Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arviolta 10v tytöllä naamassa lävistys?!

Vierailija
19.06.2014 |

Mitä mieltä te olette? Eihän sen ikäinen saa liikkeessä lävistystä laitattaa, vaikka olisikin huoltajan suostumus.
Eli luultavasti itse tehnyt, tai omat vanhemmat tehneet?

Luulisi että viimeistään koulussa asiaan puututaan, mutta miten?

Tähänkö tämä maailma on menossa.. :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa laittaa. Mikään liike ei laita vaikka olisikin vanhempien suostumus. Itse tehty mitä luultavimmin joo, mutta tuskin koulu puuttuu..?

Vierailija
2/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti puuttuisi terveydenhoitaja, kuraattori? Koulussa jos kuitenkin tuntuu aina edes jokin taho puuttuvan helposti myös lapsen vaateukseenkin, jos siis kulkee likaisissa tai rikkinäisissä vaatteissa esimerkiksi..
Eikö tuostakin voisi jo sosiaaliviranomaisten kanssa keskustella...?

Olin hieman shokissa näystä. 
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et tiedä ikää?  Kyseessä voi olla siis nuoren näköinen 15 vuotiaskin. 

Vierailija
4/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli feikki?

Vierailija
5/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa?

Vierailija
6/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:51"]

[/quote]

Tuli mieleen tämä. Itsekin näytin vielä 16-vuotiaana noin 10-vuotiaalta.

Vierailija
7/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei puututa. Mikään laki ei asiaa kiellä ja jos vanhemmat ei sitä korua pakota poistamaan niin ei kai se koulu (ope/rehtori/kuraattori/terkkari) voi mitään tehdä. Lävistystä kun ei myöskään katsota lapsen mahdolliseksi laiminlyönniksi, kuten vaikka niitä rikkinäisiä ja liian pieniä vaatteita.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että ei noin nuorille. Ihan vaan jo siiitä syystä, että se ei repeä tai tulehdu. Oma lapseni ei tule saamaan mitään lävistyksiä, ennen kuin on 16. Mulla ei ole mitään niitä vastaan.

Vierailija
8/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:51"]

[/quote]

Ei todellakaan ole 15-vuotias, ei lähimainkaan.
Ja varmaksi tiedän myös sen, ettei ole vielä 13veekään.
Muiden kymmenen vuotiaden kanssa riehui ja leikki paikassa johon on "ikäraja" tämä 13v. Ja ihan lapsen kokoinen ja näköinen nätti tyttö.

Vierailija
9/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavatonta! Meidän lasten ALAkoulussa oli sisarukset, joilla oli jos jonkinlaista nappulaa naamassa ja korvissakin nämä yököttävät venytysrenkaat. Ihan outoja tyyppejä, muuttivat muualle. Mutta on siellä muitakin joilla on huulilävistys esim. itse ovat runnoneet. Varmaan tosi nätti jälki jää.. 

Vierailija
10/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:53"]

Jos se oli feikki?

[/quote]

Itse mietin ihan samaa, kun mies ekana asiasta mulle huomautti.
Sanoin, että ei varmasti ole aito, olisko luomi vaan tai jokin feikkikoru.
Sitten itse vilkaisulta näin, että huulen alla kimmelsi hopea pallo. Miten siihen saisi feikkikorun?

Vierailija
11/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 siis Ap

Vierailija
12/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:51"]

[/quote]

Ei todellakaan ole 15-vuotias, ei lähimainkaan.
Ja varmaksi tiedän myös sen, ettei ole vielä 13veekään.
Muiden kymmenen vuotiaden kanssa riehui ja leikki paikassa johon on "ikäraja" tämä 13v. Ja ihan lapsen kokoinen ja näköinen nätti tyttö.

[/quote]

Nykyään saa tosi aidon näköisiä magneetti feikkilävistyksiä. Laitetaan siis esim huulen sisäpuolelle vastakappale ja koru ulkopuolelle ja pysyy magneeteilla kiinni.

Vierailija
13/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huui kamala näitä teidän tarinoitanne..
Pukeutumiseen ja hiusten värjäilyyn olen aiemmin kiinnittänyt huomiota, mutta tämä menee mielestäni jo hieman yli!
Hiusten värjäyksellekkin tietääkseni on nyt löyty se ikäraja 15 vuotta, joka on mielestäni HYVÄ ja siinä omatkin lapset pidän! (jotkin raidat asia erikseen, jotka eivät tule hiuspohjaan asti)

On vaan niin karua katseltavaa kun tuommoiset 10 vuotiaat pikku LAPSET leikkii (onneksi sentään vielä leikkii!!), mutta pukeutuneina pikku pissiksen lailla, lävistykset naamassa ja mahdollisesti jopa meikit naamassaan.
En pysty käsittämään.

Ap

Vierailija
14/14 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kulmalävistys 10-vuotiaana, nenäkoru vuotta aiemmin... Eikä ollu itse tehtyjä. Onhan tuosta aikaa kohta 20 vuotta, mutta nykyäänkin ihan sallittua. Moni lävistäjä ei vain tee, mutta ei sitä mikään kiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän