Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväperhe oli tyytymätön tarjoiluihini

Vierailija
12.07.2014 |

Olivat meillä siis 2 päivää kylässä ja tein ruokaa mihin minulla oli varaa + ajattelin ettei koko päivää mene keittiössä. Siis toisena päivänä nakkikastiketta ja perunaa ja salaattia ja toisena makaronilaatikkoa, illalliseksi molempina päivinä oli uunipuuroa (riisi ja ohra). Tuli palautetta, että kovin on hiilareita ja höttöä eikä heillä koskaan nakkeja ole jne. Tuli todella paha mieli vierailusta, oikeasti. Täytyy vähän tuulettaa ajatuksia. Ja olen siis sairaseläkkeellä ja yh, eli en kyennyt rahallisesti parempiin, ystäväni on hyvin toimeentuleva, mutta tullessaan eivät tuoneet mitään, eikä se ole nyt pointti, mutta se vihjailu, että syötän paskaa ruokaa oli kurjaa. Lapset kylläkin söivät hyvällä ruokahalulla kaikki ja heillä oli mukavaa keskenään.

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjotun ruuan moittiminen on aina moukkamaista, ja etenkin jos he tiesivät huonosta rahatilanteestasi. Olisi myös ollut kohteliasta jotenkin osallistua ruokakustannuksiin, esimerkiksi tuomalla kalaa yhden aterian pääruuaksi.

Vierailija
2/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ruoka ravintosisällöltään aika paskaa ja itsellenikin tulis tuommoisesta vaan huono-olo, mutta se ei silti oikeuta arvostelemaan etenkään jos ei itse ole tehnyt mitään ruokien eteen. Muakin köyhänä opiskelijana vituttaa kun kylään tulee töissäkäyviä ja kotonaan vielä asuvia kavereita kylään eivätkä ne tullessaan tuo mitään vaan syövät jääkaapin tyhjäksi ja sit haluaisivat mun lähtevän mukaan kaupungin kalleimpiin baareihin.. Jesh (Y)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti asiaa enempää. Ystäväperhe käyttäytyi tökerösti arvostellessaan vieraanvaraisuuttasi. Sinä valmistit lapsillekin kelpaavaa ruokaa ja hyvä näin. :)

Vierailija
4/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas moukkia vieraita sulla :(

Vierailija
5/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä täyshoitovieraita. Jos meidän perhe menee kylään, käymme kaupassa, teen ruokaa, viemme koko porukan ulos syömään. Ap:n tuttavat olivat tökeröitä. 

Vierailija
6/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla sanot että tuovat ruoat mukanaan. moukkia.

Vierailija
7/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarjoilut oli ihan ok, tavallista arkiruokaa. Vieraat oli TODELLA moukkamaisia, kun ryhtyivät arvostelemaan. En tajua, kuinka edes kehtasivat. Voit jättää tuollaiset "ystävät" omaan arvoonsa.

Vierailija
8/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta? Ruokit siis kaksi päivää vieraita?

Vierailija
9/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella, todella törkeää käytöstä.

Sun pöperöt kuulostaa tavallisilta hyviltä rruilta. Ja suurin osa lapdiperheistä olisi ilahtunut että on ruokaa josta lapsekin tykkää. Mä ainakin olisin tykännyt!

Jos jonkun nolasivat niin itsensä tolla käytöksellä.

Vierailija
10/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppöjä vieraita, älä kutsu heitä enää luoksesi. Uskomatonta, että joku tulee ylipäätään yökylään, eikä tuo mitään tullessaan.

Vierailija
11/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:17"]

Olivat meillä siis 2 päivää kylässä ja tein ruokaa mihin minulla oli varaa + ajattelin ettei koko päivää mene keittiössä. Siis toisena päivänä nakkikastiketta ja perunaa ja salaattia ja toisena makaronilaatikkoa, illalliseksi molempina päivinä oli uunipuuroa (riisi ja ohra). Tuli palautetta, että kovin on hiilareita ja höttöä eikä heillä koskaan nakkeja ole jne. Tuli todella paha mieli vierailusta, oikeasti. Täytyy vähän tuulettaa ajatuksia. Ja olen siis sairaseläkkeellä ja yh, eli en kyennyt rahallisesti parempiin, ystäväni on hyvin toimeentuleva, mutta tullessaan eivät tuoneet mitään, eikä se ole nyt pointti, mutta se vihjailu, että syötän paskaa ruokaa oli kurjaa. Lapset kylläkin söivät hyvällä ruokahalulla kaikki ja heillä oli mukavaa keskenään.

[/quote]

Tulivat siis syömään ilmaiseksi sun luo koko perhe kahdeksi päiväksi? Kyllä on ihmisillä otsaa...En mäkään nakkikastikkeesta tykkää, mutta en kyllä viitsis valittaa. Sitäpaitsi hyvässä seurassa maistuu "pahempikin" ruoka. Uunipuuroa ja makaronilaatikkoa syön mielellään kyllä, nam :)

Vierailija
12/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä meen kenellekään kylään, ostan aina meille ruuat vähintään puoliksi. En ymmärrä miten voi olla noin törkeä ja käytöstavaton, että kuvittelee hotelliin tulevansa. Noloa se on heille, ei sinulle ap. Pää pystyyn.

Vierailija
13/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa kaytosta tuttavaperheeltasi! Jos joku tekee ruokaa varta vasten vieraita varten, ei ole hirvean kohteliasta arvostella sita sekundaarisista seikoista kun ruoka on kuitenkin ollut syotavaa, ihan normaalin hyvaa eika sisaltanyt allergian aiheuttajia...

Myos minun mielestani menusi kuulostaa aika iljettavalle (anteeksi) mutta en sanoisi tata tietenkaan pain naamaa! Monet vain nykyaan kiinnittavat enemman huomiota syomisiinsa kuin parikymmenta vuotta sitten, ja tavalliset suomalaiset arkiruoat ovat oikeasti aika ravinnekoyhia. Itse myos kaipaan oikeita vihanneksia joka aterialle, enka ole syonyt nakkikastiketta sitten lapsuuden.

Todella tokeroa kuitenkin ystavaltasi, kuten jo sanoin! Mita ruokana oikeasti oli, on aika toissijainen asia.

Vierailija
14/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille teille tsempeistä ja lohdun sanoista, toitte piristystä kurjalle mielelle ja uskoa ihmisten hyvyyteen ja kohtuullisuuteen :) -ap

Vierailija
15/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olisin ollu vastaavasti yhtä moukka kuin vieraat ja sanonu, että olisitte tuoneet parempaa jos ei kelpaa!

Vierailija
16/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei toi porukka pääse taivaaseen! 

Vierailija
17/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:17"]Olivat meillä siis 2 päivää kylässä ja tein ruokaa mihin minulla oli varaa + ajattelin ettei koko päivää mene keittiössä. Siis toisena päivänä nakkikastiketta ja perunaa ja salaattia ja toisena makaronilaatikkoa, illalliseksi molempina päivinä oli uunipuuroa (riisi ja ohra). Tuli palautetta, että kovin on hiilareita ja höttöä eikä heillä koskaan nakkeja ole jne. Tuli todella paha mieli vierailusta, oikeasti. Täytyy vähän tuulettaa ajatuksia. Ja olen siis sairaseläkkeellä ja yh, eli en kyennyt rahallisesti parempiin, ystäväni on hyvin toimeentuleva, mutta tullessaan eivät tuoneet mitään, eikä se ole nyt pointti, mutta se vihjailu, että syötän paskaa ruokaa oli kurjaa. Lapset kylläkin söivät hyvällä ruokahalulla kaikki ja heillä oli mukavaa keskenään.

[/quote]

Otan osaa. Hyvät tarjoilut sinulla oli. Jos ei kelpaa, niin menisivät hotelliin.

Vierailija
18/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo?

Vierailija
19/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että nykymaailmassa on paljonkin tällaisia pellejä. Ei niinkään maalla, mutta kaupungeissa. Naamat kurtussa, tatuoinnit kaulassa 

Vierailija
20/155 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole asiallista käydä moittimaan ruokia, mikä noissa edes niin kauheaa on, normaalia kotiruokaa.