Loputon syrjimisen suo, kun yritän vain opiskella ja valmistua vihdoin ja viimein. Nyt katsoivat minut eronneeksi!!!! (VALITUS ON JO TEHTY!)
Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä loputonta syrjimistä. Olen tehnyt tehtävät, palauttanut, ollut aktiivisesti yhteydessä opettajiin (tähän väliin sanottakoon, että olen aikuinen ihminen huom huom), olen kysynyt epäselvät asiat, usein mitään vastausta saamatta.
Silti minulle lähetettiin kuulemiskutsu. En osallistunut, en saanut unta yöllä. Seuraavaksi tuli eropaperit.
V... mitä kiusantekoa!!!!!!
Minulla on ollut rankkaa, on ollut riita-asiaa käräjäoikeudessa ties kuinka kauan, on ollut henkilökohtaisia juttuja (fyysisiä vaivoja.)
KUTEN SANOIN, OLEN OLLUT AKTIIVISESTI YHTEYTTÄ KOULULLE JA SELITTÄNYT TILANTEET.
SILTI MINUT VAIN HEITETÄÄN PIHALLE. Millään tekemälläni ei ole mitään väliä, mitä v...a voin tehdä toisin?! Poissaoloja on ollut, sitä en kiistä, MUTTA olen aina selittänyt syyt ja tehnyt tehtäviä näyttääkseni opiskeluhaluni!!!!!
Olen niin väsynyt tähän etten saa tätä hel ve tin tutkintoa ikinä kasaan!!!! Minkä takia minua syrjitään?!?
Kommentit (333)
Eli kiukuttelevaa prinsessaa suututtaa kun muut ei lue ajatuksia ja mukaudu prinsessan jokaiseen toiveeseen? Ei maailma toimi noin, ei auta olla noin itsekäs ja lapsellinen.
Et sairastele 😂😂😂😂*
Minä en voi MIGREENILLENI JA MENKKAKIVUILLENI MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemiskutsu? Etkä mennyt. Intressant.
En mene kiusattavaksi. Olen ollut niin aktiivinen kuin olen rankassa tilanteessa voinut olla, silti sitä ei noteerata mitenkään eikä tehtävien tekeminen ole etenemistä. Poissaoloja on ollut liikaa, mutta kuten kerroin, olen selittänyt syyn monta kertaa koululle ja tehnyt tehtäviä oma-aloitteisesti.
Jos et ole tehnyt vaadittavia tehtäviä hyväksyttävästi, niin ethän sinä läpi pääse.
Vaikka kuinka selität erilaisilla syillä, niin pitää se oppiminen todentaa. Ei niistä opinnoista voi läpi mennä selittämällä, että miksi ei voi tehdä. Tehtävät tehdään.
Opintoja ohjaa valtakunnallinen opetussuunnitelma ja oppilaan on todennettava osaamisensa.
Toki voidaan eriyttää, mutta silti se osaaminen on todennettava.
Eihän voi valmistua, jos ei osaa oppisisältöä.
Sinun pitää vain ottaa lusikka kauniiseen käteen ja alkaa jostakin. Onko sinulla resursseja noihin opintoihin nyt?
Käy opon juttusilla.
Vierailija kirjoitti:
Eli kiukuttelevaa prinsessaa suututtaa kun muut ei lue ajatuksia ja mukaudu prinsessan jokaiseen toiveeseen? Ei maailma toimi noin, ei auta olla noin itsekäs ja lapsellinen.
Prinsessaa suututtaa se, että opettajat lukevat viestit ja jättävät vastaamatta. Kuten sanoin jo aiemmin. Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Miksi edes kysyn...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikseivät viestit kelpaa. Olen kertonut tilanteestani liikaakin, kysynyt saamatta vastauksia. miksi heillä ei ole mitään velvollisuuksia minua kohtaan??
Mitä velvollisuuksia? Hyvä vain, että eivät liiaksi höösää, koska (en tiedä mitä alaa opiskelet) aika riski sinä olet ammatinharjoittajana, jos tuollaista on meininki jo koulussa. Sinähän se elämääsi elät, eivätkä he. Jos sinä haluat valmistua ja olla ammatissasi hyvä, niin SINÄ teet niin hyvin kuin vain voit kaiken, mitä opintojen suorittamiseen vaaditaan. Etkä selittele, viestittele, sairastele, välttele ja syyttele.
Et sairastelu😂😂😂😂 sehän onkin oma valinta, I D i o o t t I . Oletko koskaan opiskellut samalla, kun sinua koskeva asia on ollut käräjäoikeudessa? Mitäs veikkaat, viekö se voimat?
Ei vie voimia, koska käytännössä kun asia on saatettu oikeuteen, ei pitkään aikaan tapahdu mitään. Voimat eivät siis kulu.
Vierailija kirjoitti:
Et sairastele 😂😂😂😂*
Minä en voi MIGREENILLENI JA MENKKAKIVUILLENI MITÄÄN.
Niin no... minusta tuntuu, jotenkin tästä rivien välistä voin aistia, että migreenit ja menkkakivut on aika herkässä. Toiset voi istua koulussa persiillään, vaikka ois menkat, toiset ei. Onhan se tietysti ymmärrettävää.
SINÄ olet syrjitty. SINÄ olet silmätikku. SINÄ teit kaikkein oikein. SINUA kohdellaan aina väärin. Anna arvaan, kaikki työkaverit, eksät ja muutkin kohtaamaan tyypit on narsisteja ja sä olet tosi hyvä ihminen, jota aina kohdellaan väärin?
Ällöttävää lukea tollasta aikuisen ihmisen persoonallisuushäiriöistä natinaa. Ota vastuu itsestäs. Muilla ei ole sua kohtaan mitään velvollisuuksia.
Olisko kannattanut keskittyä opintoihin eikä niihin satoihin MIEKKOSIIN, hmm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessaa suututtaa se, että opettajat lukevat viestit ja jättävät vastaamatta. Kuten sanoin jo aiemmin. Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Miksi edes kysyn...
Ja taas prinsessa teki kaiken oikein mutta muilla on luetun ymmärtämisongelmia.
Sulla on ongelma ja se olet sinä itse, ja toi inhottava kaikki on mulle velkaa jtn ja minä olen täydellinen-asenne. Pelaa yhteisten pelisääntöjen mukaan äläkä vikise. Kuulostat typerältä ja rasittavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikseivät viestit kelpaa. Olen kertonut tilanteestani liikaakin, kysynyt saamatta vastauksia. miksi heillä ei ole mitään velvollisuuksia minua kohtaan??
Mitä velvollisuuksia? Hyvä vain, että eivät liiaksi höösää, koska (en tiedä mitä alaa opiskelet) aika riski sinä olet ammatinharjoittajana, jos tuollaista on meininki jo koulussa. Sinähän se elämääsi elät, eivätkä he. Jos sinä haluat valmistua ja olla ammatissasi hyvä, niin SINÄ teet niin hyvin kuin vain voit kaiken, mitä opintojen suorittamiseen vaaditaan. Etkä selittele, viestittele, sairastele, välttele ja syyttele.
Et sairastelu😂😂😂😂 sehän onkin oma valinta, I D i o o t t I . Oletko koskaan opiskellut samalla, kun sinua koskeva asia on ollut käräjäoikeudessa? Mitäs veikkaat, viekö se voimat?
Ei vie voimia, koska käytännössä kun asia on saatettu oikeuteen, ei pitkään aikaan tapahdu mitään. Voimat eivät siis kulu.
Ensinnäkin kannattaa opetella termit oikeudenkäynti ja käräjäoikeus. Minulla ei ole ollut oikeudenkäyntiä, ääliö. Kuvitteletko, että asia lakkaa olemasta, kun käsittelyssä kestää??? Kuvitteletko, ettei se enää koske minua ja minun elämääni??
Millä tavalla on MINUN syytäni, että opettajat eivät vastaa viesteihini, joissa kysyn kysymyksiä???
Vierailija kirjoitti:
Olen noudattanut suunnitelmaa, mutta kun mikään ei riitä. Olen niin kyllästynyt olemaan silmätikku. Haluan vain opiskella rauhassa ilman jatkuvaa kyttäämistä. Hakeuduin jo verkko-opintoihin ja takaisin opiskelupaikkaan, josta lähdin, jos vaikka jommassa kummassa saisin tämän hemmetin tutkinnon finaaliin.
Entä jos et vaan pysty noihin opintovastimuksiin tai sitten et pysty niihin nyt?
Olisit voinut keskeyttää määräajaksi ja aloittaa sitten, kun voit paremmin.
Nyt kun sinut on erotettu, niin en tiedä miten se menee.
Joko sinulla on resurssit hoitaa nuo opinnot tai sitten yrität opiskella sellaista, mihin ei ole resursseja.
Vaikea sanoa, kun en tiedä tilannettasi. Kuulostaa vain siltä, että yrität ämpätä itsellesi liikaa kuormaa samaan kuormaan.
Voisitko hoitaa itseäsi paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä korvaavia tehtäviä olen saanut?? Teillä kun on hyvin hallussa nämä minun asiani.
No kas kun yleensä ne poissaolot, joita myönsit itselläsi olevan, korvataan ylimääräisillä tehtävillä. Jos et ole niitä opettajilta pyytänyt, vaikka olet ollut poissa, sitä suuremmalla syyllä opintosi on nyt katkaistu.
Onko tämä kivikissan sivupersoona?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla on MINUN syytäni, että opettajat eivät vastaa viesteihini, joissa kysyn kysymyksiä???
Kysyt sellaisia, mitkä eivät noille kuulu tai kysyt sellaisia asioita, mitkä eivät ole relevantteja.
Millä tyylillä olet kysellyt opettajilta vastauksia..? Samanlaisella kuin tässä keskustelussa?
Oikeasti, ei sinusta ole opiskelemaan yhtään mitään. Hoida pääsi terveeksi ensin.
Et ole vielä kertonut mitä opiskelet.
Joo nyt ei auta enää valittaa vauvalla. Mokasit kun et mennyt kuulemiseen. Siitä et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi. Ihmisen oma toiminta myös vaikuttaa siihen miten muut ottavat henkilön vastaan. Jos koko aika koet, että muut ovat hankalia, kiusaavat ja järjestävät harmeja niin tilastollisesti on mahdotonta, että elämässäsi olisi läsnä pelkkiä kusipäitä. Ehkäpä ihmiset reagoivat sinun omaan hankalaan ja vaikeaan käytökseen. Oletko ajatellut tätä mahdollisuutta koskaan?
LUULETKO ETTÄ YHTEIS KUNTA MAKSAA SINULLE AVUTTOMALLE OPINTO TUKEA- LAINAA ELÄKE IKÄÄN ASTI. EHTOJA PITÄISI TIUKENTAA HUOMATTAVASTI. HUU HAA TAIDE OPINTOJAKIN TUETAAN 1-6V EIKÄ VALMISTU MIKSIKÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noudattanut suunnitelmaa, mutta kun mikään ei riitä. Olen niin kyllästynyt olemaan silmätikku. Haluan vain opiskella rauhassa ilman jatkuvaa kyttäämistä. Hakeuduin jo verkko-opintoihin ja takaisin opiskelupaikkaan, josta lähdin, jos vaikka jommassa kummassa saisin tämän hemmetin tutkinnon finaaliin.
Entä jos et vaan pysty noihin opintovastimuksiin tai sitten et pysty niihin nyt?
Olisit voinut keskeyttää määräajaksi ja aloittaa sitten, kun voit paremmin.
Nyt kun sinut on erotettu, niin en tiedä miten se menee.Joko sinulla on resurssit hoitaa nuo opinnot tai sitten yrität opiskella sellaista, mihin ei ole resursseja.
Vaikea sanoa, kun en tiedä tilannettasi. Kuulostaa vain siltä, että yrität ämpätä itsellesi liikaa kuormaa samaan kuormaan.
Voisitko hoitaa itseäsi paremmin?
Vaadin itseltäni paljon, ja ikää on sen verran, etten todellakaan halua alkaa odottelemaan vuosikausia, jotta voin taas jatkaa. En tule parantumaan mt-jutuista, joten niiden kanssa täytyy vain elää niin hyvin kuin pystyy. Minä saan voimaa siitä, kun minua ei kytätä ja oteta silmätikuksi, vaan annetaan opiskella/työelämässä tehdä työtä ilman jatkuvaa puuttumista. Tarvitsen vain vastaukset viesteihin ja jotain välipalautetta. Siten jaksan.
Älä vain sano, että opiskelet lähihoitajaksi.