Kysymys nymfomaaneille
Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla?
Kuinka usein seksiä pitää saada?
Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät?
Oletko ollut koko ikäsi nymfomaani vai onko se alkanut tietyn ikäisenä.
Entä jos olet ollut niin loppuiko se jonkun iän tai tapauksen vuoksi?
Asiallisia vastauksia kiitos. Minua oikeasti kiinnostaa tietää millainen tuo nymfomania on.
Kommentit (119)
Kaipaako nymfomaani isoa vai kelpaako hänelle minkä kokoinen kalu tahansa ja toinen kysymys kuuluu mitä jos mies on huono sängyssä. Saako nymfomaani silti tyydytyksensä eli orgasmi tulee todella helposti vaikka partnerilla ei niin kovin hääppöiset taidot olisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako nymfomaani isoa vai kelpaako hänelle minkä kokoinen kalu tahansa ja toinen kysymys kuuluu mitä jos mies on huono sängyssä. Saako nymfomaani silti tyydytyksensä eli orgasmi tulee todella helposti vaikka partnerilla ei niin kovin hääppöiset taidot olisikaan?
Kalun koko toissijainen, mutta kädentaidot ja muu tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valmis harrastamaan melkein kenen kanssa vaan seksiä joka vaan älyää ehdottaa. Olen parisuhteessa ja mieheni tietää korkean libidoni.
N50
Tuo jälkimmäinen lause kosketti, voisi koskea minuakin.
Kun vanhaa hirsimökkiämme eräänä kesänä remontoitiin, mieheni apuna nikkaroinnissa oli eräs hänen kaverinsa, jonka kanssa kehittyi pientä teerenpeliä. Liian pitkään katsottii toisiamme silmiin, ja varmaan mieheni sen huomasi. Kun päivän pölyt huuhdeltiin illalla saunassa, mieheni jätti minut sinne vieraan kanssa kahdestaan, halusi katsoa mitä seuraisi.
Ja niin vieras alkoi lähennellä. Ja voin sanoa, että se sytytti minutkin, aivan liekeissä olin kiireestä kantapäähän. En lähtenyt karkuun, ja kai se meistä näkyi, kun mieheni sitten ehdotti, sanoi, että kun minulla on se kuparikierukka, niin mitäs iloa siitä olisi, jos emme nyt käyttäisi tilaisuutta hyväksi.
Tuo "me" vasta oikein sykähdyttikin, ja ehdotus tuntui mitä luonnollisimmalta.
Niin vetäydyimme vieraan kanssa pikkuruiseen piha-aittaamme, pyyhe alle ja rakastelemaan. Ja täytyy sanoa, että en kadu. Vieras kehitti minulle ensin hyväilemällä mitä järisýttävimmän orgasmin, ja sanoi sitten täyttävänsä minut siemenellään, joka niin kuin Raamatussa sanotaan, olisi kuin aasilla.
Semmoisesta röyhkeydestä minä pidän, ja kun hän seuraavana viikonloppuna tuli taas talkoisiin, minulla oli jo valmiksi pikkuhousut märkänä. Mutta se oli vaan sen kesän juttu.
Minä olen nymfomaani ja minä nain kyllä aina kun tilaisuus sattuu kohdalle. En voi himoilleni mitään. Olen nainut oman mieheni lisäksi muunmuassa eri työkavereiden kanssa lukuisia kertoja , kotonani käydyn remppamiehen kanssa joka asensi eteisen kaappiin peilit, naapurini kanssa, tyttäreni opettajan kanssa vanhempain illan jälkeen, katsastusmiehen kanssa autokatsastuksessa, lenkkipolulla toisen lenkkeilijän kanssa, tavaratalon sovituskopissa erään tuntemattoman miehen kanssa, baarin vessassa jne. jne. Olen todella kyltymätön. Olen hakenut apua ongelmaani mutta en ole onnistunut saamaan apua. Himoni ovat niin huipussaan että jos en saa miestä tyydytän itseäni useamman kerran päivässä. Tässä vastaus aloittajan kysymykseen.
Minäkin tyydytän montakertaa päivässä ja mieheni kanssa myös, mutta en sentään kenen kanssa vaan. Seksihalut silti kovat. MUtta on myös järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nynfo, ja se halu riivaa jatkuvasti. Eteenkin ovulaation aikaan,se kait on arvattavissa.
Mieheni tietää sen ja on tehnyt ja tekee aina voitavansa.
Lelut on aina vuoteen vierellä, vaan aina se oikea vie halut tiettyyn.
Mulla on vakkarina kaksi nuorta miestä, joille olen ihan oikeasti panopuuna, joskus kokeiltu jopa sidottuna.
Mieheni on mukana ettei tulisi mustasukkaisuutta.
Viikonlopun jälkeen on hetki ettei halua, mutta kun olemme mieheni kans puuhailleet tulee taas se hetki että on saatava enemmän.
Olen nyt 45v ja nyt halut pikkuisen tasoittuneet.Sulla on kyllä hyvä mies, kun ymmärtää ja antaa vapauksia.
Olen tuo nainen jolle mies on suonut mahdollisuuden saada vierasta.
Mieheni saa tuosta huolimatta pillua vaikka joka ilta.
Tuli puhéksi niiden kahden Vakkari miehen kanssa että joskus haluaisi vielä enemmän.
Hehän järkkäsivät kavereita mukaan,kun kuulemma kukaan nainen ei pysty ottamaan kun kahdet lastit.
Pidennetty viikonloppu ja mökki.
Mieheni lämmitteli saunaa ja teki ruokaa,minä pidin seuraa miehille makkarissa ja olohuoneessa. Olin pöydän päällä ja tuolilla ja sohvalla useammassa asennossa.
Yksi asia oli sovittu ,lääkärin todistus ette ole tauteja ja yllätyksiä. Halusin lastit pimppiin , jos ei muuta järkevää paikkaa.
Niin se kuitenkin kävi että viidellä miehellä loppui puhti, piti ottaa miehen pillerit avuksi että päästiin kunnialla pidennetty viikonloppu vietettyä.
Pakko kuitenkin sanoa että ne kaksi vakkaria hoitivat mua parhaiten kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nynfo, ja se halu riivaa jatkuvasti. Eteenkin ovulaation aikaan,se kait on arvattavissa.
Mulla on vakkarina kaksi nuorta miestä, joille olen ihan oikeasti panopuuna, joskus kokeiltu jopa sidottuna.
Viikonlopun jälkeen on hetki ettei halua, mutta kun olemme mieheni kans puuhailleet tulee taas se hetki että on saatava enemmän.
Olen nyt 45v ja nyt halut pikkuisen tasoittuneet.Sulla on kyllä hyvä mies, kun ymmärtää ja antaa vapauksia.
Tuli puhéksi niiden kahden Vakkari miehen kanssa että joskus haluaisi vielä enemmän.
Hehän järkkäsivät kavereita mukaan,kun kuulemma kukaan nainen ei pysty ottamaan kun kahdet lastit.
Mieheni lämmitteli saunaa ja teki ruokaa,minä pidin seuraa miehille makkarissa ja olohuoneessa. Olin pöydän päällä ja tuolilla ja sohvalla useammassa asennossa.
Yksi asia oli sovittu ,lääkärin todistus ette ole tauteja ja yllätyksiä. Halusin lastit pimppiin , jos ei muuta järkevää paikkaa.
Niin se kuitenkin kävi että viidellä miehellä loppui puhti, piti ottaa miehen pillerit avuksi että päästiin kunnialla pidennetty viikonloppu vietettyä.
Pakko kuitenkin sanoa että ne kaksi vakkaria hoitivat mua parhaiten kahdestaan.
Miten sinulla paikat kestää tuollaista jyystämistä? Ainakin oma avovaimoni sanoo kun joskus harvoin kolmekin kertaa päivässä harrastetaan seksiä että nyt on paikat sen verran kipeät että väkisin tulee pari päivää sen takia taukoa.
Ymmärrän että harjoitus tekee mestarin mutta eikö silti limakalvot jotenkin kärsi vaikka kuinka liukkaria käyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kuitenkin sanoa että ne kaksi vakkaria hoitivat mua parhaiten kahdestaan.Miten sinulla paikat kestää tuollaista jyystämistä? Ainakin oma avovaimoni sanoo kun joskus harvoin kolmekin kertaa päivässä harrastetaan seksiä että nyt on paikat sen verran kipeät että väkisin tulee pari päivää sen takia taukoa.
Ymmärrän että harjoitus tekee mestarin mutta eikö silti limakalvot jotenkin kärsi vaikka kuinka liukkaria käyttäisi?
Sinä sen sanoit, harjoitus tekee mestarin. Kun joka päivä saa 3-4 yhdyntää ja siihen dildottamiset päälle niin kyllä ne paikat vaan kestää.
Nyt kun kesä lähestyy niin tekeekö nymfomaniasta kärsivillä enemmän mieli seksiä vai onko vuodenajalla mitään väliä?
Nymfomaani on nainen jolla on miehen seksivietti.
Te miehet, jotka toivotte kohtaavanne aidon nymfomaanin, ette todellakaan tiedä mitä toivotte.
Itse olen korkean libidon omaava ja kerran olen kohdannut aidon nymfomaanin. Kestin sitä joten kuten neljä päivää ja silloinkin hän olisi halunnut paljon enemmän ja useammin sekä hoiteli itsensä päivittäin useaan kertaan.
Tuollainen olotila ja elämä on naisen näkökulmasta varmasti aivan hirveää. Itse olin tuolloin 28 v ja nainen 33 v. Hän kertoi, että hänen elämänsä ja olotilansa on ollut tuollaista jo 13 vuotiaasta lähtien, kun murrosikä ja kuukautiset alkoivat. Neljän päivän jälkeen totesin, ettei minusta ole hänen tarpeitaan tyydyttämään ja vaikka avoin suhdekin olisi käynyt minulle, niin silti haluan elämään muutakin sisältöä kuin seksin.
Kuvaavaa lienee, että kävimme esimerkiksi tuon neljän päivän aikana teatterissa ja väliajalla piti käydä vessassa naimassa. Koko esityksen ajan hänen kädet vaelsivat reisilläni ja haarovälissäni, eikä esityksen katsomisesta tullut oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nymfomaani ja minä nain kyllä aina kun tilaisuus sattuu kohdalle. En voi himoilleni mitään. Olen nainut oman mieheni lisäksi muunmuassa eri työkavereiden kanssa lukuisia kertoja ...
Olipa säväyttävä alku, osui ja upposi. Tuon verran minäkin voin tunnustaa. Eikä se ole miehellenikään salaisuus. Hänen, sanokaamme työkavereitaan, kollegoja on silloin tällöin yöpynyt meillä, jopa tarkoituksella, ja vierashuoneessa olemme mieheni suostumuksella ja suosituksella yöllä naineet. Se on jotenkin toisenlaista, en mielelläni sanoisi eläimellistä, mutta sillä tavalla moraalitonta, että antaudun nautintooni täysin. Sen jäljiltä on pitkään yhtä riemukas kuin kiduttava kyltymättömyyden tunne.
Mua kiihoittaa tutustua uusiin ja käydä treffeillä. Kiusoitella jatkoilla ja kokea toisen kiihkoa. Kyllä, pitkällä kaavalla mennään ja mun on saatava. Sänky saa natista kunnolla. En hae parisuhdetta, mutta miestä on saatava ja aika usein. N27
Vaikka kuinka sanotaan että seurustelu nymfomaanin kanssa on hirveää syystä että koko ajan pitää olla harrastamassa seksiä. Kyllä minä sen uskon, mutta olisihan tuo kuitenkin mukava kokea millaista korkean libidon omaavan naisen kanssa olisi seurustella.
Eli nainen joka vaan haluaa ja haluaa seksiä koko ajan ja joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Nymfomaani on nainen jolla on miehen seksivietti.
Niinpä miehet voisivat harrastaa seksiä monta kertaa päivässä useana päivänä viikossa eikä sitä pidetä epänormaalina. Sitten kun nainen haluaa pari kertaa päivässä niin jo ollaan keksimässä kaiken maailman nymfomaani nimityksiä.
Kyllä se on supervoima, kun saa miehen kuin miehen seksillä koukkuun.
Ehkä nymfo, onko se sitä, kun nauttii seksistä ja haluaa kokea sitä päivittäin eikä tyydy yhteen mieheen.
Nymfomaania on tarua. Kukaan nainen ei nyt oikeasti jaksa 3 tai 4 kertaa enempää päivässä ja sitten täytyykin pitää päivän tai kahden tauko ennen kuin seksi taas kiinnostaa. Nimim. kokemusta on
Miehenä kiinnostaisi tavata nymfomaani. Itsellä halut hyrrää koko ajan, vaikka ikää on kertynyt. Puoliso on vaihdevuosien jälkeen haluton ja ei anna käydä muualla, kun kysyin. Neljä viisi kertaa päivässä pitkään oli sessiot jotain 4 kertaa viikkossa. Nyt ei mitään ja se ei ole mukava. Vieraisiin en mene, koska ei ole lupa, mutta nymfomania on siinä mielessä kiinnostava asia, että itse väsyisin luultavasti nopeammin.
Kyllä suomalaiset(kin) naiset seksistä tykkäävät kun on oikea hetki kuukaudesta.
Mutta ongelma vain on se että se on vain kerran kuukaudessa ja silloinkin ehkä vain yhtenä tai kahtena päivänä. Näin se vaan menee.