Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä kokoajan kiire(olevinaan) ei minnekään

Vierailija
19.07.2023 |

Alkaa rasittaa tämä, ihan sama mihin ollaan lähdössä niin kiire on lähteä, kaikki pitäisi tapahtua nopeesti, on jo ulko-ovea aukomassa ja hoputtamassa kun itse etsin kenkiä ja varmistan että avaimet ja muu tarvittava mukana. Sitten siellä missä ollaan niin on kiire lähteä pois "no, eiköhän mennä jo". Ruokakaupassa kiire pois, aina jää sentakia jotain ostamatta, pyöräilemässä polkee hirveätä vauhtia ettei mitään pysty juttelemaan tai maisemista jotain havaintoja toiselle kommentoimaan. Sitten kun ollaan jossain useampi päivä, esim mökillä, niin miettii mitä kaikkea jää nyt kotona tekemättä ja "pitäisi ehtiä tekemään". Meillä ei oikeasti ole kiireinen elämä ja kummankin työ pääasiassa hyvin leppoisaa sekä kotonaoloon jää hyvin aikaa. Kotona siis enimmäkseen pelaa kännykällä, on tietokoneella tai katselee tv tä eikä puuhaile kokoajan niitä "tekemättömiä töitä". Vaan minä olen enemmän se joka kotona kokoajan puuhailee kaikkea pientä. Onko muilla tällaista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihonut koska ei ole aikaa liikkua?

Vierailija
2/19 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lihonut koska ei ole aikaa liikkua?

No ehkä ihan vähäsen, ei mitenkään merkittävästi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Uusavuton: PUHU sille miehelle. SANO sille että lakkaa hosumasta. KÄSKE pitää suunsa kiinni ja VAADI että tekee muutakin kuin pelaa puhelimella tai katsoo televisiota. MIKÄ tässä nyt on vaikeaa?

Mitä luulet tulevaisuuden tuovan jos mies on mulkku ja sinä olet tossukka? Jos ette sovi yhteen, erotkaa!

Annamunkaikkikestää!

Vierailija
5/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä (sukupuolesta riippumatta) joille jää kiire päälle yleensä hektisten töiden takia. Eivät tajua tätä itse ja niin kuin ap:n tapauksessa tämä päättymätön kiire kaatuu sitten myös puolison niskaan.

En halua pelotella, mutta voi olla myös yksi burnoutin ensi merkeistä, varsinkin jos hermot vaikuttaa olevan kireälllä muutenkin.

Vierailija
6/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä alkuillan kuumin miesvihaketju?

Vierailija
7/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ***tu mitä naismaista PASKAA taas. Miessitä miestätä valivaliuliuli. Kaikesta pitää aina tehdä ongelma ja valittaa.

Vierailija
8/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa rentoutua. Vai onko ADHD. Onko aina ollut tuollainen?

Mun miehellä on ADHD ja aina on varsinkin kotoa lähtiessä hirveä hösötys. Aina jää jotain, puhelin, pankkikortti, silmälasit, kauppalista, ihan mikä vaan.

Ei osaa oikein olla vaan ainakaan kotona, aina pitäisi olla jossain. Ja tosiaan kotona siis on tietokoneella ja kuuntelee/katselee jotain netistä.

Vaikka ei käy kuin satunnaisesti töissä, kokee olevansa kiireinen. Jos olisi päivä vapaata, ei muka ehdi tehdä jotain tärkeää asiaa. Sitten kuitenkin päivä mennyt kaikkeen turhaan.

Sama jos pitäisi auttaa jossain kotihommassa minua, esim. ikkunoiden peseminen, niin ei ehdi, vaikka oikeasti olisi aikaa. Ei vaan malta tehdä tylsiä juttuja ja kyllästyy niihin heti ja kiire jonnekin. Hosuu, että pääsee äkkiä eroon ja on hermostunut. Ei osaa nauttia hetkestä esim. että istuisi jossain hetken vaan paikallaan.

Eli kivoja juttuja jaksaa/ehtii, mutta tylsiä juttuja - > kiire, ei nyt ehdi kun pitäisi tehdä tärkeämpiä juttuja.

Vierailija
9/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä se sika, mitä täällä märiset?

Vierailija
10/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kiire ikinä. Pitää vaan joutua.

Vierailija
11/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on tälläinen. Sillä on joka paikkaan kiire ja jokapaikasta kiire pois. Entinen appiukko oli myös tälläinen. Lasten synttäreilläkin joi kahvit nopeasti ja jo hoputti anoppia, että eikös lähdetä kun pitää sitä ja tuota tehdä. Eläkkeellä olevia ihmisiä. Todella ärsyttävää.

Miesystävälläni on myös olevinaan kokoajan kiire. Jatkuvasti pitää jotain touhuta. Ei osaa mökilläkään yhtään rentoutua, koko ajan pitää olla jotain tekemässä. Olen alkanut epäillä, että peittää tuolla touhuilulla jotain sisäistä tyhjyyttään.

Vierailija
12/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin rasittava ihminen kuin semmoinen kenen kannssa pitäis lähteä johkin ja sitten sitä saa odottaa puoli päivää että pääsee edes kämpästä pihalle

Vierailija
13/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla tyypillinen taivaanrannan maalari jolla ei koskaan ole kiire mihinkään ja on aina myöhässä joka paikasta ja se johtaa siihen että kaikki muut joutuu odottamaan sitä

Vierailija
14/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan homma on kiireistä.

Vierailija
15/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa rentoutua. Vai onko ADHD. Onko aina ollut tuollainen?

Mun miehellä on ADHD ja aina on varsinkin kotoa lähtiessä hirveä hösötys. Aina jää jotain, puhelin, pankkikortti, silmälasit, kauppalista, ihan mikä vaan.

Ei osaa oikein olla vaan ainakaan kotona, aina pitäisi olla jossain. Ja tosiaan kotona siis on tietokoneella ja kuuntelee/katselee jotain netistä.

Vaikka ei käy kuin satunnaisesti töissä, kokee olevansa kiireinen. Jos olisi päivä vapaata, ei muka ehdi tehdä jotain tärkeää asiaa. Sitten kuitenkin päivä mennyt kaikkeen turhaan.

Sama jos pitäisi auttaa jossain kotihommassa minua, esim. ikkunoiden peseminen, niin ei ehdi, vaikka oikeasti olisi aikaa. Ei vaan malta tehdä tylsiä juttuja ja kyllästyy niihin heti ja kiire jonnekin. Hosuu, että pääsee äkkiä eroon ja on hermostunut. Ei osaa nauttia hetkestä esim. että istuisi jossain hetken vaan paikallaan.

Eli kivoja juttuja jaksaa/ehtii, mutta tylsiä juttuja - > kiire, ei nyt ehdi kun pitäisi tehdä tärkeämpiä juttuja.

Samahan se naisten kanssa on. Jos miehenä naiselta pyytää yhtään mitään niin saa aina saman vastauksen on kiire/on paljon hommaa/ei jaksa. Niin eikö miehet saa tehdä samanlailla mitä naiset tekee?

Vierailija
16/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteminen tarkoittaa miehellä ja naiselle eri asioita. Naiselle se tarkoittaa että aletaan laittautumaan ja valmistautumaan lähtöön ja miehelle se tarkoittaa että lähdetään oikeasti

Vierailija
17/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Uusavuton: PUHU sille miehelle. SANO sille että lakkaa hosumasta. KÄSKE pitää suunsa kiinni ja VAADI että tekee muutakin kuin pelaa puhelimella tai katsoo televisiota. MIKÄ tässä nyt on vaikeaa?

Mitä luulet tulevaisuuden tuovan jos mies on mulkku ja sinä olet tossukka? Jos ette sovi yhteen, erotkaa!

Annamunkaikkikestää!

No LUULETKO etten ole PUHUNUT jo ja KYSYNYT että miksi KÄYTTÄYDYT noin. Ei OSANNUT vastata. Lähinnä ajattelin täältä hakea vertaistukea ja ymmärrystä kun ei ketään muutakaan ole kelle olisin voinut avautua tästä ja purkaa ajatuksia. Ap

Vierailija
18/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taitaa olla tyypillinen taivaanrannan maalari jolla ei koskaan ole kiire mihinkään ja on aina myöhässä joka paikasta ja se johtaa siihen että kaikki muut joutuu odottamaan sitä

En kyllä ole, päinvastoin. Olen täsmällinen ja haluan olla hyvissäajoin siellä missä pitääkin ja niin että on kaikki tavarat mukana jne. Miehelle tämä ajoissa oleminenkin on ongelma, ettei tarvitsisi odotella tai jotain. Ap

Vierailija
19/19 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exältä. Kaks ja puol vuotta elin rauhatonta elämää.

Nyt kun elän onnellisena omassa rauhassani, tajusin kuinka levoton mies oli. Aina kiire suorittamaan.

Mutta illat mies plarasi tvn huudossa loputtomasti kännykkää. Ja joka yö nukkui 7 tuntia. Liekö jotain yhteisvaikutuksia levottomuuteen.

Minä en omista tvtä enkä hanki. Ja nukun väh 8h yössä kun ei ole enää häiriötekijää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi