Minkä ikäinen olit, kun seurustelit ihan oikeasti ekan kerran?
Minä olin 14, kohta 15 täyttämässä. Omat lapset on nyt 15 ja 17, ja he kauhistelevat, miten joku 14 vee voi muka seurustella tosimielellä.
Kommentit (89)
olin 18 ja sillonen poikaystävä pari vuotta vanhempi
Vierailija kirjoitti:
20 v.
Sitä ennennvain epämääräistä ilman sitoutumisia.
Ai, ymmärsin kysymyksen määrin. Tuskin teinitkään mitenkään sitoutuneita on…
32-vuotiaana oli ensimmäinen kerta, kun joku totesi olevan parisuhteessa kanssani. Ollaan oltu yhdessä nyt kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olenn mä kerran peruskoulussa "seurustelllu" ja mua jännittää hirveästi näin aikuisemmalla iällä se askeleeen ottaminen.
Julkisuuuskuva varmaaan kaikesta siitä "mystiiikasta" tehnyt tällaiselle herkälle miehelle vähän senn että jännittäää. Kun sitä väännellään ja käännelllään ja tehdään niin monimutkaiseksi käsitteeksi koko parisuhde kun se on niiin mediaseksikästä.
16-vuotiaana ja tulin raskaaksi heti. Kukaan ei ollut kertonut, mitä pitää tehdä, jos ehkäisy pettää. Tiesin olevani raskaana jo ennenkuin uskalsin ostaa testin apteekista. Yhdessä poikaystävän kanssa tehtiin päätös abortista, enkä ole katunut.
13 v ja yhdessä oltiin vuosi. Hän oli 15. Tämä 1970-luvulla.
29-vuotiaana muutin ekan kerran yhteen naisen kanssa. Teiniajan säätöjä en laske oikeaksi seurusteluksi
Vähä vaille 20 v. aloin seurustella ekaa kertaa
Minä seurustelin ja koin kaikki ekakerrat vasta 23 vuotiaana. Isoin syy oli ujouteni. Olin yläasteella toivottoman rakastunut yhteen poikaan, mutta hänkin oli ujo. Joten se oli sellaista toivotonta soutamista ja huopaamista, välillä näytti että jotain voisi tapahtua, mutta sitten taas hän muuttui tosi etäiseksi. Ja minä jäin sitten vuosiksi suremaan häntä enkä kelpuuttanut ketään muuta. Tosin ei niitä ehdokkaitakaan ollut kun en käynyt missään ulkona.
Mies löytyi lopulta työpaikalta. Olisin varmaan jäänyt ihan yksin muuten, koska en edelleenkään missään käy paitsi töissä.
16, lukion ekalla olin.
Hän oli silloin jo 19 ja armeijassa. Miten se ikäero tuntuikin siihen aikaan niin isolta.
Seuraavat 2 vuotta nähtiin vain silloin tällöin viikonloppuisin, koska intin jälkeen hän lähti 500 km päähän opiskelemaan tekuun.
Lukion kolmannella laitoin poikki ja vaihdoin lennosta yhteen muusikkoon. Elämä ei siitä paremmaksi ainakaan mennyt, koska tällä uudella riitti naisia joka kaupungissa ja meidän tapaamiset oli tyyliin 3 viikon välein. Vieläkään en käsitä, miksi roikuin siinä muusikonrentussa 5 vuotta on-off-suhteessa. Kyllähän se takuuvarma insinööri olisi ollut järkevämpi valinta.
15v. mutta kaatui sitten toisen osapuolen jäädessä kiinni pettämisestä 17-vuotiaana.
Olen 31v ja naimisissa mutta en usko että olen ikinä oikeasti seurustellut.
2000-luvun alussa, olisiko ollut tammikuu 2000, ja taisin olla 22. Siihen asti oli vain satunnaisia suhteita, mutta sitten bang - kolahti isosti. Muutettiin yhteen muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, koska oltiin niin rakastuneita.
18v, ja saman miehen kanssa olen vieläkin 24 vuotta myöhemmin.
Enpä ole seurustellut vielä koskaan....
N39
En koskaan. Yksi muutaman kuukauden tapailusuhde kymmenen vuoden takaa, minkäs teet kun kiinnostukset ovat aina yksipuolisia. Samapa tuo tässä vaiheessa.
n38
18. Käytiin silloin tällöin treffeillä, kesti 3kk. Lopetin homman, lähdin ulkomaille ja pyrin opiskelemaan.