Ei jestas :D Onko joku oikeasti löytänyt netistä miehen?
Liityin 3 päivää sitten eräälle deittisaitille ja huh huh, täytyy sanoa että on kyllä ollut värikästä menoa!
Päivä 1:
Rekisteröitymisestä on kulunut 2 tuntia, olen saanut muutamia viestejä mutta yksikään ei ole ns. potentiaalinen. Paras oli viesti jossa 20 vuotta vanhempi mies ehdotti salaisia tapaamisia. Melkein yhtä hyvä oli viesti jossa ehdotettiin kiihkeää seksiä auton takapenkillä!
Päivä 2:
Aamulla vilkaistuani viestit en voi olla pyörittelemättä silmiä. Muutama copypaste-mies on laittanut viestin ja joku kyselee voisiko hän olla minun orjani... Paras on kuitenkin mies jonka kanssa innostun juttelemaan hieman pidempään lupaavan aloitusviestin ja mielenkiintoisen profiilin ansiosta. 20 viestin jälkeen käy ilmi että mies on tavallaan vielä naimisissa mutta ero on ihan viittä vaille valmis, juupa juu.
Päivä 3:
Tänään on ollut hieman rauhallisempaa, ihan kivoja viestejä on tullut. Innostuin sopimaan treffit erään miehen kanssa spontaanisti lähellä sijaitsevaan kahvilaan onnistuneen keskustelun ansiosta.
Paikalle saapuu hieman pöhöttynyt liian pieneen hyvin kireään t-paitaan ja verryttelyhousuihin sonnustautunut mies joka on muuttunut tasan 20 vuotta ja kiloa profiilikuvan otto hetkestä...
Kommentit (79)
Mä löysin Ylilaudalta poikaystäväni pari vuotta sitten ja ollaan yhdessä vieläkin, asutaankin yhdessä. Ei ehkä uskois, että sieltä mitään hyvää voisi löytää...
Joo löysin "miehen" netistä, Suomi24:sta tarkemmin. Vuosisadan rakkaustarina jne. Loppujen lopuksi kävi ilmi etttä tyyppi etsi sieltä edelleen seuraa, vaikka meidän esikoisen syntymään oli aikaa 2kk.. Oli siis luonut uuden profiilin. Jutteli siellä naisten kanssa "mikä on sun lempiruoka?" samalla kun minä imetin ja hoidin poikaamme.
Ei varmaan kaikilla ole yhtä huono tuuri, mutta muistakaa! Netissä etsii seuraa myös ne, jotka eivät ole aivan sitä mitä sanovat olevansa......
t. yh-äiti
"Paikalle saapuu hieman pöhöttynyt liian pieneen hyvin kireään t-paitaan ja verryttelyhousuihin sonnustautunut mies joka on muuttunut tasan 20 vuotta ja kiloa profiilikuvan otto hetkestä..." Huutonaurua :D
Kerro lisää tästä tyypistä ja näistä treffeistä!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:45"]
"Paikalle saapuu hieman pöhöttynyt liian pieneen hyvin kireään t-paitaan ja verryttelyhousuihin sonnustautunut mies joka on muuttunut tasan 20 vuotta ja kiloa profiilikuvan otto hetkestä..." Huutonaurua :D
Kerro lisää tästä tyypistä ja näistä treffeistä!
[/quote] Mitä niistä treffeistä nyt voisi kertoa? Olivat sen verran fiaskot koko treffit että huh huh :D. Otin kahvin ja jonkun leivoksen. Mies katsoi leivosta ihmeissään ja kysyi mikäs se tuo on. Sanoin rehellisesti etten tiedä mutta vaikuttaa ihan herkulliselta. Mis tuhahti ja nappasi itse lihapiirakan jotai ei saanut lämmittää. Kun pääsimme istumaan mies rupesi kamalan tarkasi pursottelemaan sinaappia ja ketsuppia lihapiirakkaansa. Sen syötyään puhui ihan fiksuja, ei siinä mitään mutta jotenkin meni maku koko tyyppiin kun oli laittanut vanhan kuvan. Sanoi myös harrastavansa urheilua mutta mietin että mitähän urheilua kun ulkoinen habitus puhui lähinnä siitä että harrastaa paremminkin penkkiurheilua.
Mä löysin ihanan miehen netistä, parempaa ei vaan voisi olla. En tosin deittipalstalta vaan chatissa rupesi juttu luistamaan, niin että tavattiin, muutettiin nopeesti yhteen ja nyt ollaan naimisissa ja pienen vauvan onnelliset vanhemmat :)
Ihan normaaleja, hyviä miehiäkin netissä liikkuu.
Mulla kävi varmaan sitte poikkeuksellisen hyvä säkä, kun löysin ihan neljän pöljän jälkeen kelvollisen miehen. Puolivuotta ollu mun elämässä ja hyvältä näyttää ainakin toistaiseksi.
Suomi24:stä siis tämäkin mies.
Ja minä aviomieheni ja lapseni isän.
Nostin kortin sulle. Et aivan heti löydä vakkaria ;)
mä useesti miettinyt ihan tota samaa! aikanaan itekki nettideittaillu ja kokemukset samoja ku sullakin. joko siellä on helmiäkin joukossa tai sitte naisilla jotka sieltä on miehen löytäny, on taso alempana ku mulla. nou thanks! luovutin jo ajat sitte ja livestä löysin ihan kunnon fiksun miehen.
Minä olen löytänyt kaksikin miestä netistä, molemmat pitkiä ja hyviä suhteita joista toinen jatkuu yhä. Deittisivustoille ei ole tarvinnut lähteä kun nämä ovat löytyneet sattumalta erilaisista nettiyhteisöistä tiettyjen kiinnostuksenkohteiden piiristä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:44"]
Mä löysin Ylilaudalta poikaystäväni pari vuotta sitten ja ollaan yhdessä vieläkin, asutaankin yhdessä. Ei ehkä uskois, että sieltä mitään hyvää voisi löytää...
[/quote] juu me mammat uskotaan, et on varmaan erittäin fiksu tapaus.
Olen tavannut netin kautta useammankin komean, fiksun ja mukavan miehen. Minulle riittää kyllä baareista seuraa, mutta miksi jaksaisin vaivautua, kun netissä voi niin hyvin karsia miehiä sen perusteella, mikä oikeasti kiinnostaa. Jos mietityttää, että _kaikissa_ deittipalstoilla pyörivissä on jotain vikaa, niin katse peiliin, olethan itsekin siellä!
Mulle sattui 4 vuotta sitten nettideittaillessa niin, että kuvattoman profiilin laittaneet olivat parempia treffikumppaneita kuin kuvalliset.
Tosin kuvattomista paljastui kyllä yksi samalla työpaikalla työskennellyt mies. Sen sijaan kuvallisilla oli niitä vuosia vanhoja kuvia. Kävin taas vilkaisemassa Cityn deittiä ja yllätys - yllätys, taas siellä oli muutama sellainen kuvallinen, joka jo sen neljä vuotta sitten käytti samoja (!) kuvia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:43"]
En voinut olla naurahtamatta . Niin tuttua, niin tuttua!
Eniten minua jaksaa hämmästyttää tuollaiset tyypit jotka laittavat vanhoja kuvia tai kuvia jostakin toisesta ihmisestä. Oikeastikko he miettivät että toinen ei huomaa kun paikalle saapuu aivan erinäköinen jantteri? Vai kuvittelevatko he että kyllä se rakkaus roihahtaa älyllisten lahjojen ja hyvien puhelahjojen avulla?
[/quote]
Kato jalka oven väliin ja siitä se lähtee! Meneehän se leffoissakin just näin! Eiku..? :D
Mut vakavasti ottaen: te, jotka olette onnistuneesti nettitreffailleet - millaiselle profiililla kannattaa lähteä liikkeelle? Voiko asiaan ottaa sellasen tunnustelumeiningin ja tehdä kuvattoman profiilin? Onko muita vinkkejä?
Aiheesta on kirjoitettu ihan kirjakin, jota voi yrittää metsästää kirjastosta:
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9513158969
Minä löysin oman mieheni ihan irkistä, vieläpä kanavalta #42. Oi niitä aikoja.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:43"]
Eniten minua jaksaa hämmästyttää tuollaiset tyypit jotka laittavat vanhoja kuvia tai kuvia jostakin toisesta ihmisestä. Oikeastikko he miettivät että toinen ei huomaa kun paikalle saapuu aivan erinäköinen jantteri? Vai kuvittelevatko he että kyllä se rakkaus roihahtaa älyllisten lahjojen ja hyvien puhelahjojen avulla?
[/quote]
Kato jalka oven väliin ja siitä se lähtee! Meneehän se leffoissakin just näin! Eiku..? :D
Mut vakavasti ottaen: te, jotka olette onnistuneesti nettitreffailleet - millaiselle profiililla kannattaa lähteä liikkeelle? Voiko asiaan ottaa sellasen tunnustelumeiningin ja tehdä kuvattoman profiilin? Onko muita vinkkejä?
[/quote]
Minulla on ollut kuvaton profiili, missä olen kertonut melko tarkasti siitä, mitä olen hakemassa ja millaisia ominaisuuksia toivoisin mieheltä (ei mitään tiukkaa listaa, vaan sellaiset ehdottomat, esim. minua pidempi ja tupakoimaton). Olen valinnut vaihtoehdoista omaan ulkonäköön liittyviä kohtia, mutta en ole muuten kuvaillut ulkonäköäni.
Nytkin saan kaikenlaisia runkkufantasia-viestejä keski-ikäisiltä miehiltä, niin voin vaan kuvitella, miten kävisi, jos kuvani ilmoitukseen laittaisin. Vaikka voin sanoa olevani kohtuullisen kaunis, en kuitenkaan hae pinnallista suhdetta, ja haluan, että mies kiinnostuu minusta muiden ominaisuuksien kuin ulkonäön vuoksi. Ne, jotka ovat samoilla ajatuksilla liikenteessä, osaavat yleensä lukea sopivasti rivien välistä.
-16
Minä olen kyllä laittanut mahdollisimman edustavan (mutta kuitenkin totuudenmukaisen) kuvan. Yhteydenottoja on sitten tullut paljon, mutta olen vain karusti poiminut kiinnostavimmat jatkoon. Totuus kun on, että ne fiksutkin miehet tykkäävät kauniista naisista ja hyvällä kuvalla saa parhaiten huomiota. Itselläni ei ole aikaa käydä läpi kaikkia miesten profiileja. Olen tavannut joitain hienoja miehiä netin kautta, kyllä niitä siellä on seassa, mutta suhdetta ei ole tullut. Tällä hetkellä en jaksa etsiä. Suoraan sanottuna kovin pitkään en kerralla jaksa millään sivustolla pitää profiilia, alkaa äkkiä tympiä koko homma.
Kun mä olin nettideittipalstalla, sain myös noita samanlaisia viestejä. Täytyy vaan osata jättää ne omaan arvoonsa, tuollaisia ällöjä ukkoja kun siellä palstalla pyörii. MUTTA on siellä myös ihan mukaviakin tyyppejä. Itse laitoin viestiä eräälle miehelle. Heti synkkasi kirjoittaessa ja puhelimessa. Siitä se lähti ja tässä ollaan. Mulla on ihana ja rakastava mies, joka on urheilullinen ja komea. :)