En ymmärrä miksi miehet ottavat kalastuskuvia ja laittavat niitä sitten deittisovelluksiin
Ihan omaksi ilokseen toki voivat ottaa, mutta en tunne yhtään naista joka kiinnostuisi sellaisesta miehestä, joka roikottaa kalaa profiilikuvassaan.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en puolestani ymmärrä, miksi naisilla on kuvissaan koiria. Jollei syy ole sitten se, että halutaan kertoa, että tämä karvakuono on sitten aina sängyssä naisen ja miehen välissä...
Ja ennen kuin alkaa se "koira on rakas perheenjäsen ja harrastus", niin voi miettiä, saako miehillä olla myös jotain harrastuksia ja sananvaltaa siihen, kuka on perheenjäsen, kuka nukkuu sängyssä ja kuka lattialla.
Meillä ei koira nuku sängyssä mutta jos ero tulisi ja sinkkuna kokeilisin jotain deittipalvelua niin laittaisin koirani kuvan sinne siksi, että haussa olisi vain ja ainoastaan mies, joka joko on koirarakas tai vähintäänkin hänelle on täysin ok, että mukana tulee koira. Säästyisi molempien aikaa, kun se olisi selvää alusta alkaen.
Yhtä lailla itse toivoisin, että miehen profiilista näkyisi heti asiat, jotka olisivat itselleni ratkaisevia (kuten kalastus- tai metsästysharrastus tai se, että hänellä itsellään olisi ns. taistelukoira).
Eli jos on koira, se on hyvä ottaa mukaan kuvaan.
Jos harrastaa kalastusta, niin senkin on hyvä tulla ilmi kuvasta.
No mitä se aapee rutisee sitten, eikö omista harrastuksistaan kannata kertoa suoraan?
Ap on ap, ei kaikki maailman naiset. Ap ei ilmeisesti itse tykkää kalastusta harrastavista miehistä eikä ole riittävän fiksu ymmärtämäkseen, että kaikki naiset eivät jaa hänen mielipidettään. Siksi hän kalastuskuvista rutisee. Emme me muut naiset hänen rutinoistaan olla vastuussa.
Minun mielestäni lemmikit on ihan hyvä ottaa kuvaan mukaan. Samoin on ihan hyvä kuvalla ilmaista omaa harrastustaan. En ole ainoa nainen maailmassa, joka näin ajattelee. Joten anna ap:n rutista mitä rutisee ja julkaise itse deittisovelluksissa sellaisia kuvia, jotka itse katsot hyviksi julkaista. Sillä tavalla varmaan parhaiten samanhenkistä seuraakin löydät.
No miksi muijat sitten jatkuvasti kuvaavat ruoka-annoksia ja kakkuja sekä vaikkapa käsitöiden tuloksia?
Pidän itsekin niitä eläinrääkkäyksenä. Toivottavasti kalojen kuten muidenkin saaliseläimien tuskaa ja kipua aletaan tunnistamaan ja ymmärtämään. 🐟
Kyllä mulle kelpaisi. Mikä parempaa kuin tuore kala illalliseksi.
Pisteet nousivat ellei kyseessä harrastuskalastus, ja kala päästetään takaisin vapauteen. Jos kalastetaan niin sitten syötäväksil
Vierailija kirjoitti:
No miksi muijat sitten jatkuvasti kuvaavat ruoka-annoksia ja kakkuja sekä vaikkapa käsitöiden tuloksia?
Deittisovelluksissako naiset tuollaisia kuvia jatkuvasti julkaisevat?? Jos noin, niin hieman erikoisena minä sitä kyllä pidän. Mä luulin, että niissä deittisovellusten kuvissa olisi pääosassa seuraa hakeva ihminen itse, ei pelkät juuri kalastetut hauet tai itsetehdyt lapaset yksinään.
Itse harrastan käsitöitä ja lukemista. Lisäksi nautin hyvästä ruuasta, sekä itsetehtynä että ravintolassa syötynä. Instagramissani julkaisen kuvia mm. tekemistäni käsitöistä ja silloin tällöin myös erityisen herkullisista ruuista. Toisinaan otan kuvan lukemastani kirjasta ja kerron mitä siitä tykkäsin. Otan siis kuvia asioista, joista olen kiinnostunut ja julkaisen niitä. Itse seuraan läheisteni lisäksi minun kanssani samoista asioista kiinnostuneelta ihmisiä. En ole Instagramissa seuraa hakemassa. Siksi julkaisen vähemmän kuvia itsestäni ja enemmän kuvia minua kiinnostavista aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ymmärrä naisen ajatus- ja tunnemaailmaa ollenkaan. Nuo kalastuskuvat ovat juuri loistava esimerkki siitä, minkä miehet kuvittelevat vetoava naisiin. Huti!
Miten pyrit itse vetoamaan mieheen ja miesten ajatus- sekä tunnemaailmaan?
Musta tuntuu, että miehet ottaa usein sellaisia kuvia, joista itse pitävät. Kuvissa on auto, kala, moottoripyörä tai purjevene. Tai sitten joku pilvenpiirtäjä tai lentokone.
Mä tykkään eniten urheilukuvista, heti vetoaa jos joku on hiihtämässä, pyöräilemässä tms. Sen sijaan painnonosto tai joku riippuliito tms extreme-laji ri houkuta.
Paras on kuitenkin hymyilevä kasvokuva. Ei poseeraus, vaan sellainen josta näkee toisen nauttivan olostaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä lämpenen kalastus- ja metsästystaidoille, erätaidoille. Vielä jos osaa laittaa sen saaliinsa, vaikka savustaa, ai että!
Entäs tämä: "Kalastus+metsästys= jos ei haittaa että mies on puolet vuodesta menossa jossain, niin siinä on kumppanisi."
Mun mies on himokalastaja ja viihtyy vesillä ja saaristossa, mutta mä oon mukana reissuilla. Nautin merestä ja ulkoilusta.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ihan roikoteta, vaan pidellään asiallisella liplock- otteella, niin kyllä se minuun toimisi, vietän todella huomattavan osan vapaa-ajastani kalassa. Tosin sillä ei kyllä saisi karsittua aatteellista vegaania pois (kuten joku huomautti), koska syön vain itsepyytämääni eläinravintoa ja jos en saa mitään kiinni, niin silloin syön vegaanisesti :D
Upeaa kuultavaa!. Samoin toimin myös minä. En hyväksy minkäänlaista heikompiin kohdistuvaa väkivaltaa, mutta ravinnokseni kalastan ja metsästän. Jos en saalista saa, ruokana ovat kasvikset ja sienet.
Tehotuotettua proteiinia en ravinnoksi käytä.
Lisäksi pyydystäminen tekee hyvää mielenterveydelle. Saa toteuttaa lajillemme ominaista käyttäytymismallia. Todellista slow-foodia. Ruoka maistuu äärimmäisen hyvälle, kun sitä on jahdattu muutama tunti, sen jälkeen käsitelty ja kunnioituksella valmistettu ateriaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittikuvassa koira ja omistaja on yksi typerimmistä. Etsitäänkö kumppania vai koirankusettajaa aamu-uniselle? Kuvassa on kuitenkin jo rakastavaiset, joiden väliin tuskin kukaan sopii.
Muhun ainakin vetoaisi kuva jossa mies olisi lemmikkinsä kanssa. Tai kalasaalis. Ei se multa ole pois jos miehellä on huollettavia tai intohimoisia harrastuksia, ne on vain plussaa. Mä en tarvii ykköspaikkaa tai koko aikaa huomiota.
Mutta sinä oletkin nainen. Jos mies omistaa koiran, se on metsästyskoira. Sinä saat nylkeä saaliin ja parkita nahat.
Ne toivovat löytävänsä naisen joka pitää samoista asioista kuin he itse.
Kivikauden mies näyttää että täälläpä on mies joka tuo ruuan pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Ne toivovat löytävänsä naisen joka pitää samoista asioista kuin he itse.
Näin minäkin ajattelen. Tämä on siitä kätevää, että näin nämä metsästäjät ja kalastajat on helppo välttää.
Mullei ole. En kalasta enkä metsästä... On kuva luontopolulta, reppu selässä oon koirani kanssa. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ymmärrä naisen ajatus- ja tunnemaailmaa ollenkaan. Nuo kalastuskuvat ovat juuri loistava esimerkki siitä, minkä miehet kuvittelevat vetoava naisiin. Huti!
Miten pyrit itse vetoamaan mieheen ja miesten ajatus- sekä tunnemaailmaan?
Eiköhän se riitä että rinnat ja prce näkyy kuvassa.
Perusmiehellä ei hirveästi kuvia ole. Ne ottaa tai otattaa niitä vain spessutilanteissa. Ne laittaa siis sinne semmoisen kuvan joka niillä on, ei ne ajattele, tai laskelmoi sen kummemmin. Mutta jos tuo kalastus( joka taitaa olla miesten suosituin harrastus Suomessa) tai metsästys naista haittaa, niin eikö ole hyvä molempien osapuolten kannalta, että nainen ei miehelle silloin viestiä laita?
Vierailija kirjoitti:
Monessako deittiprofiilissa olet näitä nähnyt? Itse kuvaan harrastuksiani someen toisten harrastajien katsottavaksi ja osittain itselle muistiinpanoista. Jää tosite koska tehty ja miten prosessi sujui.
Tämä keskustelu tuhansien muiden ohessa on yksi syy (monen muun lisäksi) miksi en itse suostu menemään treffipalstoille. Koska siellä pyörii ihmiset jotka tuomitsee toisiaan ihan pikkumaisista syistä, vaikka eihän sun tarvitse edes kiinnostua niistä ihmisistä! Ei kukaan ole koskaan luvannut sinulle täydellistä kumppania ostettavaksi nettikaupan katalogista, ne on ihmisiä siellä treffipalstoilla, eikä mitään objekteja.
En voi sietää tuollaista, että mennään johonkin jossa on paljon ihmisiä laittamassa likoon itsensä ja sitten ulistaan kuin valtaistuimilta kuinka kukaan miellytä minua, ei tota, eikä tota, ei kelpaa. Miehet ja naiset rutisee samaa, mutta eri perspektiivistä. Kehtaavatkin laittaa kuvan rumasta itsestään ja tyhmästä harrastuksestaan joka ei MINUA kiinnosta, vaadin parempaa palvelua tältä sovellukselta. Sitten "huolitaan" kuitenkin joku sen kuvan perusteella ja valitetaan kun se osoittautuikin ikäväksi ihmiseksi, eli juuri sellaiseksi kuin kertoikin olevansa. Tai jätti jotain sinulle oleellista kertomatta, mutta itsehän et tietenkään sitä hoksannut edes kysyä.
Minusta vain narsistit on treffipalstoilla. Sori että yleistän. On siellä varmaan ihan tervepäisiäkin ihmisiä, mutta kyllä saa olla aika kovapäinen että sinne edes uskaltaa mennä ihmisten haukuttavaksi. Ja senpä takia siellä on myös liian paljon kunnon luupäitä, joilla ei ole mitään hyvää annettavaa kenellekään. He vaan odottaa jotain "hyvää tarjontaa", mikä on ihan sairas ajatus kun kyse on oikeista ihmisistä.