Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi tota messiä:(

Vierailija
14.07.2014 |

Oisin niin toivonut voittoa Messille!!

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messi on ihana. Ja vielä Unicefin hyväntahdonlähettiläs. Messi sanoi matsin jälkeen, etteivät yksittäiset palkinnot merkitse hänelle mitään, vaan hän olisi halunnut voittaa joukkueen kanssa. 

Oli niin sydäntäsärkevää nähdä Agueron itkevän siinä kentällä :'( Aina olen kannattanut Argentiinaa. Saksa on niin konemainen, ja ylitehokas. Paljon Argentiinan pikkuvelhoja isompi. Kyllä kaikki, jotka sydämellä futikseen suhtautuvat, toivoivat Argentiinan voittoa. <3

Vierailija
42/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:17"]

Mua yököttää nämä tyypit, jotka vetävät natsikorttia esiin. Samalla logiikalla kaikki kiinalaiset ovat pahoja, koska Mao, venäläiset sadisteja, koska Stalin, Italialaiset sekopäitä, koska Mussolini, espanjalaiset hyytäviä, koska Franco jne.

[/quote]

Siinähän yököttää. Minä vedin sen esiin siksi, että joku täällä sanoi, ettei Etelä-Amerikkaa saa kannattaa, vaan pitää fanittaa SAKSAA. Ihmettelin vain miksi, että oliko syynä tämä vanha aseveljeys. Muuta syytä en nimittäin keksi. Samalla logiikalla pitäisi aina kannattaa myös Ruotsia ja Venäjää. 

[/quote]

Ja kuvittelet että täällä on vain kaksi keskustelijaa? Sinä ja minä. Jos jokin kommentti ei ole sinun, on se minun ja pitää yhdistää minun kommentteihin! Psykedeeninen lopputulos :D

[/quote]

Mitähän mahtaa tarkoittaa tämä "psykedeeninen"? Ja tiedän, että meitä on täällä useita.

[/quote]

Johtopäätöksesi ovat aivan käsittämättömiä. Onko natsi jos
A. Kannattaa Saksaa
ja / tai
B. Ei kannata Etelä-Amerikkalaista joukkuetta?

[/quote]

Itsepä sanoit, että porukalla tehtiin ja hyvää tuli Saksassa toisen maailmansodan aikaan, ja hymiö päälle. 

Mutta en jaksa vääntää kanssasi. Siitä vaan  nahkahousut paukkumaanj ja terdelle juhlimaan Saksan voittoa. Jos Argentiina olisi voittanut, niin olisin bailaamassa enkä täällä av:lla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:59"]

Messi ei ollut turnauksen paras pelaaja. Saksastakin olisi voinut nimetä vaikka 5 pelaajaa ennen Messiä. Varsinkin Saksan maalivahti oli kovista kovin. Latinokulttuuriin kuuluu henkilönpalvonta ja ylisanat, P-Eurooppalaiset eivät nosta noin jalustalle omiaan. Ronaldo, Messi, Neymar - yliarvostettuja, eivätkä edes söpöjä Ronaldoa lukuunottamatta. Lopputulos kertoo latinoiden hypettelystä kaiken.

[/quote]

Ai onko tämä Pohjois- eurooppalainen Saksa aina voittanut ylihypetetyt latinot? Muistaakseni MM- kisoissa on ollut muitakin mestareita....

Vierailija
44/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:26"]

Haha, vitsi repeilen tälle keskustelulle :D Täällä kouhkataan raivolla arjalaisista ja Hitleristä ja heidän kuvitelluista tukijoistaan, vaikka ei liity mitenkään mihinkään :D Ootte pihalla kukkahatut :D

[/quote]

Kukkahatuilla on tyypillisesti ns. hattu kireällä. Sieltä voi tulla vaikka mitä vihapuhetta sen jälkeen, kun kuvitellaan rasisti jossain.

Vierailija
45/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:29"]Messi on ihana. Ja vielä Unicefin hyväntahdonlähettiläs. Messi sanoi matsin jälkeen, etteivät yksittäiset palkinnot merkitse hänelle mitään, vaan hän olisi halunnut voittaa joukkueen kanssa. 

Oli niin sydäntäsärkevää nähdä Agueron itkevän siinä kentällä :'( Aina olen kannattanut Argentiinaa. Saksa on niin konemainen, ja ylitehokas. Paljon Argentiinan pikkuvelhoja isompi. Kyllä kaikki, jotka sydämellä futikseen suhtautuvat, toivoivat Argentiinan voittoa. <3

[/quote]

Joo, Saksan olisi pitänyt säälistä antaa Argentiinan voittaa, vai? Eiks olekaan reilua, että paras ja lujiten töitä tehnyt joukkue voittaa?

Vierailija
46/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:07"]

Messi ei ollut turnauksen paras pelaaja. Saksastakin olisi voinut nimetä vaikka 5 pelaajaa ennen Messiä. Varsinkin Saksan maalivahti oli kovista kovin. Latinokulttuuriin kuuluu henkilönpalvonta ja ylisanat, P-Eurooppalaiset eivät nosta noin jalustalle omiaan. Ronaldo, Messi, Neymar - yliarvostettuja, eivätkä edes söpöjä Ronaldoa lukuunottamatta. Lopputulos kertoo latinoiden hypettelystä kaiken.

[/quote]

Itse olen ihmetellyt samaa. Puoli kentällistä saksalaisista paukuttavat maaleja tolkuttomasti ja Klose nousee kiistattomaksi legendaksi. Mutta kuka sellaista huomaa? Neymar sitä, Messi tätä...

[/quote]

Jalkapallosta mitään ymmärtämättömien keskuudessa on MUOTIA fanittaa brasseja ja argentiinalaisia. Tositapahtumat kentällä eivät kerro näille mitään.

Hyvä Saksa!

[/quote]

Itse asiassa tällä hetkellä on yllättävän paljon ihmisiä jotka ovat AINA kannattaneet Saksaa eli eiköhän nyt ole trendikästä kannattaa Saksaa.

Vierailija
47/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:17"]

Mua yököttää nämä tyypit, jotka vetävät natsikorttia esiin. Samalla logiikalla kaikki kiinalaiset ovat pahoja, koska Mao, venäläiset sadisteja, koska Stalin, Italialaiset sekopäitä, koska Mussolini, espanjalaiset hyytäviä, koska Franco jne.

[/quote]

Siinähän yököttää. Minä vedin sen esiin siksi, että joku täällä sanoi, ettei Etelä-Amerikkaa saa kannattaa, vaan pitää fanittaa SAKSAA. Ihmettelin vain miksi, että oliko syynä tämä vanha aseveljeys. Muuta syytä en nimittäin keksi. Samalla logiikalla pitäisi aina kannattaa myös Ruotsia ja Venäjää. 

[/quote]

Ja kuvittelet että täällä on vain kaksi keskustelijaa? Sinä ja minä. Jos jokin kommentti ei ole sinun, on se minun ja pitää yhdistää minun kommentteihin! Psykedeeninen lopputulos :D

[/quote]

Mitähän mahtaa tarkoittaa tämä "psykedeeninen"? Ja tiedän, että meitä on täällä useita.

[/quote]

Johtopäätöksesi ovat aivan käsittämättömiä. Onko natsi jos
A. Kannattaa Saksaa
ja / tai
B. Ei kannata Etelä-Amerikkalaista joukkuetta?

[/quote]

Itsepä sanoit, että porukalla tehtiin ja hyvää tuli Saksassa toisen maailmansodan aikaan, ja hymiö päälle. 

Mutta en jaksa vääntää kanssasi. Siitä vaan  nahkahousut paukkumaanj ja terdelle juhlimaan Saksan voittoa. Jos Argentiina olisi voittanut, niin olisin bailaamassa enkä täällä av:lla. 

[/quote]

No vedit itse natsikortin esiin, mikä oli todella asiatonta, joten halusin vähän pitää hauskaa ja hiertää lisää vannetta päässäi :) Ei ollut vaikeaa lainkaan. Pidätkö itseäsi suvaitsevaisena?

Vierailija
48/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni natsi muuten pakeni sodan jälkeen ARGENTIINAAN, koska se oli liki ainut valtio, joka suojeli NATSEJA. Miksi täällä kannatetaan holokaustia? Vaikka Argentiina olisi voittanut, niin huutaisitte kiimaisina sieg heil ja pukeutuisitte pilottitakkiin. Natsisikojen loppuottelu!!!!

Vierailija
49/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:40"]

Moni natsi muuten pakeni sodan jälkeen ARGENTIINAAN, koska se oli liki ainut valtio, joka suojeli NATSEJA. Miksi täällä kannatetaan holokaustia? Vaikka Argentiina olisi voittanut, niin huutaisitte kiimaisina sieg heil ja pukeutuisitte pilottitakkiin. Natsisikojen loppuottelu!!!!

[/quote]

Rauhoitu nyt ja mene juhlimaan sitä Pohjois- eurooppalaisen Saksan voittoa.

Vierailija
50/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:41"]

[/quote]

[/quote]

Eurooppa isolla alkukirjaimella, eikä välilyöntiä viivan jälkeen.

T, Äidinkielen maikka (pers.)

Vierailija
51/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:34"]

[/quote]

Itse olen ihmetellyt samaa. Puoli kentällistä saksalaisista paukuttavat maaleja tolkuttomasti ja Klose nousee kiistattomaksi legendaksi. Mutta kuka sellaista huomaa? Neymar sitä, Messi tätä...

[/quote]

Jalkapallosta mitään ymmärtämättömien keskuudessa on MUOTIA fanittaa brasseja ja argentiinalaisia. Tositapahtumat kentällä eivät kerro näille mitään.

Hyvä Saksa!

[/quote]

Itse asiassa tällä hetkellä on yllättävän paljon ihmisiä jotka ovat AINA kannattaneet Saksaa eli eiköhän nyt ole trendikästä kannattaa Saksaa.

[/quote]

Miten näitä kiihkeitä Saksa-faneja äkkiä onkin näin paljon? Arvelen, että armoton gloryhunttaus alkoi, kun Bayern voitti mestarien liigan. Ja Espanjan tiputtua alkuvaiheessa, Espanjan gloryhunttaajafanit siirtyivät kiireesti Saksan leiriin. Nyt ollaankin Saksaa kannatettu lapsesta asti! 

Vierailija
52/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vain henk. koht. mielipiteeni: Voisitteko te, jotka vedätte tähän mukaan natsit ja kiistelette siitä mikä maa on latino, painua vittuun? Kiitos.

Vierailija
53/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:43"]

[/quote]

Vain henk. koht. mielipiteeni: Voisitteko te, jotka vedätte tähän mukaan natsit ja kiistelette siitä mikä maa on latino, painua vittuun? Kiitos.

[/quote]

Ei jaksa, keskustelu on jo pilalla.

Vierailija
54/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Nimenomaan! Mitä sä Saksa-fani täällä av:lla väännät? Ulos aurinkoon Saksa-paita päällä! Party party! Vai eikö se "pohjoiseurooppalaisen saksalainen" jäykkyys anna myöten? xD

Vierailija
55/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä sekopäitä! Itsekään en jaksa Messi-hypeä, mutta te "Oli ihan näkymätön pelaaja"-kommentoijat ette kyllä ymmärrä jalkapallosta tuon taivaallista. Ja Argentiinan jalkapalloa sydämellä -kannattajat myös. Argentiinan "sydänten jalkapallo" oli kyllä aikamoista rappaamista varsinkin jatkoajalla, tuomari oli aivan munaton. Reilu peli ja silleen. Onneksi Saksa voitti, ansaitsivat sen.

Vierailija
56/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:34"]

[/quote]

[/quote]

Hyvä Saksa!

[/quote]

[/quote]

Miten näitä kiihkeitä Saksa-faneja äkkiä onkin näin paljon? Arvelen, että armoton gloryhunttaus alkoi, kun Bayern voitti mestarien liigan. Ja Espanjan tiputtua alkuvaiheessa, Espanjan gloryhunttaajafanit siirtyivät kiireesti Saksan leiriin. Nyt ollaankin Saksaa kannatettu lapsesta asti! 

[/quote]

Juurikin näin on käynyt. Olenkin onnellinen, kun kaikki Barca"fanit" ovat vaihtaneet leiriä ja saan kannattaa sitä nyt ihan rauhassa.

Vierailija
57/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sen persulaisuuden arvasi. Kannattanet myös Saksaa? 

Vierailija
58/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua, että miksi Saksa-fanit täällä raivoavat. Olisitte iloisia voitosta. Tämä ketju oli tarkoitettu meille, joiden kävi surku Messiä ja Argentiinaa. Miksi tulette tänne lesoilemaan? Nauttikaa siitä voitosta! Nytt on kesä.

t. Argentiina-fani 

Vierailija
59/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sen persulaisuuden arvasi. Kannattanet myös Saksaa? 

[/quote]

Kannatan kielioppia. Nykynuoriso vain lähettelee tekstiviestejä ja katsoo jalkapalloa, eikä lue kirjallisuutta.

Vierailija
60/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä pelaamaan kansallissävytteistä pesäpalloa natsit ja tango-virpit, älkääkä kiistelkö jalkapallosta! Voisitte oppia elämästänne yhtä jos toista.