Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämiseen auttanut että ei päästä miestä ulos ennen kuin harrastettu seksiä

Vierailija
21.01.2023 |

Aiemmin eräässä ketjussa jotkut naiset kertoivat että heillä on tapana harrastaa seksiä miehen kanssa useaan kertaan ennenkuin päästää miehen illanviettoon kavereiden kanssa ja näin vähentää pettämisen riskiä. Onko kenelläkään kokemusta kannattaisiko sitä yrittää. En oikein luota mieheen ja mutta en haluaisi käyttäytyä mustasukkaisesti. Mies varmaan mielellään tän tekisi jos vähentäisi mun stressiä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa. Yhteinen laina ja oot kotona? Vakio selitys sietää pettämistä.

Vierailija
2/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttanut

EI sitä pysty ja haluta enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoton kadotessa katoaa suhde

Vierailija
4/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasitko kysymykseen?

Vierailija
5/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On auttanut

EI sitä pysty ja haluta enää

Mikä teitä pitää yhdessä? Ilmeisesti stressiseksi.

Vierailija
6/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä vähentynyt. Kotona olen aina valmiina seksiin, nukun myös pylly pystyssä ilman housuja.

Vierailija
7/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasitko kysymykseen?

Oi oi kotirouvalla meni ihon alle

Vierailija
8/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostan kaupoista vaikka ja mitä ja tili tyhjäksi just ennen ku puoliso on lähdössä viihteelle. Muuten se juo ne kaikki rahat.

Vierailija
9/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläauttoi kovasti, kun menin ja makasin sen kaverin kanssa. Nyt on kovasti paha mieli miehellä. Voi voi.Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
10/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan seurustelin lyhyen aikaa nuoren naisen kanssa, joka imaisi kassini tyhjiksi aina ennenkuin olin lähdössä baariin. Suhde päättyi muihin kuin seksijuttuihin. Eli ei auttanut.

Vierailija
11/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi tyhjillä kasseilla olevan helpompi rentoutua muuten

Vierailija
12/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
13/26 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä ainakaan haittaa ole, jos miehellä on kassit tyhjät, levollinen olo ja panetukset poissa, kun baariin lähtee.

Vierailija
14/26 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs naiselle?

Vierailija
15/26 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa onkin parempi,että on vaimo ottanut herkästi laukeavat pois. Mies jaksaa olla vieraan kanssa heti pitempään ennen laukeamista. Ja saa paremman maineen vieraan luona kestävänä.

Vierailija
16/26 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä perheväkivaltaa synnytetään. Rikollinen on selkäsaunan ansainnut.

Vierailija
17/26 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa onkin parempi,että on vaimo ottanut herkästi laukeavat pois. Mies jaksaa olla vieraan kanssa heti pitempään ennen laukeamista. Ja saa paremman maineen vieraan luona kestävänä.

Sinähän vitsin murjasit.

Lisää "vähä-älyisiä miehiä".

Vierailija
18/26 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ostan kaupoista vaikka ja mitä ja tili tyhjäksi just ennen ku puoliso on lähdössä viihteelle. Muuten se juo ne kaikki rahat.

Entäs jos se säästää pitkään seteleitä ulosmenoa varten? Jo siitäkin syystä,ettei jää jälkiä luottokortin käytöstä.

Vierailija
19/26 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen lähtenyt viikoksi harrastereissulle on vaimo halunnut seksiä ennen lähtö ja nainut kassit tyhjiksi ja sama juttu heti kun olen tullut reissusta. En usko, että olisi tehnyt siksi että kävisin vieraissa, vaan siksi ettei tulisi liian pitkää taukoa seksissä. Mutta on se vähentänyt kiinnostusta syrjähyppyihinkin kun on ollut paineet poissa. Silloin ei tule edes katseltua naisia niin paljon. On myös pystynyt reissussa keskittymään paremmin itse asiaan, eli harrastamiseen. Takaisin tullessa molemmat käyty kuumina ja monesti parasta seksiä. 

Vierailija
20/26 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs naiselle?

Eri asia. Miehen kassit tyhjennetty, niin menee aikaa ennenkin ne täyttyy taas.

En tiedä miten orgasmi naisella vaikuttaa, mutta fysiologia on tässä erilainen. Naisella orgasmi ei tietääkseni tyhjennä mitään? Siksi nainen voi saada vaikka 100 orgasmia putkeen, kun miehellä 3-5 per päivä alkaa olla jo maksimi ( mälli alkaa olla loppupäivästä aika "laihaa" )

Naisilla ehkä toisin mutta miehillähän panetus on ihan fyysistä, siis tuntuu kasseissa miltei kipuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän