Pese kaikki meikit pois ja katso itseäsi peilistä luonnonvalossa - siltä sinä oikeasti näytät
Ja sinun on turha kehuskella itseäsi anonyymilla keskustelupalstalla nimityksellä "kaunis nainen", jos olet kaunis ainoastaan silloin, kun olet meikannut itsesi sellaiseksi.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
No yllätys yllätys, näytän meikattuna paremmalta kuin ilman meikkiä, kuten valtaosa muistakin ihmisistä. Sehän se meikin idea onkin. Mikä oli ap:n pointti? Eikö nyt sitten saisi enää meikata vai mitä meinaat?
Ap on näitä palstan miesrumiluksia, jotka jollain oudolla logiikalla on kiukkuisia ja kateellisia siitä, kuinka vähän vaatimattomammankin näköinen nainen voi muokata ulkonäköään paremmaksi meikeillä. Ei meikit ole miehiltä kielletty! Siitä vaan tasoittamaan sävyä bb-voiteella ja vähän varjostuksia oikeisiin paikkoihin...
Ap on katkera mies, kun itse ei meikkaa ja saa siitä itselleen paremmannäköistä naamaa. Voi että. Eiköhän suuri osa ne meikit pese iltasin pois viimeistään ja näkee siis itseään joka päivä ilman meikkiä. Onko sulta pois? On näköjään.
Ei tämä pärstä muutu miksikään, vaikka kuinka pesis 😄
Kommentoin ketjua lukematta: on muuten eri juttu luonnonvalo ja keinovalo!
Kun katson meikitöntä itseäni vessan peilistä (voimakkaat led valot) olen nuoren näköinen, kaunis tasainen iho, kiinteä naama.
Sama luonnonvalossa: rupsahtanut keski-ikäinen, laikukas roikkuva naama, iho harmahtava/samea ja vanhalta näyttää :)
Näytän yllättävän hyvältä. Jopa hiukset kiharassa ihan naturellisti.
Näytän kauniimmalta ilman meikkiä
Meikkihulluhan se palstalta puuttuikin. Kyllä on köyhää joidenkin elämä.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Näytän yllättävän hyvältä. Jopa hiukset kiharassa ihan naturellisti.
Mutta ihoon on kyllä uponnut retinolia ja vaseliinia, muuten tilanne voisi olla toinen.
Minä en pidä itseäni mitenkään ihmeellisen kauniina. En toki rumanakaan. Mutta: olen saanut paljon palautetta kautta vuosien, sekä miehiltä että naisilta, että olen kaunis ja suorastaan lumoava. En meikkaa, nyt olen jo 50 ja edelleen saan samaa palautetta. Pakko jossain määrin ajatella että ei se varmaan ihan tyhjästä tule, ei se silti ole asia joka minut määrittelee tai minut onnelliseksi tekee.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Minusta jotenkin kauhea ilmaisu, etenkin itsestä, tämä pärstä.
Sanonta: `Kaunista on kaikki mitä katsotaan rakkauden silmin`. Olen joskus miettinyt kuinka onkaan sattunut että kaikki rakkaat ystäväni ovat tosi kauniita :) ehkä he ovat, ehkä onkin kyse siitä että rakastan ja arvostan heitä ja näen heidät kauniina sisimpänsä tähden. Samaa toivon myös itselleni, että ystäväni näkevät minut kauniina persoonani ja luonteeni takia.
Toisinpäin:
Sinulla on kaikki mahdollisuudet nykyajan äärettömän suuresta kosmetiikkavalikoimasta valita ja korostaa parhaita puoliasi!!!!
Taidat olla vaan laiska tai toivoton!
Ps. Naisella joka käyttää hajuvettä, on tulevaisuus ;)
Korostavathan naiset itseään vaattein, kengin, koruin, värein, kampauksin jne jne, mikä siinä meikissä on niin kauheaa? Selitä se !
Osa nostaa ja yhdistää ne riipputissitkin liiveillä yhteen ja osa tursuttaa niitä vielä kaula-aukosta nähtäville 😃
Vierailija kirjoitti:
No et oo nähny mua 😃
Vierailija kirjoitti:
No et oo nähny mua 😃
Voi sinua ;)
No yllätys yllätys, näytän meikattuna paremmalta kuin ilman meikkiä, kuten valtaosa muistakin ihmisistä. Sehän se meikin idea onkin. Mikä oli ap:n pointti? Eikö nyt sitten saisi enää meikata vai mitä meinaat?