Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnellinen äitipuoli

Vierailija
14.07.2014 |

Tapasin neljä vuotta sitten miehen, joka kertoi että hänellä on kaksi lasta. Hän ja lasten äiti oli eronnut pian nuorimman syntymän jälkeen eli monta vuotta ennen kuin me tavattiin. Tottakai mua vähän pelotti. Miten lapset ottavat mut vastaan sitten lopulta, oonko mä valmis tähän? Lopulta kaikki meni hyvin ja noin 4kk seurustelun jälkeen tapasin 7- ja 5-vuotiaat lapset. Lapset viettivät joka toisen viikonlopun isällään ja minä aloin olla mukana silloin myös. Sitten muutettiin yhteen ja mentiin kihloihin. Ja olin yhä enemmän lasten kanssa.

Nyt ollaan jo naimisissa oltu melkein vuoden päivät ja olen tyytyväinen ja onnellinen

Lapset on meillä joka toisen viikonlopun ja puolet lomista, joskus enemmänkin. Tehdään yhdessä kaikkea kivaa, nyt edellisenä viikonloppuna käytiin Särkänniemessä. Ollaan oltu myös Tukholmassa ja mökkeilemässä. Olen sitä mieltä että näin äitipuolena saan nauttia suurimmaksi osaksi vain niistä hyvistä puolista. Ja kun meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä vatmaan tulekaan, niin meille jää myös kahden keskistä aikaa sopivasti.

Myös välit lasten äitiin on kunnossa. Ei koskaan ole ollut mitään draamoja välillämme. Tosin tulin kuvioihin vasta kun heidän erostaan oli jo iäisyys.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla