En ymmärrä miksi miehet ottavat kalastuskuvia ja laittavat niitä sitten deittisovelluksiin
Ihan omaksi ilokseen toki voivat ottaa, mutta en tunne yhtään naista joka kiinnostuisi sellaisesta miehestä, joka roikottaa kalaa profiilikuvassaan.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Ensin Tindernaiset haluavat että miehellä pitää olla harrastuksia ja kuvia niistä. Ja sitten kun laitat kuvan saamastasi kalasta niin sekään ei käy. Just joo. Joitain ei voi tyydyttää, siksi en suomalaisiin naisiin päin katsokaan.
Miksei kuva voi olla miehestä kalastamassa eikä siitä saaliista?
Näillä saaliskuvilla mies osoittaa olevansa saantimies, ei mikään turha pyytäjä, ts. Vonkaaja.
Mikä ongelma tää nyt on? Vasemmalle jos ei kiinnosta ja elämä jatkuu.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha joo, metsästys ja kalastus ei todellakaan tarkoita että ukko olis hyväkuntoinen ja tervehenkinen luontoarvojen kunnioittaja :D
Ei tietenkään, mutta lisää todennäköisyyksiä. Olen itse kaupunkilainen, elän vihreässä kuplassa ja näen että sieltä kuplasta niitä ei ainakaan löydy. Tai no, ehkä hyvää tahtoa muttei sellaista ajattelua josta olisi suomalaiselle luonnolle oikeasti hyötyä. Ja edes kotimaisia kasveja ja eläimiä ei tunneta nimeltä. "Vihreät."
t. Persu
Mies joka osaa itse hankkia omaa ruokaa on sentään sama kuin lottovoitto . Niiden lapset ei kuole nälkään .
Miksi naiset poseeraa kuvissa huulet törröllään ja sivuasennossa perse työnnettynä taaksepäin?
Yhdessä suomalaisessa chatissä miehet ja naiset puhuvat jatkuvasti kalastuksesta, kalan syömisestä, syömisestä, juomisesta, rusakon metsästyksestä ja kehuvat itseään. Aika rasittavaa, PS henkisiä tuntui olevan siellä. Vuosia samat aiheet.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ymmärrä naisen ajatus- ja tunnemaailmaa ollenkaan. Nuo kalastuskuvat ovat juuri loistava esimerkki siitä, minkä miehet kuvittelevat vetoava naisiin. Huti!
Tämänkin keskustelun perusteella toimii erittäin hyvin ja karsii turhia tapauksia.
Ihana mies joka ei vietä aikaansa selfieitä ottamalla.
Onkohan niin että saaliista otettu kuva ja mieskin siinä näkyy nii sepä sopii. Narsisti ei tällaista kuvaa laita.
Ajanviettokin mieluummin siellä kalassa kuin baarissa. Miksi joku ajattelee ettei sinne nainen saa mukaan lähteä?
Kalastamistakin on niin monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä suomalaisessa chatissä miehet ja naiset puhuvat jatkuvasti kalastuksesta, kalan syömisestä, syömisestä, juomisesta, rusakon metsästyksestä ja kehuvat itseään. Aika rasittavaa, PS henkisiä tuntui olevan siellä. Vuosia samat aiheet.
Eikö ole ironista, että PS henkiset viettävät enemmän aikaa elämäntyylinään luonnonläheisyys, kuin "vihreät"?
Mikä ihme siinäkin on, että kuvissa katsojan huomion pitää kiinnittyä muuhun kun siihen ihmiseen?
Mitä vikaa kalastuksessakin on harrastuksena? Vain salilla ilmeisesti sais käydä.
Olen tämän todennut varmaan tässä ketjussa aiemminkin, mutta jos olisin sinkku ja Tinderissä niin arvostaisin kalastus- ja metsästyskuvia profiilissa, koska minusta jokaisen kannattaa ihan oikeasti antaa heti itsestään sellainen kuva, joka vastaa todellisuutta. Minä pyyhkäisisin sellaisen miehen välittömästi vasemmalle, mutta sehän nimenomaan olisi hyvä. Säästäisimme molemmat aikaa, koska ei minun mielipiteeni kalastuksesta ja metsästyksestä muuksi muuttuisi, vaikka mies muuten olisi kuinka ihanan oloinen.
Vastaavasti omaan profiiliini laittaisin varmaan kuvia matkoilta, koirastani ja skumppalasista ihan samasta syystä. En haluaisi tykkäyksiä miehiltä, joille ne ovat ongelma.