Pese kaikki meikit pois ja katso itseäsi peilistä luonnonvalossa - siltä sinä oikeasti näytät
Ja sinun on turha kehuskella itseäsi anonyymilla keskustelupalstalla nimityksellä "kaunis nainen", jos olet kaunis ainoastaan silloin, kun olet meikannut itsesi sellaiseksi.
Kommentit (95)
Tänne väliin kommentti että miehenä haluan nähdä naisesta täysin normaalin yhden kuvan ilman mitään meikkejä, siellä tinderissä.
Jatkakaa 🙂
Punakka iho paikoin. Näytän siltä että ei olisi ripsiä ja kulmakarvoja.
En ole luonnonkaunis, meikillä saa ihan siedettävän.
En tiedä miksi, mutta mulla on ollut useampi miesystävä, jotka ovat esittäneet toiveita mun ulkonäön suhteen hyvinkin pian. Yleensä hiusten värjäämistä tummiksi, hiusten ja kynsien leikkaamista lyhyiksi jne. Mä kun en meikkaa, hiukset ovat luonnostaan vaaleahkot ja kulmat tummat. Kynnet kasvavat pitkiksi todella nopeasti. Ihan suomalaisia miehiä ollut suurin osa. Ei mulla vaan ole tarvetta kontrolloida muiden ulkonäköä.
Vaikea pestä, kun en ole tänään meikannut. Ja omasta mielestäni ihan hyvältä näyttää peilissä tämänikäiseksi naiseksi. Yleensä kyllä tykkään meikata ja rakastan meikkejä <3 Päivän naisviha provo taisikin nyt olla tässä.
Hauskoja, niin ennalta odotettuja vastauksia.
Jos joku palstalla mainitsee olevansa kaunis, niin mammathan tulevat joukolla yläpeukuttelemaan niitä kommentteja, joissa kyseenalaistetaan itseään kauniiksi kehuvan kauneus. Nyt yhtäkkiä kun joku kyseenalaistaa teidän mammojen kauneuden, niin hän onkin paha setä, jolla ei ole mitään oikeutta päättää, kuka on omasta mielestään kaunis ja kuka ei.
Ettekö te todella huomaa miten ristiriitaisia olette?
En ole meikannut tänään ja hyvältä näyttää. Mulla on hyvä iho, kauniit silmät ja huulet, hyvät kulmakarvat ja ripset, ja söpö nenä. :)
Näytän ihan itseltäni. Hyvä kun kulmakarvat saa nykyään pysymään kurissa trimmerillä, ei tarvitse nyppiä kivuliaasti.
Oikeassa poskessa on pieni melasma, joka hyökkää aina, kun 50-kertoiminen unohtuu. En ota aurinkoa, mutta liikkuisin paljon ulkona, jos keli sen sallisi.
Olen tosi tyytyväinen nykyään, nuoruuden mustat silmänaluset ja iho-ongelmat ovat mennyttä. Eilen meikkasin rippijuhliin ja totesin taas miehelle, ettei naama enää kestä yhtä näyttävää meikkiä kuin nuorena, näyttämättä tunkkaiselta, joten siinäkin pääsee helpommalla. 42 v.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku palstalla mainitsee olevansa kaunis, niin mammathan tulevat joukolla yläpeukuttelemaan niitä kommentteja, joissa kyseenalaistetaan itseään kauniiksi kehuvan kauneus. Nyt yhtäkkiä kun joku kyseenalaistaa teidän mammojen kauneuden, niin hän onkin paha setä, jolla ei ole mitään oikeutta päättää, kuka on omasta mielestään kaunis ja kuka ei.
Minkä takia nainen ei saa pitää omasta ulkonäöstään? Sinäkö sen sanelet mikä on hyväksyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia nainen ei saa pitää omasta ulkonäöstään? Sinäkö sen sanelet mikä on hyväksyttävää?
Et siis ymmärtänyt edes viestini pointtia. Kysyin, miksi olette itse aina kyseenalaistamassa muiden väitetyn kauneuden, mutta suututte, kun joku kyseenalaistaakin teidän väitetyn kauneutenne tai väitteen yleisesti?
Masentaa jo muutenkin riittävästi...
Peukutuksista huomaa, että aika vähän tätäkin ketjua miehet lukee. Tai ainakaan he eivät ole eri mieltä naisten kanssa. Veikkaan siis ensimmäistä. Ylipäätään palstalla ei taida kovin montaa miestä olla, vaikka mammat niin kuvittelevatkin.
Mikä meikki? Mä olen kaunis ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ymmärtänyt edes viestini pointtia. Kysyin, miksi olette itse aina kyseenalaistamassa muiden väitetyn kauneuden, mutta suututte, kun joku kyseenalaistaakin teidän väitetyn kauneutenne tai väitteen yleisesti?
Mistä sinä tiedät, ketkä täällä ovat niitä, jotka kyseenalaistavat toisen kirjoittajan kauneuden? Ei ole olemassa mitään "yleismammaa" joka on tietynlainen, tänne kirjoittavat tuhannet ihmiset. Esimerkiksi minä en ole ikinä haukkunut täällä toisen kirjoittajan ulkonäköä, omaani olen kyllä haukkunut.
-eri
Itse olen suorastaan vastenmielisen näköinen ilman meikkiä. Siksi meikkaankin, ettei sitä tarvitsisi katsella niin itsen kuin muiden. Miten toisin pitäisi toimia?
Luuletko oikeasti, että joku meistä ei tiedä, miltä näyttää?
Minä kyllä käytän mielelläni esim. kirkasta huulipunaa. Minulla on useita sävyjä. Ei tule mieleenkään, etteikö joku tajuaisi sen olevan meikkiä. Näyttää tosi kivalta, mekko ja huulipuna. Kesällä sopii rusketuksen kanssa, talvella korostaa vaaleaa ihoani 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saunapuhtaana, ilman meikkiäkin kaunis vaikka nyt en tiedäkään yhtään mihin viittaat
Rumuuden myöntäminen on naiselle kova paikka ja veikkaan, että ikäsi alkaa kolmosella ykkösen sijaan.
Se onkin jännä, että sinä tiedät, miltä tuntematon nettikirjoittaja näyttää. Entä miksi ihmeessä KENENKÄÄN pitäisi "myöntää rumuutensa"? Ja kenelle se pitäisi myöntää, sinulleko? Edelleen, mikä sinä oikein luulet olevasi? Et sinä sitä päätä kuka saa pitää itseään hyvännäköisenä.
Minä olen muuten myöntänyt rumuuteni tässäkin ketjussa jo kaksi kertaa. Olen ruma, entä sitten?
Saahan sitä ihminen pitää itseään minä vaan, mutta lähinnä säälittävää ja noloa se on kun 30+ täti luulee olevansa kaunis ja seksikäs. Samalla logiikalla ilmeisesti myös keski-ikäinen kaljamahainen kaljuuntuva mies voi pitää itseään timminä adoniksena, jota nuoret naiset eivät voi vastustaa?
Vierailija kirjoitti:
En ole meikannut tänään ja hyvältä näyttää. Mulla on hyvä iho, kauniit silmät ja huulet, hyvät kulmakarvat ja ripset, ja söpö nenä. :)
Kyllä, kyllä, olet varmasti yhtä seksikäs kuin Timo Soini ilman paitaa.
No kauniimpi ilman meikkiä tai ei niin tuskin ketään kauheasti näillä keleillä meikki imartelee. Parempi olla ilman. Meikkivoiteet valuu, puuteria saisi olla koko ajan töpöttämässä lisää, ripsarit tarttuu luomiin jne.
Vaikka en ilmeisesti saisi olla tyytyväinen itseeni ilman meikkiä niin olen silti. Ainut mikä ehkä häiritsee on kulmakarvojeni vaaleus, kun tukkakin on aika tumma. Yks finni kans häiritsee mutta muuten kaikki ok👍
Kyllähän tuolla toki saa ajan kulumaan, mutta luulisi, ettei se kauhean palkitsevaa ole.