Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pese kaikki meikit pois ja katso itseäsi peilistä luonnonvalossa - siltä sinä oikeasti näytät

Vierailija
12.07.2021 |

Ja sinun on turha kehuskella itseäsi anonyymilla keskustelupalstalla nimityksellä "kaunis nainen", jos olet kaunis ainoastaan silloin, kun olet meikannut itsesi sellaiseksi.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllätys yllätys, näytän meikattuna paremmalta kuin ilman meikkiä, kuten valtaosa muistakin ihmisistä. Sehän se meikin idea onkin. Mikä oli ap:n pointti? Eikö nyt sitten saisi enää meikata vai mitä meinaat?

Vierailija
82/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yllätys yllätys, näytän meikattuna paremmalta kuin ilman meikkiä, kuten valtaosa muistakin ihmisistä. Sehän se meikin idea onkin. Mikä oli ap:n pointti? Eikö nyt sitten saisi enää meikata vai mitä meinaat?

Ap on näitä palstan miesrumiluksia, jotka jollain oudolla logiikalla on kiukkuisia ja kateellisia siitä, kuinka vähän vaatimattomammankin näköinen nainen voi muokata ulkonäköään paremmaksi meikeillä. Ei meikit ole miehiltä kielletty! Siitä vaan tasoittamaan sävyä bb-voiteella ja vähän varjostuksia oikeisiin paikkoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katkera mies, kun itse ei meikkaa ja saa siitä itselleen paremmannäköistä naamaa. Voi että. Eiköhän suuri osa ne meikit pese iltasin pois viimeistään ja näkee siis itseään joka päivä ilman meikkiä. Onko sulta pois? On näköjään.

84/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä pärstä muutu miksikään, vaikka kuinka pesis 😄

Vierailija
85/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin ketjua lukematta: on muuten eri juttu luonnonvalo ja keinovalo!

Kun katson meikitöntä itseäni vessan peilistä (voimakkaat led valot) olen nuoren näköinen, kaunis tasainen iho, kiinteä naama.

Sama luonnonvalossa: rupsahtanut keski-ikäinen, laikukas roikkuva naama, iho harmahtava/samea ja vanhalta näyttää :)

Vierailija
86/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän yllättävän hyvältä. Jopa hiukset kiharassa ihan naturellisti.

Vierailija
87/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kauniimmalta ilman meikkiä

Vierailija
88/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkihulluhan se palstalta puuttuikin. Kyllä on köyhää joidenkin elämä.

0/5

Vierailija
89/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän yllättävän hyvältä. Jopa hiukset kiharassa ihan naturellisti.

Mutta ihoon on kyllä uponnut retinolia ja vaseliinia, muuten tilanne voisi olla toinen.

Vierailija
90/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä itseäni mitenkään ihmeellisen kauniina. En toki rumanakaan. Mutta: olen saanut paljon palautetta kautta vuosien, sekä miehiltä että naisilta, että olen kaunis ja suorastaan lumoava. En meikkaa, nyt olen jo 50 ja edelleen saan samaa palautetta. Pakko jossain määrin ajatella että ei se varmaan ihan tyhjästä tule, ei se silti ole asia joka minut määrittelee tai minut onnelliseksi tekee.

Vierailija
91/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Minusta jotenkin kauhea ilmaisu, etenkin itsestä, tämä pärstä.

Vierailija
92/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta: `Kaunista on kaikki mitä katsotaan rakkauden silmin`. Olen joskus miettinyt kuinka onkaan sattunut että kaikki rakkaat ystäväni ovat tosi kauniita :) ehkä he ovat, ehkä onkin kyse siitä että rakastan ja arvostan heitä ja näen heidät kauniina sisimpänsä tähden. Samaa toivon myös itselleni, että ystäväni näkevät minut kauniina persoonani ja luonteeni takia.

Vierailija
93/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin:

Sinulla on kaikki mahdollisuudet nykyajan äärettömän suuresta kosmetiikkavalikoimasta valita ja korostaa parhaita puoliasi!!!!

Taidat olla vaan laiska tai toivoton!

Ps. Naisella joka käyttää hajuvettä, on tulevaisuus ;)

Korostavathan naiset itseään vaattein, kengin, koruin, värein, kampauksin jne jne, mikä siinä meikissä on niin kauheaa? Selitä se !

Osa nostaa ja yhdistää ne riipputissitkin liiveillä yhteen ja osa tursuttaa niitä vielä kaula-aukosta nähtäville 😃

94/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et oo nähny mua 😃

Vierailija
95/95 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et oo nähny mua 😃

Voi sinua ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan