Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies minusta voisi kiinnostua nyt 40-vuotiaana?

Vierailija
08.07.2021 |

Lyhyehkö parisuhteeni päättyi äskettäin ja mietin, millaista sinkkumarkkinoilla on tällä hetkellä. En ole hakenut parisuhdetta vuosikausiin ja tämä lyhyehkö suhteeni oli ns. työperäinen ja tuli vastaan sattumalta. Onko ikäni jo este vai voinko muilla avuillani sitä kompensoida? Täytyy myöntää, että aika korkeat standardit ovat minulle normaaleja asioita ja esimerkiksi miehen kunnianhimo hyvin tärkeä seikka. Alla listailtuna ominaisuuksia, joiden kuvittelen vaikuttavan pariutumiseen ja kutakuinkin tässä järjestyksessä:

-Ulkonäöllisesti olen pitkähkö, hoikka ja ilmeisesti aika tyttömäinen edelleen. Vaaleat, pitkät hiukset. Esim. tänä kesänä olen joutunut todistamaan ikääni useampaankin kertaan.
-Ei lapsia eikä lemmikkejä. Fiksut lapset ovat kivoja ja pidän oikeastaan kaikista eläimistä.
-Vapaa-ajalla habitukseni on hyvin luonnollinen (vähän meikkiä, ei mitään lisäkkeitä) mutta töihin sekä juhlatilaisuuksiin tykkään laittautua. Vapalla farkku- ja sporttilinja, töissä ja juhlissa mekkoja.
-Vapaa-ajalla tykkään mm. lukea, nähdä kavereita, urheilla ja tietysti myös matkustaa. Shoppailu, treenifanaattisuus tai kaloreiden laskeminen ei kiinnosta.
-Teen paljon töitä mutta toisaalta, rahankäyttöä ei tarvitse miettiä. Asun omassa asunnossani ehkäpä Suomen kalleimmalla postinumeroalueella.
-Korkeakoulututkinto. Luonne enemmän analyyttinen kuin sinne ja tänne räiskyvä.
-Poliittisesti liberaali ajatusmaailma.

Mistä ja miten seuraa kannattaisi lähteä hakemaan? Aiemmat miesystäväni ovat olleet keskenään hyvinkin erilaisia eli mitään tiettyä miestyyppiä en edes osaisi lähteä etsimään. Pakko tosin myöntää, että feminiinisenä naisena kiinnostun aika maskuliinisista miehistä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus. Et sinä etukäteen voi määritellä millainen mies sinusta kiinnostuu. Aika itserakkaalta vaikutat...

Vierailija
2/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuomita sua mutta tuntuuko susta siltä että sun pitää todistaa itsellesi jotain tai jatkaa kenties kesken jäänyttä parisuhdetta. Oon pari v. sua nuorempi, ja mulla oli pitkä parisuhde, joka päättyi mun toimesta. En todellakaan halua uuttaa suhdetta nyt koska parisuhde-elämä oli rankkaa ja ero kesken mielessä.

Kannattaa olla sinkkuna vaikkakin olisit lyhkästä suhteesta eronnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poliittisesti liberaali ajatusmaailma"

Luin tähän asti listaa ihan hyvillä mielin. Tähän kosahti - punavihreä vasemmisto on tehnyt riittävästi edustuksellista työtä mediassa.

M30

Vierailija
4/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poliittisesti liberaali ajatusmaailma"

Luin tähän asti listaa ihan hyvillä mielin. Tähän kosahti - punavihreä vasemmisto on tehnyt riittävästi edustuksellista työtä mediassa.

M30

Mä lopetin lukemisen jo "kunnianhimo on tärkeä" kohtaan.

M48

Vierailija
5/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 60+ ehkä jos et oo ylipainoinen.

Vierailija
6/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sun specsit ja tuli oksennusta suuhun.

Vierailija
7/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+ ikäryhmä on sinun ikäisellesi se potentiaalisin kategoria.

Vierailija
8/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika väärä paikka kysellä tällaista. Vaikutat ihan hyvältä pakkaukselta. Ongelmasi on siinä, että vapaita sopivia miehiä tuossa ikäryhmässä on vähän. Eli tarvitset tuuria myös. Onnea matkaan. Älä välitä näistä maalaismiesten kommenteista, itsensä arvostaminen ei ole itserakkautta. 

M52

Vierailija
9/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 130v vanhempi herrasmies voisi olla kiinnostunut.

Vierailija
10/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin hevostalleille etsimään miestä joka on hakemassa palkintokonia.

Vierailija
11/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen henkilö vaikutti aluksi mieleiseltäni, mutta tuo liberaali särähti kovin korvaani. Olisin tienyt tavan, miten olisimme voineet aloittaa viestittelyn, kertomatta julkisesti tietojamme, mutta jätän sen nyt käyttämättä, koska en halua sekaantua vihervasemmistoiseen ihmiseen.

Vierailija
12/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen henkilö vaikutti aluksi mieleiseltäni, mutta tuo liberaali särähti kovin korvaani. Olisin tienyt tavan, miten olisimme voineet aloittaa viestittelyn, kertomatta julkisesti tietojamme, mutta jätän sen nyt käyttämättä, koska en halua sekaantua vihervasemmistoiseen ihmiseen.

Liberaalit tarkoittaa todennäköisesti tässä tapauksessa kokoomuslaista, jos luin mitä hän kirjoitta. Liberaaleja on oikeisto- ja vasemmistolaisia. Suurin osa pääkaupunkiseudun asukkaista on liberaaleja tavalla tai toisella. 

Vierailija
13/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa epäasiallisia ja ilkeitä:

Itse en nää mitään syytä MiKsI joku ei voisi kiinnostua. 40v on vielä nuori muutenkin! Sullahan on elämää vielä paljon edessä

.

Rohkeesti vaan tutustumaan eri deitti sivuihin/sovelluksiin

Vierailija
14/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saattaisin kiinnostua sinusta suunnilleen saman ikäisenä. - Mutta en tiedä kiinnostuisitko sinä minusta. Ainoa koha, joka vähän särähi korviini on uo, kun kirjoiit että "miehen kunnian himo on sinulle hyvin tärkeä seikka." - Itse kun suhaudun enemmän kunniaan niin, että se tulee sitten jos on tullakseen sitä kautta,, että  yriän tehdä työni mahdollisimman hyvin. Se että olen intouunut tekemään työnohessa väikkäriä tai tähdänny siihen, että juoksen maratonin alle neljään tuntiin ova seikkoja joilla enempi koen haastavani itseäni kuin pitäisin niitä osoituksena kunnianhimosta. Myöskään ulkoiset status symbolit tai kerskakuluus eivät juuri kiinnosta. Miksi siis kiinnosuin sinusta. - Olen aina ollut enempi kiinnosunut  naisista, jotka haluava mennä eteenpäin ja omaavat omia mielipiteitä kuin sellaisista jotka odottavat miehen olevan suhteessa sen pomo .     

Vierailija
15/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta jokatoiselta tindernaiselta. Laita tinder tulille, laita bikinit päälle ja ottaa kuva itsestäsi altaalla/rannalla perse pystyssä. Ota toinen, jossa olet viinilasi kädessä, koska... En tiedä? Mutta noilla kuvilla pääset jo hyvin alkuun ja löydät varmasti kaltaistasi ja noin sinun ikäistäsi seuraa.

Vierailija
16/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika väärä paikka kysellä tällaista. Vaikutat ihan hyvältä pakkaukselta. Ongelmasi on siinä, että vapaita sopivia miehiä tuossa ikäryhmässä on vähän. Eli tarvitset tuuria myös. Onnea matkaan. Älä välitä näistä maalaismiesten kommenteista, itsensä arvostaminen ei ole itserakkautta. 

M52

40n joka murehtii sitä että kelleköhän vielä kelpaisi ei kyllä arvosta itseään kovinkaan korkealle, noista spekseistä huolimatta.

Vierailija
17/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin sun specsit ja tuli oksennusta suuhun.

Älä ap kuuntele näitä idootteja jotka ei muuta osaa kun haukkua. Kuulostat todella hyvältä !!

18/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä poika.

T: 20v ykä 😎

vuonna 2004 syntynyt ykä.

Vierailija
19/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuon ikäisesi vapaana olevat miehet saattavat olla isä-ihmisiä ja ilmeisesti tämä on ns. deal breaker sinulle. Eli iso osa putoaa jo saman tien pois laskuista. Toisaalta, ehkä näin on parempi molempien osapuolten kannalta, koska listaamasi arvot / vaatimukset eivät monelta osin edes sopisi lapsen omaavalle miehelle.

Oletko oikeasti valmis jakamaan elämäsi jonkun kanssa? Korostat jo avauksessasi asioita, jotka ehkä ovat syynä siihen, miksi olet 40v sinkku. Millään pahalla en tätä tarkoita, mutta oletko ihan varma, että muut ihmiset näkevät sinut sellaisena pakkauksena, kuin itse näet itsesi?

Jos aloitus ei ollut provo/trolli, niin suosittelen vilpittömästi tunkemaan tuon listan ihan jonnekin ja menemään avoimin mielin tapaamaan miehiä ja hyväksyä sen, ettei täydellisiä ihmisiä ole olemassa.

Vierailija
20/69 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla huono itsetunto? Vai miksi haet täältä vahvistusta itsellesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi