Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kommentti paljasti, kuinka erilaisia olemme suhtautumisessamme seksiin. Kommentteja?

Vierailija
11.07.2021 |

Elämme 3 lapsen perheen kuuluisia ruuhkavuosia, ja mahdollisuuksia seksin harrastamiseen on todella harvoin, kun lapset valvovat nykyisin yhtä pitkään kuin me vahnemmat. Viime vuodet seksiä onkin harrastettu vähän, n. 1-2 kertaa kuukaudessa. Tätä kirjoittaessa edellisesti seksikerrasta on kulunut 4,5 vikkoa. Olimme tuossa puolitoista viikkoa asuntoautoreissulla ja huvikseni eilen kysyin vaimolta, että onko hänellä tehnyt seksiä mieli viime aikoina. Hän vastasi, että "no ei kyllä ole käynyt mielessäkään, kun ei sitä täällä reissussa kuitenkaan voi harrastaa".

Kommentti osoitti jälleen kerran sen, kuinka erilainen on suhtautumisemme seksiin. Hänellä seksuaalisuus kytkeytyy kokonaan pois päältä, jos sitä esim. ei ole mahdollisuus harrastaa reissussa. En vain voi ymmärtää, miten ihmisellä ei seksi ole mielessä, jos edellisestä kerrasta on yli kuukausi.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tyypillisesti noin. He tarvitsevat aikaa ja keskittymistä voidakseen virittäytyä seksiin. Mikään pikanusaus lasten kirkuessa takapihalla ei aja samaa asiaa.

Olette varmaan olleet jo aika kauan yhdessä jos lapsiakin on jo liuta. Vähän surullista vaimosi kannalta ettet tätä asiaa tiedä.

Naiset ovat erilaisia. Toki se on hieman jännä jos vuosienkin yhdessä olon jälkeen toisen suhtautuminen seksiin yllättää. Tällaisista asioista kannattaisi avoimesti keskustella jo ihan suhteen alussa.

Huom. itse olen nainen enkä todellakaan tarvitse mitään pitkäkestoista virittäytymistä. Sen perusteella mitä ystävien kanssa on tullut puhuttua on hyvinkin tavallista että nainen on se osapuoli jolla on isommat halut.

"Hyvinkin tavallista". Niinpä niin. Itsellä taas on ihan päinvastaiset kokemukset, myös ystäväpiiristä, ja 90% tapauksissa nainen on aina se, joka pihtaa ja jota ei huvita. Se, että yrittää vääntää mustan valkoiseksi, ei tosiasioita muuta. Miehillä "se" on prosentuaalisesti enemmän mielessä, näin on aina ollut ja tulee olemaan. Biologiaa ei f eminismikään pysty huiputtamaan.

Vierailija
42/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei osaa vietellä, niinkuin täällä jo todettu. Moni vain sanoo tökerösti just niinkuin sinäkin ap, ja ei, se ei naisia hirveästi sytytä. Olkaa romanttisempia ja panostakaa itseenne ja seksikkyyteenne. Alusvaatteet yms jutut ei ole vain naisille.

Alusvaatteet ? 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain ennen oli paremmin, niin se viettelyn taito ja siihen panostaminen. Oltiin romanttisempia. Se on hävinyt miehiltä.

Vierailija
44/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finsex tutkimusten mukaan naiset joutuvat harrastamaan seksiä enemmän kuin haluaisivat miehen vonkauksen takia. Ei kannattaisi, sillä mies saa seksiä aina mielestään liian vähän. Miksi kiusaat muijaasi, runkkaa itse?

Vierailija
45/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, että mies haluaa minua, on tärkeä ja kaiken a&o. Usein tunne on, että mies haluaa panna ja se ei saa minua syttymään.

Nainen ainakin tajuaa tämän eron.

Vierailija
46/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en oo saanut pumppausta neljään vuoteen.

N29

“Saanut pumppausta”? Veikkaan että seuraavaan kertaan kestää ainakin toiset neljä vuotta.

Ehkä hän on Barbara?

Vierailija
47/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää kommentointia ja miehen syyllistämistä koko ketju.

Minä olen haluton nainen eikä vika ole miehessäni tai jos on niin sitten odotan häneltä jotain ihmeellistä mikä on jo kohtuutonta. Hän tekee kotitöitä, hoitaa lapsia, hieroo hartioitani, puhuu aina kauniisti ja kunnioittavasti ja kehuu päivittäin, kertoo rakastavansa mutta silti en halua.

Miksi naisen haluttomuus nähdään pelkästään miehen vikana? Onko sitten miesten haluttomuus pelkästään naisen vika vai onko sekin miehen oma vika?

Minä ainakin haluaisin apua haluttomuuteeni enkä pelkkiä neuvoja siihen, että mitä mies voisi tehdä. Kyllä haluttomuudesta pitää itsekin kantaa vastuuta eikä sysätä toisen niskaan.

Vierailija
48/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljolti miehestä ja tämän tekemisistä. En tiennyt olevani näin seksuaalisesti aktiivinen ja isohaluinenn ennen nykyistä miestäni. Hän kohtelee minua hyvin, panostaa omaan ulkonäköönsä ja seksikkyyteensä, on hyvä sängyssä ja arvostaa kaikkea mitä teen. Kiittää minua, osallistuu arkeen samalla tavalla. Nämä jutut miehet vaikuttaa.

Vierailija
49/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin se vaan on. Sinun pitäisi osata lämmitellä naistasi, jotta asia pysyisi mielessä. Valitettavasti miehet vain ovat todella surkeita viettelijöitä. Kysytään vaan että tekiskö mieli. Katso vaimoa sillä silmällä, kehu ulkonäköä, hipaise lantiota niissäkin tilanteissa, kun seksi ei ole mahdollista ja nimenomaan niissä. Luo tunnelmaa, saa hänet odottamaan.

Tämä. Miehet ei suostu ymmärtämään tätä millään. Nainen pidetään vireessä EI SEKSUAALISELLA koskemisella ja rakkauden tunnustuksilla. Miettikää miehet, siinä on järkeä evoluution kannalta. Ei nainen lämpene sillä että joku tulee pystymetsästä sanomaan että mennäänkö panemaan. Sellaisten naisten geenit ei ole pysyneet hengissä. Sen sijaan kun mies osoittaa muutakin välittämistä kuin seksuaalista kiinnostusta, se viestii naisen liskoaivolle että tämä on parittelukumppani joka jää paikalle aktin jälkeenkin. Eli siis rakastavia sipaisuja, halauksia ja huom, ilman tissien ja perseen hieromisia.

Saattaapi olla näinnii, mutta rajansa kaikella. Jos naista pitää viritellä käyntiin kuin 10 vuotta paikallaan ruostunutta Belarus-traktoria talvipakkasella, ei sekään ole oikein hyvä. Siis miehen näkökulmasta. Alkaa siinä monikin mies miettiä omaa osaansa. Voipi tulla mieleen selibaatti ellei sukupolven vaihdoskin. Nettikoneesta löytyy vaihdokkeja.

Vierailija
50/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen haluton nainen eikä vika ole miehessäni tai jos on niin sitten odotan häneltä jotain ihmeellistä mikä on jo kohtuutonta. Hän tekee kotitöitä, hoitaa lapsia, hieroo hartioitani, puhuu aina kauniisti ja kunnioittavasti ja kehuu päivittäin, kertoo rakastavansa mutta silti en halua.

Miksi naisen haluttomuus nähdään pelkästään miehen vikana? Onko sitten miesten haluttomuus pelkästään naisen vika vai onko sekin miehen oma vika?

Minä ainakin haluaisin apua haluttomuuteeni enkä pelkkiä neuvoja siihen, että mitä mies voisi tehdä. Kyllä haluttomuudesta pitää itsekin kantaa vastuuta eikä sysätä toisen niskaan.

Haluttomuus ei ole vika. Se on täysin normaali olotila varsinkin muutenkin kuormittavassa elämäntilanteessa, jossa elimistön mielestä ei kannata tulla raskaaksi. Kun seksi ei kiinnosta niin se ei kiinnosta. Äijät voisi opetella vetämään käteen, ettei jatkuvasti tarvitse vongata.

Vierailija
51/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minun halukkuus ja haluttomuus riippuu miehestä. En tiedä mikä siihen auttaisi. Joskus jonkun miehen kättely saa minut syttymään ja toisen miehen mikään tekeminen ei saa minua syttymään. En syytä miehiä, koska minun itseni pitäisi tietää miksi näin on. Mutta minun tapauksessa käytännössä nyt kaikki riippuu miehestä. Käytännössä.

Vierailija
52/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisyys nyt on ainakin yksi isoimmista turn offeista. Jos seksi on sitä että toinen osapuoli saa yksipuolisen orgasminsa ja toinen antaa saamatta itse, en ihmettele ettei seksihaluja ole yhtään.

Vierailija
53/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, että mies haluaa minua, on tärkeä ja kaiken a&o. Usein tunne on, että mies haluaa panna ja se ei saa minua syttymään.

RunkkupAtjaksi ei tarvitse kenenkään suostua.

Vierailija
54/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hyviä kysymyksiä. Mutta missä on A-P?

Vierailija
55/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään seksistä ja nautin siitä silloin kuin sitä on. Sitä pitää sitten olla säännöllisesti tai sitten mä "unohdan" seksin olemassa olon. Muista asioista tulee tärkeimpiä ja ne pyörii enemmän mielessä.

Tänä viikonloppuna tulee kolmisen viikkoa, kun viimeksi on seksiä ollut. Mies tuli viereen eilen puoliheijarin kanssa ja pyysi ottamaan käteen... Siinä olisi sitten pitänyt kesken tiskaamisen ja pyykkäämisen alkaa vatkaamaan munaa ja toisella silmällä vilkuilla, kun lapset on pihalla temmeltämässä.

Ei ne halut kuivan kauden jälkeen noin käynnisty. Onneksi mieheni ei ole mököttävää sorttia, vaikka pakit sillä hetkellä saisin. Illalla sitten saunottiin yhdessä, vaikka en saunaseksistä erityisesti pidäkään. Saatiinpa paineet pois ja kosketeltua toisiamme ihan rauhassa.

Vierailija
56/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RunkkupAtjaksi ei tarvitse kenenkään suostua.

Kovin moni mieskään ei siitä nauti, että lahnaa pitäisi panna, kun tällä ei ole fiilistä.

Vierailija
57/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tyypillisesti noin. He tarvitsevat aikaa ja keskittymistä voidakseen virittäytyä seksiin. Mikään pikanusaus lasten kirkuessa takapihalla ei aja samaa asiaa.

Olette varmaan olleet jo aika kauan yhdessä jos lapsiakin on jo liuta. Vähän surullista vaimosi kannalta ettet tätä asiaa tiedä.

Naiset ovat erilaisia. Toki se on hieman jännä jos vuosienkin yhdessä olon jälkeen toisen suhtautuminen seksiin yllättää. Tällaisista asioista kannattaisi avoimesti keskustella jo ihan suhteen alussa.

Huom. itse olen nainen enkä todellakaan tarvitse mitään pitkäkestoista virittäytymistä. Sen perusteella mitä ystävien kanssa on tullut puhuttua on hyvinkin tavallista että nainen on se osapuoli jolla on isommat halut.

"Hyvinkin tavallista". Niinpä niin. Itsellä taas on ihan päinvastaiset kokemukset, myös ystäväpiiristä, ja 90% tapauksissa nainen on aina se, joka pihtaa ja jota ei huvita. Se, että yrittää vääntää mustan valkoiseksi, ei tosiasioita muuta. Miehillä "se" on prosentuaalisesti enemmän mielessä, näin on aina ollut ja tulee olemaan. Biologiaa ei f eminismikään pysty huiputtamaan.

Vinkki: kannattaa etsiä kumppani jonka kanssa seksihalut menevät edes suht lähelle toisiaan. Se ei muutenkaan ole terve suhde jos kummallakaan on tunne että toinen jotenkin tahallisesti pihtaa. Jos kyse on siitä ettei halujen määrä vain sovi yhteen on kohtuutonta syyttää toista pihtaamisesta. Jos taas kyse on oikeasti seksin käyttämisestä jonain vallan välineenä ei sekään ole hyvä asia. Melko huolestuttavaa jos 90 % ystäväpiiristäsi on epäterveissä suhteissa.

Vierailija
58/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus ei ole vika. Se on täysin normaali olotila varsinkin muutenkin kuormittavassa elämäntilanteessa, jossa elimistön mielestä ei kannata tulla raskaaksi. Kun seksi ei kiinnosta niin se ei kiinnosta. Äijät voisi opetella vetämään käteen, ettei jatkuvasti tarvitse vongata.

Onhan niitä haluttomia miehiäkin, mutta silloinkin se on heidän oma vika eikä koskaan naisen vika. Miksi sitten naisen haluttomuus on miehen vika?

Vierailija
59/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin se vaan on. Sinun pitäisi osata lämmitellä naistasi, jotta asia pysyisi mielessä. Valitettavasti miehet vain ovat todella surkeita viettelijöitä. Kysytään vaan että tekiskö mieli. Katso vaimoa sillä silmällä, kehu ulkonäköä, hipaise lantiota niissäkin tilanteissa, kun seksi ei ole mahdollista ja nimenomaan niissä. Luo tunnelmaa, saa hänet odottamaan.

Tämä. Miehet ei suostu ymmärtämään tätä millään. Nainen pidetään vireessä EI SEKSUAALISELLA koskemisella ja rakkauden tunnustuksilla. Miettikää miehet, siinä on järkeä evoluution kannalta. Ei nainen lämpene sillä että joku tulee pystymetsästä sanomaan että mennäänkö panemaan. Sellaisten naisten geenit ei ole pysyneet hengissä. Sen sijaan kun mies osoittaa muutakin välittämistä kuin seksuaalista kiinnostusta, se viestii naisen liskoaivolle että tämä on parittelukumppani joka jää paikalle aktin jälkeenkin. Eli siis rakastavia sipaisuja, halauksia ja huom, ilman tissien ja perseen hieromisia.

Saattaapi olla näinnii, mutta rajansa kaikella. Jos naista pitää viritellä käyntiin kuin 10 vuotta paikallaan ruostunutta Belarus-traktoria talvipakkasella, ei sekään ole oikein hyvä. Siis miehen näkökulmasta. Alkaa siinä monikin mies miettiä omaa osaansa. Voipi tulla mieleen selibaatti ellei sukupolven vaihdoskin. Nettikoneesta löytyy vaihdokkeja.

Miten ajattelit, että se nuorempi nainen tpkmisk eri lailla? Itse ainakin nyt vanhempana olen helpompi ja osaa itsekin käynnistää itseni. Nuorena ehkä yritin miellyttää miestä ja leikkasin usein. Tarvitsin paljon enemmän syttyäkseni oikeasti. Ehkä miehen näkökulmasta minäkin olin parempi feikkaavana miellyttäjänä.

Vierailija
60/116 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillu laihduttaa tai olla vähän seksikkäämpi kotona?

No nyt on hyvä kommentti! 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän