Vaimon kommentti paljasti, kuinka erilaisia olemme suhtautumisessamme seksiin. Kommentteja?
Elämme 3 lapsen perheen kuuluisia ruuhkavuosia, ja mahdollisuuksia seksin harrastamiseen on todella harvoin, kun lapset valvovat nykyisin yhtä pitkään kuin me vahnemmat. Viime vuodet seksiä onkin harrastettu vähän, n. 1-2 kertaa kuukaudessa. Tätä kirjoittaessa edellisesti seksikerrasta on kulunut 4,5 vikkoa. Olimme tuossa puolitoista viikkoa asuntoautoreissulla ja huvikseni eilen kysyin vaimolta, että onko hänellä tehnyt seksiä mieli viime aikoina. Hän vastasi, että "no ei kyllä ole käynyt mielessäkään, kun ei sitä täällä reissussa kuitenkaan voi harrastaa".
Kommentti osoitti jälleen kerran sen, kuinka erilainen on suhtautumisemme seksiin. Hänellä seksuaalisuus kytkeytyy kokonaan pois päältä, jos sitä esim. ei ole mahdollisuus harrastaa reissussa. En vain voi ymmärtää, miten ihmisellä ei seksi ole mielessä, jos edellisestä kerrasta on yli kuukausi.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
No niin se vaan on. Sinun pitäisi osata lämmitellä naistasi, jotta asia pysyisi mielessä. Valitettavasti miehet vain ovat todella surkeita viettelijöitä. Kysytään vaan että tekiskö mieli. Katso vaimoa sillä silmällä, kehu ulkonäköä, hipaise lantiota niissäkin tilanteissa, kun seksi ei ole mahdollista ja nimenomaan niissä. Luo tunnelmaa, saa hänet odottamaan.
Tämähän se ero on. Miehelle se ympäristö ja muiden ihmisten teopt ei ole vaikuttava tekijä seksihaluihin, vaan se automaattisesti kasvaa ajan myötä. Se ei monelle miehelle tule mieleen, että naiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
No niin se vaan on. Sinun pitäisi osata lämmitellä naistasi, jotta asia pysyisi mielessä. Valitettavasti miehet vain ovat todella surkeita viettelijöitä. Kysytään vaan että tekiskö mieli. Katso vaimoa sillä silmällä, kehu ulkonäköä, hipaise lantiota niissäkin tilanteissa, kun seksi ei ole mahdollista ja nimenomaan niissä. Luo tunnelmaa, saa hänet odottamaan.
Tämä. Miehet ei suostu ymmärtämään tätä millään. Nainen pidetään vireessä EI SEKSUAALISELLA koskemisella ja rakkauden tunnustuksilla. Miettikää miehet, siinä on järkeä evoluution kannalta. Ei nainen lämpene sillä että joku tulee pystymetsästä sanomaan että mennäänkö panemaan. Sellaisten naisten geenit ei ole pysyneet hengissä. Sen sijaan kun mies osoittaa muutakin välittämistä kuin seksuaalista kiinnostusta, se viestii naisen liskoaivolle että tämä on parittelukumppani joka jää paikalle aktin jälkeenkin. Eli siis rakastavia sipaisuja, halauksia ja huom, ilman tissien ja perseen hieromisia.
Mä en oo koskaan ymmärtänyt tota että lapset estää seksin. Näin lomalla meillä ollu tällä viikolla jo 4 kertaa laadukasta parittelua :D
Muijas on frigidi, olen pahoillani. Tosi monet käyttää lapsia tekosyynä ettei ”voi” kun tossahan on nyt vaan siitä kyse ettei kiinnosta.
t. nainen 44v, kolmen lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
No mä en oo saanut pumppausta neljään vuoteen.
N29
Ota yhteys. Tietoni löytyy Sanomalta.
No miksi olette yhteen mennneet kuin on noin isot erot haluissa? Tyydytätkö seksissä vaimoasi? Miksi hän ei innostu? Mitä teet sen eteen että innostuisi?
Näe enemmän vaivaa seksinne etee , niin ehkä nainenkin innostuu.
Vierailija kirjoitti:
No mä en oo saanut pumppausta neljään vuoteen.
N29
“Saanut pumppausta”? Veikkaan että seuraavaan kertaan kestää ainakin toiset neljä vuotta.
Olen samanlainen kuin vaimosi. Seksi ei yksinkertaisesti käy mielessäkään, jos on mitään muuta ajateltavaa tai tekemistä. En tarvitse sitä mihinkään eikä se ole koskaan edes tuntunut erityisen upealta. Jos on kiireitä, töitä, lomareissu, hyvä sarja telkkarissa, uusi ravintola jota kokeilla, shoppailupäivä, lenkille lähtö, kavereiden tapaaminen, festivaali, uuden elokuvan ensi-ilta, siivouspäivä... Ei seksiä todellakaan tule ajateltua sekuntiakaan.
Mutta. Pysyttelenkin visusti sinkkuna, koska tiedän että miehillä on vain se yksi asia mielessä. Olisin jatkuva pettymys miehelle kun en öin ja päivin haaveilisi puuhailusta. Siispä parempi kaikille että elän yksin.
Oletko päästänyt itsesi rupsahtamaan? Kulahtanut olemus? Se on turn off monelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miehet ei suostu ymmärtämään tätä millään. Nainen pidetään vireessä EI SEKSUAALISELLA koskemisella ja rakkauden tunnustuksilla. Miettikää miehet, siinä on järkeä evoluution kannalta. Ei nainen lämpene sillä että joku tulee pystymetsästä sanomaan että mennäänkö panemaan. Sellaisten naisten geenit ei ole pysyneet hengissä. Sen sijaan kun mies osoittaa muutakin välittämistä kuin seksuaalista kiinnostusta, se viestii naisen liskoaivolle että tämä on parittelukumppani joka jää paikalle aktin jälkeenkin. Eli siis rakastavia sipaisuja, halauksia ja huom, ilman tissien ja perseen hieromisia.
Aivan täydellisesti naulan kantaan! Aamen ja halleluja. Miehet, tässä oli erinomainen tiivistelmä, lukekaa.
Oletko lihonut? Juotko kaljaa ja räksytät vaimollesi? Yllätätkö häntä koskaan alusvaatteilla yms seksikkäästi?
Kulahtanut isimahainen ukko ei ole kovinta huutoa naisille.
Ilmeisesti nuo kolme lasta on tehty tuurilla, kun et puolisoasi tuon enempää tunne.
Itse allekirjoitan täysin tuon, että pelkkä ajan kuluminen ei tuota seksihaluja yhtään. Minulla ei ole koskaan mitään epämääräistä yleistä panetusta, vaan silloin kun panettaa niin se on tunneperäistä ja kohdistuu yhteen tiettyyn ihmiseen kerrallaan. Lisäksi se nimenomaan vaatii hellyyttä jota toinen antaa ilman että siinä on taka-ajatuksia, sellainen tuo seksin mieleen positiivisesssa mielessä.
Erotan välittömästi jos toinen vaikka halaa ja alkaa kähmiä siksi että sitä itseään panettaa ja olisi jo valmis käymään suoraan aktiin, vihaan tunnetta että olen kuin joku rubikin kuutio jota yritetään ratkaista tyylillä "jokohan kohta päästään siihen mitä itse haluan". Sitten tehdään mekaanisesti niitä samoja juttuja jotka on joskus toimineet ja ihmetellään kun nainen ei syty, vaikka tehokkaampaa olisi katsoa silmiin, olla läsnä ja vaikka sanoa että ootpa kaunis tänään kuin esim. luulla että nainen syttyy tissiin kiinni käymällä. Väärin, tissien kähmintä jos nainen ei vielä halua sitä tuo lähinnä mieleen jonkun mammografian.
Tämä ei koske kaikkia naisia tietystikään, mutta en tasan varmasti ole ainoa. Sattuneesta syystä yhden illan jutut ei ole ikinä oikein avautuneet meikäläiselle.
Miehet ei osaa vietellä, niinkuin täällä jo todettu. Moni vain sanoo tökerösti just niinkuin sinäkin ap, ja ei, se ei naisia hirveästi sytytä. Olkaa romanttisempia ja panostakaa itseenne ja seksikkyyteenne. Alusvaatteet yms jutut ei ole vain naisille.
Vierailija kirjoitti:
Itse allekirjoitan täysin tuon, että pelkkä ajan kuluminen ei tuota seksihaluja yhtään. Minulla ei ole koskaan mitään epämääräistä yleistä panetusta, vaan silloin kun panettaa niin se on tunneperäistä ja kohdistuu yhteen tiettyyn ihmiseen kerrallaan. Lisäksi se nimenomaan vaatii hellyyttä jota toinen antaa ilman että siinä on taka-ajatuksia, sellainen tuo seksin mieleen positiivisesssa mielessä.
Erotan välittömästi jos toinen vaikka halaa ja alkaa kähmiä siksi että sitä itseään panettaa ja olisi jo valmis käymään suoraan aktiin, vihaan tunnetta että olen kuin joku rubikin kuutio jota yritetään ratkaista tyylillä "jokohan kohta päästään siihen mitä itse haluan". Sitten tehdään mekaanisesti niitä samoja juttuja jotka on joskus toimineet ja ihmetellään kun nainen ei syty, vaikka tehokkaampaa olisi katsoa silmiin, olla läsnä ja vaikka sanoa että ootpa kaunis tänään kuin esim. luulla että nainen syttyy tissiin kiinni käymällä. Väärin, tissien kähmintä jos nainen ei vielä halua sitä tuo lähinnä mieleen jonkun mammografian.
Tämä ei koske kaikkia naisia tietystikään, mutta en tasan varmasti ole ainoa. Sattuneesta syystä yhden illan jutut ei ole ikinä oikein avautuneet meikäläiselle.
Ja jatkan vielä sen verran, että jos miehellä on kauhea panetus niin minuun toimii paljon paremmin sen myöntäminen sanallisesti. Ihan mielellään avitan vaikka käsipelillä ja usein siinä itsekin innostuu, kun saa ottaa aktiivisen roolin, katsella kun toinen nauttii ja olla koskettavana ilman, että toinen ns yrittää liikaa tai hätäilee.
Yhdyntään en ryhdy koskaan jos ei oikeasti tee itse mieli, se nimittäin sattuu ja sitten ainakin on halut mennyttä viikkokausiksi.
Voin sieluni silmin kuvitella ap:n vaimoineen kolmen kirkuvan kakaran kanssa matkailuautoilemassa. Muksuilla on nälkä, kusihätä, jano ja tylsää. Siinä helteisessä 8-tien ruuhkassa körötellessä ap sitten sihahtaa vaimolle toisesta suupielestään, että "onko sulla viime aikoina tehnyt mieli?" sellainen puoliniljakas virne naamallaan. Vaimo mulkaisee ukkoa kärttyisä ilme naamallaan ja miettii itsekseen, että "mitäpä luulet, viime kerralla kestit puolitoista minuuttia, eipä ole ollut sitä äherrystä ikävä".
Minulla se riippuu kumppanista. Ex mies ja olin aina valmis. Seksi hänen kanssaan olla suhteen ainoa hyvä asia. Sen jälkeen seurustelin miehen kanssa ja suhde oli hyvin kaverillinen. Seksi oli ok, mutta vahva intohimo puuttui. Suhde sinällään oli varsin hyvä. Kaikki muut osa-alueet mätsäsi hyvin. Seksistä puuttui jotain. Olisin hänen kanssaan voinut olla ihan platonisessa suhteessa. En tiedä miten sitä asiaa olisi voinut parantaa.
Koeta seksikkäitä alusvaatteita ja vaihda ne iänikuisetvpieruverkkarit pois. Ei isäihmisyys oo tekosyy sille, ettei pidä huolta itsestään ja kumppanistaan.