Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys nymfomaaneille

Vierailija
10.07.2021 |

Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla?
Kuinka usein seksiä pitää saada?
Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät?
Oletko ollut koko ikäsi nymfomaani vai onko se alkanut tietyn ikäisenä.
Entä jos olet ollut niin loppuiko se jonkun iän tai tapauksen vuoksi?
Asiallisia vastauksia kiitos. Minua oikeasti kiinnostaa tietää millainen tuo nymfomania on.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nynfo, ja se halu riivaa jatkuvasti. Eteenkin ovulaation aikaan,se kait on arvattavissa.

Mieheni tietää sen ja on tehnyt ja tekee aina voitavansa.

Lelut on aina vuoteen vierellä, vaan aina se oikea vie halut tiettyyn.

Mulla on vakkarina kaksi nuorta miestä, joille olen ihan oikeasti panopuuna, joskus kokeiltu jopa sidottuna.

Mieheni on mukana ettei tulisi mustasukkaisuutta.

Viikonlopun jälkeen on hetki ettei halua, mutta kun olemme mieheni kans puuhailleet tulee taas se hetki että on saatava enemmän.

Olen nyt 45v ja nyt halut pikkuisen tasoittuneet.

Sulla on kyllä hyvä mies, kun ymmärtää ja antaa vapauksia.

Vierailija
82/119 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka ei ole diagnoosia. Mulle on usein sanottu et oo kyltymätön. Eli nymfi

Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla?

Olen helpohko. Seksiä oon harrastanut yli sadan ihmisen kanssa. En ole kovin uskollinen. Varsinkaan jos olen puutteessa. En käytä leluja itsekseni. Runkkaan muutoin.

Mahdollisimman usein. Kerta päivässä olis ihanteellinen. Aina se ei onnistu. Enkat on 9h putkeen.

Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät?

Periaatteessa aina. Tiettyinä aikoina kuussa enemmän.

Seksistä olen ollut kiinnostunut aina.

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vaikka ei ole diagnoosia. Mulle on usein sanottu et oo kyltymätön. Eli nymfi

Olen helpohko. Seksiä oon harrastanut yli sadan ihmisen kanssa. En ole kovin uskollinen. Varsinkaan jos olen puutteessa. En käytä leluja itsekseni. Runkkaan muutoin.

Mahdollisimman usein. Kerta päivässä olis ihanteellinen. Aina se ei onnistu. Enkat on 9h putkeen.

N39

Kiitos asiallisesta vastauksesta👍😀

Vierailija
84/119 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Tapaisinpa sinut jossakin muuallakin kuin vain täällä keskustelupalstalla anonyyminä sekä haaveissani. Minä kyllä tietäisin mitä kaikkea kivaa voitaisiin yhdessä tehdä😀

Vierailija
85/119 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Miksi tuollaisia naisia sanotaan nymfomaaneiksi jotka haluavat seksiä yhtä usein kuin keskivertomiehet? Miksi miehiä ei kutsuta nymfomaaneiksi koska miestä normaalisti panettaa kaiken aikaa?

Vierailija
86/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saispa kokea tuollaisen naisen.

Sais kerrankin naida pussit tyhjäksi.

Sama täällä..sais kokeilla kauanko omat rahkeet riittäisi..

Voin kertoa, ei ne rahkeet kauan riitä, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa kaikkien panomiesten kunkku.

Itse kestin joten kuten touhussa mukana kolme päivää, mutta tää nymfonainen kyllä hoiteli itsensä muutamaan kertaan noiden päivien aikana. Kolmen päivän jälkeen oli pakko sanoa, ettei paikat kestä kun artisti jo pelkkä kalsareiden pukeminen ja kävely.

Nainen totesi vain kylmän viileästi, että tätä tahtia hänen on saatava aina, joten suostunko avoimeen suhteeseen. Totesin hetken harkittuani, ettei älytön määrä seksiä ole sen arvoista.

Tuo on hyvä muistutus 1½ vuoden takaa.

Moni mies, kuten minäkin, on varmasti haaveillut nymfonaisesta, mutta harvalta sitten kuitenkaan arki sujuisi sellaisen kanssa.

Nymfon kanssa pitäisi käytännössä olla valmis juurikin avoimeen suhteeseen, sillä vaikka kokeilisi huvikäyttömielessä potenssilääkkeitä, niin ei mies määräänsä enempää seksiä jaksa, ennen kuin muna tulee kirjaimellisesti kipeäksi, eikä sen jälkeen tee vähään aikaan mieli. Varsinkin, jos seksi hyvin on panemiskeskeistä (ja sitähän se ainakin minun kanssa on)

Yhden tai kahden yön baarituttavuutena nymfomaani olisi epäilemättä huippusaalis, mutta siihen se jäisikin.

(Onpa muuten yllättävän asiallisena pysynyt tämä ketju.)

Vierailija
87/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saispa kokea tuollaisen naisen.

Sais kerrankin naida pussit tyhjäksi.

Sama täällä..sais kokeilla kauanko omat rahkeet riittäisi..

Voin kertoa, ei ne rahkeet kauan riitä, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa kaikkien panomiesten kunkku.

Itse kestin joten kuten touhussa mukana kolme päivää, mutta tää nymfonainen kyllä hoiteli itsensä muutamaan kertaan noiden päivien aikana. Kolmen päivän jälkeen oli pakko sanoa, ettei paikat kestä kun artisti jo pelkkä kalsareiden pukeminen ja kävely.

Nainen totesi vain kylmän viileästi, että tätä tahtia hänen on saatava aina, joten suostunko avoimeen suhteeseen. Totesin hetken harkittuani, ettei älytön määrä seksiä ole sen arvoista.

Tuo on hyvä muistutus 1½ vuoden takaa.

Moni mies, kuten minäkin, on varmasti haaveillut nymfonaisesta, mutta harvalta sitten kuitenkaan arki sujuisi sellaisen kanssa.

Nymfon kanssa pitäisi käytännössä olla valmis juurikin avoimeen suhteeseen, sillä vaikka kokeilisi huvikäyttömielessä potenssilääkkeitä, niin ei mies määräänsä enempää seksiä jaksa, ennen kuin muna tulee kirjaimellisesti kipeäksi, eikä sen jälkeen tee vähään aikaan mieli. Varsinkin, jos seksi hyvin on panemiskeskeistä (ja sitähän se ainakin minun kanssa on)

Yhden tai kahden yön baarituttavuutena nymfomaani olisi epäilemättä huippusaalis, mutta siihen se jäisikin.

(Onpa muuten yllättävän asiallisena pysynyt tämä ketju.)

Vai panokeskeistä...et olis kummoinen saalis naiselle sitten.

Vierailija
88/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan ihan jokapäivä, monastikkin. Kyllä mun mies jaksaa eikä tee heikkookaan. Panee siis jokapäivä, ja sitten hoitelee minut muutoin vielä monasti päivän aikaan.

Meillä ihan normia vuoskaudet.

Vierailija
89/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt vaan uskoa, että jos nainen ajattelee seksiä lähes kokoajan tai ainakin monta kertaa päivässä, jos hän tarvitsee aamu, päivä ja iltaorkut päivittäin sekä tarvitsee päivittäin pitkää yhdyntää pilluunsa jotta tulee edes vähän tyydytettyä niin kyseessä on hyperseksuaalisuus joka on MT-sairaus siinä missä muutkin päävammat. Ei ole normaalia, että sitä tussua pitää päivittäin hoonata tunteja eikä sekään auta poistamaan pnetusta. Silloin on kyseessä neurologinen ja/tai psykologinen ongelma.

Vierailija
90/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa olenko nymfo. Todella halukas olen, mielellään vähintään pari kertaa päivässä seksiä.

En ole ikinä pettänyt ja muutama pitkä parisuhde on takana.

ONS ei juurikaan tyydytä eli niitä en niinkään harrasta, mutta silloin kun niitä on ollut olen tuntenut vahvaa vetoa miestä kohtaan. Tällä hetkellä olen sinkku ja tällä hetkellä edellisestä seksikerrasta on useampi viikko ja ajattelenkin seksiä melkein kokoajan. Parisuhteen haluaisin miehen kanssa, jonka kanssa muutoinkin jutut luistaa ja seksiäkin olisi paljon.

Omat halut alkoivat voimistua vielä lisää siitä 25-vuotiaasta. Eivät ole miehet valittaneet, parisuhteet ovat kaatuneet muihin juttuihin. En muista, että olisin ainakaan viimeiseen 10 vuoteen parisuhteessa ollessani kieltäytynyt seksistä, jos kumppanini on ehdottanut. En myöskään enää alkaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka haluaa seksiä harvoin.

Vierailija
91/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha , jos mies haluaa paljon seksiä on se "terve mies" - jos nainen, on MT potilas.

Vierailija
92/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nymfomanian määritelmään vielä riitä vielä se, että haluaa joka päivä seksiä. Eiköhän merkittävä osa nuorista ihmisistä halua ja pystyy joka päivä seksiin.

Tuolla ketjun alkupäässä on sen sijaan jo ihan uskottavia kuvauksia nymfomaniasta. Kysehän on siitä, että pitäisi joka päivä olla valmis hommiin 3-5 kertaa tai enemmän (jos ei panemalla, niin muuten), jotta naisen halut täyttyvät. Kyllä silloin voidaan puhua jo varmuudella jälkimmäisen nymfomaniasta. Miehillä tuota on hankalampi määrittää, koska muna ei pysy kuitenkaan halujen mukana, kun äärirajoille mennään.

Siihen en ota kantaa onko tuo mikään sairaus tai edes haitta. Luulisi kuitenkin, ettei se ihan harmitonta ole, jos sairaslomia on pakko ottaa jatkuvan panetuksen takia (sellaisiakin esimerkkejä tuolla on).

Vierailija
93/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha , jos mies haluaa paljon seksiä on se "terve mies" - jos nainen, on MT potilas.

Kyllä se on molemmilla sukupuolilla sairaus jos seksi on mielessä lähes kokoajan ja niitä orgasmeja pitää saada useita joka päivän. Mekaanisesti kullia / pillua pitää hieroa pitkiä aikoja ja silti panetus laantuu vain hetkeksi. Kyllä se on hyperseksuaalisuutta molemmilla sukupuolilla eikä tuollainen ihminen kykene olemaan esim. täysipainoinen vanhempi sillä panemisen tarve hallitsee elämää.

En myöskään luottaisi naiseen kumppanina jos tällä on ihan kyltymätön tarve saada päivittäin melaa ja siementä sisäänsä.

Vierailija
94/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on molemmilla sukupuolilla sairaus jos seksi on mielessä lähes kokoajan ja niitä orgasmeja pitää saada useita joka päivän. Mekaanisesti kullia / pillua pitää hieroa pitkiä aikoja ja silti panetus laantuu vain hetkeksi. Kyllä se on hyperseksuaalisuutta molemmilla sukupuolilla eikä tuollainen ihminen kykene olemaan esim. täysipainoinen vanhempi sillä panemisen tarve hallitsee elämää.

En myöskään luottaisi naiseen kumppanina jos tällä on ihan kyltymätön tarve saada päivittäin melaa ja siementä sisäänsä.

Vaikka meillä seksiä jokapäivä, ja useastikkin, olen ollut ihan hyvä  äiti, lapset koulutettu ja vakiviroissaan. Ei sitä kukaan ulkopuolinen tiedä, miten meillä on seksiä tosi paljon.

Ja mitä tulee uskollisuuteen, olen sitä ollut myös, eikä tee heikkoakaan. Mutta meitä natsannut, kun olemme molemmat samanlaisia.

Vierailija
95/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka meillä seksiä jokapäivä, ja useastikkin, olen ollut ihan hyvä  äiti, lapset koulutettu ja vakiviroissaan. Ei sitä kukaan ulkopuolinen tiedä, miten meillä on seksiä tosi paljon.

Ja mitä tulee uskollisuuteen, olen sitä ollut myös, eikä tee heikkoakaan. Mutta meitä natsannut, kun olemme molemmat samanlaisia.

"Mitä tulee uskollisuuteen, olen sitä ollut"

Mutta miehesi tunnetusti ei.

Vierailija
96/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko vastata, vaikka ei ole diagnoosia? Ilmeisesti jonkinasteinen nymfomania on, kun täällä ei koskaan meinata uskoa, kun kerron, kuinka usein hankin orgasmeja.

Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla? - Olen aina ollut uskollinen, ja hyvin, hyvin nirso. Neitsyys meni 22-vuotiaana, kun vasta silloin tapasin riittävän kiinnostavan henkilön. Seksipartnereita kertynyt 3, kunkin kanssa parisuhde (lyhyin 2,5 vuotta). Kun kumppani ei jaksa (eikä millään voisikaan jaksaa niin paljoa kuin tarvitsen), tyydytän itseni sormin. Leluja en enää käytä, koska koin niiden heikentävän sitä nautintoa, jonka saan sormista.

Kuinka usein seksiä pitää saada? - Ei minulle ole mitään "seksiä pitää saada". Jos kumppani ei halua, ei minun "pidä saada seksiä" ollenkaan, ja sitten hoitelen itseni. Jos taasen mietitään, kuinka usein orgasmeja pitää saada, niin joka päivä monta. Kumppani mukana tai ei, miten hän ikinä haluaakaan. Ihannetilanteessa fantasiamaailmassa en mitään muuta tekisikään kuin rakastelisi, mutta se ei ole realistista. Sen verran on kumppanilla jo ikää, ettei pysty useampaan kertaan kuin kolmesti päivässä, ja sitäkin tosi, tosi harvoin. Kaksikin alkaa olla jo harvinaista. Parhaimmillaan pystyi kuuteen kertaan päivässä. Siis erillisiin panoihin, joiden välissä tehtiin jotakin ihan muuta. Miehet on eri tavalla rakennettu.

Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät? - On käytännössä koko ajan mielessä. Ovulaation aikaan ja varsinkin jos osuu hypomaniajakso samaan, niin himo on ääretön. Selvästi suurin osa ajatuksistani liittyy seksiin. Masturboin myös työpäivän aikana.

Oletko ollut koko ikäsi nymfomaani vai onko se alkanut tietyn ikäisenä. - Aloitin masturboimisen viisivuotiaana, ja siitä lähtien olen hankkinut päivittäin monta orgasmia. Ja jos joku miettii niin ei, mitään traumaattista ei tapahtunut. Löysin vain klitorikseni.

Entä jos olet ollut niin loppuiko se jonkun iän tai tapauksen vuoksi? - En usko, että voisin muuta olla, kun olen aina ollut tällainen, enkä näe itsessäni sellaista vikaa, jonka vuoksi yrittäisin olla mitään muuta.

Tuon takia muslimit leikkaavat naisilta jo nuorena klitoriksen pois, eli ympärileikkaus suoritetaan, koska ei kukaan jaksa tuollaisia hulluja nymfomaaneja.

Vierailija
97/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasittavan kuuloista. Miehenä panen mieluummin sen kolme kertaa viikossa keskimäärin naista, ja yhdyntä kestää normaalisti sen 45-60 minuuttia. Nuo monta kertaa päivässä panevat ovat selvästi jotain 5-15 minuutin pikamunia.

Vierailija
98/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan ihan jokapäivä, monastikkin. Kyllä mun mies jaksaa eikä tee heikkookaan. Panee siis jokapäivä, ja sitten hoitelee minut muutoin vielä monasti päivän aikaan.

Taidatte olla työttömiä kun kerkeätte monta kertaa joka päivä panemaan. Missä välissä käytte kaupassa ja tapaatte ystäviä?

Vierailija
99/119 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla työttömiä kun kerkeätte monta kertaa joka päivä panemaan. Missä välissä käytte kaupassa ja tapaatte ystäviä?

Maksamme veroja PALJON, ei todellakaan saada tukia.

Miten ihmeessä tämä ede seksiin liitetään? Meillä on asiat ok...

Vierailija
100/119 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mukava tavata edes kerran tuollainen hyperseksuaalinen nainen.

Olisi se tosi mahtavaa jos ja kun toinen nauttisi eikä pitäisi seksiä pakkopullana niin kuin useimmat suomalaiset naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä