Pese kaikki meikit pois ja katso itseäsi peilistä luonnonvalossa - siltä sinä oikeasti näytät
Ja sinun on turha kehuskella itseäsi anonyymilla keskustelupalstalla nimityksellä "kaunis nainen", jos olet kaunis ainoastaan silloin, kun olet meikannut itsesi sellaiseksi.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Odotettavissa melkoisia puolustuspuheita ja "naurua". Naisten on vaikea myöntää itselleenkään, että ovat aivan taviksia ilman kaikkia kommervenkkejä, joita naamaansa piirtävät.
Eivät edes taviksia vaan rumia, mutta naiselle on kova paikka myöntää rumuutensa koska vain naisen ulkonäöllä on merkitystä. Rumat julkkismiehet myöntävät ylpeästi olevansa rumia, Vesku Loirikin sanoi joskus heränneensä naisen vierestä joka on vielä rumempi kuin hän, palstanainen?
Ja naama on vain 10% ulkonäöstä, kroppa on yleensä vielä karseampaa katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saunapuhtaana, ilman meikkiäkin kaunis vaikka nyt en tiedäkään yhtään mihin viittaat
Rumuuden myöntäminen on naiselle kova paikka ja veikkaan, että ikäsi alkaa kolmosella ykkösen sijaan.
Se onkin jännä, että sinä tiedät, miltä tuntematon nettikirjoittaja näyttää. Entä miksi ihmeessä KENENKÄÄN pitäisi "myöntää rumuutensa"? Ja kenelle se pitäisi myöntää, sinulleko? Edelleen, mikä sinä oikein luulet olevasi? Et sinä sitä päätä kuka saa pitää itseään hyvännäköisenä.
Minä olen muuten myöntänyt rumuuteni tässäkin ketjussa jo kaksi kertaa. Olen ruma, entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotettavissa melkoisia puolustuspuheita ja "naurua". Naisten on vaikea myöntää itselleenkään, että ovat aivan taviksia ilman kaikkia kommervenkkejä, joita naamaansa piirtävät.
Eivät edes taviksia vaan rumia, mutta naiselle on kova paikka myöntää rumuutensa koska vain naisen ulkonäöllä on merkitystä. Rumat julkkismiehet myöntävät ylpeästi olevansa rumia, Vesku Loirikin sanoi joskus heränneensä naisen vierestä joka on vielä rumempi kuin hän, palstanainen?
Ja naama on vain 10% ulkonäöstä, kroppa on yleensä vielä karseampaa katsottavaa.
PalstaMIESTEN sisäinen rumuus tulee ainakin tässä(kin) keskustelussa erittäin selväksi.
Terveisin ruma nainen
Olisitko sinä se ensimmäinen, joka synnytti täydellisen kauniit tyttölapset??
No, et ollut sinäkään 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, jos sinun on vaikea katsoa aikuisen naisen kehoa, saatat olla homoseksuaali. Monelle asia selviää vasta aikuisiässä vielä nykyäänkin. Asenteet eivät ole muuttuneet kaikkialla.
On ihan ok olla kiinnostunut miehistä! Paikallinen Setan jäsenjärjestö on varmasti avuksi, jos tunnet tarvitsevasi.
Onhan se todella koomista, että vain meikattuna kauniilta näyttävä nainen kehuskelee kuinka kaunis hän on. Sama kuin minä tavismiehenä, jopa rumana, pystyisin meikkaamaan itseni komeaksi ja alkaisin kehuskella netissä kuinka komea mies olen.
Olipa typerä avaus. Jokainen, joka meikkaa, näkee itsensä ilman meikkiä, kun aloittaa meikin laiton 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön väite. Suurin osa jopa aliarvioi ulkonäköään. Itsensä vähättely on paljon yleisempää kuin se, että pitäisi itseään kaunottarena. Jälkimmäinen olisi kyllä hieno juttu, se kun ei ap ole sulta tai keltään muultakaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saunapuhtaana, ilman meikkiäkin kaunis vaikka nyt en tiedäkään yhtään mihin viittaat
Rumuuden myöntäminen on naiselle kova paikka ja veikkaan, että ikäsi alkaa kolmosella ykkösen sijaan.
Kuule kun sun mielipiteellä ei oikeasti ole mitään merkitystä. Aikamoiset kaikkivoipaisuuskuvitelmat ihmisellä joka on ilmeisesti sitä mieltä että 100% maapallon ihmistä on rumia kun kerran noin pystyt yleistämään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todella koomista, että vain meikattuna kauniilta näyttävä nainen kehuskelee kuinka kaunis hän on. Sama kuin minä tavismiehenä, jopa rumana, pystyisin meikkaamaan itseni komeaksi ja alkaisin kehuskella netissä kuinka komea mies olen.
Sekoitatko suurimman osan naisista joihinkin instajulkkiksiin?
Laitoin tinderiin vain meikittömiä kuvia ilman mitään kuvamuokkausta toi posetusta. Hyvin näyttää miehiin uppoavan... Mutta ehkä niile kelpaa kaikki :p
Vierailija kirjoitti:
dddfff kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Mikä ei pitänyt paikkaansa? Otsikko? Avausviesti?
Siksi varmaan, että täytyy olla aika erityisen toope, jos tällaisen luulee olevan uutinen.
Olen meikannut 5v sisällä ehkä viisi kertaa. Olen kaunis enkä pelkästään itseni mielestä ja minulla on mielenkiintoiset piirteet, ei mitkään pieni- ja harmaasilmäiset ja turpeat muodottomat kasvot perunanenällä.
Millään näillä ei silti ole mitään arvoa ilman sitä, että päässä liikkuu jotain ja sen puutteen näkee valitettavan useista silmistä.
Et ole kaunis, naiselle on kova paikka myöntää rumuutensa ja veikkaan, että ikäsi alkaa jo kolmosella ykkösen sijaan.
Psykopaateilla on tarve väkisin määrätä kaikki mieleisekseen. Jopa muiden ulkonäkö.
Ap ja muut vastaavat on psykopaatteja.
Mene ap hoitoon.
Mitkä "kaikki meikit" :D Mä en oo koko kesänä käyttänyt meikkiä. Mun silmät on tosi herkät, ja hiki usein liuottaa silmämeikkejä niin, että silmät alkaa kirvellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun sun mielipiteellä ei oikeasti ole mitään merkitystä. Aikamoiset kaikkivoipaisuuskuvitelmat ihmisellä joka on ilmeisesti sitä mieltä että 100% maapallon ihmistä on rumia kun kerran noin pystyt yleistämään.
Ap onkin sekopää ja narsistitrolli jolla tarve määrätä myös muiden elämästä.
Suutuitko ap kun näit kauniin naisen ilman meikkiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Missä sä jatkuvasti näet tällaista, että joku kehuskelee sillä, miten kaunis on?
Siitä puhe mistä puute, ap. Oletko ikinä hakenut apua tuohon mielisairauteesi, ap?
Pakonomainen yhden asian ympärillä pyöriskely on sairasta, vaikka kyse olisi saavuttamattomasta unelmastasi, elävästä naisesta.
Myöskin jatkuva huomionkerjuusi indikoi vähintään vakavaa nähdyksi tulemisen tarvetta, mutta ei kukaan varsinaisesti halua hullua paskaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä jatkuvasti näet tällaista, että joku kehuskelee sillä, miten kaunis on?
Omissa harhoissaan. Ap on sekaisin, pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omissa harhoissaan. Ap on sekaisin, pahasti.
Pitäiskö sun aloittaja hakea jonkinlaista apua tuohon ongelmaan? Esim. työterveydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Nämä elävät jossain harhamaailmassa jossa itse keksitään väitteitä naisista ja sitten kiukutaan niitä vastaan.
Et ole kaunis ja miltä näytät kaulasta alaspäin? Tuskin näytät fitnesmallilta.