Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi miehet ottavat kalastuskuvia ja laittavat niitä sitten deittisovelluksiin

Vierailija
09.07.2021 |

Ihan omaksi ilokseen toki voivat ottaa, mutta en tunne yhtään naista joka kiinnostuisi sellaisesta miehestä, joka roikottaa kalaa profiilikuvassaan.

Kommentit (214)

Vierailija
21/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Laitankin seuraavaksi kuvan kaadolta, jossa poseeraan minä ja saaliiksi saatu peurapukki. Voitte AV-mammat uskoa että osaan myös kokata keskimääräistä parempaa ruokaa kuin yksikään hesalainen pukupelle.

Minä söisin mieluusti hyvin tehtyä riistaa. T. hesalainen kasvispainotteisesti syövä hippiäisnainen. 

Vierailija
22/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vaan liikaa miehenkipeitä naisia kun eilen kysyttiin miksi on lemmikkejä kuvissa.

Miettikää nyt tytöt jotain muutakin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenkin naisen olen elämäni aikana kuullut sanovat, että tykkää kalastuksesta.

Vierailija
24/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole hemmetin hyvä homma? 

Vierailija
25/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehään kertoo ironisesti siiitä mitä tunteikas nainen ei tahdo ymmmärtää eli että kalastushommissahan tässä ollaaan.

Vierailija
26/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehään kertoo ironisesti siiitä mitä tunteikas nainen ei tahdo ymmmärtää eli että kalastushommissahan tässä ollaaan.

Piippu suussa viellä kertoo että olen tämän laivan kapteeeni ja perämiestä/naista etsimässsä.

Vierailija
27/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvathan ovat ihan parhaita! Ne ovat aitoja, hymyileviä, iloisia ja kertovat enemmän kuin joku passikuvan tyyppinen kuva.

Jos olisin vapaa ja miettisin kuvia, niin tietenkin laittaisin sinne hyviä ja iloisia hymykuvia, joissa näkyisi harrastuksiani.

Vierailija
28/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittikuvassa koira ja omistaja on yksi typerimmistä. Etsitäänkö kumppania vai koirankusettajaa aamu-uniselle? Kuvassa on kuitenkin jo rakastavaiset, joiden väliin tuskin kukaan sopii.

Vierailija
29/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotkaaa ei ymmärrä niin karsiutuu tässä vaiheeessa ja ne jotka ymmärtää niin yksi itsestäään selvä asia on karsiutunut poiis eli jutellaan vasta kun kasvotusten nähdäään.

Vierailija
30/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muttta sinne jää myös ne jotka ei ymmärrä ironiaaa ja haluavat myös kasvotisten nähdä.

Vierailija
31/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen hiihti Kekkonen kalasti, nyt se on riisuttu alasti...

Vierailija
32/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinne tinderiin pitäisi laittaa, jos ei tavallisia kuvia omasta elämästä? Pitäisikö aikuisen miehen ottaa kuvia hyppimässä ilmaan jossain boraboralla tai klassisesti kuvata lomavarpaat aurinkotuolista käsin? Tuskin haluat nähdä mun känttyvarpaita, tai karvaista takapuoltakaan speedojen lomasta pilkistämässä. Ja jos kiinnostuksen kohteena on just enemmän vaikka autot & kalastus, niin miksi ihmeessä kävisin kuvaamassa itseäni Kiasmassa tai litkimässä jotain taiteilija-punaviiniä Bänksin näyttelyssä? Ja jos mun paras puoli on lihaksikkaat käsivarret, niin kai mä nyt esittelen niitä hiekkaisten varpaiden sijaan. Eikä mulla ole kuin yksi pukukaan. Enkä tunne olevani siinä kovin kotoisasti. Joten ei se väkinäinen hymyily puku päällä siskon tytön rippijuhlistakaan taida olla niin kovin edustava.

Kerro ihmeessä miten pitää poseerata.

Vierailija
33/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kalamiehille viestiä. Yksikään ei vastannut! Sen sijaan pukupellet kyllä kiinnoistuivat musta. Kokeilin myös laittaa kuvan, jossa poseerasin itse kalasaaliin kanssa. Sen jälkeen ei sit tullutkaan matchejä.... N39

Vierailija
34/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittikuvassa koira ja omistaja on yksi typerimmistä. Etsitäänkö kumppania vai koirankusettajaa aamu-uniselle? Kuvassa on kuitenkin jo rakastavaiset, joiden väliin tuskin kukaan sopii.

Muhun ainakin vetoaisi kuva jossa mies olisi lemmikkinsä kanssa. Tai kalasaalis. Ei se multa ole pois jos miehellä on huollettavia tai intohimoisia harrastuksia, ne on vain plussaa. Mä en tarvii ykköspaikkaa tai koko aikaa huomiota.

Vierailija
35/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ihan roikoteta, vaan pidellään asiallisella liplock- otteella, niin kyllä se minuun toimisi, vietän todella huomattavan osan vapaa-ajastani kalassa. Tosin sillä ei kyllä saisi karsittua aatteellista vegaania pois (kuten joku huomautti), koska syön vain itsepyytämääni eläinravintoa ja jos en saa mitään kiinni, niin silloin syön vegaanisesti :D 

Vierailija
36/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertovat olevansa luonto- ja erähenkisiä, ja näin valikoituu naisistakin pois epäsopivimmat, esim. urbaanit aatteelliset vegaanit. 

Eli jäljelle jää joku Terhi Kiemunki. Mikäs siinä, jos sen tyyppisestä tykkäät.

Vierailija
37/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne miehet mieti naista sen kuvan valitessaan. Heistä itsestään ei montaa kuvaa löydy ja se laitetaan mitä löytyy.

Ja tuo asenne ei tule muuttumaan parisuhteessakaan.

Pitäisikö sen muuttuakaan? En minä ainakaan mitään linssiludetta kumppanikseni kaipaa.

Vierailija
38/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kalamiehet kaipaavat toista kalaMIESTÄ, eivät vain myönnä sitä.

Vierailija
39/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset laittavat matkustelukuvia ja viininlipityskuvia?

Palstakyselyssä suosikki- ja inhokkiharrastuksista vastakkaiselle sukupuolelle:

- naisten suosikki miehelle oli matkustelu, ykkösinhokki tietokonepelit ja sen jälkeen äijäharrastukset kuten metsästys/kalastus

-miesten suosikki naiselle oli kuntosali, ykkösinhokki matkustelu ja sen jälkeen ravintolat/shoppailu/ym

Vierailija
40/214 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertovat olevansa luonto- ja erähenkisiä, ja näin valikoituu naisistakin pois epäsopivimmat, esim. urbaanit aatteelliset vegaanit. 

Juurikin näin. Ainakin Helsingissä saa ihan oikeasti etsimällä etsiä maanläheistä eräjormaa, joka kuitenkin haluaa asua kaupungissa.

Itse tykkäsin miehen profiilin kalastuskuvista. Kuvat olivat ylipäätään rentoja ja yksinkertaisia: kalastus, retkeily, (huono) omakuva. Ei selfie-poseerausta, "tyylikästä" drinkkikuvaa, turistikuvia, känniörvellystä, extreme-lajia. Profiilista pystyi päättelemään, ettei tämä mies välitä kuvata joka ateriaa tai ottaa kymmentä paidatonta selfietä päivässä. Myös "tylsä" elämä oli plussaa, en ole itse mikään seikkailija niin kaikki maailmanmatkailijat olivat poissuljettu.

T: 3-vuotta parisuhdetta takana kyseisen kalamiehen kanssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme