Kysymys nymfomaaneille
Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla?
Kuinka usein seksiä pitää saada?
Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät?
Oletko ollut koko ikäsi nymfomaani vai onko se alkanut tietyn ikäisenä.
Entä jos olet ollut niin loppuiko se jonkun iän tai tapauksen vuoksi?
Asiallisia vastauksia kiitos. Minua oikeasti kiinnostaa tietää millainen tuo nymfomania on.
Kommentit (119)
Hyviä ja kiinnostavia kuvauksia.
Miksi paljon haluava nainen olisi sairas mieleltään, nymfomaani?
Vierailija kirjoitti:
Miksi paljon haluava nainen olisi sairas mieleltään, nymfomaani?
Paljon haluava ei olekkaan muiden kuin miesten mielestä outo, paha ja nimiteltävä. Onhan se tälläkin palstalla nähty.
ITSE nautin kovasti aina vaan. sekis on tehty lahjana naiselle ja miehelle. Siitä pitää ja saa nauttia!
Olen nainen joka tarvitsee orkun.
Joskus se on tiukassa joskus ei.
Kun oikein kiihottuu ja halut on kohdillaan niin mikään ei riitä.
Olen onnellisesti naimisissa, ja mieheni on todella ihana.
Katselee pää kallellaan kun leikin leluillani. Joskus käyttääkin leluja minussa, ja luvannut ettei pyynnöstäni lopeta.
En tiedä miksi mutta olen hyvin monesti ajautunut kimppaan.
Viisi on ollut isoin kimppa ni, ja pakko sanoa että oli parasta sexiä mitä olen saanut.
Ei siinä ollut hetken rauhaa, sain.
Ja kun pojat tekivät loppuun niin sain hurjan määrän orkkuja.
Kimppoje jälkee tuntui että pitää vaan saada lisää ja lisää.
Joskus piti sopia heti uusinta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen joka tarvitsee orkun.
Joskus se on tiukassa joskus ei.
Kun oikein kiihottuu ja halut on kohdillaan niin mikään ei riitä.
Olen onnellisesti naimisissa, ja mieheni on todella ihana.
Katselee pää kallellaan kun leikin leluillani. Joskus käyttääkin leluja minussa, ja luvannut ettei pyynnöstäni lopeta.
En tiedä miksi mutta olen hyvin monesti ajautunut kimppaan.
Viisi on ollut isoin kimppa ni, ja pakko sanoa että oli parasta sexiä mitä olen saanut.
Ei siinä ollut hetken rauhaa, sain.
Ja kun pojat tekivät loppuun niin sain hurjan määrän orkkuja.
Kimppoje jälkee tuntui että pitää vaan saada lisää ja lisää.
Joskus piti sopia heti uusinta.
Kehtaatko leikkiä leluilla miehesi nähden? Miten se tapahtuu? Niinkö että miehesi katsoo Tv:tä ja sinä vaan alat yht äkkiä sauvomaan vieressä vai menetkö makkariin jonne mihesi ken ties äänien perusteella tulee? Oikeasti kiinnostaa ja siksi toivon vastausta.
Pakko saada päivittäin ainakin pari kertaa, usein omin sormin. muutun vittumaiseksi jos en saa. Sinkkuna oli hieman jo ongelma, mut tinder pelasti. Useita hyviä vakkareita piti olla et sain pääni pidettyä kasassa. Sen myös huomasin et moni mies ei ymmärrä et seksi voi olla muutakin kun panemista.
Minä tarvitsen monta orgasmia päivässä, ihan jokapäivä. Onneksi mies antaakin päivittäin.
ainakin kerran tai kaksi päivässä haluan saada.
Sama täällä, vähintäänkin kerran päivässä on saatava orgasmi. Useimmiten aamulla ja illemmalla, välillä myös päiväsaikaan etenkin nyt etätyön aikana. Olen aina ollut halukas ja vähän koukussa kai siihen orkkuun ja seksistä saamaani hyvänolon tunteeseen. Tarvitsen siihen kyllä useimmiten miestä ja kosketusta varalollani, muuten jää vähän 'vajaaksi' nautinto. Työmatkat ovat olleet ns vaikeimpia ja niissä on tullut vähän oltua 'lainassakin'.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli kuuskymppinen, ja jokapäivä saan paljon orgasmeja, niitä antaa sekä mies että satisfyeri. 10 tai jotain siellämain alkaa olla maksimi. En yhtään tunne häpeää, miksi tuntisin. Olen onnellinen nainen.
Niinpä mitä häpeämistä tuossa on? Joku tykkää kun hartioita hierotaan joku toinen taas tykkää orgasmeista.
En ole nymfomaani, mutta tykkään kyllä paljon seksistä. En harrasta yhden illan juttuja, mulla on takana kaksi parisuhdetta ja kolmas menossa. Entinen mies sanoi, että olen halukkain nainen, kenet tietää. Mutta verrattuna näihin vastauksiin täällä, ei omat haluni ole mitään niihin nähden.
Parisuhteessa joudun kyllä aina elämään seksin puutteessa. Luulen, että haluan seksiä enemmän kuin mieheni. Pystyn kyllä pärjäämään, kun on niin paljon muutakin elämässä. Ihannetilanteessa voisin harrastaa seksiä koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli kuuskymppinen, ja jokapäivä saan paljon orgasmeja, niitä antaa sekä mies että satisfyeri. 10 tai jotain siellämain alkaa olla maksimi. En yhtään tunne häpeää, miksi tuntisin. Olen onnellinen nainen.
Niinpä mitä häpeämistä tuossa on? Joku tykkää kun hartioita hierotaan joku toinen taas tykkää orgasmeista.
Eilen sain ehkä 7 kertaa..jäi hiukan vajaaksi. Mutta mies joi viiniä, joten himoa jäi. Aamulla sitten sain ennen seitsemää jo 2. Oneksi mies tosiaan osaa naida osissa, eli passaa ja jatkaa sitten. taas. Tämä on himokkaalle naiselle paras mies.
Taas tykyttää pillussa kun ajattelenkin!
Vierailija kirjoitti:
Minä haluanmyös jokapäivä ja useasti. Jos en saa tyydytän itseäni, parhaimmillaan kai 10 kertaa, vaikka olisin miehenikin kanssa ollut.
Tuntuu, että pahentunut nuoruusvuosistani, ehkä kun tajunnut, että seksi ON SALLITTUA MYÖS NAISELLE!
Ei ole estoja ja seksi on hyvää mieheni kanssa.
Ymmärsinkö oikein, että vaikka harrastaisit miehesi kanssa seksiä päivittäin, niin sen lisäksi tyydytät 10 kertaa itseäsi? Kerkeätkö tekemään mitään muuta kuin harrastaa tai miettiä seksiä? Hallitseeko seksi tai sen ajatteleminen elämääsi etkä saa koskaan tarpeeksi tyydytystä? Jos vastaus noihin on kyllä, niin kyse voi olla seksiaddiktiosta johon on olemassa apua. Jos addiktiosi ei aiheuta mitään ongelmia ihmissuhteisiin, työssäkäyntiin tai muuhun elämään, niin nauti vapaasti.
Muistisairailla ja Parkinsonpotilailla hyperseksuaalisuus on hyvin tavallista eli kun puhutaan siitä, että pannaan pönttö sekaisin läheltä liippaa. Tervemenoa!
Vierailija kirjoitti:
En ole nymfomaani, mutta tykkään kyllä paljon seksistä. En harrasta yhden illan juttuja, mulla on takana kaksi parisuhdetta ja kolmas menossa. Entinen mies sanoi, että olen halukkain nainen, kenet tietää. Mutta verrattuna näihin vastauksiin täällä, ei omat haluni ole mitään niihin nähden.
Parisuhteessa joudun kyllä aina elämään seksin puutteessa. Luulen, että haluan seksiä enemmän kuin mieheni. Pystyn kyllä pärjäämään, kun on niin paljon muutakin elämässä. Ihannetilanteessa voisin harrastaa seksiä koko päivän.
Kumpa tapaisin joskus kaltaisesi. Kuulostat ihanalta.
Ei ole diagnoosia, mutta olen saanut 3-10 orgasmia päivässä, joka ikinen päivä viimeisen 15 vuoden ajan. Olen nyt 33v. Tiedän sen koska kaverit toivat dildon 18v lahjaksi ja siitä se alkoi. Olin tietty harrastanut seksiä ja itsetyydytystä päivittäin, mutta en niin paljoa kuin tuon jälkeen. Aluksi tyydytin itseni heti aamulla, koulun jälkeen ja illalla kerran / pari. Vähitellen hankin uusia leluja ja oli poikaystäviäkin. Sama rytmi jatkui kuitenkin ja oikeat panot noiden välissä olivat vain hyvä lisä.
Jäin kiinni itsetyydytyksestä vähän väliä, sillä en pysty, en välitä enkä edes halua keskeyttää kun on menty tietyn pisteen yli. On ihan sama vaikka koko suku astuisi ovesta sisään, niin minä jatkaisin loppuun. Sen jälkeenntietty tulisi morkkis, niinkuin on kiinni jäädessä poikakavereille tullutkin. Osa on tietty vain kiihottuneita asiasta ja ovat kannystaneet jatkamaan ja kertoneet että voin aivan hyvin tehdä sitä heidän nähdensä. Isa on loukkaantunut kun luulevat etteivät riitä minulle.
Nykyään omistan kaikki mahdolliset lelut ja lisäksi minulla on kaksi vaki hlöä tyydyttämässä minua aina kun heille sopii. Siltikin aamu, päivä ja ilta itsetyydytykset jatkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluanmyös jokapäivä ja useasti. Jos en saa tyydytän itseäni, parhaimmillaan kai 10 kertaa, vaikka olisin miehenikin kanssa ollut.
Tuntuu, että pahentunut nuoruusvuosistani, ehkä kun tajunnut, että seksi ON SALLITTUA MYÖS NAISELLE!
Ei ole estoja ja seksi on hyvää mieheni kanssa.
Ymmärsinkö oikein, että vaikka harrastaisit miehesi kanssa seksiä päivittäin, niin sen lisäksi tyydytät 10 kertaa itseäsi? Kerkeätkö tekemään mitään muuta kuin harrastaa tai miettiä seksiä? Hallitseeko seksi tai sen ajatteleminen elämääsi etkä saa koskaan tarpeeksi tyydytystä? Jos vastaus noihin on kyllä, niin kyse voi olla seksiaddiktiosta johon on olemassa apua. Jos addiktiosi ei aiheuta mitään ongelmia ihmissuhteisiin, työssäkäyntiin tai muuhun elämään, niin nauti vapaasti.
Mies on alkanut pitää almanakassa tukkimiehen kirjanpitoa saanneistani. Enkka vielä kokeilematta. Pitkälti jotai 20 olis takuuulla. Mutta tosaiaan tehtävä välillä muutakin. Ja kalua saa aina kun haluan, melkein. Pakkomiellettäei silti ole, mutta kun on mahdollisuus niin miksipäei.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole diagnoosia, mutta olen saanut 3-10 orgasmia päivässä, joka ikinen päivä viimeisen 15 vuoden ajan. Olen nyt 33v. Tiedän sen koska kaverit toivat dildon 18v lahjaksi ja siitä se alkoi. Olin tietty harrastanut seksiä ja itsetyydytystä päivittäin, mutta en niin paljoa kuin tuon jälkeen. Aluksi tyydytin itseni heti aamulla, koulun jälkeen ja illalla kerran / pari. Vähitellen hankin uusia leluja ja oli poikaystäviäkin. Sama rytmi jatkui kuitenkin ja oikeat panot noiden välissä olivat vain hyvä lisä.
Jäin kiinni itsetyydytyksestä vähän väliä, sillä en pysty, en välitä enkä edes halua keskeyttää kun on menty tietyn pisteen yli. On ihan sama vaikka koko suku astuisi ovesta sisään, niin minä jatkaisin loppuun. Sen jälkeenntietty tulisi morkkis, niinkuin on kiinni jäädessä poikakavereille tullutkin. Osa on tietty vain kiihottuneita asiasta ja ovat kannystaneet jatkamaan ja kertoneet että voin aivan hyvin tehdä sitä heidän nähdensä. Isa on loukkaantunut kun luulevat etteivät riitä minulle.
Nykyään omistan kaikki mahdolliset lelut ja lisäksi minulla on kaksi vaki hlöä tyydyttämässä minua aina kun heille sopii. Siltikin aamu, päivä ja ilta itsetyydytykset jatkuvat.
Voi kumpa tapaisin kaltaisesi naisen joskus.
Kaikki riippuvuudet kertovat siitä, että jotain psyykkistä/henkistä on jäänyt ilman lapsuudessa. Usein nämä johtavat elämänhallinta ongelmiin ja vahingoittavat itseä ja lähimmäisiä, jos on esm. perhettä.