Minkä ikäinen olit, kun seurustelit ihan oikeasti ekan kerran?
Minä olin 14, kohta 15 täyttämässä. Omat lapset on nyt 15 ja 17, ja he kauhistelevat, miten joku 14 vee voi muka seurustella tosimielellä.
Kommentit (89)
En ole koskaan seurustellut enkä tule koskaan seurustelemaan. Tapailin yhtä miestä muistaakseni 22 vuotiaana muutaman kuukauden ajan, mutta se lopetti "suhteen", koska olin niin vaikea.
Lukiossa meille tuli vaihto-oppilas, jolle ei käynyt mikään tapailusuhde. Se oli sitten heti kerralla vakavaa seurustelua ja minut esiteltiin äidille ja isälle, joille uskonnollisista syistä oli ilmeisen tärkeää, että mennään kihloihin. Suhde kuivui, kun hän lähti kotimaahansa.
25, sitä ennen ei paljon kontaktia miehiin ollut, vain yhtä ihmistä suudellut parikymppisenä. Ei vaan kiinnostanut yhtään mitkään teinipojat ikinä eikä ollut tarve hengailla miesten kanssa kun en halunnut mitään seksuaalista toisen ihmisen kanssa vielä silloin. Itsekin kyllä vähän kauhistelen sitä teini-iässä seurustelua, varsinkin jos siihen vielä sisältyy seksiä (voiko se ikinä olla hyvää niin nuorena, ainakaan sille tytölle?). Mutta jokainen on omanlaisensa ja seurusteluakin on montaa eri lajia.
15-vuotiaana ja se suhde kesti 10 vuotta. Välissä tosin oli muutaman kuukauden breikkejä. Lapset 19v ja 17v eivät ole seurustelleet. Ja tuolloin tunsin olevani myöhässä, kaikki kaverini olivat seurustelleet jo 12-13-vuotiaina.
En oo koskaan seurustellut. En oo päässyt mitään lähellekkään seurustelua. Viimeks noin puol tuntia sitten itkeskelin tuota kun niin paljon harmittaa miksi juuri minä jäin yksin :( N32
18 v.
N39