Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jestas :D Onko joku oikeasti löytänyt netistä miehen?

Vierailija
15.07.2014 |

Liityin 3 päivää sitten eräälle deittisaitille ja huh huh, täytyy sanoa että on kyllä ollut värikästä menoa!

Päivä 1:

Rekisteröitymisestä on kulunut 2 tuntia, olen saanut muutamia viestejä mutta yksikään ei ole ns. potentiaalinen. Paras oli viesti jossa 20 vuotta vanhempi mies ehdotti salaisia tapaamisia. Melkein yhtä hyvä oli viesti jossa ehdotettiin kiihkeää seksiä auton takapenkillä!

Päivä 2:

Aamulla vilkaistuani viestit en voi olla pyörittelemättä silmiä. Muutama copypaste-mies on laittanut viestin ja joku kyselee voisiko hän olla minun orjani... Paras on kuitenkin mies jonka kanssa innostun juttelemaan hieman pidempään lupaavan aloitusviestin ja mielenkiintoisen profiilin ansiosta. 20 viestin jälkeen käy ilmi että mies on tavallaan vielä naimisissa mutta ero on ihan viittä vaille valmis, juupa juu.

Päivä 3:

Tänään on ollut hieman rauhallisempaa, ihan kivoja viestejä on tullut. Innostuin sopimaan treffit erään miehen kanssa spontaanisti lähellä sijaitsevaan kahvilaan onnistuneen keskustelun ansiosta.
Paikalle saapuu hieman pöhöttynyt liian pieneen hyvin kireään t-paitaan ja verryttelyhousuihin sonnustautunut mies joka on muuttunut tasan 20 vuotta ja kiloa profiilikuvan otto hetkestä...

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v sitten ei ollut ehkä hulluja niin paljon, mutta ei ollut kyllä juuri muita kuin nörttejä.

Vierailija
42/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin mieheeni netissä :) En tosin seuranhakupalvelun kautta, vaan harrastukseen liittyvien juttujen kautta. On ihana aviomies ja isä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikissa sinkkumiehissä ole AV:n konsensuksen mukaan jotain vakavaa vikaa, varsinkin nettideittejä yrittävissä? Eli näiden onnellisten tarinoiden täytyy olla satuja tai sitten kyseessä ovat olleet varatut miehet...

Vierailija
44/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 10:10"]Hämmästyttää tuo miten voi olla 20 vuotta vanha kuva. Eli esim. nelikymppinen jonka profiilikuva on otettu omissa ylioppilasjuhlissaan? Kai sen nyt siitä kuvasta jo näkee onko todella vanha kuva. Vai onko tyyppi vain valehdellut ikänsä ja tapaamiseen tuleekin ilmoitettua ikäänsä selvästi vanhempi kaveri? Vai onko porukka tuolla treffeissä vaan niin elähtänyttä?

[/quote]

Parikymmentä vuotta kuulostaa mustakin aika pitkältä iältä kuvalle. Sellaisiin kyllä törmäsin, että ihminen on muuttunut paljon kuvan ottamisen jälkeen. Muutama vuosikin oli tainnut tuoda joillekin reilusti kiloja tai hiusmallistakaan ei olisi tunnistanut.

Eipä silti. Oma lajinsa ovat vielä ne, jotka poseeraavat vaatettamatta kuvissa. Sellaiseen kun jotkut miehet tuntuvat ryhtyvän iästä riippumatta. Hilpeätä olikin, kun etsin joskus silloisen ikäisiäni eli 30-vuotiaita ja kuvassa oli "merentyrskyistä" nouseva yli viisikymppinen pyöreä papparainen (oli vielä aloittanut viestinsä kiukkuisesti, kun naisille ei kuulemma miehet kelpaa...)

Mä voisin nettitreffeillä laittaa toiveeksi, että älä suotta laita kuvaasi, tavataan mieluummin livenä jos muutaman viestin jälkeen siltä tuntuu.

Vierailija
45/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 02:38"]

No minä olen joskus näin miehenä etsiskellyt seuraa ja kokemus on vähintään yhtä turhauttava. Olen ihan oikeasti se urheilullinen, akateeminen ja muutoinkin melko selväjärkinen yksilö. No. Sain kuulla olevani oikeasti viisikymppinen pervo tai vaihtoehtoisesti tapaamani "akateemiset" naiset eivät ihan vielä olleet selvillä, miten he aikoivat akatemisoitua, mutta siis suunnitelmissa oli vaikka nyt tällä hetkellä kiinnostikin enemmän hankkia uusia kokemuksia vaatekaupan myyjänä.

Ei siinä mitään. Ihan mukavia ihmisiä tapasin, mutten varmaan yhtään jonka kuvaus olisi vastannut todellisuutta. Tuntuukin, että varmin keino epäonnistua nettiseuranetsinnässä on itsensä totuudenmukainen kuvaileminen. Ehkä totuus on jollain tavoin tylsä. Siinä käydään töissä ihan tavallisissa toimistoissa ja ollaan kiinnostuneita aivan tavallisista asioista, kun kaikki muut vaikuttavat työskentelevän kansainvälisissä organisaatioissa johtotehtävissä ja samalla harrastavan tulivuoriuintia.

[/quote]

Veli todistaa nyt väkevästi! Ei nettideitit ole miehenäkään todellakaan helppo laji.

Vierailija
46/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 09:15"]

Mä olen sitä mieltä, että jos ne ukot panostaisivat niihin viesteihinsä edes vähän (eivätkä vain copypastettaisi sitä samaa kaikille kymmenille) niin niitä vastauksiakin tulisi vähän enemmän.

[/quote]

Kun olet useamman illan tehtaillut persoonallisia viestejä yhteensä vaikkapa 40 eri naiselle saamatta ainuttakaan vastausta, alkaa kummasti miettimään omaa ajankäyttöään seuranhaussa.

Avausviesti on kuin iskurepliikki. Naista ei pitäisi kiinnostaa mikään muu kuin se, että lähestyminen on tehty kunnioittavasti ja vilpittömästi. Se kovasti peräänkuulutettu "panostaminen" alkaa sitten, kun mies tietää siitä vaivannäöstä olevan jotain hyötyä.

[/quote]

Täyttä totta. Itse olen netistä löytänyt seuraa ja silloin kyllä copypastettelin samaa aloitusta n. viidellekymmenelle naiselle, aina pieniä muutoksia tehden.

Minkä vuoksi muka kannattaisi nähdä enempää vaivaa? Naiset kuitenkin todella suurella todennäköisyydellä hylkäävät viestisi kuitenkin.

"Economics of scale. my dear brother!" totesi jo Henry Ford kolkytluvulla: lähesty copypastealoituksella sataa, näistä kymmenen kirjoittaa takaisin, näistä viisi tavataan livenä, kolmen kanssa harrastetaan seksiä ja yhden kanssa aloitetaan parisuhde.

Siinä nettideittien periaate tiivistettynä miehen näkökulmasta.

Vierailija
47/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:45"]

"Paikalle saapuu hieman pöhöttynyt liian pieneen hyvin kireään t-paitaan ja verryttelyhousuihin sonnustautunut mies joka on muuttunut tasan 20 vuotta ja kiloa profiilikuvan otto hetkestä..." Huutonaurua :D
Kerro lisää tästä tyypistä ja näistä treffeistä!

[/quote] Mitä niistä treffeistä nyt voisi kertoa? Olivat sen verran fiaskot koko treffit että huh huh :D. Otin kahvin ja jonkun leivoksen. Mies katsoi leivosta ihmeissään ja kysyi mikäs se tuo on. Sanoin rehellisesti etten tiedä mutta vaikuttaa ihan herkulliselta. Mis tuhahti ja nappasi itse lihapiirakan jotai ei saanut lämmittää. Kun pääsimme istumaan mies rupesi kamalan tarkasi pursottelemaan sinaappia ja ketsuppia lihapiirakkaansa. Sen syötyään puhui ihan fiksuja, ei siinä mitään mutta jotenkin meni maku koko tyyppiin kun oli laittanut vanhan kuvan. Sanoi myös harrastavansa urheilua mutta mietin että mitähän urheilua kun ulkoinen habitus puhui lähinnä siitä että harrastaa paremminkin penkkiurheilua.

[/quote]

Petankkia? Niillä on ihmeellinen käsitys siitä, että ovat lähes ammattilaisurheilijoita vaikka painoa olisi sen 140 kiloa ja sohvalta nouseminen on vaikeaa. 

Vierailija
48/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin (nyt ollaan kolmatta vuotta yhdessä), mutta en mistään treffipalstalta, joten lähtökohta tapaamisellekkin oli vähän erilainen. 

Kerran kaverin yllytyksestä laitoin deitti-ilmoituksen, joka itse tapasi netistä mm. Tyypin jolla oli herpes ja tykkäs selittää ja tehdä kaikkea härskiä (kaveri vielä suostu tapaan tän). Ite en oikein jaksanut vastailla kenellekään ihan perus sekopääjuntteja tuntu olevan, mutta kerran sitten kuitenkin päätin vastata tyypille, jolla oli ihan kiva (mutta yllättäen vähän epäselvä)profiilikuva, kertoi olevansa ranskasta ja muuttaneensa suomeen jonkun naisen perässä ja tästä ei sitten tullut mitään. Parin viestin jälkeen päätin sitten tavata melko spontaanisti miehen ja joo olihan se yllätys. 

En ole vähimmässäkään määrin pinnallinen, mutta kyllä mä arvostan jossakin määrin rehellisyyttäkin. Parikymppinen adonis paljastu sitten puoltoistametriseks, tanakaks viiskymppseks turkkilaiseks,  jonka auto oli kaiken huipuks "lainattu" sen kaverille, joka tuli (onneks) vaatimaan sitä heti treffien aluks takasin :D

oli mun ekat ja vikat nettitreffit.

Vierailija
49/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*"lainattu" kaverilta siis

Vierailija
50/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni 17v sitten, tosin ei miltään deittipalstalta vaam ihan tsätistä. Repikää siitä

Vierailija
51/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 07:36"]

Just näin. Monet miehet tahtoo tavata heti karsiakseen jyvät akanoista suurella kärsimättömyydellä

[/quote]

Ei se mitään kärsimättömyyttä ole vaan kokemuksen opettamaa karaistumista. Nettideitti on pullollaan "time wastereitä", joiden kanssa voi kirjoitella kuukausitolkulla pääsemättä mihinkään. Koko ajan lupaillaan tapaamista "lähitulevaisuudessa", mutta mitään ei koskaan tapahdu. Siksi kannattaa ehdottaa tapaamista lähikuppilaan mahdollisimman nopeasti.

Kuinka paljon ihmisestä edes tarvitsee tietää ennen tapaamista? Asuinpaikka (tyyliin Uusimaa), ikä, pituus, ruumiinrakenne, koulutusala, yksi valokuva ja jokunen sana harrastuksista. Kaiken tuon pystyy sisällyttämään yhteen ja samaan viestiin.

[/quote]

Kirjoittamalla selviää ihmisestä asioita, joita ei normaalisti keskusteluissa oteta esille kuin vasta aikojen päästä. Tietty jos ei osaa kirjoitella muusta kuin säästä ja lemmikistään, voisi saman tien tavatakin. Toisaalta taas omasta kokemuksesta voin sanoa, että luojan kiitos en ehtinyt tavata viimeisintä juttukaveriani, koska puhelu jo kertoi kaiken oleellisen. On helpompi antaa ja ottaa vastaan pakit, jos ne tapahtuvat ennen kuin on tavannut epämiellyttävissä merkeissä.

Vierailija
52/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 08:55"]

Mun mielestä oli ainakin kiva vaihtaa jokusia meilejä ennen tapaamista, jotta saisi selville kannattaako ko. tyyppiä tavata ollenkaan. Toiset tykkää heti tavata kasvotusten, toiset ei, mä kuulun jälkimmäiseen porukkaan. Oli ihan mukava tietää minkälaisista leffoista toinen tykkää, mitä se tekee vapaa-ajallaan, mitä musaa kuuntelee, missä on matkustellut jne. ennen tapaamista. Sai paremman kokonaiskuvan tyypistä ja tiesi jo ennen tapaamista, että tämän kanssa varmaan pitäisi natsata kemiat yhteen edes jollain tasolla. Mulla tuli tosi huono kuva tyypeistä, jotka lähettivät lyhyen viestin missä kertoivat perustiedot ja ehdottivat tapaamista. Tuli sellainen fiilis, että nää on näitä pinnallisia sarjadeittaajia.

[/quote]

Nettideitin miehistä vain se ehdoton eliitti on sarjadeittaajia. Ehkä 95% taas on sellaisia, jotka joutuvat laittamaan viestiä kymmenille naisille ennen kuin yksi suvaitsee vastata "jotain". Ja tästä on vielä matkaa siihen tapaamiseen.

Jos nainen ei uskalla tavata julkisella paikalla perustiedot saatuaan, ei hän uskalla tehdä mitään muutakaan.

[/quote]

Jos nainen ei uskalla tavata? Onko täällä joku esittänyt, että deittailu on pelottavaa ja siksi tapaamista pitää lykätä? Viitsiminen/haluaminen ja uskaltaminen ovat eri asioita.

Vierailija
53/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:24"]

14 v sitten ei ollut ehkä hulluja niin paljon, mutta ei ollut kyllä juuri muita kuin nörttejä.

[/quote]

Et tainnut olla silloin vielä syntynytkään, jos kuvittelet, ettei netissä ollut jo pilvin pimein paikkoja, joissa me ei-nörtit juteltiin.

Vierailija
54/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että jos ne ukot panostaisivat niihin viesteihinsä edes vähän (eivätkä vain copypastettaisi sitä samaa kaikille kymmenille) niin niitä vastauksiakin tulisi vähän enemmän.

[/quote]

Kun olet useamman illan tehtaillut persoonallisia viestejä yhteensä vaikkapa 40 eri naiselle saamatta ainuttakaan vastausta, alkaa kummasti miettimään omaa ajankäyttöään seuranhaussa.

Avausviesti on kuin iskurepliikki. Naista ei pitäisi kiinnostaa mikään muu kuin se, että lähestyminen on tehty kunnioittavasti ja vilpittömästi. Se kovasti peräänkuulutettu "panostaminen" alkaa sitten, kun mies tietää siitä vaivannäöstä olevan jotain hyötyä.

[/quote]

Hyvä avaus ( = aina myös hauska, jos multa kysytään) kiinnostaa vain naisia, joilla on järkeä päässä enemmän kuin halua tulla imarrelluksi ja liehitellyksi. Niitä on deittisivustoilla pieni vähemmistö.

Vierailija
55/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin sinkkupalstalle ilmoituksen v. -99. Vastaajien joukossa oli yksi kiva mies, jonka kanssa kävin useamman kerran treffeillä ja siitä se sitten lähti. 13 vuotta olemme olleet naimisissa ja kaksi lasta + koira. Mutta ei ole kultainen noutaja.

Vierailija
56/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Millä perusteella sä valitset naset, joille massaviestiä lykkäät? Kun nämä massapostaajat eivät yleensä minusta selvästi ole edes lukeneet profiiliani. Kuvan perusteella? Vai laitatko viestin ihan kaikille palstan uusille naisille? Että ihan sama, kuka syöttiin tarttuu, kunhan on nainen? En mä ainakaan ole kiinnostunut "kuka vaan kelpaa" -periaatteella liikkeellä olevista miehistä.

Vierailija
57/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 02:47"]Minä tein joku aika sitten suomi24 treffiin ilmoituksen enkä ole saanut ainuttakaan viestiä. Kirjoitin rehellisesti että on lapsia ja ruumiinrakenne on pyöreä.

Kuvaa ei ollut.

[/quote]

tuota se on sinun pitäisi laittaa hyvät puolet ja syrjäyttää esim se että on lapsia ja sitten ku parilla treffeillä käynyt sanoa lapsista

Vierailija
58/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa, kun tyttöporukassa tulee ilmi, että kolme on saanut täysin saman copypaste-vastauksen samalta tyypiltä. Yhdessä sovitaan, että copypastaajat skipataan automaattisesti. Jokaisella on yksilöllinen ilmoitus ja yksilöllisesti vastataan.

Vierailija
59/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käyny hyvä tsägä, paikalle treffeille on tullut aina hyvännäköisiä ja täyspäisiä miehiä :)

Vierailija
60/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D!

Mä löysin miehen netistä, tai siis oli pitkään teininä vaan mesekaveri, mutta kerran kyselin jotain hänen kotikaupungistaan, jonne olin menossa erääseen tapahtumaan. Mies oli menossa sinne myös ja aateltiin huvikseen nähdä. :) Siitä se sitten lähti, ensirakkaus. Nyt ollaan jo 3-henkinen perhe. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän