Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys nymfomaaneille

Vierailija
10.07.2021 |

Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla?
Kuinka usein seksiä pitää saada?
Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät?
Oletko ollut koko ikäsi nymfomaani vai onko se alkanut tietyn ikäisenä.
Entä jos olet ollut niin loppuiko se jonkun iän tai tapauksen vuoksi?
Asiallisia vastauksia kiitos. Minua oikeasti kiinnostaa tietää millainen tuo nymfomania on.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vastata, vaikka ei ole diagnoosia? Ilmeisesti jonkinasteinen nymfomania on, kun täällä ei koskaan meinata uskoa, kun kerron, kuinka usein hankin orgasmeja.

Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla? - Olen aina ollut uskollinen, ja hyvin, hyvin nirso. Neitsyys meni 22-vuotiaana, kun vasta silloin tapasin riittävän kiinnostavan henkilön. Seksipartnereita kertynyt 3, kunkin kanssa parisuhde (lyhyin 2,5 vuotta). Kun kumppani ei jaksa (eikä millään voisikaan jaksaa niin paljoa kuin tarvitsen), tyydytän itseni sormin. Leluja en enää käytä, koska koin niiden heikentävän sitä nautintoa, jonka saan sormista.

Kuinka usein seksiä pitää saada? - Ei minulle ole mitään "seksiä pitää saada". Jos kumppani ei halua, ei minun "pidä saada seksiä" ollenkaan, ja sitten hoitelen itseni. Jos taasen mietitään, kuinka usein orgasmeja pitää saada, niin joka päivä monta. Kumppani mukana tai ei, miten hän ikinä haluaakaan. Ihannetilanteessa fantasiamaailmassa en mitään muuta tekisikään kuin rakastelisi, mutta se ei ole realistista. Sen verran on kumppanilla jo ikää, ettei pysty useampaan kertaan kuin kolmesti päivässä, ja sitäkin tosi, tosi harvoin. Kaksikin alkaa olla jo harvinaista. Parhaimmillaan pystyi kuuteen kertaan päivässä. Siis erillisiin panoihin, joiden välissä tehtiin jotakin ihan muuta. Miehet on eri tavalla rakennettu.

Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät? - On käytännössä koko ajan mielessä. Ovulaation aikaan ja varsinkin jos osuu hypomaniajakso samaan, niin himo on ääretön. Selvästi suurin osa ajatuksistani liittyy seksiin. Masturboin myös työpäivän aikana.

Oletko ollut koko ikäsi nymfomaani vai onko se alkanut tietyn ikäisenä. - Aloitin masturboimisen viisivuotiaana, ja siitä lähtien olen hankkinut päivittäin monta orgasmia. Ja jos joku miettii niin ei, mitään traumaattista ei tapahtunut. Löysin vain klitorikseni.

Entä jos olet ollut niin loppuiko se jonkun iän tai tapauksen vuoksi? - En usko, että voisin muuta olla, kun olen aina ollut tällainen, enkä näe itsessäni sellaista vikaa, jonka vuoksi yrittäisin olla mitään muuta.

Vierailija
2/119 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret kiitokset asiallisesta vastauksesta.

Olisiko joku muukin joka voisi kommentoida.

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla rehellinen vastaus. Olen ollut salasuhteessa avoliitossa asuvan mielestäni nymfomaaniksi luokiteltavan kolmikymppisen naisen kanssa. Niin kauan aina touhuttiin. kun aika loppui tai vehkeeni alkoi aristaa. Tyypillisesti nainen sai 5-15 orkkua ja minä yhdestä kolmeen. Joka oli minun rajani, hänen rajansa jäi selvittämättä.

Vierailija
4/119 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluanmyös jokapäivä ja useasti. Jos en saa tyydytän itseäni, parhaimmillaan kai 10 kertaa, vaikka olisin miehenikin kanssa ollut.

Tuntuu, että pahentunut nuoruusvuosistani, ehkä kun tajunnut, että seksi ON SALLITTUA MYÖS NAISELLE!

Ei ole estoja ja seksi on hyvää mieheni kanssa.

Vierailija
5/119 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todettu, lääkityskin saatavilla, mutta en käytä koska ne latistavat muutkin tunteet. Minulla ei ole vakituista kumppania, mutta ns. vakihoitoja useampiakin. Ei niiden luona kuitenkaan 3-5 kertaa päivässä voi rampata,mjoten kaikenlaiset lelut ovat ahkerassa käytössä. Viimeisimpana hankin Sybian satulavibran. Seksi on siis mielessä käytännössä aina ja se kyllä haittaa elämää. Aikaa kuluu tunteja päivässä tähän, joten jää paljon muuta tekemättä.

Ja kyllä, aiia usein ravintolasta tarttuu mukaan ns. yhden illan hoito.

Vierailija
6/119 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nynfo, ja se halu riivaa jatkuvasti. Eteenkin ovulaation aikaan,se kait on arvattavissa.

Mieheni tietää sen ja on tehnyt ja tekee aina voitavansa.

Lelut on aina vuoteen vierellä, vaan aina se oikea vie halut tiettyyn.

Mulla on vakkarina kaksi nuorta miestä, joille olen ihan oikeasti panopuuna, joskus kokeiltu jopa sidottuna.

Mieheni on mukana ettei tulisi mustasukkaisuutta.

Viikonlopun jälkeen on hetki ettei halua, mutta kun olemme mieheni kans puuhailleet tulee taas se hetki että on saatava enemmän.

Olen nyt 45v ja nyt halut pikkuisen tasoittuneet.

Vierailija
7/119 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa kokea tuollaisen naisen.

Sais kerrankin naida pussit tyhjäksi.

Vierailija
8/119 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä..sais kokeilla kauanko omat rahkeet riittäisi..

Vierailija
9/119 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko vastata, vaikka ei ole diagnoosia? Ilmeisesti jonkinasteinen nymfomania on, kun täällä ei koskaan meinata uskoa, kun kerron, kuinka usein hankin orgasmeja.

Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla? - Olen aina ollut uskollinen, ja hyvin, hyvin nirso. Neitsyys meni 22-vuotiaana, kun vasta silloin tapasin riittävän kiinnostavan henkilön. Seksipartnereita kertynyt 3, kunkin kanssa parisuhde (lyhyin 2,5 vuotta). Kun kumppani ei jaksa (eikä millään voisikaan jaksaa niin paljoa kuin tarvitsen), tyydytän itseni sormin. Leluja en enää käytä, koska koin niiden heikentävän sitä nautintoa, jonka saan sormista.

Kuinka usein seksiä pitää saada? - Ei minulle ole mitään "seksiä pitää saada". Jos kumppani ei halua, ei minun "pidä saada seksiä" ollenkaan, ja sitten hoitelen itseni. Jos taasen mietitään, kuinka usein orgasmeja pitää saada, niin joka päivä monta. Kumppani mukana tai ei, miten hän ikinä haluaakaan. Ihannetilanteessa fantasiamaailmassa en mitään muuta tekisikään kuin rakastelisi, mutta se ei ole realistista. Sen verran on kumppanilla jo ikää, ettei pysty useampaan kertaan kuin kolmesti päivässä, ja sitäkin tosi, tosi harvoin. Kaksikin alkaa olla jo harvinaista. Parhaimmillaan pystyi kuuteen kertaan päivässä. Siis erillisiin panoihin, joiden välissä tehtiin jotakin ihan muuta. Miehet on eri tavalla rakennettu.

Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät? - On käytännössä koko ajan mielessä. Ovulaation aikaan ja varsinkin jos osuu hypomaniajakso samaan, niin himo on ääretön. Selvästi suurin osa ajatuksistani liittyy seksiin. Masturboin myös työpäivän aikana.

Oletko ollut koko ikäsi nymfomaani vai onko se alkanut tietyn ikäisenä. - Aloitin masturboimisen viisivuotiaana, ja siitä lähtien olen hankkinut päivittäin monta orgasmia. Ja jos joku miettii niin ei, mitään traumaattista ei tapahtunut. Löysin vain klitorikseni.

Entä jos olet ollut niin loppuiko se jonkun iän tai tapauksen vuoksi? - En usko, että voisin muuta olla, kun olen aina ollut tällainen, enkä näe itsessäni sellaista vikaa, jonka vuoksi yrittäisin olla mitään muuta.

Voihan vitalis, ihan täysi unelma nainen

Vierailija
10/119 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
11/119 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nynfo, ja se halu riivaa jatkuvasti. Eteenkin ovulaation aikaan,se kait on arvattavissa.

Mieheni tietää sen ja on tehnyt ja tekee aina voitavansa.

Lelut on aina vuoteen vierellä, vaan aina se oikea vie halut tiettyyn.

Mulla on vakkarina kaksi nuorta miestä, joille olen ihan oikeasti panopuuna, joskus kokeiltu jopa sidottuna.

Mieheni on mukana ettei tulisi mustasukkaisuutta.

Viikonlopun jälkeen on hetki ettei halua, mutta kun olemme mieheni kans puuhailleet tulee taas se hetki että on saatava enemmän.

Olen nyt 45v ja nyt halut pikkuisen tasoittuneet.

Haittaako halut normaalia työpäivää?

Mitä teet työksesi ja pitääkö käydä tyydyttämässä itsesi työpäivän aikana vessassa?

Jos pitää niin sormillako sen teet vai onko joku lelu mukana?

Vierailija
12/119 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nymfo?

Minä olen saanut sen käsityksen, että nymfomaani on seksiriippuvainen nainen eikä vain nainen, jolla on korkea libido?

Itselläni on korkea libido, eli rikas mielikuvitukseni syöttää jatkuvasti eroottista materiaalia päähäni, kiihotun helposti ihan visuaalisistakin ärsykkeistä ja masturboin yleensä pari-kolme kertaa päivässä.

Ei minulla kuitenkaan ole mitään seksiriippuvuutta, vaan olen ollut välillä monta vuottakin ilman seksiä, koska ei vain ole tullut sopivaa miestä vastaan.

Olen kyllä ns. helppo, eli voin mennä vaikka samantien sänkyyn kun tapaan kiihottavan miehen, mutta sellaisia vaan tulee vastaan niin kovin harvoin.

Esim. 2017-2020 olin kokonaan ilman seksiä, kunnes sitten tapasin jatkoilla tuntemattoman, v t u n söpön ja kuuman miehen, vein sen kotiini ja noustiin sängystä seuraavana iltana klo 18 (nukuttiin välillä pari tuntia).

Vierailija
13/119 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joskus mentävä vessaan,minulla on aina sellainen pikku apulainen mukana käsilaukussa.

Mökillä on joskus japanilaiset Tanssi housut jalassa kun ei tarvitse katsella seläntaakse.

Mieheni joskus käyttää hyväksi mua silloin. Tanssittaa mua tain muuten pitää mua liikkeessä.

Joskus on niin voimakas että meinaa ajantaju karata.

Sama kohtalo on kun olen vakkareiden vieras. Silloin helpottaa hetkeksi kun saa useammalta mieheltä.

Vierailija
14/119 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helpponakki...rouvakin vielä.

Vierailija
15/119 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia kertomuksia. Olen itse miehenä ollut aina kova runkkaamaan, mutta en ole koskaan ollut sellaisen naisen kanssa, kuten yllä kuvattu. Olen jo yli 40-v. Epäilen, että menen hautaan ilman kokemusta vapaan ja villin nymfomaanin kanssa. Olen ollut läpi aikuiselämäni enemmän tai vähemmän masentunut. Luulen, että yksi syy on siinä, etten ole löytänyt sukulaissieluista naista. Seksuaalisesti en ole koskaan saanut tyydytystä, jonka ehkä voisin saada tuollaisen nymfomaaninaisen kanssa. Haluaisin katsella vieressä, kun toinen tyydyttää itseään ja ehkä runkata samalla, tutkia toisen seksuaalisuutta. Tuo yhtenä esimerkkinä.

Vierailija
16/119 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nymfo?

Minä olen saanut sen käsityksen, että nymfomaani on seksiriippuvainen nainen eikä vain nainen, jolla on korkea libido?

Itselläni on korkea libido, eli rikas mielikuvitukseni syöttää jatkuvasti eroottista materiaalia päähäni, kiihotun helposti ihan visuaalisistakin ärsykkeistä ja masturboin yleensä pari-kolme kertaa päivässä.

Ei minulla kuitenkaan ole mitään seksiriippuvuutta, vaan olen ollut välillä monta vuottakin ilman seksiä, koska ei vain ole tullut sopivaa miestä vastaan.

Olen kyllä ns. helppo, eli voin mennä vaikka samantien sänkyyn kun tapaan kiihottavan miehen, mutta sellaisia vaan tulee vastaan niin kovin harvoin.

Esim. 2017-2020 olin kokonaan ilman seksiä, kunnes sitten tapasin jatkoilla tuntemattoman, v t u n söpön ja kuuman miehen, vein sen kotiini ja noustiin sängystä seuraavana iltana klo 18 (nukuttiin välillä pari tuntia).

Sama käsitys minullakin on että Nymfolla on seksistä pakkomielle.

Vierailija
17/119 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa olen uskollinen. Sinkkuna melko helppo. Naiselta kuullut älä enää ihan oikeasti. Paikat on jo niin hellinä.

Vierailija
18/119 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis olekaan nymfo, sillä seksi ei ole minulle pakkomielle. Mutta kun saan miehen sänkyyn, haluan jatkaa lähes loputtomiin. Saan noin 3-10 minuuttia kestävän orkun puolen tunnin välein, mutta mies ei saa keskeyttää välillä. Suuhoito on minusta keskeyttämistä. Onneksi olen löytänyt kumppanin, joka kestää noin 3 tuntia kolme kertaa viikossa. Se riittää minulle, mutta välipäivinä harrastan sooloseksiä kerran joka ilta. Se kestää vain puoli tuntia. Vähän yli 10 tuntia seksiä viikossa ei tee minusta vielä nymfoa, sillä nyt olen tyytyväinen. Kumppani asuu toisessa kaupungissa, mutta omistaa auton. Tapaamme aina minun luonani.

Vierailija
19/119 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä..sais kokeilla kauanko omat rahkeet riittäisi..

Voin kertoa, ei ne rahkeet kauan riitä, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa kaikkien panomiesten kunkku.

Itse kestin joten kuten touhussa mukana kolme päivää, mutta tää nymfonainen kyllä hoiteli itsensä muutamaan kertaan noiden päivien aikana. Kolmen päivän jälkeen oli pakko sanoa, ettei paikat kestä kun artisti jo pelkkä kalsareiden pukeminen ja kävely.

Nainen totesi vain kylmän viileästi, että tätä tahtia hänen on saatava aina, joten suostunko avoimeen suhteeseen. Totesin hetken harkittuani, ettei älytön määrä seksiä ole sen arvoista.

Vierailija
20/119 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri kertoi että seurusteli hetken nymfomaanin kanssa mutta ei se seksin harrastaminen ollutkaan kivaa kun tyttöystävää piti tyydyttää 9-10 kertaa päivässä. Luonnolliseti miehen kunto ei tuohon pysty mutta tyttöystävää piti tyydyttää suulla, dildolla, sormilla jne.

Kuulostaa mielenkiintoiselta kun ei itse ole joutunut tuohon tilanteeseen, mutta voisin kuvitella että viikon kahden jälkeen tuolla päivittäisellä tahdilla sitä kaipaisi ”lomaa” seksistä. Sitä minä ihmettelen että miten joku nainen sitten pystyy tuohon mutta sen takia kait noita naisia kutsutaankin nymfomaaneiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi