Mistä Makwan Amirkhan kilahti Jethrolle?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sen enempää seurannut Jethron tai Amirkhanin elämää, mutta onko siis Jethro vetänyt Makua pataan?
Ei ole, vaan itse tämä Maku uhkasi vetää Jethroa pataan viestissään.
Nyt pata kattilaa soimaan!!!!
Miksei Jeti vetäis makua pataan?
Rasisti. Jet näyttää röyhkeeltä, "ettekö tunne kuka mä oon" - tyylinen
Mak kunnian mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sen enempää seurannut Jethron tai Amirkhanin elämää, mutta onko siis Jethro vetänyt Makua pataan?
Lähdettä nyt näihin puskista huuteluihin, kiitos!
Koska nuo siis ottelee. Sunopainista ei ole ainakaan kyse, kun Jetikin on pudottanut painoaan!
Pystyisiköhän Jethro vs. Maku myymään uuden olympiastadionin täyteen? Hartsun kyllä ihan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on. Ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Rasisti. Jet näyttää röyhkeeltä, "ettekö tunne kuka mä oon" - tyylinen
Mak kunnian mies!
Makin voisi lennättää takaisin sinne mistä on tullutkin. Ja nuo muut ongelmia aiheuttavat riehujat myös. Mitä ne täällä tekee? Tuo kult tuuri ei tule ikinä sopeutumaan tänne, joten niitä ei tarvi Suomeen päästää ensimmäistäkään.
Joko poliisi on tavoittanut niitä, jotka olivat paikanpäällä joukkotappelussa? Eiku niin, hehän olivatkin itse paikanpäällä.
Amirkhanihan noista kahdesta taitaa olla se, jonka ura on pahasti laskusuunnassa. Ihmeellistä Jethron mustamaalausta.
Siinä teille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on. Ole hyvä
Kiitos! Kuten tiesinkin, ei mitään asiaa yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jetro vaikuttaa täydeltä pelleltä.
En puolustele enkä möllää Makwania. En tiedä tarpeeksi ottaakseni kantaa tähän viestikohuun. Mutta ennemmin ostaisin käytetyn auton Makwanilta kuin Jetrolta.
Kannattaa varoa henkilöitä jotka julistavat rankaisevansa jos viheltää siskolle. Voisi käydä myös niin että autokaupan yhteydessä vahingossa katselisi liikaa myyjän siskoa ja saisi siitäkin syystä turpaansa.
Vanhaan aikaan vitsailtiin että suomalaiset miehet kammoavat ulkomalaisia koska ne vievät "meidän naiset". Nyt modernina aikana on ymmärrettävää ja perusteltua että uhkaillaan selkäsaunalla jos viheltää "meidän naisille", tosin tämä oikeus vetää turpaan koskee kantisten viheltelyä ei-kantisten naisille.
Olisiko oman terveyden kannalta paremi olla palkkkaamatta nyrkkisankarin siskoa?
En lähtisi huutelemaan jos tietäisin toisen olevan iso tekijä huumemarkkinoilla. Oppisin varmaankin nopeasti olemaan hiljaa ja sanoisin vaan, että eihän tässä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Makulla meni tunteisiin, kun Jeti kertoi tappelijoiden olevan ei kantasuomalaisia (olikohan makun klaanilaisia). Heidän kulttuurissaan ilmeisesti suojelevat omia sukulaisiaan ja suuttuvat viheltelyistä.
Aika naurettavaa uhriutumista kun kaksi makun veljistä on tuomittu seksrikoksista.
Perättömän tiedon levittäminen kannattaa lopettaa, jos ei itse halua olla seuraava kunnianloukkauksesta syytetty. Vain yksi Amirkhani on tuomittu. Onko Makwanin veli vai muuten sukua, siitä ei näytä kenelläkään olevan faktaa.
M46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jetro vaikuttaa täydeltä pelleltä.
En puolustele enkä möllää Makwania. En tiedä tarpeeksi ottaakseni kantaa tähän viestikohuun. Mutta ennemmin ostaisin käytetyn auton Makwanilta kuin Jetrolta.
Kannattaa varoa henkilöitä jotka julistavat rankaisevansa jos viheltää siskolle. Voisi käydä myös niin että autokaupan yhteydessä vahingossa katselisi liikaa myyjän siskoa ja saisi siitäkin syystä turpaansa.
Vanhaan aikaan vitsailtiin että suomalaiset miehet kammoavat ulkomalaisia koska ne vievät "meidän naiset". Nyt modernina aikana on ymmärrettävää ja perusteltua että uhkaillaan selkäsaunalla jos viheltää "meidän naisille", tosin tämä oikeus vetää turpaan koskee kantisten viheltelyä ei-kantisten naisille.
Olisiko oman terveyden kannalta paremi olla palkkkaamatta nyrkkisankarin siskoa?
Jethro ei edes tunne koko siskoa, ei ole hänen palkkalistoillaan. En käsitä, mikä motiivi tuolla öykkärillä oli vetää siskonsa tähän juttuun mukaan. Ei siinä, eihän tuo älyllä ole koskaan loistanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi huutelemaan jos tietäisin toisen olevan iso tekijä huumemarkkinoilla. Oppisin varmaankin nopeasti olemaan hiljaa ja sanoisin vaan, että eihän tässä mitään.
Eiköhän ne Makwanin kaverit ole itse niitä toimijoita. Nuo joukkotappelut teräasein on ihan normisettiä näille ”kauppiaille”.
Kusi omiin muroihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jetro sanoi, että tapahtuneen perusteella islam ei ole rauhanuskonto, ja tämän kuultuaan Makean lupasi hakata Jetron, koska islam nimenomaan on rauhanuskonto.
Rauha pieksemällä on aukotonta logiikkaa. Onkohan tässä havaittavissa älyn vajetta?
Älyn vajetta on ainakin tuolla, joka omasta päästään keksi nuo Jethron ja Makwanin sanomiset.
Ja nythän koko draama on sovittu.
Nyt Maku oli pahoitellut sitä rasistikommenttia, mutta ei tainnut oikaista Jethron huumeidenkäyttöä, eikä sitä, etä poikansa johtaa Makun mukaan huumepäissään Studio yökerhoa. Onko Makulla siis jotakin tietoa mitä me muut emme nyt tiedä? Ei kai tuollaista väitettä keksitä ihan tuosta vaan? Jo shaluaa jotakin haukkua, niin ei minulla ainakaan ensimmäisenä tule mieleen sanoa, että joku on poikansa kanssa narkomaaneja.
Eihän tätä asiaa sovittu sen takia, että molemmat inhosivat mennä Eerikinkadulle selvittään em. asioita?
Saattaa tolla Makwaanilla kyllä olla sellainenkin valttikortti käytössään, että voi se kyllä Jetikin kokea häviön. On kurti.