Ei jestas :D Onko joku oikeasti löytänyt netistä miehen?
Liityin 3 päivää sitten eräälle deittisaitille ja huh huh, täytyy sanoa että on kyllä ollut värikästä menoa!
Päivä 1:
Rekisteröitymisestä on kulunut 2 tuntia, olen saanut muutamia viestejä mutta yksikään ei ole ns. potentiaalinen. Paras oli viesti jossa 20 vuotta vanhempi mies ehdotti salaisia tapaamisia. Melkein yhtä hyvä oli viesti jossa ehdotettiin kiihkeää seksiä auton takapenkillä!
Päivä 2:
Aamulla vilkaistuani viestit en voi olla pyörittelemättä silmiä. Muutama copypaste-mies on laittanut viestin ja joku kyselee voisiko hän olla minun orjani... Paras on kuitenkin mies jonka kanssa innostun juttelemaan hieman pidempään lupaavan aloitusviestin ja mielenkiintoisen profiilin ansiosta. 20 viestin jälkeen käy ilmi että mies on tavallaan vielä naimisissa mutta ero on ihan viittä vaille valmis, juupa juu.
Päivä 3:
Tänään on ollut hieman rauhallisempaa, ihan kivoja viestejä on tullut. Innostuin sopimaan treffit erään miehen kanssa spontaanisti lähellä sijaitsevaan kahvilaan onnistuneen keskustelun ansiosta.
Paikalle saapuu hieman pöhöttynyt liian pieneen hyvin kireään t-paitaan ja verryttelyhousuihin sonnustautunut mies joka on muuttunut tasan 20 vuotta ja kiloa profiilikuvan otto hetkestä...
Kommentit (79)
Joo löysin. Ihan elämäni ekoista nettitreffeistä lähti. Piti vaan harjoitella, mutta 4 vuotta kohta mennyt, kaksi naimisissa ja lapsi tulossa.
Mitä ihmeellistä noissa ap:n saamissa viesteissä nyt muka on. Palstoilla on parisataa kalastelijaa, jotka reagoivat siihen, kun sivustolle tulee uusia naamoja ja se siitä. Hankalampaa olisi, jos ääliöitä ei tunnistaisi heti tekstistä, mutta mä olen ainakin tunnistanut. Treffeille asti ei ole tullut yksikään pönttöpää eli ei ole vaikeeta toi valikointi mitenkään.
Lopetin tosin ukkojen treffailun todettuani, että mullahan on sitoutumisongelma :D
Minäpäs löysin miehen alastonsuomesta :D nyt ollaan oltu 6 vuotta yhdessä, joista 2 naimisissa. Mies on ihan normaali johtotehtävissä, urheilua harrastava mies. Meillä on 5v, 3v ja 1 vuotiaat kaksoset, kaksosten kanssa olen kotona, vuoden vaihteessa menevät hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 07:36"]
Just näin. Monet miehet tahtoo tavata heti karsiakseen jyvät akanoista suurella kärsimättömyydellä
[/quote]
Ei se mitään kärsimättömyyttä ole vaan kokemuksen opettamaa karaistumista. Nettideitti on pullollaan "time wastereitä", joiden kanssa voi kirjoitella kuukausitolkulla pääsemättä mihinkään. Koko ajan lupaillaan tapaamista "lähitulevaisuudessa", mutta mitään ei koskaan tapahdu. Siksi kannattaa ehdottaa tapaamista lähikuppilaan mahdollisimman nopeasti.
Kuinka paljon ihmisestä edes tarvitsee tietää ennen tapaamista? Asuinpaikka (tyyliin Uusimaa), ikä, pituus, ruumiinrakenne, koulutusala, yksi valokuva ja jokunen sana harrastuksista. Kaiken tuon pystyy sisällyttämään yhteen ja samaan viestiin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 02:38"]
No minä olen joskus näin miehenä etsiskellyt seuraa ja kokemus on vähintään yhtä turhauttava. Olen ihan oikeasti se urheilullinen, akateeminen ja muutoinkin melko selväjärkinen yksilö. No. Sain kuulla olevani oikeasti viisikymppinen pervo tai vaihtoehtoisesti tapaamani "akateemiset" naiset eivät ihan vielä olleet selvillä, miten he aikoivat akatemisoitua, mutta siis suunnitelmissa oli vaikka nyt tällä hetkellä kiinnostikin enemmän hankkia uusia kokemuksia vaatekaupan myyjänä.
Ei siinä mitään. Ihan mukavia ihmisiä tapasin, mutten varmaan yhtään jonka kuvaus olisi vastannut todellisuutta. Tuntuukin, että varmin keino epäonnistua nettiseuranetsinnässä on itsensä totuudenmukainen kuvaileminen. Ehkä totuus on jollain tavoin tylsä. Siinä käydään töissä ihan tavallisissa toimistoissa ja ollaan kiinnostuneita aivan tavallisista asioista, kun kaikki muut vaikuttavat työskentelevän kansainvälisissä organisaatioissa johtotehtävissä ja samalla harrastavan tulivuoriuintia.
[/quote]
Ymmärrän, että sinulla on käynyt huono tuuri miesten suhteen. Tsemppiä, kyllä se oma kullanmuru vielä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 07:36"]
Just näin. Monet miehet tahtoo tavata heti karsiakseen jyvät akanoista suurella kärsimättömyydellä
[/quote]
Ei se mitään kärsimättömyyttä ole vaan kokemuksen opettamaa karaistumista. Nettideitti on pullollaan "time wastereitä", joiden kanssa voi kirjoitella kuukausitolkulla pääsemättä mihinkään. Koko ajan lupaillaan tapaamista "lähitulevaisuudessa", mutta mitään ei koskaan tapahdu. Siksi kannattaa ehdottaa tapaamista lähikuppilaan mahdollisimman nopeasti.
Kuinka paljon ihmisestä edes tarvitsee tietää ennen tapaamista? Asuinpaikka (tyyliin Uusimaa), ikä, pituus, ruumiinrakenne, koulutusala, yksi valokuva ja jokunen sana harrastuksista. Kaiken tuon pystyy sisällyttämään yhteen ja samaan viestiin.
[/quote]
Mun mielestä oli ainakin kiva vaihtaa jokusia meilejä ennen tapaamista, jotta saisi selville kannattaako ko. tyyppiä tavata ollenkaan. Toiset tykkää heti tavata kasvotusten, toiset ei, mä kuulun jälkimmäiseen porukkaan. Oli ihan mukava tietää minkälaisista leffoista toinen tykkää, mitä se tekee vapaa-ajallaan, mitä musaa kuuntelee, missä on matkustellut jne. ennen tapaamista. Sai paremman kokonaiskuvan tyypistä ja tiesi jo ennen tapaamista, että tämän kanssa varmaan pitäisi natsata kemiat yhteen edes jollain tasolla. Mulla tuli tosi huono kuva tyypeistä, jotka lähettivät lyhyen viestin missä kertoivat perustiedot ja ehdottivat tapaamista. Tuli sellainen fiilis, että nää on näitä pinnallisia sarjadeittaajia. Sun mielestä taas meilailevat tyypit ovat ajanhaaskaajia (osa varmasti onkin sellaisia, joilla ei ole intressejä tai uskallusta tavata lähitulevaisuudessa vaikka muuta vakuuttavatkin). Kukin tavallaan, mun mielestä oli tosi mukavaa ja viehättävää, että mies vaivautui käymään kanssani meilinvaihtoa. Tuli sellainen fiilis, ettei sillä olisi aikaa meilailla monen naisen kanssa tällä tasolla, että tässä varmaan on sit jotain. Niinkuin olikin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 08:55"]
Mun mielestä oli ainakin kiva vaihtaa jokusia meilejä ennen tapaamista, jotta saisi selville kannattaako ko. tyyppiä tavata ollenkaan. Toiset tykkää heti tavata kasvotusten, toiset ei, mä kuulun jälkimmäiseen porukkaan. Oli ihan mukava tietää minkälaisista leffoista toinen tykkää, mitä se tekee vapaa-ajallaan, mitä musaa kuuntelee, missä on matkustellut jne. ennen tapaamista. Sai paremman kokonaiskuvan tyypistä ja tiesi jo ennen tapaamista, että tämän kanssa varmaan pitäisi natsata kemiat yhteen edes jollain tasolla. Mulla tuli tosi huono kuva tyypeistä, jotka lähettivät lyhyen viestin missä kertoivat perustiedot ja ehdottivat tapaamista. Tuli sellainen fiilis, että nää on näitä pinnallisia sarjadeittaajia.
[/quote]
Nettideitin miehistä vain se ehdoton eliitti on sarjadeittaajia. Ehkä 95% taas on sellaisia, jotka joutuvat laittamaan viestiä kymmenille naisille ennen kuin yksi suvaitsee vastata "jotain". Ja tästä on vielä matkaa siihen tapaamiseen.
Jos nainen ei uskalla tavata julkisella paikalla perustiedot saatuaan, ei hän uskalla tehdä mitään muutakaan.
Itse löysin mieheni suomi24:sta 8 v sitten, nyt 6v naimisissa ja 2 lasta. Kiltti, ihana ja hyvännäköinen mies,ei mikään jämäpala.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 08:55"]
Mun mielestä oli ainakin kiva vaihtaa jokusia meilejä ennen tapaamista, jotta saisi selville kannattaako ko. tyyppiä tavata ollenkaan. Toiset tykkää heti tavata kasvotusten, toiset ei, mä kuulun jälkimmäiseen porukkaan. Oli ihan mukava tietää minkälaisista leffoista toinen tykkää, mitä se tekee vapaa-ajallaan, mitä musaa kuuntelee, missä on matkustellut jne. ennen tapaamista. Sai paremman kokonaiskuvan tyypistä ja tiesi jo ennen tapaamista, että tämän kanssa varmaan pitäisi natsata kemiat yhteen edes jollain tasolla. Mulla tuli tosi huono kuva tyypeistä, jotka lähettivät lyhyen viestin missä kertoivat perustiedot ja ehdottivat tapaamista. Tuli sellainen fiilis, että nää on näitä pinnallisia sarjadeittaajia.
[/quote]
Nettideitin miehistä vain se ehdoton eliitti on sarjadeittaajia. Ehkä 95% taas on sellaisia, jotka joutuvat laittamaan viestiä kymmenille naisille ennen kuin yksi suvaitsee vastata "jotain". Ja tästä on vielä matkaa siihen tapaamiseen.
Jos nainen ei uskalla tavata julkisella paikalla perustiedot saatuaan, ei hän uskalla tehdä mitään muutakaan.
[/quote]
Mä olen sitä mieltä, että jos ne ukot panostaisivat niihin viesteihinsä edes vähän (eivätkä vain copypastettaisi sitä samaa kaikille kymmenille) niin niitä vastauksiakin tulisi vähän enemmän. Mä skippasin heti kaikki, joista näki ettei ne olleet juurikaan katsoneet mitä mä olin kirjoittanut, vaan sieltä tulisi se tylsä pohja perustietoineen. Mä en välttämättä olisi "uskaltanut" tavata pelkkää perustietomiestä ihan siitä syystä, että vältän kiusallisia tilanteita mikäli se on mahdollista. Ykkössyynä tosin oli se, etten nähnyt tuollaista tapaamista millään tapaa mielekkäänä ajanvietteenä. Meilailu ja sitä kautta tutustuminen oli sellaista. Ehkä sun ei kannattaisi yleistää niin kovasti (kuten viimeisessä virkkeessäsi teet).
Mniin ja mitä tuohon uskallukseen tulee, mulla siis tosiaan meni jokunen viikko, että tapasin miehen irl (tosin asuttiin silloin vajaan 200 kilometrin päässä toisistamme muutenkin). Sitten kun tavattiin, se olikin melkoista menoa ensitapaamisesta alkaen... En koskaan olisi toiminut tuolla tavalla, jos en olisi tutustunut mieheen hieman paremmin ensin.
Hämmästyttää tuo miten voi olla 20 vuotta vanha kuva. Eli esim. nelikymppinen jonka profiilikuva on otettu omissa ylioppilasjuhlissaan? Kai sen nyt siitä kuvasta jo näkee onko todella vanha kuva. Vai onko tyyppi vain valehdellut ikänsä ja tapaamiseen tuleekin ilmoitettua ikäänsä selvästi vanhempi kaveri? Vai onko porukka tuolla treffeissä vaan niin elähtänyttä?
Minä löysin miehen netistä. Oli sellainen tapaus joka ei kiinnostanut minua siinä mielessä lainkaan, mutta juteltiin asiallisesti. Sitten kun tavattiin, lähinnä kaveripohjalta, selvisi että tullaankin juttuun ihan älyttömän hyvin. Nyt meillä on uusioperhe.
Kuvaani en ole laittanut esille lainkaan, enkä karsasta kuvattomia viestin laittajia. Jos joku minulle pistää viestin joka on asiallinen, vastaan siihen asiallisesti. Tullut vastaan myös törkyjen ehdottajia ja "katos tosta mun kuva" ja kuvan auettua esillä onkin sukukalleudet.. olen vastannut ihan ilman vit***lua että Ei kiitos, mukavaa jatkoa.
Koskaan ei voi tietää, mitä tulee vastaan. Eikä ketään kannata rankata pois pelkkien ennakkoluulojen takia. Se ei-niin-hyvännäköinen tapaus voi osoittautua valloittavaksi ihmiseksi tai se sujuvasti kirjoitellut onkin tuppisuu livenä..
Minäkin tapasin mieheni netissä, irc-kanavalla. Pari kuukautta juteltiin jonka jälkeen päätettiin tavata. Ei kaduta, nyt 9v yhdessä joista 3v naimisissa.
Mun itsetunto ei kestä olla deittipalstoilla. Omasta mielestäni olen ihan nätti ja mukava tapaus, mutta noilla palstoilla saan yhteydenottoja vain sekopäiltä. Ja ilmeisesti johtuu tasan tarkkaan vain ulkonäköseikoista (olen ylipainoinen).
Joo, minäkin löysin netistä miehen, deittisivuilta. Asutaan yhdessä ja yhteinen lapsikin nykyään
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:44"]Joo löysin "miehen" netistä, Suomi24:sta tarkemmin. Vuosisadan rakkaustarina jne. Loppujen lopuksi kävi ilmi etttä tyyppi etsi sieltä edelleen seuraa, vaikka meidän esikoisen syntymään oli aikaa 2kk.. Oli siis luonut uuden profiilin. Jutteli siellä naisten kanssa "mikä on sun lempiruoka?" samalla kun minä imetin ja hoidin poikaamme.
Ei varmaan kaikilla ole yhtä huono tuuri, mutta muistakaa! Netissä etsii seuraa myös ne, jotka eivät ole aivan sitä mitä sanovat olevansa......
t. yh-äiti
[/quote]
kuule..itse olen tasan tarkkaan kertonut millainen olen painoa ja pituutta myöten. Kun on tavattu kahvilassa ei mies ole yllättynyt mutta minulle on kyllä kaunisteltu omia lukuja.
Kyllä on tapaamiset jatkuneet..
Mä löysin omani 14 vuotta sitten netistä.. Silloin ei tosin ollut vielä kaikenlaiset hullut liikkeellä ;)
Mä löysin mieheni 20v sitten IRCistä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 09:15"]
Mä olen sitä mieltä, että jos ne ukot panostaisivat niihin viesteihinsä edes vähän (eivätkä vain copypastettaisi sitä samaa kaikille kymmenille) niin niitä vastauksiakin tulisi vähän enemmän.
[/quote]
Kun olet useamman illan tehtaillut persoonallisia viestejä yhteensä vaikkapa 40 eri naiselle saamatta ainuttakaan vastausta, alkaa kummasti miettimään omaa ajankäyttöään seuranhaussa.
Avausviesti on kuin iskurepliikki. Naista ei pitäisi kiinnostaa mikään muu kuin se, että lähestyminen on tehty kunnioittavasti ja vilpittömästi. Se kovasti peräänkuulutettu "panostaminen" alkaa sitten, kun mies tietää siitä vaivannäöstä olevan jotain hyötyä.
Aviomieheni löysin netistä vuonna 2007, toin hän kyllä tykkää olla orjani, harrastaa seksiä auton takapenkillä ja käyttää liian kireitä t-paitoja No, ei vaineskaan, ihan mukava tavallinen mies se on.