voi tota messiä:(
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:29"]Messi on ihana. Ja vielä Unicefin hyväntahdonlähettiläs. Messi sanoi matsin jälkeen, etteivät yksittäiset palkinnot merkitse hänelle mitään, vaan hän olisi halunnut voittaa joukkueen kanssa.
Oli niin sydäntäsärkevää nähdä Agueron itkevän siinä kentällä :'( Aina olen kannattanut Argentiinaa. Saksa on niin konemainen, ja ylitehokas. Paljon Argentiinan pikkuvelhoja isompi. Kyllä kaikki, jotka sydämellä futikseen suhtautuvat, toivoivat Argentiinan voittoa. <3
[/quote]
Argentiina puolusti konemaisesti - kuten 90-luvun Italia.
Saksa pelasi avointa ja rohkeaa taitopeliä.
Mitä pelejä sä katsoit?
[/quote]
Viimeiseksi katsoin pelin jossa Argentiina puolusti sinun mahtavaa Saksaasi vastaan kuitenkin sen verran hyvin että pelin eka maali tuli vasta n. 113 minuutin pelin jälkeen. Niin ne sun meriittis futistietäjänä oli...?
[/quote]
Mä kannatan Hollantia. Saksalle toivon menestystä, koska pelasivat hyvää taitavaa ja hyökkäävää fudista Hollannin mallin mukaisesti. 80-luvun konemaisesti puolustavan Saksan pelimallin ovat perinneet 90-luvulla Argentiina ja nykyaikana Kreikka ja Argentiina.
Olen seurannut fudista 30 vuotta ja pelannut 10 vuotta aladivari tasoilla.
En pidä itseäni sen kummempana asiantuntijana, kuin muita fudikseen vihkiytyneitä kavereitani.
[/quote]
Ai Hollantia? LOL! Ihmeesti vaan kuulostat siltä samalta jankkaavalta Saksa-fanilta.
Ei ole totta! Vieläkö nämä Saksan kannattajat täällä vinkuu? xD Käykö niin kunnialle, ettei kaikki kannatakaan SAKSAA? Hahaha!
Tänään on Ezeizassa juhlat kun Argentiinan joukkue lentää kotiin. Sinne on jo kerääntynyt paljon faneja juhlimaan. Argentiina on se sydänten mestari. Näin sanoi mulle moni neutraali futisfani, joiden oma jengi oli jo tippunut. Gracias por todo equipo! Eternamente gracias <3 Meille Argentiina on voittaja. :) JA MESSI ON PARAS, vaikka Saksa-fanit kuinka kitisee.
t. Argentiina-fani
Messi on vaan niin suloinen. Ilmanko kaikki fanit aina karkaa kentälle sitä halaamaan. Leo aina halaa takaisin :) Joku päivä!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:29"]Messi on ihana. Ja vielä Unicefin hyväntahdonlähettiläs. Messi sanoi matsin jälkeen, etteivät yksittäiset palkinnot merkitse hänelle mitään, vaan hän olisi halunnut voittaa joukkueen kanssa.
Oli niin sydäntäsärkevää nähdä Agueron itkevän siinä kentällä :'( Aina olen kannattanut Argentiinaa. Saksa on niin konemainen, ja ylitehokas. Paljon Argentiinan pikkuvelhoja isompi. Kyllä kaikki, jotka sydämellä futikseen suhtautuvat, toivoivat Argentiinan voittoa. <3
[/quote]
Argentiina puolusti konemaisesti - kuten 90-luvun Italia.
Saksa pelasi avointa ja rohkeaa taitopeliä.
Mitä pelejä sä katsoit?
[/quote]
Viimeiseksi katsoin pelin jossa Argentiina puolusti sinun mahtavaa Saksaasi vastaan kuitenkin sen verran hyvin että pelin eka maali tuli vasta n. 113 minuutin pelin jälkeen. Niin ne sun meriittis futistietäjänä oli...?
[/quote]
Mä kannatan Hollantia. Saksalle toivon menestystä, koska pelasivat hyvää taitavaa ja hyökkäävää fudista Hollannin mallin mukaisesti. 80-luvun konemaisesti puolustavan Saksan pelimallin ovat perinneet 90-luvulla Argentiina ja nykyaikana Kreikka ja Argentiina.
Olen seurannut fudista 30 vuotta ja pelannut 10 vuotta aladivari tasoilla.
En pidä itseäni sen kummempana asiantuntijana, kuin muita fudikseen vihkiytyneitä kavereitani.
[/quote]
Ai Hollantia? LOL! Ihmeesti vaan kuulostat siltä samalta jankkaavalta Saksa-fanilta.
[/quote]
Eri tyyppi.
Olen kannattanut Hollantia 80-luvulta alkaen.
Saksa ja Argentikna ei Mua hirveesti ole kiinnostanut.
Kunhan nyt kommentoin heidän pelitapojaan näissä kisoissa.
Ja näissä kisoissa Saksa pelasi todella hyvää, avointa ja viihdyttävää jalkapalloa - toisin kuin Argentiina, joka pelasi viimeksi mielenkiintoista fudista 90-luvulla. Ei mulla ole siis mitään Argentiinaa vastaan erityisesti.
BUU, messi. Messi syytti joukkuetovereitaan häviöstä ja aliarvioi parhaan pelaajan palkintoa näyttämällä pitkää naamaa. Jalkapallo on sitä paitsi joukkuelaji, messi yrittää loistaa liika itse ja yrittää loistaa yksilönä.
söpö ja ihq. missä jalkapalloavaukset muulloin? mammat pikkarit märkänä nyt ja aihe unohtunut jo kk päästä =) teinit =)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:33"]
Ei ole totta! Vieläkö nämä Saksan kannattajat täällä vinkuu? xD Käykö niin kunnialle, ettei kaikki kannatakaan SAKSAA? Hahaha!
Tänään on Ezeizassa juhlat kun Argentiinan joukkue lentää kotiin. Sinne on jo kerääntynyt paljon faneja juhlimaan. Argentiina on se sydänten mestari. Näin sanoi mulle moni neutraali futisfani, joiden oma jengi oli jo tippunut. Gracias por todo equipo! Eternamente gracias <3 Meille Argentiina on voittaja. :) JA MESSI ON PARAS, vaikka Saksa-fanit kuinka kitisee.
t. Argentiina-fani
[/quote]
Mahtavaa! Olisipa hienoa olla juhlissa mukana. Higuainia olisi myös kiva olla vastaanottamassa, henkilökohtainen suosikkini kun on. Hopea on juhlien arvoinen suoritus!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:38"]
BUU, messi. Messi syytti joukkuetovereitaan häviöstä ja aliarvioi parhaan pelaajan palkintoa näyttämällä pitkää naamaa. Jalkapallo on sitä paitsi joukkuelaji, messi yrittää loistaa liika itse ja yrittää loistaa yksilönä.
[/quote]
Eikä ole syyttänyt. Messi sanoi, ettei häntä kiinnosta mitkään yksilöpalkinnot, vaan hän halusi voittaa joukkueensa kanssa. Älä viitsi röllätä, hunnifani.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:43"]hyvä saksa!!! jumalauta, miten jotkut täällä toivoi mestaruutta etelä-amerikkaan?!
[/quote]
Miksi vitussa sitä olis Lapin polttajille pitänyt toivoa?
[/quote]
Yritä jo päästä yli historiallisesta painolastistasi.
Varmasti harmittaa häntä, mutta reilu peli on reilu peli. Sekä Argentiinalla (myös Messillä itsellä) että Saksalla oli hyviä paikkoja, mutta Saksa oli se, joka onnistui.
söpö ja ihq. missä jalkapalloavaukset muulloin? mammat pikkarit märkänä nyt ja aihe unohtunut jo kk päästä =) teinit =)
[/quote]
Mitä sitten, vaikka nämä olisivat jollekin koko elämän ainoat kisat joita katsoo niin sillä ei ole mitään merkitystä sulle :)
Missä on Saksa-fanien oma ketju? Pakko vaan tulla tänne inisemään, kun Messi on kuitenkin maailman paras. :) Harmittaako?
Selvästi.
Nyt perse irti siitä penkistä, Saksa-fani. Itse aion mennä Quilmesille meidän melkein kullan vuoksi. :) Vamos Argentina carajo!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:43"]
[/quote]
Mitä sitten, vaikka nämä olisivat jollekin koko elämän ainoat kisat joita katsoo niin sillä ei ole mitään merkitystä sulle :)
[/quote]
aww.... se messi on niin ihq ja söpö =D awwwwww =D ihq , panisin =DDDD
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En nyt henk.koht. ehkä panisi (ja meillä täällä onkin siihen saumaa), mutta maailman paras jalkapalloilija kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ehkä messiä, mutta Agueroa kyllä.
Argentiinalaiset osaavat kannustaa omiaan häviönkin hetkellä. Pelaajat saavat sankarin vastaanoton palatessaan kotiin. Tästä voisi moni oppia. Joukkueen lentokoneen kyljessäkin lukee "Gracias Argentina". :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:52"]
Argentiinalaiset osaavat kannustaa omiaan häviönkin hetkellä. Pelaajat saavat sankarin vastaanoton palatessaan kotiin. Tästä voisi moni oppia. Joukkueen lentokoneen kyljessäkin lukee "Gracias Argentina". :)
[/quote]
Näin sen pitää ollakin. Ei hylätä häviön hetkellä ja toisaalta Argentiina on nyt kuitenkin toiseksi paras maailmassa :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:52"]
[/quote]
Näin sen pitää ollakin. Ei hylätä häviön hetkellä ja toisaalta Argentiina on nyt kuitenkin toiseksi paras maailmassa :)
[/quote]
Minulle Argentiina on PARAS. Monta paikkaa oli, olis voinut mennä kummin päin vaan.
Näytä minulle linkki siihen juttuun missä Messi syyttää joukkuekavereita häviöstä. Veikkaan ettei sellaista linkkiä tule.
Kyllä sä nyt kuitenkin nostit itsesi aika korkealle kun tulit arvostelemaan että joku on tampio koska pitää enemmän hopeamitalistin pelityylistä kuin voittajan. Ellet huomaa, kukaan ei kiistä etteikö Saksa pelaisi hyvin. Argentiinan kannattavat vaan pitävät enemmän Argentiinasta, kuka mistäkin syystä. Sinä taas koet olevasi sen tason maestro että voit arvostella maailman toiseksi parhaaksi päässeen joukkueen puolustusta.
Kivat sulle että olet pelannut divarissa ja katsellut pelejä telkasta. Millä tasolla olet valmentanut? Divarissa? Nappulaliigassa? Et sielläkään?