Suomalaiset siirtelee rokoteaikojaan
Eikä tule kun on aika lätkäisty, joo siirsin minäkin kun kysymättä sika annettiin
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa kyllä kauheaa saada sika kysymättä. Mihin mä sen laittaisin?
Vaatehuoneeseen?
Mulla ei oo. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä tiedostaa että ne pfizerin rokotteet tosiaan tulee syväjäässä ja sulatetaan varta vasten. Niitä ei voi enää pakastella uusiksi. Todellakin pitäisi mennä sen oman varauksen mukaan mikäli ei ole terveydellistä syytä siirtää sitä. Voi mennä rokotteita jopa pilalle tällä leikillä.
Eikö olisi helpompi antaa ihmisten tulla silloin kun heille käy tulla paikalle eikä sulatella niitä sattumanvaraisesti? Sehän varmasti on jo selvää ettei ihmiset vaan väkisin ilmesty paikalle.
Kiva jonottaa ruuhkassa helteessä, jos ei tiedä yhtään mihin aikaan on oma vuoro. Nykysysteemillä rokotus hoituu nopeasti.
Ei ollut mitään ongelmaa suunnitella kesän aikatauluja, kun tiesi rokotepäivän jo 3 kk etukäteen.Miksi sun pitäs mihkään jonotella. Sullahan on se aika jo. Jos ihmisillä on muutakin kuin se rokotteen odottelu elämässään niin ei pitäisi kaihertaa sun persettä, eikö? Jos et voi edes siirtää sopimatonta aikaa niin paljonko se innostaa sitä rokotetta ottamaan edes enää. Itsekkin miettisin koko rokotteen ottamista vielä jos nyt kuulisin etten voi siirtää toisen aikaa tarvittaessa.
Voi kyynel, ehkä se on vain darwin awards sitten, jos ei oman turhamaisuuden takia käy rokotetta ottamassa ja päätyy sitten teholle letkuihin ja kuolee koronaan. Ihan omia päätöksiä, sun ei ole mikään pakko sitä rokotetta ottaa, jos on noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei toista rokoteaikaa voi varata netin kautta. Huonosti suunniteltu. Kukahan tulee lomamatkalta rokotukseen vaikkapa Lapista Helsinkiin. Kyllä, nyt on lomakausi.
Eikö sen matkan voisi suunnitella muuhun ajankohtaan kuin juuri rokotusajalle, jonka on saanut tietää jo 3 kk aiemmin?
Huonosti suunniteltu!Ehkä ei saanut töistä lomaa muuhun ajankohtaan?
Se onkin lyhyt loma jos päivän kestää.
Jos sulla on puolisosi kanssa samaan aikaan vain viikko lomaa ja rokotepäivä sen viikon keskiviikkona, niin joko et lähde perheen kanssa viikon reissuun tai siirrät rokoteaikaasi,
Uusavuttomat ei osaa. Me emme rynnänneet ensi tilassa hakemaan rokotetta, vaan laskimme milloin piikki kannattaa ottaa niin, ettei tehoste häiritse muuta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada rokote mökki paikkakunnalla.
Meillä mökille 850km. Pidämme loman kun rokotukset saatu. 30.7.
Mökkipaikkakunnan rokotteet on mökkipaikkakunnan vakituisille asukkaille. Mistäs he rokotteensa hakisivat, jos mökkiläiset ne veisivät?
Mulla on loma 2,5 viikkoa ja sen vietän Lapissa. Peruin 2. Rokotteen ja sain uuden ajan elokuulle. En minä päätä milloin lomani on ja vain eliitillä on 4 -5 viikon lomat putkeen
Minäkin laskin mutta Hus yllätti sillä että väli oli 10 viikkoa eikä 12
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle annettiin seuraavan rokotuksen aika silloin ensimmäisen rokotuksen jälkeen tasan kolmen kuukauden päähän, samoin miehelle. Ei meillä ollut mitään vaikeutta tehdä kesäsuunnitelmia ottaen huomioon, että rokotusaikoina ollaan kotipaikkakunnalla.
Minulle annettiin toinen rokotus työmatkan aikaan ja sanottiin, että sen voi muuttaa. No nyt ei voikaan. Olen perunut koko rokotuksen. Miksi tehdään asiat niin vaikeiksi ihmisille? Voin ottaa ajan milloin vain ja vaikka mennä illaksi jonottamaan niitä peruutuspaikkoja.
Ihan oma valintasi, jos annat sinulle varatun ja sinua varten sulatetun rokotteen mennä pilalle, sen sijaan että menisit paikanpäälle ja saisit sen rokotteen.
Tää oli niin tiedossa 😅 Suomalainen ei vaan osaa, elämänhallinta täysin hukassa, niin kesälle ei voi edes rokoteaikaa varata. Voi luoja suomalainen on nolo.
Vierailija kirjoitti:
Minulta sika vietiin kysymättä, joka päivä sille vein vesiheinää nenän eteen jota se innokkaasti söi. Sitten yksi päivä taas menin mutta ketta oli tyhjä, sika oli viety eikä minulle oltu puhuttu mitään.
Tämä tapahtui 70 luvulla kun olin lapsi.
Minullakin oli sika, kun olin lapsi 60-luvulla. Vein sille horsmia syötäväksi joka päivä. Ei ollut silmilleni tarkoitettu, mutta näin vahingossa, kun se ammuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Uusavuttomat ei osaa. Me emme rynnänneet ensi tilassa hakemaan rokotetta, vaan laskimme milloin piikki kannattaa ottaa niin, ettei tehoste häiritse muuta elämää.
Te ootte oikein saanu laskelmoida ja toisille ei ole aikaa nyt ollenkaan tarjolla. Ettäs häpeät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mökille 850km. Pidämme loman kun rokotukset saatu. 30.7.Mökkipaikkakunnan rokotteet on mökkipaikkakunnan vakituisille asukkaille. Mistäs he rokotteensa hakisivat, jos mökkiläiset ne veisivät?
Kyllä nyt tulee mökkiläiset ja vie teidän viimeisetkin rokotteet.
Pakko kuitenkin oli rynniä ottamaan se eka rokote. Siirtäjät olisivat voineet lykätä sitä, niin toisen rokotteen ajankohtakin olisi siirtynyt lomakauden ulkopuolelle. Mutta kun minä ja minun oikeuteni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mökille 850km. Pidämme loman kun rokotukset saatu. 30.7.Mökkipaikkakunnan rokotteet on mökkipaikkakunnan vakituisille asukkaille. Mistäs he rokotteensa hakisivat, jos mökkiläiset ne veisivät?
Kyllä nyt tulee mökkiläiset ja vie teidän viimeisetkin rokotteet.
Onneksi ei, yksi asia hoidettu oikein tässä katastrofissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei toista rokoteaikaa voi varata netin kautta. Huonosti suunniteltu. Kukahan tulee lomamatkalta rokotukseen vaikkapa Lapista Helsinkiin. Kyllä, nyt on lomakausi.
Eikö sen matkan voisi suunnitella muuhun ajankohtaan kuin juuri rokotusajalle, jonka on saanut tietää jo 3 kk aiemmin?
Huonosti suunniteltu!Ehkä ei saanut töistä lomaa muuhun ajankohtaan?
Se onkin lyhyt loma jos päivän kestää.
Jos sulla on puolisosi kanssa samaan aikaan vain viikko lomaa ja rokotepäivä sen viikon keskiviikkona, niin joko et lähde perheen kanssa viikon reissuun tai siirrät rokoteaikaasi,
Lähden sellaiselle reissulle, josta voin käydä piipahtamassa piikillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ootte oikein saanu laskelmoida ja toisille ei ole aikaa nyt ollenkaan tarjolla. Ettäs häpeät.
Tasan ei käy onnenlahjat. Ei viranomaiset ole Suomessa kierrelleet ovilla keräämässä kansalaisia kuorma-autoihin ja kärränneet heitä aseella osoittaen rokotuspaikoilla.
Just :D Että pitäisi etelänhetelmien saada viedä paikallisten rokotteet mökkipaikkakunnalla? Älyhoi nyt taas.