Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys nymfomaaneille

Vierailija
10.07.2021 |

Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla?
Kuinka usein seksiä pitää saada?
Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät?
Oletko ollut koko ikäsi nymfomaani vai onko se alkanut tietyn ikäisenä.
Entä jos olet ollut niin loppuiko se jonkun iän tai tapauksen vuoksi?
Asiallisia vastauksia kiitos. Minua oikeasti kiinnostaa tietää millainen tuo nymfomania on.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis olekaan nymfo, sillä seksi ei ole minulle pakkomielle. Mutta kun saan miehen sänkyyn, haluan jatkaa lähes loputtomiin. Saan noin 3-10 minuuttia kestävän orkun puolen tunnin välein, mutta mies ei saa keskeyttää välillä. Suuhoito on minusta keskeyttämistä. Onneksi olen löytänyt kumppanin, joka kestää noin 3 tuntia kolme kertaa viikossa. Se riittää minulle, mutta välipäivinä harrastan sooloseksiä kerran joka ilta. Se kestää vain puoli tuntia. Vähän yli 10 tuntia seksiä viikossa ei tee minusta vielä nymfoa, sillä nyt olen tyytyväinen. Kumppani asuu toisessa kaupungissa, mutta omistaa auton. Tapaamme aina minun luonani.

Siis 3-10 min kestäviä orgasmeja?? Ovatko ne ihan oikeita orgasmeja eli sellaisia missä olet aivan muissa maailmoissa huokaillen ja vain nauttien? En ole koskaan kuullut saatika nähnyt. En toki epäile sanojasi mutta kestääkö ilotulitus todellakin noin kauan kerralla?

Vierailija
22/119 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfosta en osaa sanoa, mutta halukas olen aina ollut. Kiihotun jostain syystä aivan liiankin helposti, joskus pelkkä katse tai lyhyt kosketus saa minut kostumaan ihan kunnolla.. Tykkään siitä tunteesta kun 'minua nussitaan', eli kun mies ottaa oikein kunnolla.  Orkkuja on saatava pävittäin useampia ja seksi on mielessä todella usein. Olen joskusu miettinyt, että joku johto on minulla väärinpäin tai tullut annos jotain väärää hormonia :) Ystävieni kanssa vähän näistä on juteltu ja ainakin heihin verrattuna halukkuuteni tuntuu olevan moninkertainen. Nautin myös siitä, kun saan huomiota miehiltä tai huomaan kun joku katselee vartaloani 'sillä silmällä', sekin saattaa pelkällään kiihottaa ja olisin usein heti valmiina jos vain lähestymisiä olisi enmmän.

Itse sänkypuuhissa voisin jatkaa melkein loputtomiin ja varmaan yo johtuen saan melko helposti orgasmejakin. En vain malltaisi lopettaa sitä nautinnon tunnetta koskaan. Rakastajia on ja on ollut, uskollinen miehelleni siinä suhteessa etten ole koskaan häneltä salaa touhunnut muitten miesten kanssa. Hän ymmärtää ja sallii, kun tietää että ainoa rakkaus on häntä kohtaan ja muu on ihan pelkästään seksiä, eikä mitään ole häneltä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/119 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ns. helppo nakki eli harrastat seksiä jokaisen vastaan tulevan kanssa vai oletko uskollinen kumppanillesi ja jos ei kumppani jaksa tyydytät itsesi leluilla?

En nyt jokaisen vastaantulevan kanssa, tietenkään. Kumppanin pitää olla seksuaalisesti kiinnostava, mutta siis tosi moni kyllä on. En ole koskaan pystynyt olemaan pitkään uskollinen. Seksihalut menevät kaiken edelle. Nykyään kerron sen heti suhteen alussa. Lelut eivät tyydytä, kyllä se tyydytys vaatii toisen ihmisen.

Niin usein kuin vain mahdollista. Esim. viikko ilman seksiä olisi mahdoton ajatus.

Onko seksi kokoajan mielessä vai vaan tiettynä ajankohtana kuukaudesta kun hormoonit hyrräävät?

Varmaan 90 % ajasta ajattelen seksiä.

Suunnilleen 23 ikävuoden paikkeilla lähti käsistä ja sen jälkeen ei ole hellittänyt. Sitä ennen jo halusin paljon, mutta ei siitä samanlaista pakon tunnetta ollut.

Ja ketjun viesteihin kommentoin, että vielä en ole löytänyt ihmistä, joka kykenisi tarjoamaan minulle riittävästi seksiä. Tarjokkaita löytyy kyllä aina, ja annankin mieluusti testata sitä kyvykkyyttä. Harmittavan monelle kova paikka sitten lopulta, kun huomaakin, ettei riitä. Siksi minun täytyy olla alusta asti rehellinen.

Vierailija
25/119 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jokaisen vastaantulevan kanssa, tietenkään. Kumppanin pitää olla seksuaalisesti kiinnostava, mutta siis tosi moni kyllä on. En ole koskaan pystynyt olemaan pitkään uskollinen. Seksihalut menevät kaiken edelle. Nykyään kerron sen heti suhteen alussa. Lelut eivät tyydytä, kyllä se tyydytys vaatii toisen ihmisen.

Niin usein kuin vain mahdollista. Esim. viikko ilman seksiä olisi mahdoton ajatus.

Varmaan 90 % ajasta ajattelen seksiä.

Suunnilleen 23 ikävuoden paikkeilla lähti käsistä ja sen jälkeen ei ole hellittänyt. Sitä ennen jo halusin paljon, mutta ei siitä samanlaista pakon tunnetta ollut.

Ja ketjun viesteihin kommentoin, että vielä en ole löytänyt ihmistä, joka kykenisi tarjoamaan minulle riittävästi seksiä. Tarjokkaita löytyy kyllä aina, ja annankin mieluusti testata sitä kyvykkyyttä. Harmittavan monelle kova paikka sitten lopulta, kun huomaakin, ettei riitä. Siksi minun täytyy olla alusta asti rehellinen.

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Vierailija
26/119 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan oo nymfomaani, mutta lähellä kuitenkin.

Mulla seksuaalisuus alkoi kunnolla kukoistaa ~25 vuotiaana, tosin sitä ennen harrastin jonkin veran irtoseksiä ja kun olin parisuhteessa niin seksiä oli päivittäin.

Nyt oon +30v ja itsetyydytän 1-3 kertaa päivässä ja fuckbuddya näen 0-3 kertaa viikossa, miten aikataulut meneekään.

Jos olisin parisuhteessa, niin en varmaan pettäisi.

Vierailija
27/119 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta tarvitsen sekä kalua että sormia että kieltä, en kaikkia yhtäaikaa, mutta monta kertaa päivässä jokapäivä. Eli Orgasmeja siis monta päivässä ainakin 4, ja joka päivä. 4 siis miehen kanssa.

Vierailija
28/119 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfomaani on vanhanaikainen sana naisen seksiriippuvuudesta. Seksiriippuvainen harrastaa paljon riskiseksiä eikä itse hallitse haluaan, vaan halu hallitsee häntä ja ajaa tekemään tekoja mitä katuu ja häpeää. 

Naisen korkea libido taas ei ole mitenkään poikkeuksellista, vaan nainenhan voi helposti harrastaa orgasmiin päättyvää seksiä vaikka useita kertoja päivässä. Se ei ole nymfomaniaa. Itse olen nainen, jonka tahdissa kukaan mies ei pysyisi, joten hoidan oman seksini usein yksin. Irtosuhteita ja pettämistä en harrasta, olen pitkässä avioliitossa. Olen jo pienestä asti ollut samanlainen enkä ole asiaa ihmetellyt. Enemmän ihmetystä on herättänyt se, etteivät muut ihmiset koe seksiä niin hyvänä keinona rentoutua ja jopa kieltäytyvät siitä. Onneksi kukaan kumppani ei ole haukkunut nymfomaaniksi, vaikka jotain pieniä vaikeuksia asian tiimoilta joskus on ollut.

Vierailija
29/119 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo on nymfo.

Tiedän etten riitä vaimolleni.

Hän on kaunis nainen sellainen joka saa joka miehen polvilleen.

Hän ei halua pettää, ja kun sanoin eka kerran että ymmärrän häntä, hän sanoi hymyillen että en tiedä mistä puhun. En tiennyt, mutta ehkä hieman olen oppinut ajan myötä.

Se on joskus hauskaakin, olen oppimisen halussa joskus leikkinyt hänellä. Ainoa lelu joka saa hänet tyytyväiseksi on pano kone.

Ihailen häntä ja suuresti arvostan ja rakastan.

Yleensä meidän rakastelu on esileikkejä, sen jälkeen alkaa nainnit.

On ihan selvää että ei siinä yksi mies riitä. Itselläni on kohtuu kokoinen ja kohtuu paksu.

Saan sillä silmät loistamaan..

Hän ei ensin luvannut lähteä kokeilemaan vierasta miestä ennen kun lupauduin toisinkin päin vieraaseen. Mun oli pakko naida hänen ystäväänsä. Joka muuten oli kipeänä illan jälkeen kun olimme rakastelleet yön.

Mutta takaisin vaimooni.

Olemme löytäneet kaksi kaverusta jotka auttavat vaimoani aina kun tarvetta ja sopii pojille. Toisella on vielä isompi kun minulla.

Pojat naivat aika vuorotellen, ja minun tehtävä on antaa heille pikkuisen lepo aikaa. Siltikin parhaimmillaan kolmekin Kerta saanut, ja se on pientä mihin pojat yltävät. Ja vaimoni ei kertaakaan ole sanonut ettei enää hymyilee vaan.

Vierailija
30/119 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimo on nymfo.

Tiedän etten riitä vaimolleni.

Hän on kaunis nainen sellainen joka saa joka miehen polvilleen.

Hän ei halua pettää, ja kun sanoin eka kerran että ymmärrän häntä, hän sanoi hymyillen että en tiedä mistä puhun. En tiennyt, mutta ehkä hieman olen oppinut ajan myötä.

Se on joskus hauskaakin, olen oppimisen halussa joskus leikkinyt hänellä. Ainoa lelu joka saa hänet tyytyväiseksi on pano kone.

Ihailen häntä ja suuresti arvostan ja rakastan.

Yleensä meidän rakastelu on esileikkejä, sen jälkeen alkaa nainnit.

On ihan selvää että ei siinä yksi mies riitä. Itselläni on kohtuu kokoinen ja kohtuu paksu.

Saan sillä silmät loistamaan..

Hän ei ensin luvannut lähteä kokeilemaan vierasta miestä ennen kun lupauduin toisinkin päin vieraaseen. Mun oli pakko naida hänen ystäväänsä. Joka muuten oli kipeänä illan jälkeen kun olimme rakastelleet yön.

Mutta takaisin vaimooni.

Olemme löytäneet kaksi kaverusta jotka auttavat vaimoani aina kun tarvetta ja sopii pojille. Toisella on vielä isompi kun minulla.

Pojat naivat aika vuorotellen, ja minun tehtävä on antaa heille pikkuisen lepo aikaa. Siltikin parhaimmillaan kolmekin Kerta saanut, ja se on pientä mihin pojat yltävät. Ja vaimoni ei kertaakaan ole sanonut ettei enää hymyilee vaan.

Olen kyllä kateellinen sinulle, onnen pekka olet👍

Vierailija
31/119 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nymfosta en osaa sanoa, mutta halukas olen aina ollut. Kiihotun jostain syystä aivan liiankin helposti, joskus pelkkä katse tai lyhyt kosketus saa minut kostumaan ihan kunnolla.. Tykkään siitä tunteesta kun 'minua nussitaan', eli kun mies ottaa oikein kunnolla.  Orkkuja on saatava pävittäin useampia ja seksi on mielessä todella usein. Olen joskusu miettinyt, että joku johto on minulla väärinpäin tai tullut annos jotain väärää hormonia :) Ystävieni kanssa vähän näistä on juteltu ja ainakin heihin verrattuna halukkuuteni tuntuu olevan moninkertainen. Nautin myös siitä, kun saan huomiota miehiltä tai huomaan kun joku katselee vartaloani 'sillä silmällä', sekin saattaa pelkällään kiihottaa ja olisin usein heti valmiina jos vain lähestymisiä olisi enmmän.

Itse sänkypuuhissa voisin jatkaa melkein loputtomiin ja varmaan yo johtuen saan melko helposti orgasmejakin. En vain malltaisi lopettaa sitä nautinnon tunnetta koskaan. Rakastajia on ja on ollut, uskollinen miehelleni siinä suhteessa etten ole koskaan häneltä salaa touhunnut muitten miesten kanssa. Hän ymmärtää ja sallii, kun tietää että ainoa rakkaus on häntä kohtaan ja muu on ihan pelkästään seksiä, eikä mitään ole häneltä pois.

Wau kuulostat tosi ihanalta. Kumpa kaltaisiasi olisi enemmän maailmassa.

Vierailija
32/119 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs nainen kertoi että saa orkun joka kerta kun munan työntää sisään .

oli niin herkkä  mitä luulet montako sai kun pumppasin sisään ennenkuin mä'lli irtoaa  heh

Vierailija
33/119 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla seksuaalisuus alkoi kunnolla kukoistaa ~25 vuotiaana, tosin sitä ennen harrastin jonkin veran irtoseksiä ja kun olin parisuhteessa niin seksiä oli päivittäin.

Nyt oon +30v ja itsetyydytän 1-3 kertaa päivässä ja fuckbuddya näen 0-3 kertaa viikossa, miten aikataulut meneekään.

Kärsitkö tuosta vaivasta? Haluaisitko että libidosi olisi vähäisempi? Entä muut joilla on korkea libido tai olette nymfomaaneja haluaisitteko päästä siitä eroon?

Vierailija
34/119 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö tuosta vaivasta? Haluaisitko että libidosi olisi vähäisempi? Entä muut joilla on korkea libido tai olette nymfomaaneja haluaisitteko päästä siitä eroon?

En kärsi, miksi kärsisin? En näe tätä vaivana lainkaan, enkä muuttaisi libidoa vaikka pystyisin.

Vierailija
35/119 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kärsi, miksi kärsisin? En näe tätä vaivana lainkaan, enkä muuttaisi libidoa vaikka pystyisin.

Ihana asenne. Voi kumpa tuollaisia korkean libidon omaavia naisia olisi enemmänkin suomessa. Tuntuu että aina vaan miehet joutuvat vonkaamaan, mutta kyllä vonkaus loppuisi jos vastaan tulisi sinun kaltaisiasi naisia. Ihana olet!!

Vierailija
36/119 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtelee melkoisesti, toki alhaisimmillaankin halut taitavat olla sellaista normitasoa. Sitten on pitkiäkin jaksoja, jolloin seksi pyörii mielessä lähes jatkuvasti. Miestä ja nautiskelua tekee mieli useita kertoja pävässä tuolloin. Ajatus karkailee pitkin päivää, kun vastaan tulee houkuttelevan oloinen mies mietin usein, miten tuokin minut ottaisi ja missä asennossa oltaisiin jne.  Omia orkkuhetkiäkin tulee otettua joskus useampiakin päivässä, myös työpaikalla naistenhuoneessa. Seksiin olen lähes aina valmis ja mieheni saa kyllä nauttia juuri niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
37/119 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka tarvitsette useita orgasmeja päivässä eikö teillä tule fysiikka vastaan että kroppa ei vaan kykene enää laukeamaan vaikka mieli tekisi koska lihakset ovat sen verran jumissa että laukeaminen ei vaan onnistu?

Vierailija
38/119 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/119 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestitellyt vuosikymmenien takaisen opiskelukaverin kanssa ja hän on ilmeisesti hyvin seksipositiivinen nainen, mutta jollain tapaa tuntuu siitä kärsivän.

Kaikille teille naisille jotka olette seksuaalisesti aktiivisia haluaisin sanoa: Olkaa onnellisia siitä erikoislaadusta joka teillä on, älkää alistuko naisten seksuaalisuutta alistavalle sosiaaliselle paineelle, älkää tunteko häpeää. Olette ainutlaatuisia ja moni teistä joutuu elämään maanalaista (seksi)elämää. Tsemppiä teille, olette hyviä juuri tuollaisina.

Vierailija
40/119 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka tarvitsette useita orgasmeja päivässä eikö teillä tule fysiikka vastaan että kroppa ei vaan kykene enää laukeamaan vaikka mieli tekisi koska lihakset ovat sen verran jumissa että laukeaminen ei vaan onnistu?

Ei tule tai ei ainakaan vielä ole tullut. Sitä en tiedä kun ikää tulee lähemmäs viisikymmentä että loppuuko silloin fysiikka. Tai loppuvatko halut kokonaan kun tulee vaihdevuodet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi