Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet ollut tekemässä kun olet saanut jonkun ihmisen kuolinviestin?

Vierailija
10.07.2021 |

Minä olin äsken av-llä ja kirjoittelin tekstiä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen ollut nukkumassa, kerran imetin vauvaa ja kerran olin aamukahvilla.

Vierailija
2/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ulkomailla lentokentällä. Soitettiin Suomeen ja kuultiin suru-uutinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut valitsemassa tapetteja. Kerran leikkimässä taaperon kanssa hänen huoneessaan. Muita en muista.

Vierailija
4/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuolemasta sisko ilmoitti vasta työpäiväni jälkeen. Vanha ihminen mutta silti se aina pysäyttää kun joku läheinen lähtee.

Vierailija
5/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa olin ja puoliso toi puhelimen sinne.

Toisella kerralla tilanteesta ahdistunut nuori lääkäri kertoi sairaalan ensiavussa jossain toimistossa että elvytys ei auttanut.

Vierailija
6/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri vienyt poikani päiväkotiin ja ryhtymässä tekemään joulupiparitaikinaa, kun äiti soitti, että veljeni on kuollut. Mummini kuolemasta kuulin, kun olin kirjastossa opiskelemassa.

Vierailija
7/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudennella luokalla ajoin juuri pyörällä pihaan kun isäni tuli vastaan kertoen pappani kuolleen. Oli outoa nähdä isäni itkevän.

Istuin sohvalla 1kk ikäisen vauvani kanssa kun kaverini laittoi viestiä että heidän muutaman päivän ikäinen vauva oli yllättäen kuollut. Tämä oli kova paikka. Syytä ei löytynyt.

Muita en oikein muista. Alkoi nyt häiritä kun en muista miten kuulin mummuni kuolemasta.

Vierailija
8/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen harrastanut peppuseksiä kun suruviesti on saapunut.

Vierailija
9/9 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin kaverini kanssa vain hengaamassa kahdestaan kotonani kun ambulanssi kaarsi pihaan ja ensihoitaja totesi että on pahoillaan, mutta täytyy kertoa että isäni on kuollut.

Kaksi viimeistä kappaletta radiosta ennenkuin auto ajoi pihaan oli stairway to heaven ja Aja hiljaa isi ja mulla oli joku paha aavistus.

Ystäväni itsemurhasta luin kun googlasin häntä koulun tietokoneella. Oli pakko lähteä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi