Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nolasi mut täysin!!!

Vierailija
13.07.2014 |

Synnytyksestä on nyt n. Vuosi ja vasta nyt pystyin harrastamaan seksiä miehen kanssa. Oon lihonut muutamia kiloja ja tissit rupsahti.

Seksihommat meni ihan ok, mutta pimperoon meni koko ajan ilmaa mitä ei oo ennen tapahtunut. Mies siihen vittuili, että " oho, pierettääkö?"

Jälkikäteen on sanonut että meidän pitäisi osallistua siihen "rakas sinusta on tullut pullukka" - ohjelmaan ja puhui jostain tissileikkauksista virossa....

Olo on kamala.. Vihdoin kun uskalsin näyttää itseni miehelle alasti niin sit saa kuulla tällasta.. Ja en tosiaan oo mikään läski 163cm ja paino alle 60 kiloa...

Oon jo katellu juoksukenkiä netistä mitkä maksaa vitusti sun muuta että saisin taas itteni kuntoon... En tiedä pystynkö enää uuteen seksikertaan...

Käytiin syömässä miehen veljen kanssa ja puhui jotain siitä, että kun miehellä on iso muna niin naisella pitää olla iso toosa ja katto mua oikeen vittuillakseen...

Onko muilla tällasta???

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:16"]

Nolaus tapahtui lähinnä siinä ravintolareissulla. Sanoi siis, että "jos miehellä on iso muna, niin naisellakin pitää sillon olla iso toosa, vai mitä xxxxx"

Kyllä siinä mulle on nolausta tarpeekseen kun veli ja sen tyttöystävä hymisivät vieressä...

-ap

[/quote]Olisit sanonut että mistä se iso muna sulle siis kehitetään.

[/quote]

Luultavasti sillä miehellä on iso, joten ei auttaisi sama kuin haukkuisi maailman rikkainta köyhäksi. ap on valinnut myrkkynsä joten nielköön sen loppuun asti ;)

[/quote]Sitten olisi voinut sanoa, että onneksi mulla on pieni, tai mistäpä sä mun reiän tiedät, kun et ole viime aikoina käynyt. Pointti on se ettei nössöillä tollasten mulkkujen edessä.

Vierailija
22/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, vaginapiereskelijätkö ne täällä pöräyttelevät? Oli pakko tulla katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen suhde teillä on muuten? Miten mies kohtelee sinua muulloin? Tuo kuulostaa kyllä melkoisen epäkunnioittavalta ja epärakastavalta käytökseltä. 

Oletteko olleet vuoden ilman seksiä, koska et ole uskaltanut näyttäytyä miehelle? Vai onko jotain muuta syytä ollut asialle? Onko tästä puhuttu miehen kanssa? Miten mies suhtautui vuoden seksitaukoon?

Vierailija
24/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kyllä miehen valinnut. Ensinnäkään mun mielestä sulla ei edes ylipainoa oo ja toisekseen jos tuo paino ja kehon muutokset on äijällesi liikaa, niin joku on jäänyt älyllisestä kehityksestä pahasti jälkeen.

Onko miehesi sitten tosi komea joka MUKA hänen mielestään oikeuttaa laukomaan tuollaisia? Etsi mies joka joka on aikuinen ja arvostaa, tukee, kannustaa ja rakastaa sua. En kyllä ihan täysin ymmärrä sitäkään miksi oman miehen nähden ei voi näyttäytyä alasti ja pitää odottaa vuosi ennen seksiä, jos oikeasti mitään terveydellistä syytä ei ole..

Vierailija
25/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:46"]

Huh, vaginapiereskelijätkö ne täällä pöräyttelevät? Oli pakko tulla katsomaan.

[/quote] Ei mitään nähtävää, hajaantukaa!

Vierailija
26/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ongelmaan auttaa ainoastaan ero. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
27/27 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:15"]Seuraavan kerran, kun mies vonkaa, sanot hänelle tuon: "Vihdoin kun uskalsin näyttää itseni miehelle alasti niin sit saa kuulla tällasta". Lisäät, ettet nyt siksi halua seksiä lainkaan. Miettiköön sanomisiaan.

Sinuna hankkisin ne kunnon lenkkarit ja aloittaisin kuntokuurin, ihan itsesi vuoksikin.

[/quote]

Ei kai tuo nyt mikään lihava ole 163/+50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi