voi tota messiä:(
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:49"]
En minäkään tajua, että miksi Saksa-fanit täällä raivoavat. Olisitte iloisia voitosta. Tämä ketju oli tarkoitettu meille, joiden kävi surku Messiä ja Argentiinaa. Miksi tulette tänne lesoilemaan? Nauttikaa siitä voitosta! Nytt on kesä.
t. Argentiina-fani
[/quote]
Ehkä paras tapa juhlia on, kun pääse v**tuilemaan häviäjille. Se on parasta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:59"]
Messi ei ollut turnauksen paras pelaaja. Saksastakin olisi voinut nimetä vaikka 5 pelaajaa ennen Messiä. Varsinkin Saksan maalivahti oli kovista kovin. Latinokulttuuriin kuuluu henkilönpalvonta ja ylisanat, P-Eurooppalaiset eivät nosta noin jalustalle omiaan. Ronaldo, Messi, Neymar - yliarvostettuja, eivätkä edes söpöjä Ronaldoa lukuunottamatta. Lopputulos kertoo latinoiden hypettelystä kaiken.
[/quote]
Itse olen ihmetellyt samaa. Puoli kentällistä saksalaisista paukuttavat maaleja tolkuttomasti ja Klose nousee kiistattomaksi legendaksi. Mutta kuka sellaista huomaa? Neymar sitä, Messi tätä...
[/quote]
Jalkapallosta mitään ymmärtämättömien keskuudessa on MUOTIA fanittaa brasseja ja argentiinalaisia. Tositapahtumat kentällä eivät kerro näille mitään.
Hyvä Saksa!
[/quote]
Itse asiassa tällä hetkellä on yllättävän paljon ihmisiä jotka ovat AINA kannattaneet Saksaa eli eiköhän nyt ole trendikästä kannattaa Saksaa.
[/quote]
Gloryhunttereita on aina, sille ei mitään voi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:49"]
En minäkään tajua, että miksi Saksa-fanit täällä raivoavat. Olisitte iloisia voitosta. Tämä ketju oli tarkoitettu meille, joiden kävi surku Messiä ja Argentiinaa. Miksi tulette tänne lesoilemaan? Nauttikaa siitä voitosta! Nytt on kesä.
t. Argentiina-fani
[/quote]
Ehkä paras tapa juhlia on, kun pääse v**tuilemaan häviäjille. Se on parasta.
[/quote]
Ehkä Saksa-fanille? Itse olen juhlinut jokaista Argentiinan voittoa näissä kisoissa nauttimalla pari lasia Torrontesia hyvässä seurassa. Ei ole häviäjän fanit käyneet edes pienessä mielessä, paitsi myötätunnolla.
Argentiina-fani
Hölmö (pers.) ope. Pohjois-eurooppalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Paitsi lauseen alussa kuten tässä. Ja mikä lyhenne pers. on?
Miksette Saksa-fanit pistä pystyyn omaa "HYVÄ SAKSA JEE" -ketjua? En edes avaisi sitä. Siellä voitte ylistää Saksaa vapaasti. Huonon voittajan merkki tulla tänne vittuilemaan ja pilkkaamaan Messiä ja Argentiinaa.
Brassien tiputtua kannatin Argentiinaa. Tämän ketjun saksafanien kommentit kertovat miksi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:01"]
Brassien tiputtua kannatin Argentiinaa. Tämän ketjun saksafanien kommentit kertovat miksi.
[/quote]
Minun sympatiani taas kääntyivät saksalaisten puolelle näiden natsikortin heiluttajien takia. Todella asiatonta ja tyylitöntä huutelua hävinneen joukkueen kannattajilta. Ymmärrän että ottaa koville mutta jotain rajaa sentään.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:01"]
[/quote]
Minun sympatiani taas kääntyivät saksalaisten puolelle näiden natsikortin heiluttajien takia. Todella asiatonta ja tyylitöntä huutelua hävinneen joukkueen kannattajilta. Ymmärrän että ottaa koville mutta jotain rajaa sentään.
[/quote]
Mitä änkevät meidän ketjuun isottelemaan? Huonoa urheiluhenkeä!
Mitä te Saksa-fanit vieläkin täällä väännätte? Eikö olisi juhlinnan paikka? Itse en olis avannut koko av:ta, vaan jatkanut juhlia, jos Argentiina olisi voittanut.
Aika ihmeellinen käsitys juhlinnasta, Argentiina-faneille vittuilu ja Messin ulkonäön pilkkaaminen vauva-palstalla.
Saksan valmentaja Löw on ihan sikaihana! Ja tavallinen av-plösö mamma vaimona....
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:58"]En mäkään ymmärrä miksi kukaan kannattaisi Saksaa. No onhan ne taitavia, mutta mä katson jalkapalloa tunteella. Saksa sotii vastaan kaikkea sitä mikä mua jalkapallossa kiehtoo. Ehkä mä olen henkisesti enemmän brassi kuin saksalainen sitten.. ;)
[/quote]
Et ole, et vain tajua fudiksesta Mitään.
Saksa pelasi näissä kisoissa 'brasialaisempaa peliä' kuin Brasilia.
Viihdyttävintä fudista pelasivat näissä kisoissa hollanti ja saksa, sekä Chile ja costa Rica. Argentiina puolustaa kuin 90-luvun Italia ja se on hirvestä fudista.
Joo, ihan surkeata puolustusta. Maailman toisiksi paras JOUKKUE, ja sä asiantuntija sanot että hirveätä peliä :D
Ehkä mä en tajua futiksesta Mitään, mutta mitkäs on sun meriittisi Oi Suuri Tietäjä?
Älkää ystävät hyvät! Argentiinafanit on jo henkisesti perseraiskattu, kuten brasilian joukkue, kansa ja kaikki heidän kannattajansa aikaisemmin! Lopettakaa jo! Menkää juhlimaan natsiuniformuissanne ja jättäkää messiläiset rauhassa nuolemaan haavojaan! Antakaa jo olla! Ahdistaa tälläinen!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:29"]Messi on ihana. Ja vielä Unicefin hyväntahdonlähettiläs. Messi sanoi matsin jälkeen, etteivät yksittäiset palkinnot merkitse hänelle mitään, vaan hän olisi halunnut voittaa joukkueen kanssa.
Oli niin sydäntäsärkevää nähdä Agueron itkevän siinä kentällä :'( Aina olen kannattanut Argentiinaa. Saksa on niin konemainen, ja ylitehokas. Paljon Argentiinan pikkuvelhoja isompi. Kyllä kaikki, jotka sydämellä futikseen suhtautuvat, toivoivat Argentiinan voittoa. <3
[/quote]
Argentiina puolusti konemaisesti - kuten 90-luvun Italia.
Saksa pelasi avointa ja rohkeaa taitopeliä.
Mitä pelejä sä katsoit?
Jos saksalaiset olisivat pelanneet nahkahousuissa, kuten olisi pitänyt, olisi tulos ollut jotain muuta. Argentiina olisi jauhanut maaleja liukuhihnalta ja Messi olisi noussut kaikkien aikojen pistepörssin kärkeen, eikä kukaan voisi enään puhua yliarvostuksesta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:29"]Messi on ihana. Ja vielä Unicefin hyväntahdonlähettiläs. Messi sanoi matsin jälkeen, etteivät yksittäiset palkinnot merkitse hänelle mitään, vaan hän olisi halunnut voittaa joukkueen kanssa.
Oli niin sydäntäsärkevää nähdä Agueron itkevän siinä kentällä :'( Aina olen kannattanut Argentiinaa. Saksa on niin konemainen, ja ylitehokas. Paljon Argentiinan pikkuvelhoja isompi. Kyllä kaikki, jotka sydämellä futikseen suhtautuvat, toivoivat Argentiinan voittoa. <3
[/quote]
Mitä pelejä sä katsoit?
[/quote]
Viimeiseksi katsoin pelin jossa Argentiina puolusti sinun mahtavaa Saksaasi vastaan kuitenkin sen verran hyvin että pelin eka maali tuli vasta n. 113 minuutin pelin jälkeen. Niin ne sun meriittis futistietäjänä oli...?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:06"]
[/quote]
Mitä pelejä sä katsoit?
[/quote]
Viimeiseksi katsoin pelin jossa Argentiina puolusti sinun mahtavaa Saksaasi vastaan kuitenkin sen verran hyvin että pelin eka maali tuli vasta n. 113 minuutin pelin jälkeen. Niin ne sun meriittis futistietäjänä oli...?
[/quote]
Mä kannatan Hollantia. Saksalle toivon menestystä, koska pelasivat hyvää taitavaa ja hyökkäävää fudista Hollannin mallin mukaisesti. 80-luvun konemaisesti puolustavan Saksan pelimallin ovat perinneet 90-luvulla Argentiina ja nykyaikana Kreikka ja Argentiina.
Olen seurannut fudista 30 vuotta ja pelannut 10 vuotta aladivari tasoilla.
En pidä itseäni sen kummempana asiantuntijana, kuin muita fudikseen vihkiytyneitä kavereitani.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:06"]
[/quote]
Mitä pelejä sä katsoit?
[/quote]
[/quote]
Mä kannatan Hollantia. Saksalle toivon menestystä, koska pelasivat hyvää taitavaa ja hyökkäävää fudista Hollannin mallin mukaisesti. 80-luvun konemaisesti puolustavan Saksan pelimallin ovat perinneet 90-luvulla Argentiina ja nykyaikana Kreikka ja Argentiina.
En pidä itseäni sen kummempana asiantuntijana, kuin muita fudikseen vihkiytyneitä kavereitani.
[/quote
KREIKKA ja Argentiina? Seuraa puusilmä kendoa! Varsinainen asiantuntija.
Painukaa nyt Saksa-fanit täältä bisselle. Ihme jankutusta vaikka oma jengi voittanut. Säälittäviä olette.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:15"]
[/quote]
Mitä pelejä sä katsoit?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Etkö ole saanut asiantuntevassa seurassasi tarpeeksi arvostusta, kun pitää tänne tulla pätemään ja kukkoilemaan suurella tietämyksellä. Vähän niinkuin ojentamaan tyhmiä mammoja.
Ihmettelen myös edelleen onko saksan kannattajille niin kova paikka, kun kaikki eivät kannata suurta Saksaa, että täällä pitää koko ajan käydä vinkumassa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:46"]
Apua mitä sekopäitä! Itsekään en jaksa Messi-hypeä, mutta te "Oli ihan näkymätön pelaaja"-kommentoijat ette kyllä ymmärrä jalkapallosta tuon taivaallista. Ja Argentiinan jalkapalloa sydämellä -kannattajat myös. Argentiinan "sydänten jalkapallo" oli kyllä aikamoista rappaamista varsinkin jatkoajalla, tuomari oli aivan munaton. Reilu peli ja silleen. Onneksi Saksa voitti, ansaitsivat sen.
[/quote]
Ah ihanaa sieltä saapui palstan ainoa järkevä ihminen, joka kertoo meille tyhmille miten asiat oikeasti ovat