Miksi kukaan haluaa ison takapuolen?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin iso peppu ku iso maha ☺️ ja miehet on tykänny.
Ihan kuin jompikumpi olisi pakko valita.
Miksi kukaan hetero haluaisi naisen jolla on miehen pylly?
No on hyvä tietysti että on varianssia mieltymyksissä kun meitä on niin monen kokoisia ja mallisia. Itse tykkään kuitenkin naisellisesta tiimalasivartalosta.
Minä en halunnut sitä, se halusi minut.
Emt.
Työkaverilla on ja käyttää stringejä.
Aika hirveän näköistä kun ne katoo koko ah teriin. Mahtaa olla kiva aromipesä päivän päätteeksi 🤯
Kyll maar naisell pittää ol ahter levvee ko seittämä leivä uun.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on seuraava ruumiinosa joka tulee muotiin? Ehdotuksia. Iso maha? Pohkeet? Pallea? Pitää kiirettä naisilla.
Renesanssi-naisen vartalo seuraavaksi muotiin. Mulla on jo työn alla.
https://www.dailyartmagazine.com/wp-content/uploads/2018/07/three-grace…
Vierailija kirjoitti:
Emt.
Aika hirveän näköistä kun ne katoo koko ah teriin. Mahtaa olla kiva aromipesä päivän päätteeksi 🤯
Nyt on kyllä aivan pakko kysyä. Mikä työ on semmoinen, missä tuijotetaan työkaverin persvakoa?
Vierailija kirjoitti:
No on hyvä tietysti että on varianssia mieltymyksissä kun meitä on niin monen kokoisia ja mallisia. Itse tykkään kuitenkin naisellisesta tiimalasivartalosta.
En ihan ymmärtänyt tätä. Jos takapuoli ei ole megakokoinen niin se on "miehen pylly"? Miten mikään naisen ruumiinosa voi olla miehen?
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa miellyttää miehiä
mies53v
Väärin kultaseni , naiset hankki sen jättiperseen ITSEÄÄN varten : D D D (en lakkaa nauramasta)
Vierailija kirjoitti:
Ulkoneva tarakkapeppu on paras 😘
Sellainen joka ylettyy reiden puolivälistä vyötärölle saakka?
Timmi pyöreä perse on seksuaalinen triggeri.
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Sinä olet yksin siitä syystä ettei naiset halua miellyttää omaan ääneensä rakastuneita typeryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Väärin kultaseni , naiset hankki sen jättiperseen ITSEÄÄN varten : D D D (en lakkaa nauramasta)
Eikö siitä oo mitään haittaa normielämässä?🧐
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emt.
Nyt on kyllä aivan pakko kysyä. Mikä työ on semmoinen, missä tuijotetaan työkaverin persvakoa?
En tuijota mutta meillä on yhteinen pukkari. Kääntää takapuolensa minuun päin, niin ikävä kyllä ne näkyy. Ja päivän mittaan itsekin sanoo että nyt on taas naru syvällä 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Sinä olet yksin siitä syystä ettei naiset halua miellyttää omaan ääneensä rakastuneita typeryksiä.
En ole yksin. Olethan sinäkin täällä, rakas
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärtänyt tätä. Jos takapuoli ei ole megakokoinen niin se on "miehen pylly"? Miten mikään naisen ruumiinosa voi olla miehen?
Naiselliset kurvit tekevät naisen. Tietysti pienipeppuinenkin voi olla varsin naisellinen jos on oikein hyvä lantion ja vyötärön suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tiedän mihin jutullasi pyrit. Sinua hiertää tietty henkilö. Päräytä vaan ulos, niin pääset päivääsi jatkamaan...
Kuka tämä henkilö on? Ei ollut kyllä mielessä ketään, yleisesti vaan mietin tätä "muotia".
Ap
Meille kakkonen on aina muodissa. T. Make ja Pate
Ihmettelen samaa. Oon nimittäin pienikokoinen muuten, mut ahteri on kokoa L. Vaatteiden ostaminen on yhtä tuskaa, mikään ei istu. Elämä oli helpompaa sopusuhtaisempana.