei voi olla kutsumatta. Tekivät omannäköisen ratkaisun. :) Ja aivan ihana hääkuva! Häämatka oli heti siinä samalla. Sukuhäihin olisi uponnut paljon rahaa.
Me menimme ulkomailla naimisiin. Haluttiin satsata vain meihion kahteen ja tehdä meille sellainen päivä ja muisto mitä me itse halusimme. Lisäksi kummallakaan meillä ei ollut intoa maksaa siitä, että olisi syöttänyt ja juottanut sukulaisia. Ja saaden lahjoja jopa.
On tuosta joku sanonut et kun ei juhliin päässyt. Olen suoraan ilmoittanut, että me halusimme näin, että nuo olivat meidän näköiset ja tyyliset juhlat.
Ihan turha ajatella mitä muut sanoo.
Mitä vanhempi pari niin sen tavallisempaa, että perinteiset häät alkaa olla "niin nähty".
Olen itse menossa loppukuusta naimisiin juuri noin! Tosin ei ole mitkään salahäät, läheisille ollaan kyllä kerrottu mutta juhlia ei haluta pitää :)
Me mentiin kahdestaan, eikä edes tullut mieleen järkätä suvulle juhlia vaan koska "haluavat ne". Eipä siinä mitään ongelmaa ollut. En ole kyllä koskaan haaveillut häistä ja tää oli selvä valinta alusta alkaen :)
Ihanaa!
Aikoinaan pidettiin sukuhäät, kun siltä tuntui, mutta jos nyt mentäis naimisiin, niin ehdottomasti lähdettäis ulkomaille avioitumaan.
Ah, ihanat rantahäät hiekkarannalla tai kalliolla auringon laskiessa. Ystäväpariskunnan voisi kutsua mukaan :) Vihkimisen jälkeen ruokailemaan ja istumaan iltaa, jonka jälkeen hääyön vietto jossain ihanassa merenranta bungalowissa.
Me mentiin myös naimisiin noin. Soitin yhteen fiemaan mikä järjesti kaikki asiat, mä ostin vain hääpuvun ja sormuksen Suomesta:)
Järjestäjä hoiti kaiken muun,
ehdotti paikkoja, järjesti kyydit ja lennot
järjesti papin ja todistajat
antoi kukkaehdotuksia joista sain valita
järjesti meikin ja hiukset
järjesti valokuvaajan
järjesti menun, kysyi mitä haluamme mutta annoimme vapaat kädet
Meillä ei ollut mitää ressiä koko hommasta ja siksi hääpäivämme oli mitä onnistunein ja ihanin.Suku oli kyllä hieman harmissaan etteivät päässet tanssimaan häitä mutta ainoa kenen mielestä tekomme oli törkeä oli anoppi, ei antanut häälahjaa minkä oli hankkinut koska ei ollut juhliakaan. Sanoin ettemme odota edes häälahjaa niin suuttui vielä enemmän ja kertoi muulle suvulle että ei edes lahja kelvannut O_o
Olisinpa ollut tarpeeksi rohkea ja jättänyt väkisin kokoon kyhätyt häät järjestämättä ja panostanut häämatkaan. En ole hääihminen, joten en nauttinut häistänikään yhtään.
Hääpäivä on elämän tärkeimpiä hetkiä, joten kannattaa tehdä päivästä oman näköinen. Juhlat voi järjestää suvulle myöhemminkin, jos alkaa kaduttamaan ettei ettei järjestänyt perinteisiä häitä.
Varsinkin jos kyseessä ei ole ensimmäiset häät, minusta tuo on fiksumpi ja aikuisempi valinta kuin sukulaisten juoksuttaminen ja uudelleen rahastaminen uusilla prinsessahäillä. Itselle jää ihana muisto jos tahtoo maistraattivisiittiä erityisempää, ja ne sukulaiset jotka välttämättä tahtovat muistaa, voivat sen varmasti oma-aloitteisesti tehdä, esimerkiksi omat vanhemmat. Tilinumeron lähettely kaikille kumminkaimolle on törppöä. "Mentiin tossa naimisiin niin laittaisitko vähän rahaa tolle tilille, kiitti".
Kuitenkin, itse ehkä tarjoaisin hyvän tavan vuoksi vielä matkan jälkeen ihan vain kotonani rennot kakkukahvit omalle ja puolison perheelle.
Itse olen suunnitellut, että käyn maistraatissa ja that's it. En halua järjestää mitään hääjuhlaa.
Me mentiin salaa ihan kotimaassa maistraatissa. Todistajatkin sieltä.
Mun mielestä ainoat itsekkäät oli ne sukulaiset jotka verivät herneen nekkuun asiasta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:07"]
Me mentiin myös naimisiin noin. Soitin yhteen fiemaan mikä järjesti kaikki asiat, mä ostin vain hääpuvun ja sormuksen Suomesta:)
Järjestäjä hoiti kaiken muun,
ehdotti paikkoja, järjesti kyydit ja lennot
järjesti papin ja todistajat
antoi kukkaehdotuksia joista sain valita
järjesti meikin ja hiukset
järjesti valokuvaajan
järjesti menun, kysyi mitä haluamme mutta annoimme vapaat kädet
Meillä ei ollut mitää ressiä koko hommasta ja siksi hääpäivämme oli mitä onnistunein ja ihanin.Suku oli kyllä hieman harmissaan etteivät päässet tanssimaan häitä mutta ainoa kenen mielestä tekomme oli törkeä oli anoppi, ei antanut häälahjaa minkä oli hankkinut koska ei ollut juhliakaan. Sanoin ettemme odota edes häälahjaa niin suuttui vielä enemmän ja kertoi muulle suvulle että ei edes lahja kelvannut O_o
[/quote]
Ai niin anoppi sai kautta rantain tietää matkamme hinnan (4000e) niin repi pelihousunsa koska tuolla rahalla olisi juottanut ja syöttänyt vieraat todella hyvin, hän olisi kuulemma ymmärtänyt paremmin jos meillä ei olisi ollut varaa pitää hääjuhlia. Hänelle ei tänäpäivänäkään ole mennyt jakeluun että halusimme mielummin mennä kahdestaan naimisiin kuin pitää isot bileet:)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:35"]aika ihanaa ! Mieheni veli meni naimisiin Vegasissa. Laittoivat FBhen ilmoituksen naimisissa.
Homma latistui kovasti kun kotona laittoivat sitten tekstiviestin "sanoimme tahdon Elviksen läsnäollessa ja muistamiset voi laittaa tilinumerolle xxx ". Mieheni laittoi luult 100 e, koska oli hänen veljensä, mutta ei tietenkään mitään kiitos-korttiakaan tullut.
[/quote]
Hahhah voi ei :D tosi typeriä olivat, huhhuh.