Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi tota messiä:(

Vierailija
14.07.2014 |

Oisin niin toivonut voittoa Messille!!

Kommentit (217)

Vierailija
201/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1 000 000 000 ihmistä katsoi peliä. En yhtään ihmettele, että oli vähän paineita :) Eräskin pelaaja alkoi syömään toisia pelaajia.

Vierailija
202/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:40"]Tämä oli kolmas kerta, kun Argentiina ja Saksa olivat MM-finaalissa vastakkain. Kaksi kertaa voitti Saksa, kerran Argentiina. Viimeksi he pelasivat MM-loppuottelun vastakkain vuonna 1990. Sekin päättyi Saksan voittoon.

[/quote]

Seuraavien kisojen jälkeen keskinäiset finaalivoitot ovatkin 2-2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:31"]

Minä voin paniikkihäiriöisenä hyvin ymmärtää miksi Messi oksentelee tuon paineen alla.

[/quote]

Kotonaankin kuulemma oksentelee, tuskin sillä siellä on paineita.

Vierailija
204/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:15"]

Mikä ihme tuo oksentamisjuttu Messillä on? Mies katselee usein Barcelonan pelejä ja viime kaudella usein Messi on oksentanut kentällä. Ja taas nyt finaalissa oksensi. 

Ja nyt Messi-raukan kultaisesta pallosta vittuillaan sosiaalisessa mediassa mm. laittamalla kuvia finaaliyrjöistä ja että hän olisi ansainnut pikemminkin kultaisen vessanpytyn tai yrjöämpärin :( http://cnnespanol.cnn.com/2014/07/13/reaccion-al-balon-de-oro-de-messi/ Harmittaa, kun Messi on jotenkin niin symppis, olisin toivonut hänelle menestystä. Mutta ansaitsematon kultainen pallo kyllä aiheutta alähinnä pilkkaa.

[/quote]

Menee ihan liian pitkälle tollanen pilkka.

Vierailija
205/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messi <3<3<3

Vierailija
206/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:22"]Messi oksenteli taas ottelun aikana: täähän on vaivannut sitä jo jokusen vuoden, eikä lääkärit (ainakaan julkisesti) osaa sanoa, mikä on syynä. On oksennellut mitättömissä näytösotteluissa kuin tärkeissäkin peleissä, joten hermoista tuskin lienee kyse. Mutta mistä sen tietää, täytyyhän sillä olla ihan vtunmoisen paineet koko ajan. 

[/quote]

Kaappihomo latinokääpiö se on.

Vierailija
207/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messi ei todellakaan ollut paras pelaaja!!!!! WTF taas???

Vierailija
208/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:15"]Yhtä pitkä kun minä 169 cm.

[/quote]

On oikeasti 165cm

Vierailija
209/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustin Saksaa ja olen iloinen joukkueen voitosta. Jalkapallon henkeen kuuluu myös kunnioittaa vastustajaansa! Argentiina pelasi hienosti ja niin monilla mittareilla Messi on maailman paraa pelaaja tällä hetkellä... Saksalla oli vain parempi meininki joukkueena. Inhottavaa ja epäfutismaista heittää lokaa vastustajan päälle, ja vielä häviönkin jälkeen.

Vierailija
210/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän Messi päässyt missään vaiheessa vapaaksi, kun kokoajan pari miestä piti Messiä, koska faktahan on, ettei yksin kukaan olisi pystynyt sitä pitämään. Palkinnon antajat varmaan älysivät potkupallosta enemmän kuin te, ja näkivät että siitä huolimatta pystyi pelamaan.

Vierailija
211/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:02"]

Saksa ansaitsi voittonsa. Kyllähän sen finaalissakin huomasi kumpi peliä pyöritti enemmän. Argentiina oli hyvä kakkonen. Ihmettelen miksi jotkut kannustavat e-amerikkalaisia mieluummin kuin eurooppalaisia.

En kyllä ymmärrä miksi pitäisi eurooppalaista maata kannattaa. Viime aikojen lehtikirjoittelun ja ihmisten puheitten perusteella voisin kuvitella, että me olemme saksalaisia. En ikinä kannata Saksaa, koska en tunne mitään sitä maata kohtaan. Eiköhän jokainen ihan itse päätä mitä kannattaa, Suomi ei ole yhtä kuin Saksa.

[/quote]

Vierailija
212/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messi on paras, ja ansaitsi palkintonsa. Olisin toivonut Argentiinan voittoa, mutta elämä on. Ei ole ensimmäinen pettymys, eikä varmasti viimeinen. Hienoa oli kuitenkin katsoa Argentiinaa loppuun asti. Esim. Englanti ja Espanjahan tippuivat heti.

Paikkoja oli, ei vaan tullut maalia. Pelaajien vuoksi tuntuu pahalta; fanina olen tottunut. Silloin sitä vasta joukkuetta kannattaakin, kun hävitään. Olen fatalisti.

Vierailija
213/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä miksi kukaan kannattaisi Saksaa. No onhan ne taitavia, mutta mä katson jalkapalloa tunteella. Saksa sotii vastaan kaikkea sitä mikä mua jalkapallossa kiehtoo. Ehkä mä olen henkisesti enemmän brassi kuin saksalainen sitten.. ;)

Vierailija
214/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:58"]

En mäkään ymmärrä miksi kukaan kannattaisi Saksaa. No onhan ne taitavia, mutta mä katson jalkapalloa tunteella. Saksa sotii vastaan kaikkea sitä mikä mua jalkapallossa kiehtoo. Ehkä mä olen henkisesti enemmän brassi kuin saksalainen sitten.. ;)

[/quote]

Juurikin näin :)

Vierailija
215/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:15"]Yhtä pitkä kun minä 169 cm.

[/quote]

On oikeasti 165cm

[/quote]

Ja tämä liittyy mihin ja vaikuttaa mihin...????

Vierailija
216/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär sanoi, että Messi näyttää tontulta tai haltialta

Vierailija
217/217 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:58"]En mäkään ymmärrä miksi kukaan kannattaisi Saksaa. No onhan ne taitavia, mutta mä katson jalkapalloa tunteella. Saksa sotii vastaan kaikkea sitä mikä mua jalkapallossa kiehtoo. Ehkä mä olen henkisesti enemmän brassi kuin saksalainen sitten.. ;)

[/quote]

Minäkin katson tunteella ja just siksi kannustan Saksaa. Upea joukkue, joka on hiotunut yhteen ja kaikki tehneet lujasti töitä. Saksalla olisi ollut nostaa vaikka ketä ns. idolisoinnin kohteeksi Messin ja Neymarin tapaan, mutta sen sijaan ovat aina painottaneet miten ovat joukkue, eivätkö lähde yksilöhegemoniaan. ...Sen lisäksi saksalaiset ovat läpi turnauksen pelanneet siistiä ja vastustajaansa kunnioittavaa peliä. Luja työ palkitsi niin kuin oikein oli!