"Niin kyllähän se mies sun ulkonäköä siellä juhlissa kehui, mutta se ei ollutkaan nähnyt sua alasti"
Antaisitko tällaisen lauseen anteeksi miehellesi, jos hän sanoisi sinulle näin riidan aikana?
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain on tästä ketjusta oppinut, niin on parempi valehdella kuin kertoa totuus.
Jos totuudella ei ole mitään arvoa sille kuulijalle, todellakin parempi jättää ainakin sanomatta.
Mitä hyötyä valheista on?
Vähän vaikea sanoa mitään kun ei tiedä miten ap on käyttäytynyt. Monet vievät kehut kumppanille siksi että "olisi vientiä ja saat olla kiitollinen että saat olla kanssani" En nyt suinpäin teilaisi vielä miestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain on tästä ketjusta oppinut, niin on parempi valehdella kuin kertoa totuus.
Jos totuudella ei ole mitään arvoa sille kuulijalle, todellakin parempi jättää ainakin sanomatta.
Tämä on niin totta, pildeä saa niiiin paljon helpommin puhumalla pashkaa kuin totuudella. Ja naiset ihmettelevät miksi pelimiehet ovat mitä ovat.
Täällä on hauska, että jos et loukkaa toista elät tasaisesti. Me ollaan molemmat aika kuumakalleja ja sanomista tulee aika helposti, mutta ei me lyödä vyön alle, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle pitää olla julma, törkeä, ilkeä.
Ei vaan valehdella, naiset tykkää siitä.
Iso osa naisista tietää/ ajattelee, ettei heidä kroppansa ole riittävä, joten siinä ei ole mitään uutista, mitä pitäisi kertoa. Ei tarvitse kertoa ihmiselle, että oletko huomannut kasvoissasi luomen tai ryppyjä tms., se ei ole mitään valehtelua ettei kerro.
Jos oikeasti ajattelee, että naisen vartalo kaikkine virheineen on ihana tai tuntuu hyvältä niin sen voi toki kertoa, koska kehuja kukaan ei koskaan saa liikaa.
Suomessa on edelleen monella sellainen mentaliteetti, että pitää olla jotain todella erityistä, että jotain voi kehua jostain. Kohteliaisuuksia ja hyvän mielen levittämistä pihdataan.
Vierailija kirjoitti:
24v yhdessä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en yhdistänyt tunteenpurkausta ilkeyteen, päinvastoin. Vuolaat tunteet ovat läheisyyden merkki, pidättyvät tunteet etäisyyden merkki. Näinhän asia on ollut taiteessakin.
Toista kun aidosti rakastaa ja kunnioittaa niin onneksi ei tule edes niin rumia ajatuksia jotka on pakottava tarve päästä laukomaan päin naamaa. Vuolaita tunteita esiintyy positiivisena.
Sori, mutta jatkuva hattara ei vaan ole elämää eikä tosi läheisyyttä.
Otan osaa, että sulla on käynyt elämänvalinnoissa huono tuuri 😥
Mieheni ei IKINÄ sanoisi noin, vaikka tuo olisi kyllä totuus. Vaatteet päällä oon aika ok, mut ilman en tod. Mut en voisi kuvitella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku lapsi, jonka pitää möläyttää suustaan kaikki tekemänsä havainnot. Onpa sinulla käyrä ja ohut penis. Miksi sinulla on tuollainen ihmeellinen luomi tuossa vatsassa. Kauhean tuuheat selkäkarvat. Miksi rintakarvoja on vain kuusi? Aika pienet reisilihakset. Rintakehä kuin kananpojalla. Miten voit olla noin vahva, vaikka olet noin pieni. Jne jne.
Käyrä penis on parempi kuin suora.
ohis
No ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on tuossa kyllä pointti.
Naiset pystyy vaatteilla piilottelemaan löysää selluliittikroppaa ja sen huomaa hyvin rannalla ja maauimalassa.
Ja vain miehet pystyy ymmärtämään yksinkertaisen aloituksen näin täysin pieleen.
Meinaatko että naiset ymmärtää miehiä paremmin miesten ajatuksenjuoksua?
Ties kuinka monta aloitusta ollut palstalla siitä, miten kertoa puolisolle että tämän liikkumattomuus ja lihominen häiritsee. Ap on tainnut juuri kuulla yhden miehisen yrityksen asian ilmaisuun…
Eri
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko järkyttyneempi tuosta typerästä kommentista vai tämän palstan kommentoinnin tasosta. Mm tämä on ollut monessa kommentissa:
”Kaapo haukkui mua”
”No mitä sä sanoit sille, että se joutui haukkumaan sua”.Solvaus ei ole ikinä sen kohteen syy. Huomaa muutenkin keskusteluista, kuinka huonoissa parisuhteissa ihmiset on, mutta silti on pakko olla, kun onhan se nyt noloa olla sinkku. Etsikää hei itsellenne kunnioittavat kumppanit, niin ei tarvitse sietää solvausta.
Riidassa on aina kaksi puolta. Mikäli molemmat puhuu toisilleen samalla tavalla, miksi vain toinen saisi loukkaantua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta, pildeä saa niiiin paljon helpommin puhumalla pashkaa kuin totuudella. Ja naiset ihmettelevät miksi pelimiehet ovat mitä ovat.
Heh, taitaa palstan kilttis taas pyöriä ketjussa. Ja yhä vaan ihmettelee miksei rehellinen ja kiltti mies saa naista.
Rumasti sanottu, mutta miksi olet ottanut puheeksi sen, että joku juhlissa ollut mies kehui ulkonäköäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ikinä sanoisi minulle noin. Ihmettelen jatkuvasti miten rumasti puolisot puhuvat toisilleen. Millaisissa suhteissa ihmiset oikein elää?
Kyse olikin riidasta. Miten sinä sitten riitelet? Lyöt puukolla? Ei kai kukaan riitele kehumalla ja rakkausrunoilla.
Yksi riidasta eroteltu lause määrittelee miehen siaksi. Entä mitä ap sanoi miehelle ennen kyseistä vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Rumasti sanottu, mutta miksi olet ottanut puheeksi sen, että joku juhlissa ollut mies kehui ulkonäköäsi?
Ehkä siksi, että oma mies on aikojen saatossa unohtanut kehumisen voiman ja taidon.
Emme ole koskaan riidelleet puuttumalla toisen ulkonäköön (luonteenpiirteet ovat kyllä olleet riidan aiheina). Varmaan siksi, että olemme toistemme ulkonäöstä edelleen viehättyneitä. Ainakin minä rehellisesti pidän miestäni maailman komeimpana. Jos mies sanoisi jotain tuonkaltaista, miettisin varmaan, ettei hän enää rakasta minua. Luultavasti suhde ei palaisi ennalleen seksin saralla, joten olisi parempi erota.
Ulkonäkö on jotain sellaista, mihin minun mielestäni ei pidä toisessa koskaan puuttua negatiivisesti. Mutta jokainen tietää oman suhteensa miten olisi paras toimia. T. Nainen, naimisissa 33 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ikinä sanoisi minulle noin. Ihmettelen jatkuvasti miten rumasti puolisot puhuvat toisilleen. Millaisissa suhteissa ihmiset oikein elää?
Kyse olikin riidasta. Miten sinä sitten riitelet? Lyöt puukolla? Ei kai kukaan riitele kehumalla ja rakkausrunoilla.
Meillä mies sanoi minulle että sulla on noita suonikohjuja. Minä vastasin että ite oot kuin viimeisillään raskaana.
Mies sanoi että selluliittiä on sulla helvetisti.
Vastasin että toinen jalkas on lapsen jalka.
Mies sanoi että olen löysä lahna.
No sanoin että kai se tuolle katkaravulle mikä tahansa on löysä, etkä edes onnistu laukeamaan saati että saisit minut tulemaan, joten miksi vaivautua.
Mies sanoi että olen rumin harakka mitä täällä on nähty. Vastasin että sinä olet aina niin naama norsunveellä että on se hyvä ettet koskaan käy tuolla mökkimetsässäsi, voisi joku hirvi vaikka erehtyä reiästä.
Tässähän oli kyllä kyse siitä että kulutan liian paljon vessapaperia, mutta saatiinpa taas intohimot kohoamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko järkyttyneempi tuosta typerästä kommentista vai tämän palstan kommentoinnin tasosta. Mm tämä on ollut monessa kommentissa:
”Kaapo haukkui mua”
”No mitä sä sanoit sille, että se joutui haukkumaan sua”.Solvaus ei ole ikinä sen kohteen syy. Huomaa muutenkin keskusteluista, kuinka huonoissa parisuhteissa ihmiset on, mutta silti on pakko olla, kun onhan se nyt noloa olla sinkku. Etsikää hei itsellenne kunnioittavat kumppanit, niin ei tarvitse sietää solvausta.
Riidassa on aina kaksi puolta. Mikäli molemmat puhuu toisilleen samalla tavalla, miksi vain toinen saisi loukkaantua?
Jos rumasti puhutaan ja tarkoitetaan loukata puolin tai toisin tai molemmat, niin kaipa se kertoo, ettei ole enää rakkautta ja olisi viisainta erota. Ainakin itse mietin asiaa siltä kannalta. Ei hyvin toimivassa liitossa jossa on rakkautta ole tarvetta kohdella toista rumasti riidassakaan.
Tietysti on olemassa avioliittoja, joissa toimitaan hyvin loukkaavasti toista kohtaan. En itse haluaisi sellaisessa olla, ihan toisenlaisesta elämästä on kokemusta.
Käyrä penis on parempi kuin suora.
ohis