Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loputon syrjimisen suo, kun yritän vain opiskella ja valmistua vihdoin ja viimein. Nyt katsoivat minut eronneeksi!!!! (VALITUS ON JO TEHTY!)

Vierailija
07.07.2021 |

Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä loputonta syrjimistä. Olen tehnyt tehtävät, palauttanut, ollut aktiivisesti yhteydessä opettajiin (tähän väliin sanottakoon, että olen aikuinen ihminen huom huom), olen kysynyt epäselvät asiat, usein mitään vastausta saamatta.

Silti minulle lähetettiin kuulemiskutsu. En osallistunut, en saanut unta yöllä. Seuraavaksi tuli eropaperit.

V... mitä kiusantekoa!!!!!!

Minulla on ollut rankkaa, on ollut riita-asiaa käräjäoikeudessa ties kuinka kauan, on ollut henkilökohtaisia juttuja (fyysisiä vaivoja.)

KUTEN SANOIN, OLEN OLLUT AKTIIVISESTI YHTEYTTÄ KOULULLE JA SELITTÄNYT TILANTEET.

SILTI MINUT VAIN HEITETÄÄN PIHALLE. Millään tekemälläni ei ole mitään väliä, mitä v...a voin tehdä toisin?! Poissaoloja on ollut, sitä en kiistä, MUTTA olen aina selittänyt syyt ja tehnyt tehtäviä näyttääkseni opiskeluhaluni!!!!!

Olen niin väsynyt tähän etten saa tätä hel ve tin tutkintoa ikinä kasaan!!!! Minkä takia minua syrjitään?!?

Kommentit (333)

Vierailija
1/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheet johtuvat puhelimesta.

Ap

Vierailija
2/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tason koulu, amis, amk vai mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mikähän tutkinto kyseessä? Ihan kiinnostaisi tietää. Todellakin kiinnostaisi. Ammatillisessa mielessä. Kerro toki.

Vierailija
4/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh

Vierailija
5/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amis tai kansanopisto.

Vierailija
6/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa varmaan nyt juuri muuta voi kuin odottaa valituksesi käsittelyä.

Vierailija
7/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että tässä puhutaan tohtorinopinnoista. Väitöskirja viittä vaille valmis?

Vierailija
8/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amis. Tavoitteena on käydä vielä AMK, vaikka ikää on jo jonkin verran ja olen ns. myöhässä opinnoissa (mt-jutut ja tämä syrjintä siihen päälle), mutta en näytä ikinä pääsevän sinne asti.

Vierailija
9/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemiskutsu? Etkä mennyt. Intressant.

Vierailija
10/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa varmaan nyt juuri muuta voi kuin odottaa valituksesi käsittelyä.

Osaako joku sanoa kuinka kauan siinä yleensä kestää?

Ap

Vierailija
11/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinua ollaan erottamassa, koska poissaoloja on liikaa? Etkä voi esim. tehdä kursseja uudestaan ensi vuonna? Kuulostaa oudolta.

Vierailija
12/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä on amiksessa päästävä paikalle, jotta saa sen ammatillisen tutkinnon tehtyä. Valitetta tosiasia. Onko se syrjintää, jos pyydetään paikalle näyttämään osaamisesi (kun siihen se osaamisen arviointi perustuu), niin en sitten tiedä.

Vierailija
13/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa on se syrjintä? Jos ei opinnot etene, niin sitten on tuo kuuleminen. Ei siinä auta, että on selitellyt. Syiden pitää myös olla todennettavissa.

Vierailija
14/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin siis 'elämänkoulu' ja vieheet vesille.

Vierailija
15/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemiskutsu? Etkä mennyt. Intressant.

En mene kiusattavaksi. Olen ollut niin aktiivinen kuin olen rankassa tilanteessa voinut olla, silti sitä ei noteerata mitenkään eikä tehtävien tekeminen ole etenemistä. Poissaoloja on ollut liikaa, mutta kuten kerroin, olen selittänyt syyn monta kertaa koululle ja tehnyt tehtäviä oma-aloitteisesti.

Vierailija
16/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulemisen väliin jättäminen oli nyt aika paha moka.

Vierailija
17/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuossa on se syrjintä? Jos ei opinnot etene, niin sitten on tuo kuuleminen. Ei siinä auta, että on selitellyt. Syiden pitää myös olla todennettavissa.

Ja kuvittelet todella, etten pysty todistamaan käräjäoikeus-juttua? Mitään lääkärintodistuksia ei ole pyydetty, kun on ollut menkkakipuja ja migreeniä. Eipä tosin ole mitään muitakaan todistuksia pyydetty.

Vierailija
18/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites luulet, että työelämässä pärjäät, jos et mene paikalle, raivoat, kun ei voi etänä tehdä, ja kun pomo pyytää keskustelemaan, niin et mene? Saattaapi olla niinkin, että ei helppoa tule olemaan.

Vierailija
19/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla opinnon ohjaajaa jolta tiedustella asiasta?

Voisiko ohjaava opettaja auttaa?

Vierailija
20/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulemisen väliin jättäminen oli nyt aika paha moka.

En saanut unta yöllä enkä mene kuuntelemaan valheita itsestäni. Minkä takia saan kuulemiskutsun, vaikka olen ollut aktiivinen?! Selittänyt poissaolot, kysynyt neuvoa, ollut yhteydessä. Miksi saan siitä huolimatta kuulemiskutsun?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä