Päästäisitkö 14-vuotiaan 18-vuotiaan kotiin viideksi päiväksi?
Tällainen toive tuli eteen ja nyt pähkäillään mitä tehdä. Tuo 18-v asuu vanhempiensa kanssa. En ole nähnyt häntä. Toinnen aikuinen on nähnyt.
Kommentit (59)
Ei tulisi kuuloonkaa. Tiedä mikä hullu se 18-vuotiaskin on jos ei kerran saa ikäistään naista!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:33"]
Päästäisin kyllä varsinkin, kun 18-vuotiaalla on perhekin kotona.
[/quote]
Sanoi tämä 14-vuotias tyttö.
Räpsytelkää vaan sinisilmiänne mammat.
En tietenkään päästäisi, en edes harkitsisi.
"Jos vanhemmat on kotona"... Eihän ne tunne niitä vanhempiakaan? Ties mitä kirvesmurhaajia.
Tosin taisi olla provo kun ap on niin kovin hiljainen nyt.
Miettisin myös sitä, että vaikka se 18-vuotias mies olisi ihan ok (moni on tuossa iässä vielä ihan kokematon ja henkisesti lähes lapsi, ei välttämättä paljonkaan kypsempi kuin joku 14-vuotias tyttö), niin seura, jossa se liikkuu on ihan eri maata kuin 14-vuotiaan kaverit. Siellä on ajokorttia ja autoa, käydään baareissa, ostetaan alkoholia ja tupakkaa ja kuvioissa voi olla 18-20 -vuotiaita kavereita. Se ei ole sellaista seuraa, johon 14-vuotiaan tyttöni haluaisin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:18"]
Siis onko kyse 14v. tytöstä ja 18v. pojasta? Mikäli on niin päästä vaan jos haluut 14-vuotiaasi joutuvan hyväksikäytetyksi. Jos et niin älä
[/quote]
Tässä ei tapahdu mitään hyväksikäyttöä. Moni 14v ottaa melaa perseeseen jo ihan mielellään.
voihan tämä 18 vuotias olla viisas nuori. miksi aina tuomitaan se vanhempi osa puoli
Jos se olisi viisas, niin miksi se ei sitten saa ikäistään seuraa?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:27"]
voihan tämä 18 vuotias olla viisas nuori. miksi aina tuomitaan se vanhempi osa puoli
[/quote]
No, olen saanut tuon puhelinnumeron ja seuraavaksi aion soittaa pojan vanhemmille. Sittenpähän tiedän, että minulle on kerrottu samoin, kuin tuossa toisessa kodissa. Puhuin myös mahdollisuudesta, jos saisin nähdä pojan. Voisi toteutua. Kaveruutta tuntuu olevan. Ja juttua tuntuu riittävän.
ihan heti en ole teilaamassa tätä mahdollista kaveruutta, asioista pitää ottaa selvää. Tiedän jotakin, mutta puhelussa selviää, että ne on varmasti niinkuin minulke on kerrottu. Luottamusta on kyllä ennen ollut. Tyttö on puhunut tästä kaveruudesta aika paljon.
ap.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:07"]Tällainen toive tuli eteen ja nyt pähkäillään mitä tehdä. Tuo 18-v asuu vanhempiensa kanssa. En ole nähnyt häntä. Toinnen aikuinen on nähnyt.
[/quote] suomessa on laillista 14 v muuttaa avoliittoon ja synnyttää 20 v vanhemmalle miehelle, joten miksi et päästäisi kylään
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:59"]Kuka äiti on niin hullu, että edes harkitsee tuollaista? Täysjärkinen 18v poika ei ole oikeasti kiinnostunut 14v pikkuritsasta.
[/quote] onhan 34 v miehetkin ja tehetyttävät vielä lapsenkin. Ihkuuuuu
Aloin seurustella nykyisen aviomieheni ja lasteni isän kanssa ollessani 14-vuotias, ja miehen ollessa 18v. Kyllä minä sain yökyläillä hänen luonaan aina kun siltä tuntui. Seksiä harrastettiin "vasta" kun olin 15, ja seurustelua takana miltei vuosi. Tämä miehen pyynnöstä, koska olin hänen mielestään nuori,ei halunnut hätäillä. Ei meidän seurustelua kukaan kyseenalaistanut koskaan, tai ikäeroa mitenkään ihmetelty. Tapauskohtaista siis, en lähtisi AP:lle sanomaan juuta enkä jaata kun en tunne tapausta tarpeeksi hyvin.
Olisi kiva kuulla ap:ltä, miten tässä kävi. Soititko miehen vanhemmille ja mitä he sanoivat? Päästitkö tytön todella?
Ap on idiootti, jos luulee taustalla olevan pelkkää kaveruutta.
Jos minulla olisi 14-vuotias tytär ja hänellä täysi-ikäinen poikaystävä/"kaveri",pitäisin kyllä miestä todennäköisenä lapsiinsekaantujana,enkä hyväksyisi koko suhdetta,mistään yökyläilystä puhumattakaan.Ap:n tilanteessa tekisin selväksi,että ei onnistu,katsotaan parin vuoden päästä uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:27"]
[/quote]
Voihan vaikka 40-vuotias olla viisas. Antaisitko teinin seurustella viisaan 40-vuotiaan miehen kanssa? Kyse ei ole siitä.
Mun 14-vuotias ei yökyläile kenenkään jätkän luona, vaikka se olisi viisaustieteen professori.
Ei miehen tarvitse olla mikään perverssi halutakseen sukupuolisuhteen vastakkaiseen sukupuoleen, se on ihan normaali ja terve merkki nuoressa miehessä. Nuori nainenkin voi sellaista haluta, mutta 14-vuotias lapsi ei todellakaan ole vielä henkisesti valmis tällaiseen suhteeseen. Jos ovat vain kavereita, niin miksi pitäisi yökyläillä noin pitkä aika? On mullakin miespuolisia kavereita, mutta en yökyläile heillä.
ap ei osallistu keskusteluun mitenkään, eli taas on mammoille heitetty makoisa luu järsittäväksi. Tapelkaa, apinat!