Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nykyisin avaa viestejäni yli vuorokauteen

Vierailija
11.07.2021 |

Hän tekee todella usein nykyään niin, että menee yli vuorokausi että avaa viestejäni.. esim. Laitoin lauantaina viestiä (hän oli vielä puhelimessa tätä ennen sanonut että laitellaan viestiä ja sumplitaan jos nähtäisiin viikonloppuna), eikä ole vieläkään aukaissut, vaikka eilenkin kyllä katsoi somessa mystoorini.

Asiasta ollaan puhuttu monta kertaa että minusta vaikuttaa selvästi että hän ei ole oikeasti tosissaan kanssani ja tuntuu että hän on vaan vedättänyt minua, kun kyllä rakastava mies haluaisi kumppaninsa viestejä aukaista. Mies vaan vastaa sitten lopulta lyhyesti yhdellä lauseella että on kyllä tosissaan.

Ja tätä on siis jo jatkunut useamman viikon, että menee usein 1-2 vuorokautta että ei avaa viestiä, puheluun vastaa välillä mutta ei aina, ja siltikään edes puhelun jälkeen ei viestejä avaa. Minä sitten tottakai loukkaannun ja jätän viestiä, että hän ei selvästi välitä. Vaikka toki turhaa näitä viestejä hänelle spämmään kun hän on noin välinpitämätön ja jatkaa käytöstään joka tapauksessa.

Ja ei siis asuta yhdessä ja nähdään n. 1-2 kertaa viikossa nykyään.. viimeksi nähtiin torstaina ja oli kyllä mukava päivä, ei riitoja ja käytiin syömässä ja muutenkin oli mukavaa.

Eikö tuo ole ihan selvä juttu että ei hän voi olla tosissaan kun tekee noin jatkuvasti, vaikka tietää että tuo käytös saa minut epäilemään että hän ei ole tosissaan? En niinkun vaan enää jaksa tämmöistä pelleilyä ja että minua kohdellaan miten sattuu, ja olen tämän miehellekkin sanonut.

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ahdistun jatkuvasta yhteydenpidosta. Sopiva tahti on 1-2krt viikossa. Miten voi edes olla mitään ’oikeaa’ asiaa joka päivä ja monta kertaa? Jos hänkin on tämän tyyppinen?

Et ole lienee ikinä ollut oikeasti rakastunut jos sulle riittää muutama viesti pari kertaa viikossa.

Minä ainakin olen ollut eikä siinä se jatkuva yhteydenpito ollut mikään juttu, jollakin märkäkorvateinillä tuollaisen jatkuvan paniikin vielä voi ymmärtää.

Vierailija
122/177 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoitat "miehellä" tässä? Pitkäaikainen poikaystävä, aviomies, mikä? Kertomasi perusteella ei ole enää kiinnostunut sinusta ja sinun pitää lopettaa. Olen pahoillani. :(

Poikaystävä, ollaan oltu yhdessä n. 3 v. Minustakin tuntuu tältä, mutta mies aina sanoo että haluaa olla yhdessä. Eli kai valehtelee..

-Ap

3 vuotta ja suhde junnaa jossain onnettomassa tapailuvaiheessa vielä!? Lopeta hyvä ihminen ja jatka elämää, älä tuhlaa sitä! Miehellä varmaan on paljon muuta elämää sinun lisäksesi ja roikottaa sinua ihan muuten vaan mukana, koska roikut siinä.

Toisaalta palsta on pullollaan kirjoituksia joissa tapailumiestä pidetään vuosi, jopa vuosikymmen kaupalla. Lukekaa vaikka näitä keski ikäisten eronneiden ketjuja. Todella moni sanoo että tapailumies ok, mutta yhteenmuutto, avioliitto ei todellakaan.

Ap, jssap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen avata rintsikanhakasesi useammin?

Vierailija
124/177 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta huomasin että tänne olikin tullut vielä kommentteja.

Myönnän, että olen sortunut muutaman kerran näkemään miestä tämän jälkeen. Mutta tilanne on aina jatkunut samana: lupausten rikkomisia, vuorokauden ignooraamisia, nähdään n. 2 tuntia hänen luonaan kunnes hän lähtee muualle.

Ja jos sanon hänelle, että en jaksa tuota pelleilyä enää ja että hän on käytöksellään lopettanut suhteemme, niin vastaus on silti vain tyyliä "oletko missä". Viimeisimmässä keskustelussamme vielä pyysi ilmoittamaan, milloin olen kotona, mutta kun ilmoitin, niin ei hän edes avannut viestejäni ja vastannut taaskaan tuntikausiin.

Ehkä oli vaan pakko oppia kantapään kautta, kyllä minä nyt itekin ymmärrän että ainoa vaihtoehto on se, että en edes avaa miehen viestejä enää.

- Ap

Vierailija
125/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on näkemistä? No, mies tyhjentää pussit, sitä se hakee.

Vierailija
126/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussii jotain nuorempaa ja paremman näköistä. Olet pelkkä taloudenhoitaja, siivoaja ja pyykkikone...

Vierailija
127/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on näkemistä? No, mies tyhjentää pussit, sitä se hakee.

Seksiä ei läheskään joka kerta ole, ei edes joka viikko. Että varmaan jostain muusta syystä pitänyt minua säätönä.

- Ap

Vierailija
128/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kun ihmiset jotka elää puhelin kädessä olettaa että kaikki muutkin elää niin. Toisilla saattaa mennä päiviä ettei edes katso puhelinta niin kuin minä mutta aina joutuu kuuntelemaan syytöksiä kun ei päivystä puhelin kädessä

Vierailija
129/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kun ihmiset jotka elää puhelin kädessä olettaa että kaikki muutkin elää niin. Toisilla saattaa mennä päiviä ettei edes katso puhelinta niin kuin minä mutta aina joutuu kuuntelemaan syytöksiä kun ei päivystä puhelin kädessä

Nojoo. Joissain tilanteissa voi ollakin että olen ylireagoinut.

Mutta entäs mielestäsi tuo viimeisin tilanne? Mies kyselee missä olen, kysyn että miten niin, jankkaa vaan edelleen missä olen. Sitten sanoo, että ilmoita kun olet kotona, niin kun ilmoitin niin mies ei ole taas vuorokauteen edes avannut viestejäni.

Eikö tuo ole jo oikeasti tahallista toisella leikkimistä?

- Ap

Vierailija
130/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee samalla tavoin, mutta pistä vielä ainakin yksi lisäpäivä päälle. Jos se ihmetyttää miestä, niin eiköhän siitä saisi ainakin hyvän keskustelun aloituksen aiheesta..

Vierailija
131/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta huomasin että tänne olikin tullut vielä kommentteja.

Myönnän, että olen sortunut muutaman kerran näkemään miestä tämän jälkeen. Mutta tilanne on aina jatkunut samana: lupausten rikkomisia, vuorokauden ignooraamisia, nähdään n. 2 tuntia hänen luonaan kunnes hän lähtee muualle.

Ja jos sanon hänelle, että en jaksa tuota pelleilyä enää ja että hän on käytöksellään lopettanut suhteemme, niin vastaus on silti vain tyyliä "oletko missä". Viimeisimmässä keskustelussamme vielä pyysi ilmoittamaan, milloin olen kotona, mutta kun ilmoitin, niin ei hän edes avannut viestejäni ja vastannut taaskaan tuntikausiin.

Ehkä oli vaan pakko oppia kantapään kautta, kyllä minä nyt itekin ymmärrän että ainoa vaihtoehto on se, että en edes avaa miehen viestejä enää.

- Ap

Siis laita se hemmo estoon. tai hanki uusi puhelinnumero. Muutama kerta käyntiä kriisikeskuksessa juttusillakin auttaisi. Se mikä EI auta on ton ukkelin tapaaminen. Sulle tulee siitä vaan morkkis. Koita jo tajuta.

Vierailija
132/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo. Joissain tilanteissa voi ollakin että olen ylireagoinut.

Mutta entäs mielestäsi tuo viimeisin tilanne? Mies kyselee missä olen, kysyn että miten niin, jankkaa vaan edelleen missä olen. Sitten sanoo, että ilmoita kun olet kotona, niin kun ilmoitin niin mies ei ole taas vuorokauteen edes avannut viestejäni.

Eikö tuo ole jo oikeasti tahallista toisella leikkimistä?

- Ap

Se leikkii sun kanssa. Älä tartu tohon. tollaset jojottajat kannatta oikeesti unohtaa, parannella haavat ja mennä eteenpäin. Suosittelen oikeasti uutta numeroa koska niin kauan kuin ukolla on sun yhteystiedot se jatkaa sulla leikkimistä.

Vierailija
133/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka jaksaa tuollaista ihme säätöä? Kun tapasin nykyisen mieheni niin ei meillä ainakaan ollut mitään toistemme välttelyä. Toki vielä kun emme asuneet yhdessä niin molemmilla omat työt ja harrastukset joiden aikana ei samantien tietenkään toiselle ehtinyt vastata mutta ei meillä mitään vuorokausia mennyt. Sinun tilanteessa Miestä ei vaan kiinnosta tarpeeksi, arvosta itseäsi sen verran että jätä mies. Löydät kyllä sellaisen joka haluaa viestitellä ja nähdä ja olla juuri sinun kanssa.

Vierailija
134/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samanlainen tilanne vuosia sitten. Tein vielä sen virheen että pommitin ja sen seurauksena mies vetäytyi koko ajan kauemmaksi. No hän pyöritti useampaa naista samaan aikaan, olin yksi monista. Aavistin sen silloin, mutta olin naiivi, enkä halunnut uskoa. Halusin itsepintaisesti uskoa että minä olen ainoa. Jep.

Vierailija
135/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sua ihan pilkkanaan eikä se tule loppumaan ennen kuin itse oikeasti haluat lopettaa tuon ja laitat ne estot. On hirvittävän turhauttavaa edes lukea tästä jatkuvasti kun itse mahdollistat miehen käytöksen. Löydät kyllä paremman miehen kunhan päästät tuosta idiootista ensin irti!

Vierailija
136/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" katsoi somessa mystoorini...."

Nyt se some kiinni muutamaksi päiväksi ja lepäät. Ei jaksa näitä parikymppisten parisuhdedraamailua.

Vierailija
137/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä sanoi kun viimeksi nähtiin, että "sitähän sä toivot että lopettaisin tän suhteen niin pääsisit juoksentelemaan muiden miesten kanssa". Kun siis sanoin hänelle, että miksi ihmeessä ei voi sanoa suoraan että ei halua olla yhdessä kun sen näkee käytöksestä.

Eli mies ilmeisesti haluaa pitää minut omana lelunaan, vaikka ei selvästi välitä oikeasti eikä silti halua että olisin kenenkään muunkaan kanssa..

- Ap

Vierailija
138/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä sanoi kun viimeksi nähtiin, että "sitähän sä toivot että lopettaisin tän suhteen niin pääsisit juoksentelemaan muiden miesten kanssa". Kun siis sanoin hänelle, että miksi ihmeessä ei voi sanoa suoraan että ei halua olla yhdessä kun sen näkee käytöksestä.

Eli mies ilmeisesti haluaa pitää minut omana lelunaan, vaikka ei selvästi välitä oikeasti eikä silti halua että olisin kenenkään muunkaan kanssa..

- Ap

Et sinä mieheltä mitään lupaa tarvitse eroon. Se, että et itse halua jatkaa, riittää.

Vierailija
139/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Voi kiltti Ap, kerää jo itsetuntosi rippeet ja lähde menemään. Laita miehelle estot joka paikkaan äläkä ole missään yhteydessä enää. Pari kk kun kärvistelet, niin sitten alkaa helpottaa. Voisit myös hyötyä terapiasta.

Vierailija
140/177 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on kyllästynyt lopullisesti puhelimen piippaukseen, haluaa elää rauhallista elämää. Toisaalta miehellä voi olla jo avovaimo muualla tai jotain muuta menossa. Tottakai naisille sanotaan että tosissaan on, teot voivat kertoa muuta. Ehkä hän seuraa vain someasi, jolloin sitä kautta viestit, jos siis enää jäät tuohon. Tunnetko miehen todella, kun ei siltä vaikuta, että mikä on miehiään ja millä reissuilla käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme