Millainen mies minusta voisi kiinnostua nyt 40-vuotiaana?
Lyhyehkö parisuhteeni päättyi äskettäin ja mietin, millaista sinkkumarkkinoilla on tällä hetkellä. En ole hakenut parisuhdetta vuosikausiin ja tämä lyhyehkö suhteeni oli ns. työperäinen ja tuli vastaan sattumalta. Onko ikäni jo este vai voinko muilla avuillani sitä kompensoida? Täytyy myöntää, että aika korkeat standardit ovat minulle normaaleja asioita ja esimerkiksi miehen kunnianhimo hyvin tärkeä seikka. Alla listailtuna ominaisuuksia, joiden kuvittelen vaikuttavan pariutumiseen ja kutakuinkin tässä järjestyksessä:
-Ulkonäöllisesti olen pitkähkö, hoikka ja ilmeisesti aika tyttömäinen edelleen. Vaaleat, pitkät hiukset. Esim. tänä kesänä olen joutunut todistamaan ikääni useampaankin kertaan.
-Ei lapsia eikä lemmikkejä. Fiksut lapset ovat kivoja ja pidän oikeastaan kaikista eläimistä.
-Vapaa-ajalla habitukseni on hyvin luonnollinen (vähän meikkiä, ei mitään lisäkkeitä) mutta töihin sekä juhlatilaisuuksiin tykkään laittautua. Vapalla farkku- ja sporttilinja, töissä ja juhlissa mekkoja.
-Vapaa-ajalla tykkään mm. lukea, nähdä kavereita, urheilla ja tietysti myös matkustaa. Shoppailu, treenifanaattisuus tai kaloreiden laskeminen ei kiinnosta.
-Teen paljon töitä mutta toisaalta, rahankäyttöä ei tarvitse miettiä. Asun omassa asunnossani ehkäpä Suomen kalleimmalla postinumeroalueella.
-Korkeakoulututkinto. Luonne enemmän analyyttinen kuin sinne ja tänne räiskyvä.
-Poliittisesti liberaali ajatusmaailma.
Mistä ja miten seuraa kannattaisi lähteä hakemaan? Aiemmat miesystäväni ovat olleet keskenään hyvinkin erilaisia eli mitään tiettyä miestyyppiä en edes osaisi lähteä etsimään. Pakko tosin myöntää, että feminiinisenä naisena kiinnostun aika maskuliinisista miehistä.
Kommentit (69)
Kysymys AP:lle. Mihin ihmeeseen tarvitset miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei 40v naisen haluttavuus ole laskenut vielä mihinkään. Nainen parhaassa iässä, tietää mitä haluaa sängyssä ja myös osaa tempun jos toisenkin. Iän myötä on sängyssä rennompi ja tietää, mitä hyvä seksi on. Yleensä iän myötä myös tulee aikaisempaa avoimemmaksi seksuaalisuuden kanssa. Heijastuu varmasti jokaiselle elämänalueelle. Toki on näitä takakireitäkin, kuten ap.
Ei ketään 40v miestä kiinnosta seksi enää noin paljon. Eihän tässä viestissä ollut mitään muuta kuin seksiä. 40v miehistä saa juuri hyvän kumppanin siksi, että muutkin asiat alkavat kiinnostaa.
Kyllä kiinnostaa. Tämä on henkilökohtaista ja pitää vaan etsiä sellainen kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen henkilö vaikutti aluksi mieleiseltäni, mutta tuo liberaali särähti kovin korvaani. Olisin tienyt tavan, miten olisimme voineet aloittaa viestittelyn, kertomatta julkisesti tietojamme, mutta jätän sen nyt käyttämättä, koska en halua sekaantua vihervasemmistoiseen ihmiseen.
Miten liberaali liittyy vihervasemmistolaisuuteen?
Esim.minä olen vasemmistolainen, en vihreä, enkä mitään äärilaitaa. Jos kuulisit mielipiteitäni, et uskoisi mua vasemmistolaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap jätti mainitsematta tärkeimmän: miten käyttäydyt kierron eri vaiheissa, aiheuttaako mainittavia tunnetilan muutoksia? Onko jo lähestyvien vaihdevuosien aiheuttamaa agressiivisuutta tai muuta henkistä oireilua?
Tiedoksi
- kaikilla ei ole kiertoa, kuukautiset voivat olla pois vuosikymmeniäkin, esim.hormonikierukan takia
- vaihdevuodet eivät aiheuta kaikille aggressiivisuutta
Ap vaikuttaa upealta naiselta, joka tietää mitä tahtoo, eikä alistu perus kaavaan, että 30 vuotiaaksi mennessä pitäisi olla avioliitto, lapset, omakotitalo ja farmariauto. Upeaa nähdä, että on olemassa itsevarmoja, kauniita ja oman arvonsa tuntevia naisia, jotka eivät alistu täällä maskuliinisessa maailmassa vallitseviin normeihin! You go girl!!!
Samaa mieltä muutaman muunkin vastanneen kanssa, ettei ap:n listauksessa oleva "liberaali" tarkoita oikeasti yhtään mitään. Enemmänkin kyse taitaa olla hienojen sivistyssanojen käytöstä, jolla voi korostaa listauksessa aiemmin mainittua korkeakoulututkintoa ja hyvää tulotasoa.
Haluatko ap omia lapsia jossain vaiheessa elämääsi? Jos haluat, niin kello tikittää. Silloin luulisi hieman vähemmän maskuliininen menestyjä kelpaavan, kunhan luonne, elämänarvot ja kiinnostuksen kohteet kohtaavat. Usko pois, kyllä niitä miehiä löytyy markkinoilta. Jos taas haluat sinkkuilla ja pitää hauskaa jatkossakin, niin ikävä kertoa, että alamäki on jo iän puolesta alkanut. Joka paikassa löytyy niitä 10-20 vuotta nuorempia ja paremman näköisiä naisia, jotka kääntävät miesten päät. Tietysti puuman metsästäjiä löytyy, joten vientiä sen puolesta riittänee.
Vierailija kirjoitti:
Olettepa epäasiallisia ja ilkeitä:
Itse en nää mitään syytä MiKsI joku ei voisi kiinnostua. 40v on vielä nuori muutenkin! Sullahan on elämää vielä paljon edessä
.Rohkeesti vaan tutustumaan eri deitti sivuihin/sovelluksiin
Kateus saa ikävää käytöstä aikaa. Olen itse aloittajan ikäluokkaa. Meissä on jotain samaa. En ole korkeasti koulutettu. Enkä halua sellasta miestä. Lapsettoman( tai lapset jo aikuisia), eläimettömän ja lähes raittiin miehen haluan.
Ei ketään 40v miestä kiinnosta seksi enää noin paljon. Eihän tässä viestissä ollut mitään muuta kuin seksiä. 40v miehistä saa juuri hyvän kumppanin siksi, että muutkin asiat alkavat kiinnostaa.