Sinkkumiehet 35-40v, mistä baareista/terasseilta teidät löytää Helsingissä?
Hei sinä korkeakoulutettu, jokseenkin urheilullinen mies (pidät kunnostasi huolta/et ole ylipainoinen) joka olet liikenteessä deittiä etsimässä, mistä baareista/terasseilta sinut tänä kesänä Helsingissä voisi bongata? Jos et käy baareissa/terasseilla tai sinulta jo oma kulta löytyy, älä vastaa koska et ole kyselyn kohderyhmää.
Kommentit (88)
DTM:stä meidät löytää. VIP-Puolelta.
Tikkuraitille menen jos johonkin, sieltä kun pystyy vielä kävelemään kotiin
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eronneen 38v:n näkökulmasta: Harrastan kirjallisuutta, lukemista ylipäätään, taidetta, museoissa käyntiä jne. vaikken akateeminen olekaan. Palkkaa ja säästöjä on ihan riittävästi. Enemmän kuin valtaosalla akateemisista naisista. Asun omassa velattomassa asunnossa, pidän kunnosta huolta salilla enkä ole ylipainoinen.
Silti aika monella tyssää jo tuohon vaatimukseen että pitää nimenomaan olla *akateeminen*, ikäänkuin se määrittelee ihmisen totaalisesti ja absoluuttisesti.
Sinänsä ei haittaa kun molemmat voivat skipata toisen huoletta, sillä itse pidän melko itseriittoisena ihmistä jolle ensisijainen toista henkilöä määrittelevä kriteeri on joku muodollinen pätevyys, ikäänkuin kyseessä olisi työhaastattelu eikä vain rennot treffit jossa voi rauhassa tutustua toiseen osapuoleen ihmisenä.
Minua ei kiinnosta pätkääkään naisen tulotaso, koulutus, ihonväri tai edes paino, vaan se millainen pääkopan sisältö on. Toki jotain fyysistä kipinää pitää olla jotta suhde voi ylipäätään alkaa, mutta se ei ole minulle sidottu naisen painoon, etnisyyteen tai välttämättä edes ikään (olen kyllä ollut itseäni vanhempienkin kanssa eikä ole ollut ongelma).
Mun mielestä tässä ongelma on se, että miehen pitää nimenomaan löytyä baarista tai terassilta. Jos et löydy sieltä, et ole kohderyhmää.
Antaa vaikutelman, että ap on jonkinasteinen alkkis.
Entä jos tässä nyt targetoidaan niin että sitten kun-ja jos lähtee sinne radalle niin voisi valita paikan sen mukaan missä näitä miehiä liikkuu. En usko että AP on sen enenpää alkkis kuin muutkaan.
Jos alko ei ole ongelma, miksi se tuleva partneri pitää löytää baarista?
Eikö selvinpäin osaa tai uskalla?
Eiköhän tämä ole yksi vaihtoehto muiden joukossa. Ei mikään pakko, mutta mahdollisuus. AP:han käy harvoin baarissa niin jos kävisi useammin olisi varmasti jo baarimiehen löytänyt.
Löysikö ap eilen etsimänsä :) jos löysi niin vinkkaa hyvä terde ;)
Vierailija kirjoitti:
Vltavan terassilta.
Joo heti aamusta kun se aukeaa. Mun veli oli toissakesänä käymässä ja joutui putkaan. Sieltä putkasta kuulemma kaikki muutkin lähti Vltavaan. Olivat siis muualta Helsinkiin tulleita. Vissiin ainoa ravintola jonka ehtivät näkemään kun junasta hypänneet ulos :D.
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eronneen 38v:n näkökulmasta: Harrastan kirjallisuutta, lukemista ylipäätään, taidetta, museoissa käyntiä jne. vaikken akateeminen olekaan. Palkkaa ja säästöjä on ihan riittävästi. Enemmän kuin valtaosalla akateemisista naisista. Asun omassa velattomassa asunnossa, pidän kunnosta huolta salilla enkä ole ylipainoinen.
Silti aika monella tyssää jo tuohon vaatimukseen että pitää nimenomaan olla *akateeminen*, ikäänkuin se määrittelee ihmisen totaalisesti ja absoluuttisesti.
Sinänsä ei haittaa kun molemmat voivat skipata toisen huoletta, sillä itse pidän melko itseriittoisena ihmistä jolle ensisijainen toista henkilöä määrittelevä kriteeri on joku muodollinen pätevyys, ikäänkuin kyseessä olisi työhaastattelu eikä vain rennot treffit jossa voi rauhassa tutustua toiseen osapuoleen ihmisenä.
Minua ei kiinnosta pätkääkään naisen tulotaso, koulutus, ihonväri tai edes paino, vaan se millainen pääkopan sisältö on. Toki jotain fyysistä kipinää pitää olla jotta suhde voi ylipäätään alkaa, mutta se ei ole minulle sidottu naisen painoon, etnisyyteen tai välttämättä edes ikään (olen kyllä ollut itseäni vanhempienkin kanssa eikä ole ollut ongelma).
Mun mielestä tässä ongelma on se, että miehen pitää nimenomaan löytyä baarista tai terassilta. Jos et löydy sieltä, et ole kohderyhmää.
Antaa vaikutelman, että ap on jonkinasteinen alkkis.
Entä jos tässä nyt targetoidaan niin että sitten kun-ja jos lähtee sinne radalle niin voisi valita paikan sen mukaan missä näitä miehiä liikkuu. En usko että AP on sen enenpää alkkis kuin muutkaan.
Jos alko ei ole ongelma, miksi se tuleva partneri pitää löytää baarista?
Eikö selvinpäin osaa tai uskalla?
Jospa ap:lla oli suunnitelma, että tämän kesän ainoa terassikäynti, oispa mukavaa löytää seuraa? Aika helposti lyödään alkkiksen leima tällä palstalla. Onneksi on anonyymi palsta.
En ole sanonut ikääni missään, ainoastaan sen missä ikähaarukassa olen miehistä kiinnostunut.