En ymmärrä miksi miehet ottavat kalastuskuvia ja laittavat niitä sitten deittisovelluksiin
Ihan omaksi ilokseen toki voivat ottaa, mutta en tunne yhtään naista joka kiinnostuisi sellaisesta miehestä, joka roikottaa kalaa profiilikuvassaan.
Kommentit (214)
Minä en puolestani ymmärrä, miksi naisilla on kuvissaan koiria. Jollei syy ole sitten se, että halutaan kertoa, että tämä karvakuono on sitten aina sängyssä naisen ja miehen välissä...
Ja ennen kuin alkaa se "koira on rakas perheenjäsen ja harrastus", niin voi miettiä, saako miehillä olla myös jotain harrastuksia ja sananvaltaa siihen, kuka on perheenjäsen, kuka nukkuu sängyssä ja kuka lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertovat olevansa luonto- ja erähenkisiä, ja näin valikoituu naisistakin pois epäsopivimmat, esim. urbaanit aatteelliset vegaanit.
En ymmärrä miksei vegaani voi syödä riistaa, sen eettisempää lihaa ei ole. Urbaanius ei myöskään liity vegaanisuuteen. Vegaani voi asua maalla, ja kaupunkilainen voi olla erähenkinen.
Vaikkapa siksi, että sekin on kerran ollut elävä eläin ja tuntenut kauhua ja kipua ennen kuolemaansa. Ekologista se voi olla mutta ei eettistä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet laita noihin kuvia viehättääkseen naisia, vaan pelottaakseen pois kilpailijamiehet. Tähän johtopäätökseen olen tullut. Kyllähän suurin osa miehistä kuitenkin tajuaa, etteivät esimerkiksi mitkään uhoavat lihastenpullistelukuvat ole naisista kiinnostavia, eivät myöskään kuvat metsästetystä tai kalastetusta saaliista, mutta ilmeisesti miehet näkevät naisenkin saaliina, ja saalishan on helpompi napata jos muut saalistajat on uhiteltu pois maisemista.
Ja ennenkuin joku kysyy, että mitä kuvia itselläsi sitten on, kiinnostavatko ne muka miehiä, niin todettakoon nyt että en ole missään deittisovelluksessa.
harvemmin siellä Tinderissä miehet katselee toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Minä en puolestani ymmärrä, miksi naisilla on kuvissaan koiria. Jollei syy ole sitten se, että halutaan kertoa, että tämä karvakuono on sitten aina sängyssä naisen ja miehen välissä...
Ja ennen kuin alkaa se "koira on rakas perheenjäsen ja harrastus", niin voi miettiä, saako miehillä olla myös jotain harrastuksia ja sananvaltaa siihen, kuka on perheenjäsen, kuka nukkuu sängyssä ja kuka lattialla.
Meillä ei koira nuku sängyssä mutta jos ero tulisi ja sinkkuna kokeilisin jotain deittipalvelua niin laittaisin koirani kuvan sinne siksi, että haussa olisi vain ja ainoastaan mies, joka joko on koirarakas tai vähintäänkin hänelle on täysin ok, että mukana tulee koira. Säästyisi molempien aikaa, kun se olisi selvää alusta alkaen.
Yhtä lailla itse toivoisin, että miehen profiilista näkyisi heti asiat, jotka olisivat itselleni ratkaisevia (kuten kalastus- tai metsästysharrastus tai se, että hänellä itsellään olisi ns. taistelukoira).
Sama kysymys on täällä ollut jo ennenkin. Tylsää että aina jauhetaan yhtä ja samaa asiaa.
Mitä hyötyä ja uutta kukaan tälläisistä uusinnoista saa?
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pidän sellaisista miehistä, jotka osaavat osoittaa ilonsa asioista. Vaikka sitten saamastaan hauenvonkaleesta.
saatika sitten naisenvonkaleesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei koira nuku sängyssä mutta jos ero tulisi ja sinkkuna kokeilisin jotain deittipalvelua niin laittaisin koirani kuvan sinne siksi, että haussa olisi vain ja ainoastaan mies, joka joko on koirarakas tai vähintäänkin hänelle on täysin ok, että mukana tulee koira. Säästyisi molempien aikaa, kun se olisi selvää alusta alkaen.
Yhtä lailla itse toivoisin, että miehen profiilista näkyisi heti asiat, jotka olisivat itselleni ratkaisevia (kuten kalastus- tai metsästysharrastus tai se, että hänellä itsellään olisi ns. taistelukoira).
Eli jos on koira, se on hyvä ottaa mukaan kuvaan.
Jos harrastaa kalastusta, niin senkin on hyvä tulla ilmi kuvasta.
No mitä se aapee rutisee sitten, eikö omista harrastuksistaan kannata kertoa suoraan?
On naisillakin noita kalakuvia aika paljon, jos kuvista löytyy kalstusta tai salikuvia niin poistoon menee.
Miksi melkein jokainen nainen poseeraa kuvissa tiukat juoksutrikoot päällä?
Mitä iloa miehelle on naisesta jonka deittisovellus on täynnä ulkomaankuvia ja sitten hän taas katoaa ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Sama kysymys on täällä ollut jo ennenkin. Tylsää että aina jauhetaan yhtä ja samaa asiaa.
Mitä hyötyä ja uutta kukaan tälläisistä uusinnoista saa?
et ole huomannut että tämä on miesvihapalsta? jossa samat jutut kiertää ja kiertää?
Kalalaji on koodi. Tietäjät tietävät mille…
Minä itse asiassa ymmärrän hyvin, miksi joku mies laittaa kalastuskuvan. Siinä vedotaan niin alkukantaisiin vaistoihin elannon pöytään tuovasta miehestä. Samalla karsitaan helposti ne naiset, jotka eivät ulkona viihdy, jotka eivät pidä kalasta ja niin edelleen.
Löysin puolisoni ennen Tinderia, joten en tiedä, miten reagoisin. Kalastan kyllä itse, joten sinänsä en tarvitse miestä, joka kiinnittää madon koukkuun ja osaan irrottaa ne kaisloihin jääneet koukutkin. En silti lähtisi vuorokauden kalastusreissuille, joissa yövytään saaressa teltassa keskellä ei mitään ja luotetaan siihen, ettei ukkosmyrsky juuri sinne iske.
Voisin kuvitella, että huonompiakin kuvia löytyy. Ulkoileva mies lähtee mökillekin ja varmaan hänet saisi samoilemaan ja laduille Lappiin, joten käsitän kyllä.
Minä arvioin kalastuskuvia kalastusmenetelmän ja halutun saaliskalan mukaan. Trofeehaukien ja suurkuhien kalastajat ja valtavalla vapamäärällä varustetut veneet ja välineurheilijat eivät ole kiinnostavia, koska saaliin saamisen päätarkoitus ei selvästikään ole ruuan hankinta , vaan rahan meno ja komeat valokuvat. Suurhauethan yleensä vapautetaan kuvaamisen jälkeen ja hyvä niin. Perhokalastajia pidän hieman elitistisinä, vaikka yleensä ovatkin puolustamassa virtavesiä ja niin ollen valistuneempia kuin viidentoista vavan uistelijat. Sen sijaan ahvenen ja särkikalojen kalastus onkien, pilkkien, verkoilla ja katiskalla on miehessä ehdoton plussa, kunhan alamittoja ym. noudatetaan, se kertoo järkevästä suhtautumisesta kalastukseen ja saaliiseen. Luonnollisesti kalamies myös osaa valmistaa saaliinsa, muutenkin kuin vain paistamalla.
Eli ei vain kalastus, vaan mitä ja miten!
Vierailija kirjoitti:
Kerroin suhteen alussa harrastavani kalastusta, naiselle ok.
Järjestin kalenterin ja harvat kalareissut siten että samana päivänä (esim. viikonloppuna) joku tyttöjen ilta tai muuta mukavaa että aika kuluu. Tämäkin naiselle ok.
Toin saaliin kotiin... atana sitä nillitystä kun kala haisee ja joutuu käsittelemään ja siivoamaan ja kyllä nyt jälkeenpäin mietittynä tuohon menee aikaa ja auto syö bensaa ja ja.
Ois pitäny laittaa heti kättelyssä se kalan kuva esittelyyn.
Sorry nyt vaan, mutta kalamies/-nainen kyllä siivoaa ja käsittelee ihan itse saaliinsa.Ei sitä puolison riesaksi pistetä, ellei puoliso ehdoin tahdoin halua hoitaa sitä hommaa. En minäkään miestä pistä leikkimään kuvankäsittelyohjelmalla valokuvausreissuni jälkeen vaan käsittelen ottamani kuvat julkaisukelpoisiksi ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saa olla erittäin mielellään harrastuksia. Nukkumisjärjestelyistäkin voidaan neuvotella, mutta siihen ei kellään ulkopuolisella ole sanavaltaa, että ketkä minun perheenjäseniäni ovat. Mulla on kaksi kissaa. Ne ovat molemmat minun perheenjäseniäni. Jos joku mies tähän perheeseen haluaa liittyä, niin kiva, mutta kissoja hän ei perheestä voi ulkoistaa yhtään sen enempää, kuin voisi alkaa sanelemaan, että naisen lapset eivät olisi enää perheenjäseniä sen jälkeen, kun hän perheen elämään mukaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa miehelle on naisesta jonka deittisovellus on täynnä ulkomaankuvia ja sitten hän taas katoaa ulkomaille?
Olisiko siis parempi, ettei profiilista kävisi ilmi, että nainen matkustelee paljon, vaan se tulisi yllätyksenä miehelle vasta sitten, kun hän olisi jo ehtinyt hieman ihastua naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ottaa itsestään ankannaamakuvia ja laittaa profiilikseen?
Ei ne kalakuvat vertaudu ankkanaamoihin. Vastaava ilmiö naiselta olisi kuva jonkun harrastuksen parissa, esim. kuntosalilla kahvakuula kädessä tai jotain. Jos se olisi ainoa kuva, niin luulen että monelle miehelle nousisi kysymys, miksi sitä urheilua pitää niin hirveästi esitellä.
Siellä on ainakin hullaannuttu kun ei sormet pysy näppäimistöllä ;)