"Niin kyllähän se mies sun ulkonäköä siellä juhlissa kehui, mutta se ei ollutkaan nähnyt sua alasti"
Antaisitko tällaisen lauseen anteeksi miehellesi, jos hän sanoisi sinulle näin riidan aikana?
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kertoo miehestä ihan tasan sen verran että vaihtoon. Mitä ihmettä minä tuollaisella toksisella ja pahalla kumppanilla tekisin?
Muuten hyvä kommentti, mutta sana "toksinen" on käynyt jo vanhanaikaiseksi ja kaikki ovat saaneet siitä tarpeekseen. Kielitoimisto pitää sanaa amerikkalaisuuden kielellisenä apinointina ja kehottaa käyttämään sen tilalla täysin adekvaattia suomenkielistä vastinetta "myrkyllinen". (Sana "toksinen" tulee englannin sanasta "toxic" joka tarkoittaa myrkyllistä. Jostain syystä "toksinen" kuulostaa fiksummalta.)
Mitä tekisit myrkyllisellä kumppanilla? Miltä kuulostaa?
PS. Keksin tuon kielitoimistojutun...vaikka se totta onkin. :D - Käyttäkää ihan omia aivojanne, te nuoret feministit, älkää vain toistelko feministiä iskulauseita ja käsitteitä. Liian helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain on tästä ketjusta oppinut, niin on parempi valehdella kuin kertoa totuus.
Oletko joku lapsi, jonka pitää möläyttää suustaan kaikki tekemänsä havainnot. Onpa sinulla käyrä ja ohut penis. Miksi sinulla on tuollainen ihmeellinen luomi tuossa vatsassa. Kauhean tuuheat selkäkarvat. Miksi rintakarvoja on vain kuusi? Aika pienet reisilihakset. Rintakehä kuin kananpojalla. Miten voit olla noin vahva, vaikka olet noin pieni. Jne jne.
Käyrä penis on parempi kuin suora. ohis
Voi olla tottakin, osuu paremmin g-pisteeseen. Eihän emätinkään viivasuora ole..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ikinä sanoisi minulle noin. Ihmettelen jatkuvasti miten rumasti puolisot puhuvat toisilleen. Millaisissa suhteissa ihmiset oikein elää?
Kyse olikin riidasta. Miten sinä sitten riitelet? Lyöt puukolla? Ei kai kukaan riitele kehumalla ja rakkausrunoilla.
Oletko kehittynyt lainkaan sen jälkeen, kun täytit neljä? Riita ei ole mikään solvauskilpailu vaan hetki, jolloin ratkotaan ristiriitoja ja erimielisyyksiä. Jos se menee molemminpuoliseksi haukkumiseksi, itse asia jää edelleen hoitamatta.
Mitä tekopyhyyttä. Alussa esitetty solvaus paljastaa ettei kommentoija ole yhtään sen ”parempi riitelijä” kuin muutkaan.
Jep, mun ex just sano ei nyt ihan noin mutta lähes yhtä rumasti ja en edes kommentoinut hänen prinssi nakkia. Ja kun oltiin naimisissa hänen NS. Kohteliaisuus oli kukkii se perunakin. Jep. Välillä mietin, että kuinka sokea sitä pitää olla. Ja kyllä ihan riittävän kaunis olen, jos on oikea kumppani. Yleensä ne miehet sanoo noin, joilla impotenssi ongelma tai pieni. Hakekaa myötäilijä naisenne thaikuista ja jättäkää meidät normaalit naiset suosiolla rauhaan. Ei sitä paskaa jaksa kuunnella kukaan nääs.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mun ex just sano ei nyt ihan noin mutta lähes yhtä rumasti ja en edes kommentoinut hänen prinssi nakkia. Ja kun oltiin naimisissa hänen NS. Kohteliaisuus oli kukkii se perunakin. Jep. Välillä mietin, että kuinka sokea sitä pitää olla. Ja kyllä ihan riittävän kaunis olen, jos on oikea kumppani. Yleensä ne miehet sanoo noin, joilla impotenssi ongelma tai pieni. Hakekaa myötäilijä naisenne thaikuista ja jättäkää meidät normaalit naiset suosiolla rauhaan. Ei sitä paskaa jaksa kuunnella kukaan nääs.
No jo on argumentit vähissä, jos kerran syy ja perustelu miehen käytökseen on pieni varustus. Varmaan sitten joku puolimetrisen halon omaava sonni saa kaiken anteeksi, kun eihän niin isolla varustettu voi kohdella naista huonosti kuin vahingossa.
Yllättävän yrittää sekoittaa tätä asiaa siihen, että riitely tai suoranainen v***uilukin on parisuhteessa ihan normaalia. Niin se onkin, välillä riidellään ihan aiheesta ja asiasta ja joskus vaan puretaan omaa turhautumista kumppaniin (mitä sitten pyydetään nöyrästi anteeksi, kun tajutaan että nyt tuli itse oltua kohtuuton mulkvisti).
Terveissä parisuhteissa elävät tasapainoiset ihmiset eivät silti KOSKAAN lyö tuolla tavalla vyön alle! Jos omaa kumppaniaan haluaa satuttaa ja nöyryyttää, niin jossain on joku todella pahasti pielessä. Toivottavasti ihmiset eivät oikeasti elä sellaisissa suhteissa, joissa tuollainen on normaalia toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän yrittää sekoittaa tätä asiaa siihen, että riitely tai suoranainen v***uilukin on parisuhteessa ihan normaalia. Niin se onkin, välillä riidellään ihan aiheesta ja asiasta ja joskus vaan puretaan omaa turhautumista kumppaniin (mitä sitten pyydetään nöyrästi anteeksi, kun tajutaan että nyt tuli itse oltua kohtuuton mulkvisti).
Terveissä parisuhteissa elävät tasapainoiset ihmiset eivät silti KOSKAAN lyö tuolla tavalla vyön alle! Jos omaa kumppaniaan haluaa satuttaa ja nöyryyttää, niin jossain on joku todella pahasti pielessä. Toivottavasti ihmiset eivät oikeasti elä sellaisissa suhteissa, joissa tuollainen on normaalia toimintaa.
Jep, samaa mieltä. Aivan yhtä pahaa kuin nalkutus, kenenkään ei pitäisi kokea sitä parisuhteessa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ikinä sanoisi minulle noin. Ihmettelen jatkuvasti miten rumasti puolisot puhuvat toisilleen. Millaisissa suhteissa ihmiset oikein elää?
Kyse olikin riidasta. Miten sinä sitten riitelet? Lyöt puukolla? Ei kai kukaan riitele kehumalla ja rakkausrunoilla.
Meillä mies sanoi minulle että sulla on noita suonikohjuja. Minä vastasin että ite oot kuin viimeisillään raskaana.
Mies sanoi että selluliittiä on sulla helvetisti.
Vastasin että toinen jalkas on lapsen jalka.
Mies sanoi että olen löysä lahna.
No sanoin että kai se tuolle katkaravulle mikä tahansa on löysä, etkä edes onnistu laukeamaan saati että saisit minut tulemaan, joten miksi vaivautua.
Mies sanoi että olen rumin harakka mitä täällä on nähty. Vastasin että sinä olet aina niin naama norsunveellä että on se hyvä ettet koskaan käy tuolla mökkimetsässäsi, voisi joku hirvi vaikka erehtyä reiästä.Tässähän oli kyllä kyse siitä että kulutan liian paljon vessapaperia, mutta saatiinpa taas intohimot kohoamaan!
Ei naurata. Pelkkää haukkumista ja rätkytystä. Miksi olette edes yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sanoi minulle että sulla on noita suonikohjuja. Minä vastasin että ite oot kuin viimeisillään raskaana.
No sanoin että kai se tuolle katkaravulle mikä tahansa on löysä, etkä edes onnistu laukeamaan saati että saisit minut tulemaan, joten miksi vaivautua.
Mies sanoi että olen rumin harakka mitä täällä on nähty. Vastasin että sinä olet aina niin naama norsunveellä että on se hyvä ettet koskaan käy tuolla mökkimetsässäsi, voisi joku hirvi vaikka erehtyä reiästä.Tässähän oli kyllä kyse siitä että kulutan liian paljon vessapaperia, mutta saatiinpa taas intohimot kohoamaan!
Veikkaan, että vessapaperi tulee teoriassa halvemmaksi, kun sen ostot jaetaan, mutta käytännössä sitten kulutus ei menekään tasan.
No en, en ainakaan unohtaisi, tuntuisi tosi pahalta.
Jos stressaisin kaikesta mitä on riitojen aikana sanottu, niin ei kyllä oltais enää yhdessä. Jos on yhtä loukkaava muutenkin niin sitten ehkä voisin hikeentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on argumentit vähissä, jos kerran syy ja perustelu miehen käytökseen on pieni varustus. Varmaan sitten joku puolimetrisen halon omaava sonni saa kaiken anteeksi, kun eihän niin isolla varustettu voi kohdella naista huonosti kuin vahingossa.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Minimuna :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo ollutkaan todellinen tilanne. Siinä nyt oli koottuja haukkuja mitä olen kuullut (eri suhteissa) ja asioita joita olisin voinut sanoa, mutten ole sanonut. Paitsi tuon naaman norsunveellä.
Tarkoitus olikin vain ilmaista sitä että onko tuollainen riitely joidenkin mielestä ihan normaalia? Ihan ok että jos tulee riita vessapaperista (tämä on tullut käytyä) niin aletaan syytää solvauksia? Ei tuollaisia vaan voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Minimuna :D
Tässä näkee naisten raukkamaisuuden.
-eri
Oletko kehittynyt lainkaan sen jälkeen, kun täytit neljä? Riita ei ole mikään solvauskilpailu vaan hetki, jolloin ratkotaan ristiriitoja ja erimielisyyksiä. Jos se menee molemminpuoliseksi haukkumiseksi, itse asia jää edelleen hoitamatta.