Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olit, kun seurustelit ihan oikeasti ekan kerran?

Vierailija
09.07.2021 |

Minä olin 14, kohta 15 täyttämässä. Omat lapset on nyt 15 ja 17, ja he kauhistelevat, miten joku 14 vee voi muka seurustella tosimielellä.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v. Ei sisältänyt tosin fyysisesti muuta kuin käsi kädessä kävelyä, halailua ja pussailua.

18-vuotiaana oli ensimmäisen suhde jossa meno intiimimpää

Vierailija
22/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v. Se olikin totista touhua. Kihloihin vuotta myöhemmin ja naimisiin heti kun tulin täysi-ikäiseksi. Kaksi ihanaa lasta jäi yhteiseksi muistoksi, kun erottiin nuoremman syntymän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v

Vierailija
24/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v

Vierailija
25/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokalla (15v.) muka "seurustelin" kun saattelin aina koulukyydeille yhtä tyttöä säännöllisesti :D olin toivottoman ujo, ja niin taisi olla tyttökin mutta jo tämä saatteleminen riitti velloviin huhuihin pikku paikkakunnalla. Tyttö sitten suutahti kun en edennyt riittävän nopeasti vaikka "koko kylä meistä jo tiesi".

Lukio meni ilman yhtäkään suhdetta. Jälkeenpäin saatettiin kysellä vielä pitkien aikojen päästä että "olenko minä sen mies" vaikka ei oltu enää missään tekemisissä. Vasta intin ja korkeakoulun myötä pääsi synnyinkunnalla vallinneesta leimasta irti.

Eipä se ole kovin paljon vilkkaampaa ollut jälkeenpäinkään määrällisesti. Mutta yksi vaimo riittää :)

Vierailija
26/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v. Olin tosi ujo nuorena(kin)  eli ei mitään kanssakäymistä yhdenkään nuoren miehen kanssa ennen sitä. 

Vierailija
27/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 v. Mutta se oli ysäriä, silloin oli vielä aika tavallinen asia, että nuoret seurustelivat.

Juu, niin ne ajat muuttuu. Minun äitini tapasi isän 60-luvulla 15-vuotiaana ja yhä vaan ovat yhdessä. Minä aloin seurustella 15-vuotiaana luokkakaverin kanssa 90-luvun alussa ja olin saman pojan kanssa useamman vuoden.

Vierailija
28/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v.

Ei priima mennyt kaupaksi välillä enemmästä ja välillä vähemmästä tyrkyttämisestä huolimatta ja ainakin joissain väleissä hyvinkin ahkerasta iltarientoihin osallistumisesta huolimatta. Poikuus myös meni tälle nykyiselle vaimolleni. Nyt kohta 15 v yhdessä.

Vierailija
29/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias. Silloin hävetti, että olin kaveriporukasta se viimeinen kuka seurustelee tai on missään kontaktissa poikien kanssa, mutta näin jälkeenpäin hyvä juttu että odotin. Poika oli mukava ja olemme edelleen kavereita (ainakin fb-tasolla :D).

Vierailija
30/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana rippileirillä. Suhde kaatui jo syksyllä, koska sillä pojalla oli myös toinen tyttöystävä, josta en tiennyt.

Vierailija
31/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v

Vierailija
32/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 ja poika 14 ja oli aika pitkä seksin opettelusuhde.

Vierailija
33/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19

Vierailija
34/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein 24. Sitä ennen oli vain lyhyt ja huvittava parin viikon seurustelusuhde kun olin 20v ja "mies" vain 17v. Ihan ensimmäinen "seurustelu" oli kuitenkin muutama viikko 12v pojan kanssa kun olin 13, mutta emme edes tavanneet koskaan kasvotusten. Tuli kyllä oltua koko ajan ihastunut johonkin ikävuodet 13-22v ja lapsellista säätöä riitti.

Vierailija
35/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaluokalla. Kaverin veli oli ysillä ja piiritin sitä niin kauan, että se suostui ”alkaa olee”. Voi sitä sydänsurua, joka syntyi, kun poika lähti ysiluokan jälkeen kouluun toiselle paikkakunnalle. Silloin ei ollut kännyköitä, joten kirjoittelin hänelle illat pitkät kaipaavia kirjeitä, joihin hän ei vastannut. Ikävöin häntä aivan valtavasti. Jos hän kävi viikonloppuna kotonaan, tavattiin yleensä lyhyesti, koska hän halusi viettää aikaa myös vanhojen kavereidensa kanssa. Jouluun mennessä suhde hiipui pois ja minusta tuntui kaikki synkältä ja mustalta. Nyt jälkikäteen olen ymmärtänyt, että sairastuin ensimmäisen kerran masennukseen jo silloin kasiluokalla. Masennus on uusiutunut sen jälkeen neljästi.

Vierailija
36/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14-vuotiaana rippileirillä. Suhde kaatui jo syksyllä, koska sillä pojalla oli myös toinen tyttöystävä, josta en tiennyt.

Voi ei. Minulle tapahtui ihan samalla tavalla. Me oltiin riparilla leikisti hääpari ja sitten muut alkoivat kiusata, että taidetaan tykätä toisistamme. Pussailtiin illat jomman kumman mökissä ja kuljettiin käsi kädessä. Riparin jälkeen ajoin joka päivä kaupungille tapaamaan suurta rakkauttani. Asuttiin siihen aikaan kylällä, josta oli keskustaan matkaa 7 km. Vanhemmat alkoi jo hermostua, kun en muusta puhunutkaan kuin ”Jari sitä ja Jari tätä”. Nimi muutettu.

Isoskoulutuksessa oltiin syksyllä yhdessä kuin takiaiset. Valitettavasti minä en ollutkaan ainut takiainen, koska hänellä olikin omassa koulussaan tyttö, jonka kanssa oli seurustellut jo ennen riparia. Aika kauhea tilanne, että päivät seurustelee jonkun koulukaverin kanssa ja illat liikkuu toisen tytön kanssa. Minähän raivostuin hänen kavereilleen kaikkein eniten, koska hänen kaverinsa olivat samassa koulussa ja tasan tarkkaan tiesivät kahden tytön pyörittämisestä, mutta eivät kertoneet.

Vierailija
37/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskaluokalla. Kaverin veli oli ysillä ja piiritin sitä niin kauan, että se suostui ”alkaa olee”. Voi sitä sydänsurua, joka syntyi, kun poika lähti ysiluokan jälkeen kouluun toiselle paikkakunnalle. Silloin ei ollut kännyköitä, joten kirjoittelin hänelle illat pitkät kaipaavia kirjeitä, joihin hän ei vastannut. Ikävöin häntä aivan valtavasti. Jos hän kävi viikonloppuna kotonaan, tavattiin yleensä lyhyesti, koska hän halusi viettää aikaa myös vanhojen kavereidensa kanssa. Jouluun mennessä suhde hiipui pois ja minusta tuntui kaikki synkältä ja mustalta. Nyt jälkikäteen olen ymmärtänyt, että sairastuin ensimmäisen kerran masennukseen jo silloin kasiluokalla. Masennus on uusiutunut sen jälkeen neljästi.

Nuori olet kyllä ollut.

Vierailija
38/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v.

Sitä ennennvain epämääräistä ilman sitoutumisia.

Vierailija
39/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 11 kun aloimme seurustella. Kolme ja puoli vuotta oltiin yhdessä.

Vierailija
40/89 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenn mä kerran peruskoulussa "seurustelllu" ja mua jännittää hirveästi näin aikuisemmalla iällä se askeleeen ottaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme