Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pese kaikki meikit pois ja katso itseäsi peilistä luonnonvalossa - siltä sinä oikeasti näytät

Vierailija
12.07.2021 |

Ja sinun on turha kehuskella itseäsi anonyymilla keskustelupalstalla nimityksellä "kaunis nainen", jos olet kaunis ainoastaan silloin, kun olet meikannut itsesi sellaiseksi.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saunapuhtaana, ilman meikkiäkin kaunis vaikka nyt en tiedäkään yhtään mihin viittaat

Vierailija
2/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauhealta näyttää, mutta enpä kyllä mitään muuta odottanutkaan.

Vierailija
4/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olen kaunis myös ilman meikkiä. Myös mieheni on sitä mieltä ja moni muukin on ollut sitä mieltä.

Sinä ap kun et ole mikään maailman keskipiste.

Vierailija
5/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin viimeksi maalis-huhtikuussa, olisikohan kaikki meikit jo lähteneet tähän mennessä? Mutta mitähän ihmeen väliä sillä on, miltä minä anonyymilla palstalla kerron näyttäväni?

Vierailija
6/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja kulunut, elämän ilon menettänyt akka.

N33

Vierailija
7/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja siksi kaunis 24/7

Vierailija
8/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pestä mitään kun ei ollut mitään ,kuka jaksaa meikkaa tälläisellä helteellä?!

Vierailija
9/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kivalta, ikäiseltäni naiselta. Meikattuna kivalta, ikäiseltäni, meikatulta naiselta. Ei ole yllätys minulle eikä kumppanilleni.

Lakatkaa katsomasta niitä photoshopattuja kuvia. Norja aikoo vaatia merkinnät kuvakäsiteltyihin mainoksiin. Toivottavasti tulee meillekin.

Vierailija
10/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotettavissa melkoisia puolustuspuheita ja "naurua". Naisten on vaikea myöntää itselleenkään, että ovat aivan taviksia ilman kaikkia kommervenkkejä, joita naamaansa piirtävät.

Vierailija
11/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etätöitä tehdessä on tullut meikattua niin harvoin, että oma meikitön ulkonäkö on tässä tullut kyllä jo oikeinkin tutuksi. Kohta osaa enää meikatakaan. Kauneudesta en osaa sanoa juuta enkä jaata, meikeillä tai ilman. Olen mikä olen.

Vierailija
12/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt meikkiä sitten viime vuoden maaliskuun, kun aloitin etätyöt. 

Vierailija
13/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili vääristää kasvojen piirteet. Peilikuva ei ole aito ja luonnollinen omakuva.

Vierailija
14/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole meikannut kuukausiin. En ole kaunis, mutta mitä sitten, olen ihan ok sen kanssa etten ole.

Vierailija
15/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen aina. En meikkaa lainkaan. Iho on hyvä. Vettä juon 3 litraa päivässä. Kookosöljyä

hieman kasvoille yöksi( Urtekräm kookosöljy S marketista). Ikää kohta 60 vuotta.

Vierailija
16/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Mikä ei pitänyt paikkaansa? Otsikko? Avausviesti?

Vierailija
17/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin meikkailun jo aikoja sitten. Siihen näkyyn tottunut.

Vierailija
18/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et määrittele kauneutta

Vierailija
19/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap pyrkii? Eihän nainen voi olla kaunis muuta kuin ilman meikkiä. Ja jos pitää oikein pestä meikit pois ja katsoa itseään luonnonvalossa, on kyllä liian pitkällä pakkeliretkellä.

Vierailija
20/95 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä aloittaja on kiukkuinen. Mitä mahtaa olla omassa elämässä pielessä, kun noin suututtaa, että joku pitää itseään kauniina vaikka ei sinusta ole? Asiahan ei kuulu sinulle mitenkään, sinä et ole mikään ylituomari joka päättää kuka saa pitää itseään kauniina.

Terveisin ruma nainen, joka kyllä tietää miltä oikeasti näyttää. Emme me tyhmiä ole vaikka sinä ylimielisyydessäsi niin luuletkin. Meikkaan silti, mm. siksi, että sitä odotetaan naisilta, sen katsotaan kuuluvan ns. siistiin ulkonäköön. Todella paljon on tälläkin palstalla teidän miesten kirjoituksia joissa haukutaan naisia laittautumattomuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi