Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nykyisin avaa viestejäni yli vuorokauteen

Vierailija
11.07.2021 |

Hän tekee todella usein nykyään niin, että menee yli vuorokausi että avaa viestejäni.. esim. Laitoin lauantaina viestiä (hän oli vielä puhelimessa tätä ennen sanonut että laitellaan viestiä ja sumplitaan jos nähtäisiin viikonloppuna), eikä ole vieläkään aukaissut, vaikka eilenkin kyllä katsoi somessa mystoorini.

Asiasta ollaan puhuttu monta kertaa että minusta vaikuttaa selvästi että hän ei ole oikeasti tosissaan kanssani ja tuntuu että hän on vaan vedättänyt minua, kun kyllä rakastava mies haluaisi kumppaninsa viestejä aukaista. Mies vaan vastaa sitten lopulta lyhyesti yhdellä lauseella että on kyllä tosissaan.

Ja tätä on siis jo jatkunut useamman viikon, että menee usein 1-2 vuorokautta että ei avaa viestiä, puheluun vastaa välillä mutta ei aina, ja siltikään edes puhelun jälkeen ei viestejä avaa. Minä sitten tottakai loukkaannun ja jätän viestiä, että hän ei selvästi välitä. Vaikka toki turhaa näitä viestejä hänelle spämmään kun hän on noin välinpitämätön ja jatkaa käytöstään joka tapauksessa.

Ja ei siis asuta yhdessä ja nähdään n. 1-2 kertaa viikossa nykyään.. viimeksi nähtiin torstaina ja oli kyllä mukava päivä, ei riitoja ja käytiin syömässä ja muutenkin oli mukavaa.

Eikö tuo ole ihan selvä juttu että ei hän voi olla tosissaan kun tekee noin jatkuvasti, vaikka tietää että tuo käytös saa minut epäilemään että hän ei ole tosissaan? En niinkun vaan enää jaksa tämmöistä pelleilyä ja että minua kohdellaan miten sattuu, ja olen tämän miehellekkin sanonut.

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi tänään vain että rupesi migreenin takia eilen nukkumaan ja ei siksi vastannut. Eikä mitään muuta. Varmaan valetta tuokin, who knows.

Raivostuttaa älyttömästi tuo hänen välinpitämättömyys ja miten pitää minua vain leluna, mutta maltan mieleni enkä vastaa hänelle yhtään mitään. Sehän vain saisi hänet taas jatkamaan peliään eikä taas avaisi viestiäni vuorokauteen jne.

- Ap

Vierailija
142/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta ja teidän suhteen vuorovaikutus on tuollaista... Miten sinä jaksat tuota ap? Mies ei edes yritä selittää käytöstään. Tiedät jo faktat hänestä ja suhteestanne. Suosittelen tekemään omat valinnat ja johtopäätökset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kokemani mukaan mies (ja ylipäätään aikasi arvoinen mies) joka on aidosti läsnä parisuhteessa, ei jätä asiasta mitään kysymysmerkkejä.

Vierailija
144/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:llä ihan kaikki ole kotona kun tätä leikkiä leikkii itse ihan vapaaehtoisesti ja ulisee kuinka kurjaa ja rankkaa on. Pistäisin estot/lakkaisin vastaamasta ihan ekasta tollasesta pelleilystä, mun kanssa joko halutaan olla tai ei haluta, se on ihan vapaa valinta. En pelaa mitään pelejä, en arvuuttele, kysele perään jne. Valinta on myös minun, jos en tykkää tai tulee yhtään huonot fiilikset niin moikka moi ja seuraava. 

Vierailija
145/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihani on niin suurta tuota miestä kohtaan. Nyt kun tajuan että hän on todellakin vain leikkinyt minulla, hyväksikäyttänyt ja vedättänyt. En tiedä miten saisin tätä raivoa rauhoitettua, kai se ajan kanssa helpottaa itsestään.

- Ap

Vierailija
146/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan viestejä, mielummin juttelen livenä. Siksi vastaan viesteihin hitaasti ja lyhyesti, ellei kyse ole oikeasti tärkeästä asiasta.

Vierailija
147/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse inhoan viestejä, mielummin juttelen livenä. Siksi vastaan viesteihin hitaasti ja lyhyesti, ellei kyse ole oikeasti tärkeästä asiasta.

Mies ei vastannut enää lähi kuukausina edes puheluihin eikä soittanut koskaan takaisin, vastasi vain vuorokauden päästä viesteihini yhdellä lauseella.

Miten idiootti olenkaan ollut.

- Ap

Vierailija
148/177 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi viime yönä antanut minulle avaimensa, todisteeksi siitä että on vakavissaan.. Mutta en ottanut sitä vastaan. Miehen käytös noin niinkuin muuten osoittaa aika vahvasti että ei ole tosissaan kanssani niin olisi outoa että minulla olisi avain hänen luo.

- Ap

Vierailija
149/177 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä miehen kanssa yhtään missään tekemisissä?

Vierailija
150/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kertoa miten tarinan lopullinen päätös tuli. Mieshän oli siis väittänyt minulle, että ei ole eksänsä kanssa enää tekemisissä, raivosi minulle että olen epäileväinen, yhtäkki heillä kuitenkin oli snap streakit jne. Mies vaan sanoi, että pidänkö tätä exää uhkana.

Noh, nyt tuli ilmi että vaistoni olikin oikeassa. Miehen ex laittoi tänä aamuna kuvan, mikä on otettu miehen luona. Vaikka mies siis tälläkin viikolla sanoi minulle, että haluaa olla kanssani eikä ole jättänyt minua.

Nyt en kyllä voi enää antaa tätä anteeksi.

-Ap

Vierailija
151/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset jaksatte vuodesta toiseen olla miesten hyväksikäytettävinä?

Ollaan vuodessa 2021 ja kaikki nämä stoorit joissa mies systemaattisesti osoittaa epäkunnioitusta ja selvästi ettei nainen kiinnosta eikä naisen tunteet kiinnosta niin voivat olla puhumatta ns kolmansien maiden naisten kohtelusta.

Missä on itsekunnioitus.

Herätys itsepetoksesta.

Ei vaadi kuin päivän nähdä onko toinen kiinnostunut tai rakastunut vastavuoroisesti.

Teot puhuvat aina.

Vierailija
152/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin hankala ymmärtää että kaikilla se puhelin ei ole elämän keskipiste

Vierailija
153/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
154/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies vain raivosi, että ex kuulema kävi vain vessassa miehen luona ja otti samalla kuvan. Oli siis ollut miehen ystävän kyydissä. En usko tätä selitystä.

- Ap

Vierailija
155/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kertoa miten tarinan lopullinen päätös tuli. Mieshän oli siis väittänyt minulle, että ei ole eksänsä kanssa enää tekemisissä, raivosi minulle että olen epäileväinen, yhtäkki heillä kuitenkin oli snap streakit jne. Mies vaan sanoi, että pidänkö tätä exää uhkana.

Noh, nyt tuli ilmi että vaistoni olikin oikeassa. Miehen ex laittoi tänä aamuna kuvan, mikä on otettu miehen luona. Vaikka mies siis tälläkin viikolla sanoi minulle, että haluaa olla kanssani eikä ole jättänyt minua.

Nyt en kyllä voi enää antaa tätä anteeksi.

-Ap

Tai mies halusi antaa avaimensa jollekin naiselle. Kun et ottanut, pyysi exänsä. Aiemmin mietin, onkohan alkoholisti tms. Voi tietysti olla nähnyt muita jo pidempään.

Vierailija
156/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
157/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies vain raivosi, että ex kuulema kävi vain vessassa miehen luona ja otti samalla kuvan. Oli siis ollut miehen ystävän kyydissä. En usko tätä selitystä.

- Ap

Ja toinen syy miksi en tätä pelkästään vessassa käyntiä usko: alle puolen kilometrin päässä miehen luota on huoltoasema, jossa olisi pystynyt käymään. Ei kai kukaan mene vain vessaan käymään eksänsä luona jos eivät ole tekemisissä.

- Ap

Vierailija
158/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
159/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
160/177 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi minua soittamaan huomenna töiden jälkeen kun haluaa nähdä ja puhua. En kyllä aio soittaa. Ei tuota exä juttua saa mielestäni enää seliteltyä, haluan unohtaa koko tyypin.

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi