Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 32 m2 liian ahdas mielestänne yhdelle henkilölle?

Vierailija
11.07.2021 |

Helsingissä, missä asunnot on pieniä ja kalliita.. Kelpaisiko sinulle?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka vie 32m2 pinta-alaa. Oletko sinä niin massiivinen?

Vierailija
2/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasitettu parveke lisäksi, niin voisi kelvatakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen asunut pienemmässäkin, tosin nyt isommassa.

Vierailija
4/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parempi kun 14-28 m2.

Vierailija
5/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näissä asunnoissa asuu normaalisti puolikas ihminen. Pienemmissä sitten kolmasosa.

Vierailija
6/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 32 neliötä ja lasitettu parveke. Tämä on sopivasti minulle ja tykkään, että koti on kotoisa kolo, jossa tavarat ja huonekalut ovat lähekkäin.

Miinuspuolia on, että onhan tää vähän pieni jos tulee kyläilijöitä. Mulla esim ei ole sohvaa, vaan pelkkä nojatuoli, eikä ruokapöytää vaan pelkkä taiteilija/työpöytä. Eli istumapaikkoja ja ruokailutiloja ei ole. Parvekkeella mahtuu hyvin ruokailemaan, mutta talvella se ei tietty onnistu.

N27

Vierailija
7/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hah, asuin 3v 17,5 neliön kämpässä ja 4v 24 neliön kämpässä. :D Yli 30 neliötä on jo ruhtinaallisesti tilaa.

Vierailija
8/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hah, asuin 3v 17,5 neliön kämpässä ja 4v 24 neliön kämpässä. :D Yli 30 neliötä on jo ruhtinaallisesti tilaa.

Miten noin pienessä ees mahtuu asumaan??! Siis 17,5 ja 24 m2!

Vierailija
9/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään, joka vie 32m2 pinta-alaa. Oletko sinä niin massiivinen?

HEHHEH SAIVARTELIJA!

Vierailija
10/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut. Muuten olisi ollut hyvä, mutta vuokranantaja oli tehnyt ihmeellisiä kaappiviritelmiä, jotka rajoittivat kalusteiden sijoittelua. Parveke oli myös isohko laitettu.

Vierailija
11/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva poikamiehelle 👍

Vierailija
12/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meitä asuu nelihenkinen perhe 70 neliössä, eli kyllähän tuo yhdelle on jo iso.

Vierailija
13/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään asua tämän kokoisessa asunnossa. Siivoaminen käy nopeasti, ei tule haalittua turhaa tavaraa nurkkiin. Ainoa vika, joka pitää mainita, on se, että ilmastoinnista huolimatta kämppä on talvisin jäätävän kylmä ja näillä helteillä vastaavasti on kuin asuisi 24/7 saunassa. 

Kyllä yksi ihminen mahtuu ihan hyvin pienempäänkin tilaan.

Vierailija
14/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva poikamiehelle 👍

Ja poikatytölle

Vierailija
15/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 32 neliötä ja lasitettu parveke. Tämä on sopivasti minulle ja tykkään, että koti on kotoisa kolo, jossa tavarat ja huonekalut ovat lähekkäin.

Miinuspuolia on, että onhan tää vähän pieni jos tulee kyläilijöitä. Mulla esim ei ole sohvaa, vaan pelkkä nojatuoli, eikä ruokapöytää vaan pelkkä taiteilija/työpöytä. Eli istumapaikkoja ja ruokailutiloja ei ole. Parvekkeella mahtuu hyvin ruokailemaan, mutta talvella se ei tietty onnistu.

N27

Lol. Minulla on 34 neliötä eli tupakeittiö ja makuuhuone. Mahtuu kolmen istuttava sohva ja reilu 6 hengen pöytä. Työpiste makuuhuoneessa. Eikä huonekalut edes ole ahtaasti.

Vierailija
16/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles, Hekalla on kolmioita jotka ovat kooltaan 46 neliöä.

Tuohon sopii yksi todella hyvin.

Vierailija
17/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu siitä, onko neliöt järkevästi.

Vierailija
18/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus asunut noin pienessä,  mutta en kyllä mielelläni loppuikääni asuisi, nyt on 52 neliötä ja tämä on oikein sopiva, omistan myös lemmikkejä, jotka vievät oman tilansa asunnosta.

Tosin täytyy sanoa, että paljon on merkitystä silläkin, että miten on huoneet järjestelty, nykyisen asunnon pohjapiirrros ei ole aivan se mieluisin, mutta moni muu asia sai minut ihastumaan tähän.

Vierailija
19/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 21 neliötä. Hyvin mahdun pienen koiran kanssa ja kumppanikin vierailee mielellään. Säilytystilaa on niukasti. Sijainti ei paljon parempi voisi olla.

Vierailija
20/80 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Lol. Minulla on 34 neliötä eli tupakeittiö ja makuuhuone. Mahtuu kolmen istuttava sohva ja reilu 6 hengen pöytä. Työpiste makuuhuoneessa. Eikä huonekalut edes ole ahtaasti.

Mulla on aika suuri keittiötila, eli siellä mulla on taiteilija/työpöytä ja kirjahylly. Sitten olohuoneen puolella sänky ja nojatuoli lukunurkkauksessa sekä tv. Riippuu siis kai siitäkin, miten ne neliöt on sijoitettu.

Parveke on aika iso kooltaan, eli sekin vie neliöitä. Siellä on ihan kiva viettää kesäiltoja.

N27