Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meinaa alkaa itkettää kun olen niin pettynyt itseeni

Vierailija
05.09.2022 |

Paikallisessa marketissa oli irtkokarkkitarjous 5€/kilon joten ostin lauantaina kaksi kiloa eli maksimimäärän ajatellen, että niistä riittää sitten moneksi viikoksi. Napostelin kuitenkin kaikki parin päivän aikana. Nyt on paha mieli ja harmittaa😥

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata bro

Vierailija
2/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä kehopositiivisten keijukaisten ongelmia. Kyllä terve nainen osaa pysyä erossa lapsille tarkoitetuista irtokarkeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa opiksi ja olla ostamatta varastoon karkkia.

Vierailija
4/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä halunnut nähdä myyjän ilmeen, kun ap lyllertää kassalle kaksi kiloa karkkia mukanaan 😂

Vierailija
5/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on näitä kehopositiivisten keijukaisten ongelmia. Kyllä terve nainen osaa pysyä erossa lapsille tarkoitetuista irtokarkeista.

Miksi tässä taas lähdetään syyllistämään pelkästään naisia?

Vierailija
6/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun

Vierailija
7/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä halunnut nähdä myyjän ilmeen, kun ap lyllertää kassalle kaksi kiloa karkkia mukanaan 😂

Kassaa ei voisi vähempää kiinnostaa. t. kassa

Vierailija
8/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä taas lähdetään syyllistämään pelkästään naisia?

En ole koskaan nähnyt irtokarkkihyllyillä kuin lapsia tai naisia.

Vierailija
9/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin menen karkkiostosten kanssa aina itsepalvelukassalle

Vierailija
10/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika herkästi alat pillittämään. Oletko joku vauva vai, häh?

Vierailija
11/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan pikkujuttu. Teet vain nyt päätöksen, että et osta noin massiivisia määriä karkkia. Tiedän omasta kokemuksesta, että jos ostan jotain herkkua, tulee  se syötyä heti. Siispä en osta makeaa kuin harvoin.

Vierailija
12/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pienoinen tunnemylläkkä, kun lapsi sai synttärilahjaksi kilon karkkia. Näin lahjapussin ensimmäisenä ja otin karkit sieltä pois, ennen kuin lapsi näki. Heitin ne biojätteeseen. En oikein tiedä pitäisikö tässä nyt hävetä, vai olla tyytyväinen :D Meillä ei kukaan muu oikein syö karkkia, kuin minä joten mun vyötärölle se kilo olisi jässähtänyt.

Vierailija
13/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassaa ei voisi vähempää kiinnostaa. t. kassa

Älä yritä. Olin opiskeluaikoina kaupassa töissä. Nainen sohaisee joka kerta toista naista kun vaan saa siihen pienenkin mahdollisuuden.

Vierailija
14/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä sää tarttet etkä sokerii

Vierailija
15/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut pienoinen tunnemylläkkä, kun lapsi sai synttärilahjaksi kilon karkkia. Näin lahjapussin ensimmäisenä ja otin karkit sieltä pois, ennen kuin lapsi näki. Heitin ne biojätteeseen. En oikein tiedä pitäisikö tässä nyt hävetä, vai olla tyytyväinen :D Meillä ei kukaan muu oikein syö karkkia, kuin minä joten mun vyötärölle se kilo olisi jässähtänyt.

Siis varastit lapsesi lahjan tuosta vain edes kysymättä?!

Vierailija
16/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä tiedän mikä auttaa, tiesiks et irtokarkit on yks yleisin vektori kihomadoille?

Mä näin kerran kun pultsari kauhoi karkkia käsillä taskuunsa ja useampaan kertaan lapsen ottavan karkin ja sylkevän sen takaisin.

Vierailija
17/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiako suomilehmät nykyään ovat. Lapset ja perhe ja muut biologisesti normaalit asiat eivät kiinnosta mutta sokerimyrkyt kyllä

Vierailija
18/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huono kamala!😨Mihin kukaan tarvii tuollaista määrää. Mä en varmaan edes vuodessa saisi kulumaan

Vierailija
19/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen monta kertaa ostanut tuollaisen määrän kerralla. Painoindeksi on normaalipainon alarajalla, joten ei ole tarvinnut lyllertää.

Vierailija
20/21 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huono kamala!😨Mihin kukaan tarvii tuollaista määrää. Mä en varmaan edes vuodessa saisi kulumaan

Hui eikä huono

Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi