Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä Makwan Amirkhan kilahti Jethrolle?

Vierailija
12.07.2021 |

Lehtien jutuissa ei kerrota

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo pitäisi palauttaa takas aavikolle!

Entä jos olivatkin viidakosta?

Selittäisi viidakkoveitset🤔

Vierailija
82/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mainoslause:

Kolaa kuin Jeti, varastoi kuin hamsteri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puolustele tuon makwaanin kirjoitusta, mutta kyllä mulla ärsyttää tuo Jetinkn uhriutuminen.

Sulle on ok, että sinua ja lastasi syytetään huumeista julkisesti?

Kaikille se ei ole ok, varsinkin jos työsi/elantosi ja julkisuuskuvasi tulee kärsimään siitä.

Vierailija
84/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Makwaanin sisko on vielä tuola tarjoilijana, on tarjoilijatkin momuja. Outoa! Nii joo, Jeti ei oo rasisti!

Vierailija
85/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puolustele tuon makwaanin kirjoitusta, mutta kyllä mulla ärsyttää tuo Jetinkn uhriutuminen.

Kaikille se ei ole ok, varsinkin jos työsi/elantosi ja julkisuuskuvasi tulee kärsimään siitä.

Jaa siitäkö tässä olikin kyse!!! Mulle on aivan ykslysti, vaikka vetäisivät mitä ja vaikka elintaso laskisi kuinka. Ei vaikuta minun elämään. Aivan sama.

Vierailija
86/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toiselle kumartaa, toiselle pyllistää!!

Vierailija
87/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iranilaiset ovat yleensä ihan ok sakkia, joten ihmettelin, mutta se olikin k*rdi. Saddam oli oikeassa.

Vierailija
88/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa siitäkö tässä olikin kyse!!! Mulle on aivan ykslysti, vaikka vetäisivät mitä ja vaikka elintaso laskisi kuinka. Ei vaikuta minun elämään. Aivan sama.

Siitä juuri oli kyse. Rikosilmoitus on tehty ja esitutkinta alkanut nimikkeellä törkeä kunnianloukkaus liittyen huume väitöksiin.

Vierailija
89/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä juuri oli kyse. Rikosilmoitus on tehty ja esitutkinta alkanut nimikkeellä törkeä kunnianloukkaus liittyen huume väitöksiin.

Syytön kai minä siihen olen! Mitä sinä mulle siitä mesoat. En minä käytä ainakaan aineita, vaikka kuka väittäis mitä!

Vierailija
90/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt, että Jeti heittelee tölkkejä mereen?

Vierailija
91/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytön kai minä siihen olen! Mitä sinä mulle siitä mesoat. En minä käytä ainakaan aineita, vaikka kuka väittäis mitä!

Itse sanoit ärsyyntyneesi Jethron uhriutumisesta.

Heitin vain vastapallon kysyäkseni, onko se ok/uhriutumista viedä asia eteenpäin väitteistä, jotka pilaavat maineesi.

Näissä jutuissa on aina hyvä muistaa, mitä itse tekisi vastaavassa tilanteessa, ennenkuin lähtee syyttelemään muita uhriutumisesta.

Vierailija
92/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tää Jerome, jota kunnialoukattiin myös. En niin ole tuota Jetin elämää seurannut. Tääkö siis vetää Studiota?

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/jethro-rostedtin-po…

Vierailija
93/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro voisi tarvita tuekseen jonkinlaisen kansanliikkeen mikäli viranomaiset alkavat vaieta, viivytellä tai valkopestä tuon tapauksen käsittelyssä.

Vierailija
94/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tää Jerome, jota kunnialoukattiin myös. En niin ole tuota Jetin elämää seurannut. Tääkö siis vetää Studiota?

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/jethro-rostedtin-po…

Kyllä, sama mies.

Vierailija
95/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen enempää seurannut Jethron tai Amirkhanin elämää, mutta onko siis Jethro vetänyt Makua pataan?

Vierailija
96/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoit ärsyyntyneesi Jethron uhriutumisesta.

Heitin vain vastapallon kysyäkseni, onko se ok/uhriutumista viedä asia eteenpäin väitteistä, jotka pilaavat maineesi.

Näissä jutuissa on aina hyvä muistaa, mitä itse tekisi vastaavassa tilanteessa, ennenkuin lähtee syyttelemään muita uhriutumisesta.

Jeti kylläkin uhriutui baarinsa tapauksista. Vaikka mämmyt siellä käyneet kauan. En ole tuosta aineiden käytöstä puhunut mitään. Aivan sama mulle! Ite päätöksensä tekevät, jos tekevät!

Vierailija
97/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sen enempää seurannut Jethron tai Amirkhanin elämää, mutta onko siis Jethro vetänyt Makua pataan?

Ja ne aromit!!

Vierailija
98/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan itse tämä Maku uhkasi vetää Jethroa pataan viestissään.

Vierailija
99/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla kiertää juttua että tämä "vapaapainija" on itse asiassa itämaan mankelimies, joka hakkaa sellaiset yrittäjät, jotka eivät maksa suojelurahaa, kuulemma puolet turun yrityksistä maksaa suojelurahaa jollekin taholle ja poliisi hyväksyy tämän... Onko baaritiskijuttu vai totta, en tiedä, en tunne yrittäjiä.

Vierailija
100/130 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset lyhyet ja naisenpainoset miehet on aina kovimpia uhkailemaan ja aukomaan päätä.