Millainen mies minusta voisi kiinnostua nyt 40-vuotiaana?
Lyhyehkö parisuhteeni päättyi äskettäin ja mietin, millaista sinkkumarkkinoilla on tällä hetkellä. En ole hakenut parisuhdetta vuosikausiin ja tämä lyhyehkö suhteeni oli ns. työperäinen ja tuli vastaan sattumalta. Onko ikäni jo este vai voinko muilla avuillani sitä kompensoida? Täytyy myöntää, että aika korkeat standardit ovat minulle normaaleja asioita ja esimerkiksi miehen kunnianhimo hyvin tärkeä seikka. Alla listailtuna ominaisuuksia, joiden kuvittelen vaikuttavan pariutumiseen ja kutakuinkin tässä järjestyksessä:
-Ulkonäöllisesti olen pitkähkö, hoikka ja ilmeisesti aika tyttömäinen edelleen. Vaaleat, pitkät hiukset. Esim. tänä kesänä olen joutunut todistamaan ikääni useampaankin kertaan.
-Ei lapsia eikä lemmikkejä. Fiksut lapset ovat kivoja ja pidän oikeastaan kaikista eläimistä.
-Vapaa-ajalla habitukseni on hyvin luonnollinen (vähän meikkiä, ei mitään lisäkkeitä) mutta töihin sekä juhlatilaisuuksiin tykkään laittautua. Vapalla farkku- ja sporttilinja, töissä ja juhlissa mekkoja.
-Vapaa-ajalla tykkään mm. lukea, nähdä kavereita, urheilla ja tietysti myös matkustaa. Shoppailu, treenifanaattisuus tai kaloreiden laskeminen ei kiinnosta.
-Teen paljon töitä mutta toisaalta, rahankäyttöä ei tarvitse miettiä. Asun omassa asunnossani ehkäpä Suomen kalleimmalla postinumeroalueella.
-Korkeakoulututkinto. Luonne enemmän analyyttinen kuin sinne ja tänne räiskyvä.
-Poliittisesti liberaali ajatusmaailma.
Mistä ja miten seuraa kannattaisi lähteä hakemaan? Aiemmat miesystäväni ovat olleet keskenään hyvinkin erilaisia eli mitään tiettyä miestyyppiä en edes osaisi lähteä etsimään. Pakko tosin myöntää, että feminiinisenä naisena kiinnostun aika maskuliinisista miehistä.
Kommentit (69)
Varmaankin aika moni, eli esimerkiksi tyypillinen suomalainen mies, joka lehtitietojen mukaan esim. metsästää eli ampuu eläimiä, nikkaroi vajoja, juo alkoholia, kalastaa ja ajelee polttomoottoriautolla. Ja sitten myös moni muunkinlainen mies, jos vain jaksat hymyillä ja olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenikäisille naisille riittää kysyntää. Täytyy vaan osata valita markkinapaikkansa, jotta vientiä riittää. Ap vaikuttaa upealta, kauniilta ja itsevarmalta naiselta, joka voi liikkua trendaavissa paikoissa ja tutustua enemmänkin eliittiin. Sitten taas kaljaan menevän, hieman turvonneen 40v yh:n kannattaa hakeutua lähiökuppilaan, joka sopii paremmin hänen sosiaaliselle statukselleen. Kummankaan tapauksen ei tarvitse lähteä oman mukavuusalueensa ulkopuolelle. Näilläkin markkinoilla pätee se kysynnän ja tarjonnan laki, eikä kaikkien välttämättä kannata lähteä kilpailluille markkinoille, vaan jokaisen kannattaa valita se oma kohderyhmänsä.
Väsyneet pärskikset, nyt se vastailee jo itselleen.
AP:
Laitetaan faktaa lyhyesti.
Nelikymppisenä naisena sinun on aiempaa vaikeampi saada menestynyttä ja komeaa ja pitkää miestä ( a.k.a. maskuliinista miestä, muut miehethän ei teille ole maskuliinisia).
M/41
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin aika moni, eli esimerkiksi tyypillinen suomalainen mies, joka lehtitietojen mukaan esim. metsästää eli ampuu eläimiä, nikkaroi vajoja, juo alkoholia, kalastaa ja ajelee polttomoottoriautolla. Ja sitten myös moni muunkinlainen mies, jos vain jaksat hymyillä ja olla kiinnostunut.
Tämä tuli ehkä turhan kärkkään kuuloisesti kirjoitettua, tarkoitin vain sitä, että jos olet avoimin mielin etsimässä ja katsot myös hieman oman postinumeroalueesi ulkopuolelta ja vähän erilaisia ihmisiä niin saattaa hyvinkin tärpätä. Ethän vaadi itseltäsi ja muilta liikoja?
>Ulkonäöllisesti olen pitkähkö
Lopetin lukemisen tähän. Pitkät naiset ovat minulle näkymättömiä. Ei kiinnosta sitten lainkaan
Monikin mies.
Tosin iskän rooli ei ehkä nappaa. Sen on naiset omassa voimaantumishuumassa keski-ikäisiä miehiä dissaamalla varmistaneet ihan itse.
FWB tyyppistä suhdetta löytyy varmasti.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli ehkä turhan kärkkään kuuloisesti kirjoitettua, tarkoitin vain sitä, että jos olet avoimin mielin etsimässä ja katsot myös hieman oman postinumeroalueesi ulkopuolelta ja vähän erilaisia ihmisiä niin saattaa hyvinkin tärpätä. Ethän vaadi itseltäsi ja muilta liikoja?
Ja ainahan saa vaatia, mutta sun tilanteen spekseillä ei ole juurikaan varaa dissailla kiinnostuneita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenikäisille naisille riittää kysyntää. Täytyy vaan osata valita markkinapaikkansa, jotta vientiä riittää. Ap vaikuttaa upealta, kauniilta ja itsevarmalta naiselta, joka voi liikkua trendaavissa paikoissa ja tutustua enemmänkin eliittiin. Sitten taas kaljaan menevän, hieman turvonneen 40v yh:n kannattaa hakeutua lähiökuppilaan, joka sopii paremmin hänen sosiaaliselle statukselleen. Kummankaan tapauksen ei tarvitse lähteä oman mukavuusalueensa ulkopuolelle. Näilläkin markkinoilla pätee se kysynnän ja tarjonnan laki, eikä kaikkien välttämättä kannata lähteä kilpailluille markkinoille, vaan jokaisen kannattaa valita se oma kohderyhmänsä.
Ei todellakaan riitä kysyntää ainakaan parisuhteeseen! Jonkun pantavaksi voi "päästä", jos laittaa riman riittävän alas.
Tuskin kukaan enää noin vanhaa kelpuuttaa, saatika jotain 30v vanhusta.
Palstatotuuden mukaan saat helposti 25-vuotiaan miehen.
Sihtaa sinne ja onnea matkaan!
M42
Sitten kun ei enää kelpaa normaaleille niin muslimimiehet nai kyllä oleskeluluvasta ilmaisesta asunnosta rahasta miten vaan siinä tosin törmää uskonnot mutta sitten on vielä narkomaanit jotka mielellään menee naimisiin asunnosta ilmainen siis. Kyllä joku aina huolii. ( Oikeasti 40- vuotias on nuori vielä ).
YouTube Joyce Mayer ( huijari mutta puhuu hölynpölyä )
Kuulostaa just hyvältä! Missä tavataan
M25
"Pakko tosin myöntää, että feminiinisenä naisena kiinnostun aika maskuliinisista miehistä."
Enpä tiedä onko näillä asioilla yhteyttä. Minulla on hyvin feminiininen tyttöystävä, vaikka olen feminiininen mies. Sano vain ihan reilusti, että kunnon karju kiinnostaa. Ihmiset eivät pidä kiertelystä ja kaartelusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan enää noin vanhaa kelpuuttaa, saatika jotain 30v vanhusta.
Naiset on mokannu instatileillä ym. sukupuolensa. Ennen olisi naurettu suohon, jos kolmekymppinen olisi ottanut nelikymppisen. Nyt on miesten markkinat.
Epätoivoista kysellä täällä.
Itse olen samoja ikiä (40) juuri työttömäksi jäänyt, nuorekas ja näyttävän näköinen.
Pelkästään kauppareissulla tutustuu vähintään yhteen köriläkseen.
Silmäpelillä olisi jatkuva jono takana.
En kuitenkaan hae seuraa, joten pääasiassa välttelen katsekontaktia.
Lapset minulla jo aikuisia. Yh-isiä en kelpuuta. Keskimäärin minua lähestyvä mies on tätä nykyä noin 10 vuotta itseäni nuorempi.
45 täyttäneissä miehissä on enää harvoin katseenkestävää miestä. Kukaan ei ole enää sellainen, että niitä mitenkään himoitsisi.
Siksi pidän vain hauskaa, kun sille päälle satun. Ja tietysti, jos hauskanpitoon on valittavana 30 tai 60 ikäinen mies, niin vaaka kääntyy nuorempaan. Deittipalveluissa en ole. Mieseuraa saa jo sillä, että astuu ryhdikkäänä ja hymyilevänä kuhunkin paikkaan.
Avauksen perusteella en huomaa mitään, mikä olisi este. Meillä on paljon yhteistä. En kyllä kiinnostuisi sinusta vain luettelosi perusteella. Persoonallisuus ja kemia ratkaisee. Minua et varmasti tule missään tapaamaan tai tavoittamaan, joten kysymys on teoreettinen. Jääköön siis tarkempi erittely sikseen. Onnea miesjahtiin!
10 vuotta vanhempien miesten joukossa AP olisi hyvin suosittu.
Saisko AP esim. ig-osoitteen, niin olisi helpompi tehdä hieman arviontia. Ja se postinumeron puuttuminen jäi myös hieman vaivaamaan. Voit myös antaa esim. snapchattisi, jos toimitat nämä tiedot mieluummin privana.
Kiitos jo etukäteen!